Een mooi, lief en subtiel opvallend bord

Prima website en alles goed te bestellen. Levering duurde wel lang (zondag besteld, woensdag geleverd), geleverd zonder stok (dat was mij niet duidelijk) en zonder bevestigingsinstructie op de buitenkant van het pakket. gelukkig een prima instructie te vinden op de site. Het is een pronkstuk in de tuin. Iedereen mag weten dat er weer een lief, klein meisje is geboren!

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Maar ik denk dat deze voor een ander bedrijf bedoelt was. In ieder geval van harte gefeliciteerd met de geboorte van uw dochter. Met vriendelijke groet, Bram Sluiter | NaambordenCentrale

Beetje teleurgesteld.

Heb dit naambordje besteld, maar was scheef. In plaats van mooie rechte kanten, was er een kant die scheef gesneden of gezaagd was. Anders was het een goed product.

Beste klant, Wat jammer om te horen dat het naamplaatje niet helemaal naar wens is. Wanneer dit het geval is adviseer ik altijd om hier even melding van te maken. Alleen op deze manier kunnen we een probleem oplossen. Ik zou het op prijs stellen als u een foto wilt sturen waarop goed te zien is wat er mis is gegaan. Dat kan naar naar klantenservice@naambordencentrale.nl. Met vriendelijke groet, Bram Sluiter | NaambordenCentrale

Uitstekend geregeld

Geen klachten, uitstekend geregeld, komt afspraken na

Snel en volgens afspraak

Snel en volgens afspraak

Snelle service en prachtig resultaat

Contact verloopt soepel en snel, ze geven duidelijk advies en de levertijd is snel. Prachtig resultaat, heel blij mee.

Positief

Goed bereikbaar, snelle reactie en goede service.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Het lukte op de site niet in één keer om te maken wat ik wilde, prettig contact met een medewerker gehad en zo het perfecte naambord gemaakt.

mooie bordjes snelle service

Goede contacten

Goede service en een snelle levering

Goede service en een snelle levering

Mooi naambordje

Naambordje voor bij de voordeur besteld. Heel mooi geworden. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ga hier ook naambord voor mijn bedrijf bestellen.

snel en prettig

We hebben een order geplaatst via internet, toen kregen we een telefoontje met wat aanvullende vragen waardoor de kwaliteit van het bord beter werd. En een dag later geleverd. Zeer tevreden.

Snel en compleet

Snelle levering, hoge kwaliteit

Echt fantastisch!

Website werkt prettig. Veel tools om zelf te bewerken. De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Het is een super mooi product!

voldoet aan alle verwachtingen

gemakkelijke website om te ontwerpen. Snelle verzending. Prima kwaliteit. Zeer tevreden.

Super! Snelle verzending!

Het wordt snel en goed geleverd!

Zeer blij met de naambordjes

De medewerkers van NaambordenCentrale staan altijd voor je klaar- je krijgt persoonlijk advies, bestelling wordt heel snel geleverd en kwaliteit van de naambordjes is zeer goed.

Prima ervaring.

Keurig naambordje, snelle levering.

Snelle levering en mooi product

Heel veel keuze en daardoor goed geslaagd. Snelle levering en scherpe prijzen. Absolute aanrader!

Helemaal top

Snel en precies hoe ik het wilde.

Alles wijst zichzelf, maar het zo wel fijn zijn als je bericht krijgt dat het pakketje onderweg is. Verder alles prima

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Dat is leuk om te horen. We sturen overigens wel altijd een verzendbevestiging per e-mail. Ook in uw geval. Maar mogelijk is deze in de spam map terecht gekomen en heeft u deze daarom niet gezien. Met vriendelijke groet, Bram Sluiter | Klantenservice

Positieve ervaring

Last minute nog een naambordje nodig en na een korte chat met de klantenservice alles goed en snel kunnen afhandelen! Levering daarna ook mooi op tijd

Mooi tekstbordje en op tijd geleverd

Mooi tekstbordje en op tijd geleverd

Goed gereedschap om het naambord te ontwerpen en ook bestelling en levering waren goed en snel.

Prima huisnummerbord.. snelle levering en goed product.

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de grootste aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland als in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.