Naamboordje zeer mooi, zeer goeie kwaliteit en niet duur.

Huisnummer

Ze doen waar ze voor staan Blij met mee

zeer vlotte afhandeling

Zeer vlotte afhandeling en super kwaliteit. Zeer mooi afgewerkt.

Klantgericht prima kwaliteit tegen een reele prijs

Zeker aan te bevelen!

Goed geleverd. Tevreden.

Goed geleverd. Tevreden

Reeds 2e bestelling op naambordencentrale. Snelle levering, prima kwaliteit, prijs kwaliteit ook zeker ok. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Perfect, precies zo als ik wilde.

Goede snelle service, blij met onze bestelling!

Het ziet er netjes uit

"Tevreden"

super goed geholpen

met aandacht naar de juiste kleur, materiaal, lettertype, afmetingen etc gekeken

Nemen verantwoordelijk

Er was iets mis gegaan met de verzending. Volledige op hun kosten hebben zij een nieuw bord gemaakt.

Snelle levering. Goede service en prijs

Erg mooi huisnummerbord ontvangen. Top.

Het huisnummerbord dat we besteld hadden was erg mooi. We hebben gelijk een tweede bord (nu naam + huisnummer voor bij de voordeur) besteld. De kortingscode die we bij de eerste bestelling kregen was daarbij mooi meegenomen.

Correct

Prijs kwaliteit zeer goed Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Mooi bordje met goede schroeven en extra plastic revetjes om goed en netjes te bevestigen

Top organisatie met super service!

Duidelijk internetsite. Zeer goede service en kwalitatief goed materiaal

Bordje zoals ik het voor ogen had en snel geleverd

Bordje zoals ik het voor ogen had en snel geleverd.

Makkelijk een naambord naar eigen smaak te maken

Goede en duidelijke website. Snelle service en levering.

Een bijzonder naambord kunnen bestellen m.b.v. de klantenservice

Ik wilde iets anders dan de standaard naamborden bestellen. Daarbij ben ik heel goed geholpen door de klantenservice. het is prachtig geworden, helemaal customized en zonder extra kosten. Top! Klein puntje van kritiek, ik had graag iets vaker op de hoogte gehouden willen worden over de voortgang van het proces en de levering. Mogelijk kwam dit omdat de bestelling ook op een andere manier geplaatst is.

Het is precies wat ik bedoelde !!! Geweldig !

Mooi en goed!

Mooi naam bord

Prachtig!

Makkelijk te ontwerpen, snelle levering en een prachtig naam/huisnummerbord als resultaat!

Prima product, naar wens uitgevoerd en snel geleverd

Prima Site, Product kan beter

Had geen vervelende ervaring met de website o.i.d. Klein aandachtspuntje voor kopers, ik had een betonnen naambordje gekocht en dat blijkt na een week met regenen al behoorlijk wat te verkleuren. Op zich logisch aangezien het echt beton is, maar het ziet er nu al vlekkerig uit.

Goedemiddag, natuurlijk allereerst bedankt voor uw beoordeling. Bij beton kan het zijn dat het door vocht in het begin wat vlekkerig wordt. Maar dit zou weer moeten verdwijnen. Dit kan komen door schoonmaakmiddel of vettige delen die in het begin nog aanwezig zijn. Zou u het nog even twee weken willen aankijken? Als het naambord dan niet mooi meer is wil ik u vragen om even een foto te sturen naar klantenservice@naambordencentrale.nl. We kijken dan even hoe we dit het best kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Bram Sluiter | Klantenservice

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de grootste aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland als in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.