Gewoon zoals verwacht, prima

Het duurde een paar dagen voordat ik het huisnummerbordje in bezit had, maar het is van goede kwaliteit en heel duidelijk leesbaar vanaf de straat ongeveer 10 meter afstand.

Goede kwaliteit.

Heel tevreden over de messing huisnummer bordjes. Goede kwaliteit en duidelijk leesbaar. Voor onze brievenbus hebben we een bordje van 6 cm op 6 cm en voor ons huis hebben we een bordje van 10 cm op 10 cm.

Fijne manier om borden te ontwerpen. Zeer vlotte en correcte levering.

Het was heel makkelijk het eigen ontwerp te maken. Verrassend eenvoudig. Goed opgezet! Ook de verdere afwikkeling en het toesturen is zeer correct verlopen.

Netjes

Mooi product

Geweldig, doen wat ze beloven.

Wordt hier heel goed en snel geholpen. Ik heb niets dan lof.

Wat ze beloven doen ze ook

Ik heb gevraagd om een naam plaatje op mast en dat hebben ze ook keurig gedaan

Goed product

Snel behulpzaam en redelijk in prijs

Prima verzorgd

Volgens opdracht uitgevoerd ,geen fout te bespeuren

Ik kon uit een ruim keuze precies kiezen wat ik wilde en heb het snel en keurig ontvangen

Mooi naambord, gunstige prijs

I.t.t. de leverancier die de VvE jaren heeft gehad zijn de verzendkosten inbegrepen, bij die ander waren ze € 12,50 Dan was je zeker van de bezorging werd gezegd. Xde naamborden centrale leverde de 2 bordjes met de exacte opgegeven maten voor een gunstige prijs zonder deze kosten.

Zoals verwacht

Netjes en correct geleverd

Prima soepele service en uitstekende kwaliteit

Eenvoudige bestel procedure en zeer behulpzame app assistent. Naamplaat in prima staat ontvangen en siert nu een buitenbank.

Mooi afgewerkt, snel geleverd

Samen met mijn vriend een bordje van onze namen laten maken. Supertevreden mee!

Mooi product/goede service

Levering kwam netjes verpakt binnen! Kwaliteit is top! Nette service! Ben erg tevreden! Bedankt

Mooi huisnummer bordje.

mooi naambordje

Naar volle tevredenheid gemaakt.

Prima product

Een simpel naambordje besteld voor de brievenbus van ons appartement. De kwaliteit en uitvoering zijn prima evenals de prijs. Wat wil een mens nog meer.

prima naambordje, snel geleverd

ook goedkoop !

Al mijn bestellingen worden altijd snel en correct afgeleverd (is altijd 3 maten met en zonder gaten) en binnen 1 à 2 dagen in de bus

Niets op aan te merken

Werd snel afgeleverd, goede keuze.

Super ervaring

Het is de tweede keer in korte tijd dat ik een bestelling heb geplaatst. Super service en een mooi product gekregen voor een redelijke prijs.

Top ; service en kwaliteit

Blij met het naambordje

Heel mooi bord, rappe service. Erg blij mee.

Ik wou al lang een bord en heb er wat tijd in gestoken en ben er zeer blij mee. We moeten het wel nog op een houten plank krijgen & met een staak in de grond steken.

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de meest complete aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland, Duitsland en in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.