Ik had 1000 dakpannen nodig voor mijn dak renovatie. Echter waren er niet zoveel voorradig. Bouwcenter Koolschijn heeft contact opgenomen met de fabrikant en binnen 1 week waren de dakpannen alsnog geleverd. Precies op tijd! Super service!

Goed bedrijf.

Behulpzaam met advies en keuze materialen.

Valse levertijden,financieel onbetrouwbaar bij een geanulleerd orders

Dit bedrijf schuwt het niet om je geld lang vast te houden zodat je weken kan wachten naar je geld als je een order annuleert. Verder geven zij levertijden door die niet kloppen. Denk om u centen wanneer u bij deze bouwcenter bestelt

Beste Naoufal uit Delft, Wij betreuren het feit dat u deze negatieve ervaring met ons heeft. Navraag bij de verkoop levert echter een ander verhaal op. In de huidige tijd waar de wereldwijde schaarste in bouwmaterialen groter is dan ooit, is het lastig om aan eisen als +- 2-3 dagen levertijd te voldoen. Zeker wanneer er sprake is van speciaal te bestellen producten wat bij u het geval was dan kan de levertijd nog weleens tegenvallen. U heeft de order op woensdag 4 augustus betaald en u kreeg op vrijdag 6 augustus uw geld terug. Nogmaals wij betreuren het feit dat wij u niet hebben kunnen bedienen, maar in de huidige tijd zijn wij ook afhankelijk van een hoop externe factoren. We benadrukken iedere dag alles op alles te zetten om klanten naar tevredenheid te helpen en balen ervan dat dit in uw geval niet gelukt is. Team Bouwcenter Koolschijn

We hadden flink wat tegellijm besteld, en alles werd netjes en op tijd bezorgd!

Vlotte afhandeling

Zeer correct en snelle levering

zoals belooft levering dag nadien.

Snel en directe levering van de bestelling

makkelijk , snel , goed

ruim assortiment , goede kwaliteit , duidelijke website. en de volgende dag geleverd. goede ervaring.

UItstekend

Makkelijk, snel, goede prijs!

goede prijs, snel geleverd

goede prijs , snel geleverd en goed verpakt.

Snelle levering en een nette prijs.

Was zeer verrast door snelle levering in deze drukke tijd voor oline bestellingen En netjes op hoogte gehouden van de status levering. En een normale prijs. Dus een zeer tevreden klant erbij.

Snelle levering en goede kwaliteit

Mijn bestelling werd snel geleverd, was goed verpakt en heeft de kwaliteit die ik verwachtte. Dus ik ben heel tevreden!!!

Adequate levering, goede communicatie

Onbekend met Bouwcenter Koolschijn en bestelling gedaan om tot verbazing te zien dat deze direct na feestdagen geleverd werd. Prima respons

Makkelijke website, duidelijk en vlot

Top communicatie en service!

Een grote bestelling zand geplaatst, dat de volgende dag na afstemming geleverd kon worden! Helemaal netjes en goed gecommuniceerd!

Geen klachten snel geleverd aan scherpe prijs met verzendkosten.

snelle en fijne levering via post nl. site is duidelijk en overzichtelijk.

In het algemeen ben tevreden, alleen we kregen geen informatie over wanneer het pakket zou komen.

Snelle en perfecte levering top service 👍

Snelle verzending, perfecte afhandeling

Valt weinig over te zeggen... top!

Emmer niet dichtgeplakt....

De 2 emmers muurverf waren niet dichtgeplakt. Eén was open gegaan het had gelekt, kliederboel....

Supersnelle levering! Prima!

Snelle levering en professionele producten.

snelle levering met prima producten

Snelle levering met prima producten. Vlotte communicatie op mailverkeer Hier is een tevreden klant

snel & goed, prima communicatie.

en een prima prijs/prestatie voor dit team

Prima levering

Goed verpakt en snelle levering. Goede producten.

Over BouwCenter Koolschijn

BouwCenter Koolschijn: Voor iedereen die gaat bouwen of verbouwen! Wij leveren bouwmaterialen van fundering tot schoorsteen voor de professionele bouwer, zzp'er doe-het-zelver en particulier. Vraag eenvoudig online een offerte op, of bestel de bouwmaterialen eenvoudig online. In de regio staan wij bekend als de deuren, gevelstenen- en dakpannenspecialist. Met onze vrachtwagens bieden wij het gemak om de bestelde materialen op uw werkadres te bezorgen. Ontdek onze winkel voor gereedschap, werkkleding, kitten en veel meer! In de houtloods en op het terrein waar een veelvoud aan bouwmaterialen staan opgesteld. Als BouwCenter kopen wij groot in bij de bekende merken.