Mooie naambordjes

Product zoals omschreven op de website. Goede kwaliteit. Snel geleverd.

bestel gemak

Mooi, kwalitatief goed en snel

Wij hebben een positieve ervaring. Snel werd er een mooi afgewerkt en bedrukt naambord bezorgd. Het bedrijfslogo kwam fantastisch uit op het rvs en was ontzettend scherp!

Tweede besteeling , heel behulpzaam

Zeer behulpzame klantendienst. Tweede bestelling weer vlekkeloos verlopen. Ten zeerste aan te bevelen.

Mijn ervaring was uitstekend

Op afgesproken datum in goede verpakking afgeleverd.

makkelijk en snel

ik heb laatst 3 adresnummers besteld en dat ging heel makkelijk en ze waren ook heel snel in huis. de geleverde kwaliteit is ook uitstekend helemaal wat ik verwacht had. dus dat is 5 sterren!

Heel goed zoals het in mijn ogen hoort te zijn. Bestellen is heel simpel Website zeer duidelijk en mooi. Snelle levering Dus top

Best

Goed bezig geweest duidelijk verhaal

Verzorgd en een goede kwaliteit

In eerste instantie kwam ik er bij het ontwerpen van mijn bordje niet uit, maar ben uitstekend geholpen via de chat functie op de website. De enigste website die ik kan vinden met zo n uitgebroed keuze.

Goed uit leg

Super bedrijf hebben mij goed geholpen

Gewoon geleverd volgens afspraak

Vrij eenvoudig te bestellen.

Gemakkelijk, goed en realistisch

Snelle vriendelijke service

Mooie bedrukking op aluminium. Snelle en vriendelijke service.

prima verkoopproces, mooi bordje, maar nu al donkere vlekjes

vervelend om na een maand al vlekjes op het bordje te zien

Beste Henk, Messing wordt steeds tijd donkerder. Dit proces begint vaak met vlekjes maar daarna wordt het messing in zijn geheel donkerder en zullen de vlekjes minder zichtbaar worden. Overigens kunnen vlekken op messing ook worden weggepoetst met een huis en tuin koperpoets zoals Brasso. Let op dat het dan wel meer gaat glimmen. Ik hoop dat het messing naamplaatje verder wel helemaal naar wens is. Met vriendelijke groet, Bram Sluiter | Klantenservice

Kwaliteit en erg mooi

Goed verpakt, ziet er mooi uit!

Exact wat ik nodig had

Nvt

Lastig

Ik heb n huisnummer besteld 1A maar wilde een kleine A rechts van 1 boven in de hoek A of a maakt mij niet zoveel uit maar nu is de letter veengrond als het cijfer.. Die keus kon ik niet vinden ik dacht dat dat misschien standaard was .. 1A op de manier die ik nu heb was niet mijn bedoeling helaas. Ik reclameer nu naar aanleiding van het tevredenheidsonderzoek. Mvrgr HJ Kroon

Beste meneer Schijndel, Bedankt voor uw bericht en wat jammer om te horen. Het is geen enkel probleem om het huisnummer uit te voeren met een kleine A. We noemen dit superscript. Als u dit bij de opmerking opgeeft dan maken wij dit graag zo voor u in orde. Standaard maken we het zo wat er is opgegeven. Zonder aanvullend verzoek gaan wij er vanuit dat u geen afwijkende wensen heeft. Met vriendelijke groet, Bram Sluiter | Klantenservice

Voldeed precies aan de verwachtingen

Fijn geholpen en goede kwaliteit

Goed geholpen en goede kwaliteit

uitstekend & snel

allowed mijn bestelling relatief klein was werd die snel en zorgvuldig behandeld.

Heel mooie kwaliteit

Zeer goede service

Vlot en op de afgesproken datum geleverd. Kosten overmaken gaf wat problemen. Maar konden door mijzelf worden opgelost.

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de grootste aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland als in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.