snelle levering met prima producten

Snelle levering met prima producten. Vlotte communicatie op mailverkeer Hier is een tevreden klant

snel & goed, prima communicatie.

en een prima prijs/prestatie voor dit team

Prima levering

Goed verpakt en snelle levering. Goede producten.

Supersnelle levering

Zeer snelle en correcte levering. Prima producten tegen scherpe prijzen. Zeer aan te bevelen.

Pluspunten

Professionele producten. Tot nu toe alles op voorraad, dus snelle levering.

Pluspunten

Snelle levering van de bestelde artikelen en wat geleverd werd was goed verpakt en van goede kwaliteit.

Pluspunten

Snelle levering goede verpakking

Pluspunten

Op tijd top!!!

Pluspunten

Snelle service en bezorging

Pluspunten

Snelle en vlotte afhandeling en levering

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Product voldoet aan beschrijving

Teveel tijd tussen bestelling en uitlevering. Maandag besteld vrijdag pas in huis. Geen goede communicatie over voortgang bestelling.

Helaas heeft de leveringstermijn niet aan uw verwachtingen voldaan. Dinsdagmiddag ontvingen wij uw bestelling, deze is woensdag klaargezet en donderdag opgehaald door PostNL om vrijdag bij u te bezorgen. Wij maken gebruik van Track&Trace links naar onze klanten voor de voortgang. N.a.v. uw opmerking zullen we onderzoeken of we onze communicatie kunnen verbeteren/uitbreiden! We hopen in de toekomst toch nogmaals een bestelling voor u te mogen verzorgen, met een snelle levering en heldere communicatie van onze kant! :-)

Pluspunten

Uitgebreide voorraden bouwmaterialen, klantvriendelijk.

Pluspunten

Zeer tevreden over de snelle levering.

Prima.

Pluspunten

Goede, vlotte levering!

Pluspunten

Snelle levering, goede basisinformatie

Detailinformatie over het gebruik van het produkt kan beter. Bezorgkosten buiten Zuid-Holland Delft aan de hoge kant.

Pluspunten

Heeft datgene wat een Hornbach en Gamma niet verkopen.

Geen.

Pluspunten

Mooi assortiment, uniek voor wat betreft je in Nederland als particulier online kunt bestellen. Snel bezorgd. Prima.

Pluspunten

Doet wat het belooft !

geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Product was over datum

Vervelend dat het product tegen de houdbaarheidsdatum aan liep en in elk geval niet meer te gebruiken was! Na ons telefonisch overleg heeft u aangegeven het product niet meer nodig te hebben, vandaar hebben wij het aankoopbedrag direct aan u terug gestort. We hopen uw klacht naar tevredenheid opgelost te hebben. Uw input helpt ons de dienstverlening verder te optimaliseren. Graag hopen we u in de toekomst nogmaals als klant te kunnen verwelkomen!

Pluspunten

Ik zocht een niet erg courant artikel om tegels te impregneren. Werd binnen 2 dagen geleverd voor de helft van de prijs die badkamershops rekenen.

Pluspunten

Het heeft Compaktura, een Belgisch produkt, als een van de weinige Nederlandse bouwbedrijven in de verkoop. Bestelling eenvoudig, evenals betaling met visacard. Snelle en correcte levering.

Over BouwCenter Koolschijn

BouwCenter Koolschijn: Voor iedereen die gaat bouwen of verbouwen! Wij leveren bouwmaterialen van fundering tot schoorsteen voor de professionele bouwer, zzp'er doe-het-zelver en particulier. Vraag eenvoudig online een offerte op, of bestel de bouwmaterialen eenvoudig online. In de regio staan wij bekend als de deuren, gevelstenen- en dakpannenspecialist. Met onze vrachtwagens bieden wij het gemak om de bestelde materialen op uw werkadres te bezorgen. Ontdek onze winkel voor gereedschap, werkkleding, kitten en veel meer! In de houtloods en op het terrein waar een veelvoud aan bouwmaterialen staan opgesteld. Als BouwCenter kopen wij groot in bij de bekende merken.