Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

Namens de VVE Hazelaarstate te Purmerend bestel ik naambordjes voor nieuwe bewoners. De opdrachten worden naar volle tevredenheid stipt en snel uitgevoerd.

Ik had een naambordje en een huisnummer besteld echter kreeg ik eerst enkel het naambordje aan. Na een vlot telefoontje met de klantendienst bleek al snel dat het huisnummer vergeten was en hebben ze het meteen opgestuurd. Vergissen is menselijk en een top klantenservice nadien zorgt voor de vijf sterren score.

Prachtig naambordje, snel geleverd, goede prijs

Prachtig naambordje, snel geleverd, goede prijs

heel goed

Prima ervaring

Snelle en keurige levering

Mooi naambordje Snel geleverd

hele goede ervaring

altijd alles op tijd en goed verzorgd.

Aanrader

Vlugge levering, mooi naambord, leuk lettertype

Prima nummerbord

Nummerbord ziet er prima uit en is snel geleverd

Prima bordje en snel geleverd

TOP

Makkelijk digitaal te maken en een snellen levering. Ziet er top uit.

Picco bello

Naamplaatje kwam volkomen overeen met onze verwachtingen.

Goede service, was wat beschadigd en direct nieuw geleverd.

Goeie kwaliteit, snel geregeld.

Makelijk om je keuze te maken.

Vlotte bezorging, uitstekende service!

Het bordje was er zeer snel, geen bezorgkosten en precies zoals ik het bordje had verwacht.

Top, snelle levering

Besteld, snel geleverd, goed ingepakt ontvangen.

Snelle en goede service

In overleg met de naambordencentrale kon het gewenste nummerbord in de juiste uitvoering geleverd worden. De bestelling is eenvoudig. En het nummerbordje werd snel bezorgd.

Super goed

Was verbaasd over de goede kwaliteit van U product

Helemaal mooi

Heel makkelijk besteld en snel verzonden precies zoals ik hem op de site zag staan

Top, mooie afwerking. Snel geleverd.

Slechte uitvoering

De naam staat helemaal naar rechts terwijl links een leeg stuk is. Het plaatje lag de dag na plaatsing op de grond omdat de lijm niet sterk genoeg was. De uitlijning had stuk beter kunnen zijn!

Beste meneer Colebunders, Dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent, dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik zie in uw bestelling dat u heeft gekozen voor een uitlijning aan de rechterzijde dus het klopt dat u een plaatje heeft ontvangen met een tekst aan de rechterkant. Heeft u de zelfklevende achterzijde geplaatst op een stenen muur of op een 100% vlakke en vetvrije ondergrond? Uiteraard kunt u ons mailen om samen tot een passende oplossing te komen. Wij zullen altijd ons best doen om u als klant tevreden te maken! Met vriendelijke groet, Team NaambordenCentrale

Goed en vlot te ontvanffen

Perfect!

alles prima geleverd

Van bestelling tot levering ,prima

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de grootste aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland als in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.