Ik vind ze alleen te groot. Jammer.

Betrouwbare leveringen, goede kwaiteit

Conform afspraak geleerd.

fatsoenlijke, vlotte afhandeling.

Great experience

Really good service. Fast and efficient.

Goede snelle service

Goede snelle service

Goede service!

Ons naambordje werd snel geleverd. Netjes gemaakt! Heel tevreden over.

Top service!

Top product, top kwaliteit en service!

Mooie afwerking en snelle levering . Wij zijn er blij mee .

Gewoon goed, nooit problemen.

Zie boven, niets aan toe te voegen.

Mooi naambord en snelle levering!

Het ziet er precies zo uit als op de pc. Mooie ontwerptool ook.

Goede snelle service.

Goede service!

Wauw

Super snel geleverd en wauw wat gaaf. Super blij mee!

Prachtig resultaat!

Alles is volgens verwachting geleverd. Een prachtig resultaat, goede kwaliteit, geen minpunten!

te duur

24 euro voor 3 kleine plastic plaatjes, puur afzetterij

Beste klant, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Ik kan mij voorstellen dat het veel geld lijkt voor een paar kunststof naamplaatjes. Toch is het op maat snijden, graveren, voorzien van een facetrandje, labelen, inpakken en verzenden al met al een behoorlijk klus waar best wat handwerk in gaat zitten. Het product gaat door vele handen voordat het in uw brievenbus beland. We hanteren een marktconforme prijs waar we achter staan. Mocht u nog eens willen bestellen dan kunt u altijd even contact met ons opnemen. Dan kijken we graag of we het voor u iets goedkoper kunnen maken. Met vriendelijke groet, Team NaambordenCentrale

Perfect!

Zoals verwacht

Geweldig bedrijf

Mijn ervaring met dit bedrijf is enkel positief. Ze hebben een overzichtelijke website Ze maken mooie en degelijke naamborden Ze helpen je snel mocht het nodig zijn. Kortom een goed bedrijf met fantastische mooie naamborden en verwanten artikelen.

Geweldige service!

De foto was niet goed overgekomen en dat is door een medewerker prima opgelost, kreeg eerst ook nog de preview te zien voordat het plaatje gedrukt werd.

geleverd vlot en correct

Handig dat ik eerst een digitaal voorbeeld kon maken via de site. Zo kon ik zien of het formaat bordje past bij de lengte tekst. Bij aanbevelen zeg ik voorlopig ja, ik weet niet of het mooi blijft.

Snel geleverd en goede kwaliteit!

De website is erg gebruikers vriendelijk. Zelfs op mijn telefoon kon ik snel en gemakkelijk bestellen. De levering was erg snel. De kwaliteit is super! Compleet met bevestigingsmiddelen en duidelijk handleiding. Zeker aan te bevelen.

HEEL CORRECT EN SNEL

ZEER GOED

Perfect zoals ik het besteld had.

Ik zou zeker opnieuw naam plaatjes bestellen. Mooi en goede kwaliteit

Top service gehad.. Mijn bestelling was schijnbaar met de post stuk gegaan en deze is retour gegaan naar de naamborden centrale.. deze hebben mijn bestelling opnieuw gemaakt en zsm weer opgestuurd.. Met als resultaat een mooi naambordje.. Prijs kwaliteit is top!

Bordje ziet er prima uit. Levering was snel. Service correct.

Nice!

Very happy with the name plate!

gewoon prima!

prima service goede kwaliteit!

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de grootste aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland als in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.