Zeer correct en snelle levering

zoals belooft levering dag nadien.

Snel en directe levering van de bestelling

makkelijk , snel , goed

ruim assortiment , goede kwaliteit , duidelijke website. en de volgende dag geleverd. goede ervaring.

UItstekend

Makkelijk, snel, goede prijs!

goede prijs, snel geleverd

goede prijs , snel geleverd en goed verpakt.

Snelle levering en een nette prijs.

Was zeer verrast door snelle levering in deze drukke tijd voor oline bestellingen En netjes op hoogte gehouden van de status levering. En een normale prijs. Dus een zeer tevreden klant erbij.

Snelle levering en goede kwaliteit

Mijn bestelling werd snel geleverd, was goed verpakt en heeft de kwaliteit die ik verwachtte. Dus ik ben heel tevreden!!!

Adequate levering, goede communicatie

Onbekend met Bouwcenter Koolschijn en bestelling gedaan om tot verbazing te zien dat deze direct na feestdagen geleverd werd. Prima respons

Makkelijke website, duidelijk en vlot

Top communicatie en service!

Een grote bestelling zand geplaatst, dat de volgende dag na afstemming geleverd kon worden! Helemaal netjes en goed gecommuniceerd!

Geen klachten snel geleverd aan scherpe prijs met verzendkosten.

snelle en fijne levering via post nl. site is duidelijk en overzichtelijk.

In het algemeen ben tevreden, alleen we kregen geen informatie over wanneer het pakket zou komen.

Snelle en perfecte levering top service 👍

Snelle verzending, perfecte afhandeling

Valt weinig over te zeggen... top!

Emmer niet dichtgeplakt....

De 2 emmers muurverf waren niet dichtgeplakt. Eén was open gegaan het had gelekt, kliederboel....

Supersnelle levering! Prima!

Snelle levering en professionele producten.

snelle levering met prima producten

Snelle levering met prima producten. Vlotte communicatie op mailverkeer Hier is een tevreden klant

snel & goed, prima communicatie.

en een prima prijs/prestatie voor dit team

Prima levering

Goed verpakt en snelle levering. Goede producten.

Supersnelle levering

Zeer snelle en correcte levering. Prima producten tegen scherpe prijzen. Zeer aan te bevelen.

Pluspunten

Professionele producten. Tot nu toe alles op voorraad, dus snelle levering.

Pluspunten

Snelle levering van de bestelde artikelen en wat geleverd werd was goed verpakt en van goede kwaliteit.

Pluspunten

Snelle levering goede verpakking

Pluspunten

Op tijd top!!!

Over BouwCenter Koolschijn

BouwCenter Koolschijn: Voor iedereen die gaat bouwen of verbouwen! Wij leveren bouwmaterialen van fundering tot schoorsteen voor de professionele bouwer, zzp'er doe-het-zelver en particulier. Vraag eenvoudig online een offerte op, of bestel de bouwmaterialen eenvoudig online. In de regio staan wij bekend als de deuren, gevelstenen- en dakpannenspecialist. Met onze vrachtwagens bieden wij het gemak om de bestelde materialen op uw werkadres te bezorgen. Ontdek onze winkel voor gereedschap, werkkleding, kitten en veel meer! In de houtloods en op het terrein waar een veelvoud aan bouwmaterialen staan opgesteld. Als BouwCenter kopen wij groot in bij de bekende merken.