Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Mooi naambord dik tevreden

Mijn bestelling keurig gemaakt Goede service Een tevreden klant

Snelle levering prima kwaliteit

Eenvoudig samen te stellen op de website, veel keuze en van prima kwaliteit.

Goed en ook snel geleverd

Snel, duidelijk en goed

Zeer positief

Naaamplaat niet optimaal, slechte levertijd

Het product zou binnen 3 weken geleverd worden. Helaas werd het 1 week te laat geleverd. Omdat het meegenomen moest worden naar Spanje, ligt het nu thuis en moet het weer worden opgestuurd. Verder zit er een vlek aan de voorkant op jet aluminium.

Beste Peter, Allereerst onze excuses. Wat vervelend om te horen dat hier is mis is gegaan. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Er moet iets mis zijn gegaan in de levering of productie. Verder hoort er ook geen vlek op te zitten. Mocht het probleem nog niet opgelost zijn, zou u ons dan een foto kunnen sturen? Met vriendelijke groet, Bram Sluiter | Klantenservice

Prachtig naambord

Wij hadden een eigen ontwerp gemaakt voor een naambord met eigen bedrijfslogo. Het bord werd snel geleverd en was bovendien mooi en degelijk gemaakt. Het pronkt nu aan de gevel van ons nieuwe huis.

Netjes geregeld

Ook telefonisch correct geholpen

tevreden

Mooi naambordje voor ons nieuwe huis. Makkelijk te bestellen, goed naar eigen wens te maken, En snelle levering

Goed en netjes gemaakt

Ook telefonisch goed bereikbaar waardoor een vergeten onderdeel alsnog nagestuurd werd.

Suppppper

Zo fijn hun mijn ontwerp verder laten maken Met een mooi resultaat Fijne cominicatie en uit eindelijk per telefoon zou zo weer terug gaan Gr gerdiena

Prijs-kwaliteit en goede service

Snelle levering Goede materialen Handig te bevestigen

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit.

Als bestuurslid van een VvE bestel ik regelmatig nieuwe bordjes voor nieuwe bewoners. Altijd correcte levering voor een goede prijs.

Naambord Meubelen-Online helemaal naar wens

Meubelen-Online is tevreden met het ontvangen naambordje. Makkelijk zelf te ontwerpen en het resultaat is naar verwachting.

Duidelijk bestelproces. Snelle levering.

Mooi, zuiver afgewerkt!

Heel erg tevreden, vlot besteld, goed beschermd en netjes afgeleverd. Geen minpunten

Mooie naamplaat, snelle levering.

Gewoon goed.

Niks mis mee, vlotte levering.

Mooi naambord met huisnummer

Op de website kan je je eigen naambord ontwerpen. Ik kreeg het vlot thuisgestuurd. Het aluminium bord is dik en stevig. Het graveerwerk is gedetailleerd uitgevoerd. Ik koos dit bord omdat de gravure wordt gelakt. Ik ben heel blij met het resultaat.

Uitstekende samenwerking!

Deze firma is een echte aanrader. Ik had in eerste instantie een probleem met de facturatie, maar dat werd snel door de klantendienst opgelost nadat ik een mailtje had gestuurd. Het ontwerp van mijn naambord werd door de firma nagekeken en nadat ik mijn fiat had gegeven werd dit in productie genomen. Ik had het pakket zelfs sneller dan dat NaambordenCentrale een mailtje kon sturen. Een echte aanrader.

Prachtige afwerking, snelle levering.

Makkelijk om op de website bordje in gewenste afmeting en materiaal te vinden. Ook makkelijk zelf te ontwerpen en het ontwerp te controleren voordat je bestelt. We hebben een NEE - NEE bordje voor brievenbus, zelf ontworpen naambordje en bijpassend zelfontworpen bordje tegen verkopers/overtuigers/fundraisers en krijgen veel commentaar over hoe netjes dat eruit ziet. Prachtige afwerking en snelle levering. Heel blij mee!

Het was in orde.

Het product werd geleverd zoals verwacht.

Top geholpen, telefonisch goed bereikbaar

Klasse en niet duur

Ziet er keurig een mens uit. Precies wat we wilde.

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de meest complete aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland, Duitsland en in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.