Super ervaring

Het is de tweede keer in korte tijd dat ik een bestelling heb geplaatst. Super service en een mooi product gekregen voor een redelijke prijs.

Top ; service en kwaliteit

Geen

Blij met het naambordje

Heel mooi bord, rappe service. Erg blij mee.

Ik wou al lang een bord en heb er wat tijd in gestoken en ben er zeer blij mee. We moeten het wel nog op een houten plank krijgen & met een staak in de grond steken.

Prima uitvoering van mijn bestelleng

De naambordjes zien er prima uit. De levering duurde (ivm vakantie?) iets langer dan verwacht.

Veel mogelijkheden en prachtig uitgevoerd

Veel mogelijkheden bij het zelf ontwerpen van het naambord. De uitvoering van de bestelling is prachtig mooi geworden en dat voor een redelijke prijs.

Keurig werk

Voldeed aan mijn verwachtingen!

Goede ervaring

Mooie borden van goede kwaliteit tegen een redelijke prijs, een aanrader.

Oogt goedkoop, was t niet

Het bordje oogt goedkoop, en ik vond het veel te duur voor wat het was. Ben ook poosje bezig geweest met het residu van het letters uitlaseren weg te halen. Daarna zag t er iets beter uit. De bevestiging was niet blind, maar gewoon met gaten erin. Uiteindelijk hebben we er een rvs plaatje achter gedaan waardoor t veel beter oogde. Maar wat een hoop werk om een naambordje nog (voor ons) acceptabel te krijgen.

Beste Corine, Wat vervelend om te horen dat het naambordje niet naar wens is geleverd. En wat jammer (maar begrijpelijk) dat u niet tevreden bent. Ik heb even navraag gedaan en er is bij ons helaas geen klacht binnengekomen. We hadden er daarom geen weet van. Het product is net nieuw en we hebben onlangs nog wat verbeteringen aangebracht. Zo is de blinde bevestiging aangepast naar een solide oplossing met schroeven en dopjes. Ik heb het vermoeden dat dit voor problemen zorgt. Ook het residu had niet meer aanwezig moeten zijn. Onze producten horen uiteraard helemaal goed te zijn en niet zoals u omschrijft. Mijn excuses voor het ongemak. Ik lees dat uw het zelf heeft opgelost. Mochten we nog niets kunnen betekenen dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Bram Sluiter

Mooi naambordje

Heel mooi naambordje voor een hele goede prijs. Snelle verwerking en duidelijke communicatie

Mooi bord ontvangen. Is naar wens. Wel vond ik, toen ik belde voor informatie, men weinig tijd had om vragen te beantwoorden.

Uitstekende kwaliteit en snelke levering.

Super mooi gedaan!!!

Heel tevreden over de service en het bordje!!

Mooi product.

Goede begeleiding in het proces. Heel flexibel in de vormgeving. Erg behulpzaam bij vragen en goed in het creëren van de juiste oplossing. Zeer tevreden.

Op tijd geleverd wat gevraagd is.

Op tijd geleverd wat gevraagd is.

Goede kwaliteit

Mooi bordje, netjes afgewerkt ,snelke levering. Zeer tevreden

Zeer tevreden met mijn bedrijfsnaambord

Zeer gemakkelijke site waar ik mijn logo heb geupload. Bestelling kwam snel binnen en ik ben heel tevreden over de kwaliteit. Ik krijg er veel positieve reacties op.

mooi product

Goede communicatie, mooi product. Bijgeleverde schroefjes zijn kwetsbaar.

goede bordjes, snelle levering

Wij hebben nummers voor onze kluisjes besteld. In willekeurige volgorde. Bordjes zijn prima en zitten inmiddels weer op het deurtje waar ze horen.

top

altijd is het goed nooit geen fouten

Mooi product

Gemakkelijke bestelling, verhouding tussen cijfer en letters simpel aan te passen.snelleblevering.

Goed verzorgd maar een beetje scheef!

Prima gelopen. Vlot geleverd. Mooi product. Alleen de laatste regel, 2 voornamen, staat er wat scheef op. Gelukkig vinden de ontvangers het geen groot probleem!

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat iets niet recht op een bordje is geplaatst. Dit is uiteraard niet de bedoeling en dat lossen we graag voor u op. Kunt u ons een foto sturen zodat wij het probleem kunnen zien en u een oplossing kunnen bieden? Alvast dank voor uw medewerking en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Mike ter Haar | Klantenservice

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de meest complete aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland, Duitsland en in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.