Makkelijke site, duidelijk en zeer klantvriendelijk

Correcte en snelle afhandeling na keuze uit een ruim gamma.

Correcte en snelle afhandeling na keuze uit een ruim gamma.

Naambord precies geleverd zoals verwacht.

Prachtig naambord bij de voordeur

Hele mooie kwaliteit. Persoonlijk had ik het fijn gevonden om een berichtje te ontvangen als mijn bestelling verzonden is. Maar wij zijn zeer tevreden met het eind resultaat. De beschrijving en het bijgevoegde bevestigingmateriaal was ook heel fijn.

Mooi produkt mogen ontvangen

Prima , tevreden

Snel en correct geleverd.

Eenvoudig te bestellen

Uitstekend!

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerker gesproken die mijn bestelling snel en efficiënt heeft verwerkt met als eindresultaat een prachtig naambord: top!

prima levering

Heel mooi

Easy peasy prachtig naambord

De website is erg duidelijk en overzichtelijk. Dit maakt het kiezen erg makkelijk. Ook het bewerken van naam, nummer en eventueel een afbeelding ging erg makkelijk. Het naambordjes is snel en netjes geleverd. Ik ben een erg te breiden klant en heb de kortingscode doorgegeven aan mijn zusje. Die mag nog een naambordje maken. :)

Goede prijs en kwaliteit verhouding

Bestelling is prima, site is gebruiksvriendelijk om naambord te maken.

Tevreden met ons naambord

Erg tevreden met ons naambord, hij hangt al aan de voordeur. Jullie personeel mag nog wel wat beter leren lezen. Ik heb meerdere keren opnieuw iets moeten vertellen terwijl het gewoon in een eerdere e-mail stond.

Zeer eenvoudig en snel zelf te ontwerpen.

Online is zeer goed te volgen en ik ben zeer geveterden met het eind product. Zending ook eerder ontvangen.

Mooie bordjes, snelle levering, goede prijs.

Snelle levering!

Netjes verpakt en advies voor onderhoud. Alles compleet met pluggen en schroefjes.

Snel en goed.

Naamplaatje heel snel geleverd en zag er perfect uit. Blij mee!

Snel geleverd en precies zoals het zijn moet

Webshop goed bruikbaar en het bordje is mooi. Ok ben er blij mee!

Prima kwaliteit en snelle verzending

Helemaal blij met ons nieuwe naamnordje

laatste bestelling nog niet ontvangen

Naambordje t.n.v. R.de Jong Zoll geplaatst op 22juli 2019 bestelling 4642033681 betaling 22juli 2019 €16,65 via Ideal

De afgelopen 3 weken lag de productie van het bestelde product gedeeltelijk stil in verband met vakantie en onderhoudswerkzaamheden. De melding van de vertraging werd bij het product vermeld (maar niet in de e-mail bevestiging). Inmiddels zijn alle bestellingen van deze periode in productie genomen en zo snel mogelijk verzonden. We streven ernaar om alle bestellingen deze week te verzenden. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Bram Sluiter | Klantenservice

Nooit wat bestellen op deze site

Na een naambord van RVS te hebben besteld, die geplakt was met stickers in cijfers en letters en tot verdriet geleverd werd.zelf de kwaliteit van het RVS was zo slecht dat de magneten eraan bleven plakken .(kwalitatief RVS is niet echt magnetische ) Heb ik het bord retour gestuurd op eigen kosten.Met de vraag of ik hem mocht omruilen op eigen kosten voor een gelaserd naambord. Kon uiteindelijk niks meer. Duidelijk was na een meerdere mailcontact en bellen dat ene Mike ter Haar, wie ik als contact persoon had, er geen zin meer in had en wij maar elders moesten gaan kijken. Dat hebben we ook gedaan op www.naambordensite.nl Met alle tevredenheid en zonder problemen een prachtig naambord is geleverd door dat bedrijf!

Beste mevrouw van der Kraan, Wat jammer dat u onze service slecht heeft ervaren maar we zijn blij om te horen dat u toch een oplossing heeft gevonden. Bij bepaalde modellen gebruiken wij hoogwaardig vinyl om deze rvs naamborden te voorzien van een opdruk in kleur. In onze producttekst kunt u lezen wat u precies besteld. Verder gebruiken wij diverse kwaliteiten rvs. De geselecteerde kwaliteit voldoet aan de juiste eisen. We kijken hierbij vooral naar of het bijvoorbeeld niet gaat roesten. Normaal gesproken nemen wij geen maatwerk producten retour maar we hebben voor u een uitzondering gemaakt. Het aankoopbedrag hebben wij reeds naar u overgemaakt. We hebben ons best gedaan om aan al uw wensen te voldoen. Met vriendelijke groet, Bram Sluiter | Klantenservice

uitstekend

prima en degelijk werk

Correcte afhandeling , product mooi afgewerkt !

zie hierboven

Mooi naambord van goede kwaliteit en snelle levering.

Bestellen vrij eenvoudig Levering prima Precies zoals gewenste uitvoering Hangt mooi

Snelle en professionele begeleiding van de vraag.

De website geeft overzicht en daardoor is het relatief makkelijk om uit te zoeken wat je hebben wilt. De begeleiding is professioneel en heel snel. Het product is prachtig uitgewerkt en keurig verpakt opgestuurd, waardoor het schadevrij aangekomen is. Inmiddels hangt het naambord naast de deur en oogt het geheel heel professioneel. Scherpe prijs/kwaliteit verhouding. Top.

goede hulp bij bestelling en keurig op tijd geleverd

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de grootste aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland als in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.