Snel en precies wat besteld is

Helemaal top

Heel blij mee, goede kwaliteit

goed.

Snelle en correcte levering

Voor herhaling vatbaar

Mooi werk en heel vlug geleverd.

Uitstekend!

Mooi bordje. De levering was snel, top!

Mooi naambordje

Mooi naambordje maar de benodigdheden om het te bevestigen zat er niet bij!

Goedemiddag, Wat vervelend dat de schroeven er niet bij zaten. Dat hoort wel het geval te zijn. We zijn ze vergeten of ze zijn uit de verpakking gevallen. In ieder geval excuus voor het ongemak. Heeft u het naambordje al hangen? Anders sturen we u nog even een setje toe. Met vriendelijke groet, Bram Sluiter | NaambordenCentrale

Mooi bord, snel en goed geleverd.

+ mooi bord + snel + goed verpakt - geen

Prima ervaring

Eerste aankoop bij Naambordencentrale. Kunststof huisnummerplaat besteld. Levering binnen aangegeven termijn, goed verpakt, compleet met schroeven, ringetjes en pluggen. Goede communicatie verzending.

Perfect! Goede communicatie en meedenken

Wilde toch een andere kleur en dat werd zonder problemen geregeld. Bedankt

Netjes gemaakt

We bestelden een eenvoudig, doch representatief naambordje van rvs. Het is leuk om het eigen ontwerp te kunnen maken in zelf gekozen lettertype. Op het eerste gezicht geeft de lasergraveertechniek een strak resultaat. Omdat de tekst heel oppervlakkig is gegraveerd is het moeilijk te beoordelen hoe lang dit weer en wind zal doorstaan, maar voorlopig zitten we weer achter een keurig naamplaatje

Bij de sleutelbloem ging het maken van mijn naambordje een week duren. Nu had ik hem in een paar dagen in huis en voor een mooie prijs

Makkelijk, snel en goed(koop)

Foutloos en zeer snel geleverd.

Eén vraagje: is het mogelijk om zelf de h.o.h. afstand tussen de schroefgaatjes op te geven? Soms is die als gedicteerd op bijv. een belenbord. Dan mag het bordje wat mij betreft wat meer kosten ook.

Goedemorgen, Allereerst bedankt voor uw beoordeling! Het is mogelijk om de gaatjes op een specifieke plaats te maken. Alle naamplaatjes worden in principe gemaakt zodra ze worden besteld. U kan de hoh maat doorgeven per e-mail of gebruik maken van het opmerkingenveld bij https://naambordencentrale.nl/naamplaatje-op-maat.php. Mocht u nog vragen hebben dan horen we u graag. Met vriendelijke groet, Bram Sluiter | Klantenservice

Correct

Correct

zeer goede verzending

?

Top bedrijf👍

Top artikelen en top service

snel en goedkoop

snel en goedkoop

Betrouwbaar

Precies wat ik besteld had. Snelle levering

perfect resultaat

voldeed aan verwachting

Prima, snel geleverd, mooi product.

Zie boven

Goede kwaliteit en snelle levering

Super snelle levering en prima kwaliteit.

Prijs kwaliteit verhouding erg duur

Mooie bordjes alleen voor deze prijs vind ik het materiaal erg dun

Alles volgens afspraak geleverd

Alles volgens afspraak geleverd.

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de grootste aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland als in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.