Omschrijving op de website kwamen overeen.

Het nummerbordplaatje is keurig afgewerkt. De levering snel. De montage met bijgeleverd materiaal geen probleem.

Het bordje is mooi, pluggen vinden drama

Heel blij met het bordje, ziet er mooi uit. Naar Gamma en Praxis geweest voor pluggen die blij de zeer kleine schroefjes pasten, niet te krijgen. Uiteindelijk iets groter genomen (de kleinste maat die verkocht wordt) maar daardoor zitten de schroeven iets los in de muur. Andere schroeven geen optie omdat die te groot zijn voor de gaatjes in het bordje. Onbegrijpelijk.

Ik ben allereerst blij om te horen dat uw ook blij bent met uw bestelling. Normaliter leveren we bestellingen compleet en dus ook met schroeven. Het lijkt erop dat er met het inpakken iets niet goed is gegaan. Mijn excuses voor het ongemak. We gaan het hier verder oppakken om te zorgen dat dit in het vervolg anders verloopt. Met vriendelijke groet, Bram Sluiter NaambordenCentrale | Klantenservice

Mooi naambord, snel geleverd

ziet er goed uit, en pluggen en schroeven zitten er bij. top

als hier boven

Prima bordje, prima prijs

Eenvoudig huisnummer bordje besteld. Precies zoals omschreven. Snel klaar, prima prijs.

Snelheid, kwaliteit en tenslotte een uitstekende prijs

Wat een goede service!

Ik had het bordje zeer snel nodig! Dat was geen probleem! Echt geweldig!!

Goede prijs kwaliteit

Zeer tevreden.al meerdere keren bestelling gedaan.

Ruime keus.

Mooi product, snelle levering.

Snelle en juiste levering, mooie afwerking van het straatnummerplaatje. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

perfect

Eenvoudig te bestellen en zeer snel geleverd tegen een goede prijs.

Super snelle levering

Snel geleverd mooi product

Helemaal top!

Makkelijk bestellen, betalen en snel bezorgd.

Is goed

Snel en goed geregeld.

Zelf een keus kunnen maken hoe het product er uit moet zien..

Mooi plaatje

Heel mooi, maar niet perfekt.

Het zwart van een letter is niet helemaal goed gegaan. Ik zal het zelf even moeten aantippen met verf, wel jammer.

Een goed produkt volgens de specificaties.

Goede service, snelle levering.

Prima geleverd.

Ik had een klein naamplaatje besteld. Met een paardagen had ik hem thuis. Hij was precies zoals ik hem gewenst had. Prima. Het was voor de VvE van een appartementen gebouw.

Snelle levering en voldoet aan wensen

Ik heb de bestelling gedaan en binnen enkele dagen had ik mijn bestelde spullen in huis. Onbeschadigd en precies zoals ik het besteld had. Daarbij was de lijm op de achterzijde zeer krachtig waardoor hij prima vast blijft zitten.

Een aanrader

Snelle levering, bestelproces verliep soepel en het naambordje zag eruit als verwacht. Ik zou de NaambordenCentrale absoluut aanraden.

Ben zeer tevereden en het ziet er gelikt uit. Top

Snelle levering en erg verzorgt

Super mooi!

Ik ben heel blij met ons nieuwe naambordje. De software om het bord mee te ontwerpen is heel gebruiksvriendelijk. De kwaliteit van het bordje is super, het is makkelijk op te hangen en niet te duur. Aanrader!

Mooie gemaakt en snelle levering

Mooie kwaliteit, simpel te bevestigen

Snel een bordje kunnen ontwerpen, daarna snel thuis ontvangen in goede kwaliteit. Zonder gedoe op kunnen hangen.

Burg Grothestraat 53

3761 CL Soest

085 40 126 43

Over NaambordenCentrale

NaambordenCentrale is de meest complete aanbieder van naamborden, naamplaatjes, huisnummers en pictogrammen. Ook voor bedrijfsborden bent u bij ons aan het juiste adres. Via onze webshop bieden wij de mogelijkheid om uw eigen naambord te maken en te bestellen. Wij leveren zowel in Nederland, Duitsland en in België aan particulieren en bedrijven. Kies uit ons uitgebreide assortiment naamborden of kies voor maatwerk.