Prachtige afwerking, snelle levering.

Makkelijk om op de website bordje in gewenste afmeting en materiaal te vinden. Ook makkelijk zelf te ontwerpen en het ontwerp te controleren voordat je bestelt. We hebben een NEE - NEE bordje voor brievenbus, zelf ontworpen naambordje en bijpassend zelfontworpen bordje tegen verkopers/overtuigers/fundraisers en krijgen veel commentaar over hoe netjes dat eruit ziet. Prachtige afwerking en snelle levering. Heel blij mee!

Het was in orde.

Het product werd geleverd zoals verwacht.

Top geholpen, telefonisch goed bereikbaar

Klasse en niet duur

Ziet er keurig een mens uit. Precies wat we wilde.

Snelle levering en volgens afspraak

Product volledig naar verwachting.

Perfect artikel en perfecte service

Ruime keuze aan naambordjes en eenvoudig te configureren met een duidelijk voorbeeld. Snelle levering met alle benodigde materialen en montageinstructie.

netjes afgewerkt, keurig, krasvrij verpakt, snel geleverd; wat wil je nog meer? En een nette prijs.

In totaal al 70 plaatjes besteld , ze blijven mooi en er wordt met je meegedacht

heel mooi gedaan en alles ging perfect

De gravering was perfect en heel mooi geworden. De levering was goed. Deze firma is echt aan te raden.

Was snel en goed geleverd, precies naar wens.

Vlot en proffesioneel

Bestelling vlot verlopen. Mooi materiaal. Precies zelfde uitvoering als ontwerp.

Snel geleverd en top kwaliteit

Goed en snel.

Levering en product goed. Voldoet geheel aan verwachting.

Plakkracht naambordje valt tegen

Na vastplakken bordje liet snel weer los Geplakt op trespa dus mooie egale ondergrond

Beste heer Dijksman, Wat jammer om te horen dat de kleefstrip niet is blijven zitten. Ik heb uw bestelling er even bij gezocht en qua gewicht zou dit echt makkelijk moeten blijven hangen. Er is daarom mogelijk iets niet goed met de kleefstrip. Wat ook kan zijn is dat de ondergrond niet schoon is geweest. Mocht het probleem nog niet opgelost zijn dan hoor ik het graag en dan kijken we graag even naar een oplossing. Mijn excuses voor het ongemak. Bram Sluiter Klantenservice | NaambordenCentrale

Snel binnen en mooie kwaliteit

Mooi naambordje. Kwaliteit

prima service en klantencotact

vlot en goed geholpen door de mederwerkers

Niet goed nieuw plaatje

Ik ben zeer tevreden heb al veel naamplaatjes en houders besteld. Is er een foutje gemaakt dan wordt er een nieuw plaatje gestuurd. Kortom ze gaan goed met de klant om.

snel en netjes geleverd

snel en netjes geleverd

Prima, netjes en op tijd geleverd

Netjes en op tijd geleverd

Geheel volgens bestelling

Ziet er mooi uit en werd vlot geleverd

Makkelijk bestellen en top kwaliteit!

Fijne website, erg makkelijk te vinden wat je zoekt. Kwaliteit van het product was erg goed. Snel verstuurd en goed verpakt.

Accurate uitvoering. Snel geleverd.

heel mooi nummerbord

Snelle levering en goed product!

Omschrijving op de website kwamen overeen.

Het nummerbordplaatje is keurig afgewerkt. De levering snel. De montage met bijgeleverd materiaal geen probleem.

Het bordje is mooi, pluggen vinden drama

Heel blij met het bordje, ziet er mooi uit. Naar Gamma en Praxis geweest voor pluggen die blij de zeer kleine schroefjes pasten, niet te krijgen. Uiteindelijk iets groter genomen (de kleinste maat die verkocht wordt) maar daardoor zitten de schroeven iets los in de muur. Andere schroeven geen optie omdat die te groot zijn voor de gaatjes in het bordje. Onbegrijpelijk.

Ik ben allereerst blij om te horen dat uw ook blij bent met uw bestelling. Normaliter leveren we bestellingen compleet en dus ook met schroeven. Het lijkt erop dat er met het inpakken iets niet goed is gegaan. Mijn excuses voor het ongemak. We gaan het hier verder oppakken om te zorgen dat dit in het vervolg anders verloopt. Met vriendelijke groet, Bram Sluiter NaambordenCentrale | Klantenservice

Rokin 54 1012KV Amsterdam

085 40 126 43

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de meest complete aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland, Duitsland en in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.