snel geleverd en conform onze bestelling,.

voor herhaling vatbaar

Uitstekend geleverd

SNEL EN GOED !

snelle toezending en prima kwaliteit

-Huisnummer- Je krijgt exact wat je hebt besteld, zeer goede kwaliteit...volgende keer weer TOP !

Duidelijke site, goede prijs, goede kwaliteit... en snel verzonden.... niet verder zoeken...hier moet u bestellen !! Gewoon GOED !!.

Doen wat ze zeggen leveren goede kwaliteit en op tijd.

Zie boven.

Prachtig resultaat

Wij hebben een persoonlijk huisnummerbord besteld. Levering was goed en het resultaat was echt prachtig. We zijn zeer tevreden.

Perfect naamplaatje, zoals omschreven.

Dankbaar

Van mijn directie heb ik een naambord moeten bestellen voor bij de receptie i.v.m een audit wilden ze deze op hele korte termijn geleverd hebben. Na contact met een medewerker, heeft hij de bestelling opgepakt. Normaal hebben ze hier een levertijd van 3 werkdagen, ik moet zeggen vrijdag besteld en dinsdag geleverd, echt super geregeld ondanks het weekend dat er tussen zat. Erg prettig en accuraat geholpen.

perfect gemaakt en op tijd geleverd

Volgende keer ga ik weer bij Naambordencentrale bestellen

Vriendelijke service

Wederom goed geholpen!

Bestel hier al heel lang bordjes voor ons Club van 50 bord. Kwaliteit blijft goed.

Snel en precies

Snelle verzending en mooi bord met bevestigingsmateriaal.

Prima product

Makkelijk bestellen, levertijdafspraak nagekomen en het product voldoet aan de verwachting.

Prima tansactie, kon niet beter.

Prima kwaliteit naamplaatjes. Snelle levering. Voor herhaling vatbaar. Bedankt

Prima, ietwat late levering maar dat was van tevoren duidelijk

Mooi product. Zoals in de omschrijving staat ietwat later levering, maar dat was vermeld omdat er onderhoud aan de machines was. Eigenlijk is het verder precies wat je mag verwachten van een bedrijf. Heeft precies geleverd wat er werd verwacht, enorm bedankt!

snelle levering kwalitatief goed materiaal, redelijke prijs

snelle leverin, kwalitatief goed materiaal, redelijke prijs

Het bestellen en ontvangen verloopt soepel

Naar uiterste tevredenheid.

Aanrader

Prachtig resultaat. Bedankt.

Keurig contact en wensen werden naar tevredenheid uitgevoerd.

Schandalig service

Wacht al 2 weken op een simpel naamplaatje van 6,50 euro, waar werd toegezegd dat het er in 4 dagen zou zijn . Vanmorgen toch maar even gebeld werd er doodleuk verteld dat het dan volgende week er wel zou zijn . Nou ze mogen houden, wat een bedrijf. 1 x en nooit weer .

Beste meneer Andre, Hartelijk dank voor uw beoordeling in ons systeem. Erg jammer dat u dit zo ziet, dit heeft niks te maken met service of klantvriendelijkheid maar helaas met het jaarlijkse onderhoud van onze machines. Bij de betreffende producten waar een langere levertijd op van toepassing was stond keurig de melding die dit heeft aangegeven, wellicht heeft u deze niet opgemerkt. Uiteraard zullen wij uw bestelling wel zoals het hoort leveren. Wij wensen u nog een prettige dag. Met vriendelijke groet, Team NaambordenCentrale

prima. bestel volgende keer weer.

Prima naambordje en lekker snel in huis

Ik moest het naambordje binnen een bepaalde tijd binnen hebben. Nadat ik een mail had gestuurd verzekerden ze mij ervan dat het naambordje op tijd verzonden werd. En het was mooi op tijd binnen !

Snel en afgestemd op onze wensen

We hadden wat speciale wensen. Door een ontwerp op te sturen konden we vooraf akkoord geven. Dat ging allemaal heel snel, en de levering ook

Zeer nette borden met een dito afwerking

Een aantal weken geleden voor vier camerapalen waarschuwingsborden besteld, snel geleverd en een nette afwerking. Heb nog geen idee hoelang ze netjes blijven en niet 'uitbleken'.

De service en afspraken zijn goed.

Mijn ervaring is goed.

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de grootste aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland als in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.