uitstekend

uitstekende kwaliteit en een vlotte service !

De juiste keuze

Eenvoudig mijn naambordje kunnen uitzoeken en samenstellen. Voldoet aan verwachting. Snelle levering.

overzichtelijke site snelle levering

Fraaie afwerking en vlotte levering

Ervaring prima en zoals verwacht.

Snel

Mooie gunstig geprijsde naamplaatjes

Doordat de afmetingen aan te passen zijn heb ik voor de tweede keer naamplaatjes bij de NaambordenCentrale besteld. De levering is snel en de prijs gunstig. Mocht er nog een keer een naamplaatje nodig zijn dan wordt dit weer bij dit bedrijf gekocht

Helemaal goed en snel

Voldeed aan alle gestelde criteria en snel ontvangen. Hartelijk dank! Aanrader!!

supersnel en professioneel geleverd

Fijne benadering, snel, makkelijk en vakkundig geregeld. Ik kreeg mijn mooie naambordje precies hoe ik het wilde hebben.

Toen ik melde dat de post het plaatje niet had bezorgd, kreeg ik binnen twee dagen een nieuwe opgestuurd. Deze is inmiddels ontvangen. Dank!

Snel geleverd, goede kwaliteit

Naambord besteld wat we binnen enkele dagen in huis hadden. Zelfs de bevestigingsmaterialen waren meegeleverd. Goede kwaliteit voor een prima prijs.

Goed en snel geholpen. Telefonische ondersteuning was ook prima.

Volledig tevreden, zonder enige kanttekening.

Een snelle en efficiënte levering van de bestelling. Een mooi naambordje dat geheel volgens de gewenste en opgegeven specificaties werd geleverd. Van harte aanbevolen.

Zeer Goed

Ze hebben een ruime keus En het is altijd snel geleverd En als er iets niet klopt wordt het snel verholpen Een goed bedrijf

Mooi product

Alleen bijgeleverde schroefjes zijn waardeloos

Netjes gemaakt en goede aflevering

Mooi huisnummer snel in huis

Huisnummer bordje besteld en deze snel geleverd. Goed verpakt zoals mag worden verwacht. Prima prijs. Ik zou een volgend bordje weer hier bestellen.

Precies uitgevoerd

Snelle en correcte bediening

top

Snel en accuraat

Conform de afspraak geleverd

Zonder probleem het gevraagde gemaakt.

Helemaal prima.

Makkelijke website. Makkelijk uploaden en bestellen. Binnen paar dagen binnen. Perfect resultaat.

Gewoon goed

Ik gebruik het naambordje om snijplanken te signeren. Zeer tevreden. Ik zal in de toekomst meer bestellen, misschien een ander lettertype. Jullie mogen afbeelding gebruiken op jullie site aub. Mvg, Arnold Bookelaar

Mooi, snel geleverd, zeer tevreden

Toppertje ….

Snelle en correcte levering.

Nu paar maal naambordjes besteld. Altijd prima verzorgd. Snel, correct en goed afgeleverd

Prachtig bordje!

U heeft een prachtig bordje geleverd, welk geheel aan mijn wensen voldoet.

naambordje past uitstekend, en ziet er goed uit.

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de meest complete aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland, Duitsland en in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.