Top service en mooi resultaat!

Vandaag mijn bedrijf boordje ontvangen! Wat ziet het prachtig uit! De medewerker was heel geduldig en heeft beste resultaat neergezet! Ik ben enorm blij! Complimenten voor dit top bedrijf!

snel, correct, goed, en mee denken

snel, correct, goed, en mee denken

Product is prima geleverd ,ondanks mijn moeilijke vragen en wensen ben ik zeer tevreden

Prima produkt

Naambord zoals gemakkelijk bestelden op tijd geleverd.

Bijzonder prettig

Keurig en netjes op tijd geleverd

Snelle levering mooi product

Wij hebben een houten naambord besteld en zijn erg tevreden over het product

Prima. Goede service en maatwerk. Mooie kwaliteit.

Prima.

Geweldig!!

Bij naambordencentrale zijn ze heel erg behulpzaam. Ik word als klant iedere keer uitstekend geholpen! Dus aanrader!!

Perfecte service en levering!

Perfecte service en levering!

Snel geleverd en is goed produkt

Snel geleverd en is goed produkt

Naambordje te dik

Mooi naambordje, volgens alle opgegeven specificaties (lengte/breedte/kleur/lettertype) gemaakt, maar: het is te dik voor de 'standaarddikte' van de sleuf (in de plaat) waar het bordje in moet. Na contact met NaambordenCentrale ontvi ik snel en kosteloos een vervangend naamplaatje in de goede dikte. Dank voor de goede service!

Beste Klant, Wat jammer dat het standaard naamplaatje niet past. We gebruiken een standaard kunststof dikte van 1,5mm. Dat past meestal maar voor bijzondere situaties kunnen we ook 0,8mm leveren. Zou u willen nameten of 0,8mm dun genoeg is? Als u hierover een bericht wilt sturen leveren we u gratis een nieuw naamplaatje. Met vriendelijke groet, Bram Sluiter | Klantenservice

Snel en goed geleverd!

Vrijdag voor kerst nog een naambordje besteld en met kerstavond lag het al onder de kerstboom! Bordje ziet er super goed uit!

Snelle levering en goed product voor nette prijs

Vlot geleverd en goede kwaliteit

Was prima geregeld.

zeer goed

snel geleverd

Prima site, snelle levering, correct product

Prima site, snelle levering, correct product

Klasse!

Goed advies van de klantenservice. Voorprinting van het gevraagde bord. Goede gelegenheid tot rectificatie. Snelle contacten en vlotte levering.

Kwaliteit zoals omschreven

Levering en kwaliteit van het product zoals afgesproken en omschreven

Geweldig eindproduct waar we veel plezier van hebben!

We hebben kleine naambordjes laten drukken voor onze vaste gasten in ons café. Hiervoor hadden we contact met de medewerkers van de NaambordenCentrale die ons goed hebben geadviseerd over de grootte en manier van bevestigen.

Gewoon goed geregeld

Goed uitgevoerd en op tijd geleverd

Top, heel goed

Prima naamplaatjes zelfs met eigen maten en tekst!

Gemakkelijk bestellen en snelle levering.

duidelijke site, heldere informatie, snelle levering

prima!

Snelle levering en top product!

Top top top! 10/10

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de grootste aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland als in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.