Keurige service

Doen wat ze beloven al was er wel een telefoontje nodig omdat er iets op de site niet geheel duidelijk was.

Korte levertijd, vlotte communicatie, mooi product! Bedankt en doe zo voort!

Correcte levering voor een nette prijs

Prima.

Snel, vakkundig, tevreden!

Vooral fijn dat ik heel snel antwoord kreeg op vragen. Zij dachten goed mee en daardoor kon ik snel een keuze maken die volledig aan verwachting voldeed. Top bedrijf!

Kon beter

Het bord zag er mooi uit maar 2 van de bevestigingspunten lieten los dit hebben we zelf moeten herstellen. Dit vond ik teleurstellend het was niet goedkoop. Groetjes Joop

Het fijnst vond ik dat je zelf de maat van het naambordje kunt bepalen.

Altijd goed en op tijd

Daar ik vanuit het VvE bestuur nogal eens nieuwe naambordjes op de brievenbus nodig heb en ik deze al enkele jaren bij NaambordenCentrale bestel, waarbij deze tot nog toe zonder fouten en op tijd geleverd worden. Breng ik NaambordenCentrale mijn grote dank uit. Ook de prijs is acceptabel.

Teleurgesteld

Heb kortingscode, maar kan die niet gebruiken. Wordt telkens afgewezen!!!

Beste Ad van der Steen, Wat jammer dat u via deze weg laat weten dat een probleem heeft met een kortingscode. Er kunnen meerdere redenen voor zijn dat het niet werkt. Zo kan een code verlopen zijn of dat de bestelling lager is dan € 10,00. Voor vragen of hulp kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice. Die kunnen u mogelijk helpen met uw probleem. Het geven van een slechte beoordeling gaat niet helpen. Met vriendelijk groet, Bram Sluiter | NaambordenCentrale

Prima nummer bordje.

Prima huisnummer bordje

Mooi bordje.

Mooi gemaakt, zwarte letter goed van kleur ben zeer tevreden.

Prima snel en goed

Prima snel en goed

Top ervaring. Vakwerk!

Boven verwachting mooi werk en snel geleverd!

snel geleverd, mooi product

Wij hebben een "naambordje zwart" (alu zwart) besteld. De ontwerpmodule is makkelijk in gebruik en het resultaat was dik in orde! Beter dan verwacht en snelle levering. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de meegeleverde blinde bevestiging. Wij hebben zelf 4 gaatjes in het plaatje geboord om dit met afstand houdertjes aan de muur te monteren, zodat er een kleine ruimte tussen muur en plaatje is. Ging prima! Zeer tevreden klant!

Mooi werk eenvoudige montage

Mooi bord precies volgens opgave. Eenvoudige montage!

Snelle levering, mooi bord! Heel tevreden

Precies als omschreven.

Oke

Naambordje was beschadigd ,na telefoontje werd er direct een nieuwe opgestuurd.

Precies geleverd wat ik gevraagd had.

Ik heb een paar keer met NaambordenCentrale gecorrespondeerd over de mogelijkheden en heb steeds een goed advies gekregen. Toen het me duidelijk was hoe ik het ontwerp kon maken liep het verder gesmeerd en ontving ik binnen enkele dagen het bestelde bordje waarover ik zeer tevreden ben.

Keurig en vlot

En helemaal zoals bedoeld en besteld

Precies zoals besteld.

Duidelijk naambord met huisnummer

Snel geleverd, goed product!

Huisnummerbordje besteld via de duidelijke website, het bordje werd snel en correct verpakt geleverd en voldoet helemaal aan de verwachtingen. Mocht ik ooit nog een naambordje o.i.d. nodig hebben, dan kies ik beslist weer voor de NaambordenCentrale!

goede kwaliteit

Gekregen zoals ik besteld heb zeer tevreden

Helemaal goed

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de meest complete aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland, Duitsland en in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.