Makkelijke website, duidelijk en vlot

Top communicatie en service!

Een grote bestelling zand geplaatst, dat de volgende dag na afstemming geleverd kon worden! Helemaal netjes en goed gecommuniceerd!

Geen klachten snel geleverd aan scherpe prijs met verzendkosten.

snelle en fijne levering via post nl. site is duidelijk en overzichtelijk.

In het algemeen ben tevreden, alleen we kregen geen informatie over wanneer het pakket zou komen.

Snelle en perfecte levering top service 👍

Snelle verzending, perfecte afhandeling

Valt weinig over te zeggen... top!

Emmer niet dichtgeplakt....

De 2 emmers muurverf waren niet dichtgeplakt. Eén was open gegaan het had gelekt, kliederboel....

Supersnelle levering! Prima!

Snelle levering en professionele producten.

snelle levering met prima producten

Snelle levering met prima producten. Vlotte communicatie op mailverkeer Hier is een tevreden klant

snel & goed, prima communicatie.

en een prima prijs/prestatie voor dit team

Prima levering

Goed verpakt en snelle levering. Goede producten.

Supersnelle levering

Zeer snelle en correcte levering. Prima producten tegen scherpe prijzen. Zeer aan te bevelen.

Pluspunten

Professionele producten. Tot nu toe alles op voorraad, dus snelle levering.

Pluspunten

Snelle levering van de bestelde artikelen en wat geleverd werd was goed verpakt en van goede kwaliteit.

Pluspunten

Snelle levering goede verpakking

Pluspunten

Op tijd top!!!

Pluspunten

Snelle service en bezorging

Pluspunten

Snelle en vlotte afhandeling en levering

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Product voldoet aan beschrijving

Teveel tijd tussen bestelling en uitlevering. Maandag besteld vrijdag pas in huis. Geen goede communicatie over voortgang bestelling.

Helaas heeft de leveringstermijn niet aan uw verwachtingen voldaan. Dinsdagmiddag ontvingen wij uw bestelling, deze is woensdag klaargezet en donderdag opgehaald door PostNL om vrijdag bij u te bezorgen. Wij maken gebruik van Track&Trace links naar onze klanten voor de voortgang. N.a.v. uw opmerking zullen we onderzoeken of we onze communicatie kunnen verbeteren/uitbreiden! We hopen in de toekomst toch nogmaals een bestelling voor u te mogen verzorgen, met een snelle levering en heldere communicatie van onze kant! :-)

Pluspunten

Uitgebreide voorraden bouwmaterialen, klantvriendelijk.

Pluspunten

Zeer tevreden over de snelle levering.

Prima.

Pluspunten

Goede, vlotte levering!

Over BouwCenter Koolschijn

BouwCenter Koolschijn: Voor iedereen die gaat bouwen of verbouwen! Wij leveren bouwmaterialen van fundering tot schoorsteen voor de professionele bouwer, zzp'er doe-het-zelver en particulier. Vraag eenvoudig online een offerte op, of bestel de bouwmaterialen eenvoudig online. In de regio staan wij bekend als de deuren, gevelstenen- en dakpannenspecialist. Met onze vrachtwagens bieden wij het gemak om de bestelde materialen op uw werkadres te bezorgen. Ontdek onze winkel voor gereedschap, werkkleding, kitten en veel meer! In de houtloods en op het terrein waar een veelvoud aan bouwmaterialen staan opgesteld. Als BouwCenter kopen wij groot in bij de bekende merken.