Snelle levering, uitstekende kwaliteit en scherpe prijs.

Daarnaast snelle en gerichte communicatie bij vragen en opmerkingen.

goed, betrouwbaar en betaalbaar

betaalbare, betrouwbare en snelle service, goed product, zelfs de schroefjes zaten erbij.

Helemaal top

Een goede en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi bord, snelle levering en snel reactie

Mooi gemaakt

Goed gemaakt zelfs in de Haïtiaanse taal

Snel maatwerk!

Er werd meteen op de bestelling gereageerd. We hadden wat vragen waarop bruikbare suggesties kwamen die we graag accepteerden. Supersnel bezorgd en zoals we hoopten dat het zou worden. Hulde!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site, snelle levering, perfecte kwaliteit!

De site is erg duidelijk. De levering is snel en de kwaliteit is perfect. En dat alles voor een nette prijs. Bedrijf is het aanbevelen waard bij anderen!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

mooie afwerking en snelle levering

zeer mooie afwerking van het product en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Keurig op tijd geleverd en super mooi resultaat

Vlotte afhandeling

Top service!

Snel & professioneel! Tevreden

Hartstikke goed

Het bordje is heel erg mooi geworden. Fijn dat er wordt mee gedacht. Er werd zelfs gevraagd voor een ander bestand voor een betere kwaliteit en snelle service ook. Echt super!

Hele goede service

Fijn dat er zo snel geleverd kon worden. Goed advies gekregen en telefonisch goed bereikbaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Naambord doet helemaal aan mijn verwachting

prijs kwaliteit is helemaal goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Tevreden over de service.

Veel keuze om toch een persoonlijk huisnummer te kunnen kiezen. Tevreden over het resultaat en geleverd binnen de voorgestelde termijn. Kleine kanttekening. Bij het graveren in het aluminium heeft de machine bij 1 cijfer toch kleine uitschuiver gemaakt. Niet te zien van ver en daarom stoort het niet, maar er zitten toch nog foutjes in het programmeren.

Goede kwaliteit

Wij zijn er erg blij mee. Mooi en degelijk. Snel en netjes geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle, betaalbare en uitstekende service.

We zijn heel tevreden met de kwaliteit van het plaatje, de snelheid van levering en de prijs.

Snelle reactie, mooi resultaat

Snelle reactie, proefdruk zag er gelijk goed uit. Mooi product. Ik ben tevreden. Vriendelijke medewerker.

Goed produkt snelle levering

Naambordje besteld

Topservice!

Met behulp van de proefprint die we netjes per mail toegestuurd gekregen direct en eenvoudig online besteld. Na wat problemen met de verzending (Postnl drukte) het bordje ruim op tijd binnen gekregen. Bijzonder verrast met de mooie bevestiging materialen en kwaliteit van het bord . Ik kan iedereen aanraden hier te bestellen! Bedankt Mike!

duidelijk en zonder probleem

De plaatjes zijn qua layout ok.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede website en persoonlijke service

te laat besteld en toch snel geleverd dankzij persoonlijk email contact

prima site en service

Huisnummerbord besteld. Ben zeer tevreden of de afhandeling van mijn bestelling.

Bordje was goed verpakt.

Prima kwaliteit

Mooi RVS nummerbord en JA-NEE bordje

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de grootste aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland als in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.

Filter op Taal