Vriendelijk en snel geholpen

Werd vriendelijk te woord gestaan en snel de producten in huis ontvangen!

Is goed

Leuk naambordje gemaakt, we zijn er blij mee!

Wij bestellen altijd via deze site!

Goed & snelle service en een betrouwbare webwinkel

Geleverd conform afspraken en verwachting!

Uitstekend product en geleverd volgens afspraak!

Incompleet en matig geboord

Messing naamplaatjes werden geleverd met voorgeboorde gaten ter bevestiging. Helaas zaten er niet genoeg messing schroefjes bij om alle plaatje op te kunnen hangen. Bovendien hadden de schroefjes die er bij zaten geen verzonken kop waardoor ze uitsteken na montage. Dit had gemakkelijk voorkomen kunnen worden door de gaten even voor te boren met een soeverein boortje. Jammer.

Beste meneer Sjoerd, Dank voor uw beoordeling. Zoals ik uw beoordeling in interpreteer is er iets niet goed verlopen m.b.t. de boorgaten en montagemateriaal van uw bestelling. Met de messing naamplaatjes sturen wij messing schroeven mee, onze verontschuldigingen dat er niet voldoende schroeven zijn meegestuurd. Wanneer u zou aangeven dat u verzonken boorgaten in de plaatjes zou willen dan hadden wij deze uiteraard voor u geplaatst. Gezien wij van u een beoordeling ontvangen en geen telefoontje of mail hebben wij geen kans gehad om dit voor u te regelen en niet geweten van deze wensen. Met vriendelijke groet, Team NaambordenCentrale

Makkelijk, snel en heel netjes

RVS naambordje makkelijk gemaakt met het ontwerpprogramma. Snel geleverd. Plaatje ziet er weer prima uit. En van de andere weten we al dat deze heel weerbestendig is. Weer helemaal tevreden. Oh en niet onbelangrijk, uitstekend prijs kwaliteit verhouding.

Handige website, snelle levering, dik voor elkaar!

Wat een fijne ervaring rijker! Via de chat heb ik mijn vragen met een echte medewerker besproken en deze kwam direct met een voorbeeld zoals ik het zou willen hebben. Top. Snelle levering en het nummerplaatje hangt al te pronken bij de voordeur. Bedankt!

Mooi en goede levering

Fijne site waar je zelf het naambordje kan ontwerpen, vervolgens ziet het er ook mooi uit. Snelle levering

Goed meegedacht, snelle levering, fijn contact.

Wij waren op zoek naar een naambordje voor aan het huis en konden op de website deze helemaal naar onze eigen smaak ontwerpen. N.a.v. een vraag werd er vervolgens ook goed meegedacht. Het naambord werd zeer snel bezorgd. Fijn contact!

Snel geleverd , duidelijke website en goede service

Super goede service en prachtig resultaat!

Wij hebben 2 bordjes besteld en zijn heel erg blij met het prachtige resultaat! Top service en super goede prijs en kwaliteit verhouding!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snel geleverd. Top!

perfect en snel

heel goed, niets op aan te merken.\\ga zo door!

Prima geregeld

Uitvoering/Keuze ziet er precies uit zoals getoond. Snelle levering, mooie materialen

Uiteindelijk zeer tevreden

In eerste instantie niet helemaal tevreden over de kwaliteit, maar na een mailtje werd dit direct opgepakt en had ik heel snel een nieuwe binnen waar ik wel erg tevreden over was. Super geregeld en klacht goed afgehandeld.

Makkelijk, snel en kwaliteit

Makkelijke ontwerp tool met verschillende functionaliteiten en de mogelijkheid een ontwerp op te slaan. Het uiteindelijke product is kwalitatief mooi, voelt stevig aan, wordt snel geleverd en met bevestigingsmateriaal.

snel, goed en volledig

Product van mooie kwaliteit, precies zoals beloofd. Zelfs speciale schroefjes bijgeleverd om het naambordje op z'n mooist te presenteren.

Duidelijk en snel geleverd!

Redelijk handige site, duidelijke voorbeelden, goede prijs-kwaliteit verhouding en zonder gezeur snel geleverd in een, ook weer handig, brievenbuspakketje.

mooi naambordje perfect gegraveerd

vlot geleverd alleen de montage gaatjes hadden iets verzonken moeten zijn

Al aanwezige bord blijft goed van kwaliteit daarom weer andere nieuwe besteld.

zie 1 zin

Mooi bord

Bestellen ging makkelijk, sneller geleverd dan verwacht. Mooi donkergroen bord

Prachtig naambordje…voldoet precies aan onze verwachting

Keurig ingepakt en snelle levering. Prima bedrijf !

Topborden bij naamborden centrale

Super materiaal bij naambordencentale en top service

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de grootste aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland als in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.