Super geregeld!

Bord kwam snel. Hoekje beschadigd. Gemeld en direct zonder gezeur nieuw bord gezonden.

Naambordje was licht beschadigd en bij het monteren brak deze (beton) Zonder problemen of enige kosten voor mij werd er een nieuw exemplaar verstuurd naar mij. Top Service!

Snelle levering, zelfs de voorgeboorde gaten zaten op de juiste plek en tegen een voordelige prijs.

Goede service, goede kwaliteit

Aardige mensen, snelle reacties. Tevreden

zeer tevreden

Hele snelle prettige service. Fijn om eerst een voorbeeld te ontvangen voordat je definitief het naambordje besteld. Snel geleverd en mooi resultaat. Ben een zeer tevreden klant!

mooie kwaliteit en op tijd

Zeker de moeite waard

perfecte levering

Mooi naamborg Goede site Goede prijs-kwaliteit verhouding Levering op tijd

prima service

Nadat bleek dat de boorgaten in het (trespa-)naambord vergeten waren kregen wij kosteloos een nieuw exemplaar.

Snel, ziet er goed uit, makkelijk te bestellen

Snel, ziet er goed uit, makkelijk te bestellen

Snelle, goede service.

Vriendelijke mensen, die snel reageren en vervolgens het eindproduct ook snel aanleveren. Top!

Mooi eindresultaat en goed gehulpen geweest + snelle levering

Mooi eindresultaat en goed gehulpen geweest + snelle levering

Uitstekende service en mooi product!

Makkelijk online te bestellen. Product voldoet aan de verwachting. Snelle levering.

Alles volgens afspraak

Ruim voldoende

Keurig naambordje

Ziet er prima uit. Metaal n beetje dun, maar daar is de prijs ook naar....

Snelle levering, mooi product

Het ziet er mooi uit. Mooi materiaal. Snelle levering. Geen klachten

Perfecte levering en product

Top ervaring

Uitstekende service.

Ziet er prima uit.

Eenvoudig mooi en snelle levering!

Makkelijk te bestellen Redelijke prijs Snelle levering

Snelle service en top resultaat!

Naambordje was snel thuis bezorgd en het resultaat was nog veel beter dan dat we verwacht hadden. Echt super!

goed product, solide kwaliteit

Ik heb de opmaak zelf samengesteld. Vind de keuze in lettertypen (4 st) wel wat weinig

Redelijk tot goed

Levertijd wel aan de lange kant

Duidelijke website, snelle service en naambord is van goede kwaliteit. Erg blij mee.

Mooi product. Bestelprocedure kan beter.

Mooie website en veel keus en goede producten. Ik wist echter niet wanneer er geleverd zou worden. Ik wilde juist gaan bellen, maar ineens was het er. Dus graag beter informeren over de levertijden, enz.

super snelle en vriendelijke service

Als klant van de naambordencentrale zeer goed geholpen. Duidelijke informatie over het te leveren product en zeer snelle levering.

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de grootste aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland als in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.