Snelle levering, fijne website, mooie collectie

Fijn dat 'mijn' racket board nogsteeds te koop is en ook nóg meer in de aanbieding. Zeer fijne website en snelle levering

Snelle levering, donderdagavond besteld, maandag geleverd. Perfect verpakt (Racket in bijhorende hoes in plastic verpakking). Fantastische prijs/kwaliteit. Prijs racket €37.95 (bij concurrentie €56.99)

Perfecte website, goede prijzen en goede informatievoorziening na bestellen. Kortom, top!

Super goede dienstverlening

Goed assortiment, prijs kwaliteit en alles voor de squasher. Fantastische klant ondersteuning

Goede prijs, snelle levering, heldere communicatie

Mooi aanbieding voor een racket, heldere communicatie rond levering etc. Nu nog wachten tot de Corona maatregelen voorbij zijn zodat ik er ook nog daadwerkelijk mee kan squashen.

Boven verwachting

Snel, top aanbieding, goede kwaliteit

scherpe prijs. supersnel verstuurd

Asics rocket gel gekocht. maat klopt perfect . super stabiele en stevige schoen. Super blij mee

Persoonlijke service

Er is al meerdere keren goed meegedacht over wat ik nodig heb!

Snelle levering. Producten lagen echter los in de doos.

Webshop met een personal touch

Een online aankoop met een persoonlijke dienst na verkoop. Ik ga zeker nog bestellen bij deze webwinkel.

Topservice

Snelle en goede levering van een mooi product voor een mooie kortingsprijs. Op vragen via email na ontvangst van de bestelling werd persoonlijk gereageerd d.m.v. een telefoontje met tekst en uitleg.

Goede rackets, snelle retourservice

Fijne website, groot aanbod en mooie prijzen.

Degelijk

Snelle en degelijke afhandeling van bestelling.

Goed assortiment, duidelijk weergegeven

Nu een paar keer besteld op deze site. Informatie is duidelijk en levering snel.

Snelle levering, volgende dag al in huis tegen een hele goede prijs.

Fijne website en inderdaad de volgende dag al in huis. Top.

TEVREDEN !!

Online bestellen,.. Betalen,.. En de volgende dag terplaatse,.. Met het gevoel dat je een koopje hebt gedaan !! Wat verlang je nog meer,..

Snelle service, scherpe prijs

Rackets voor scherpe prijzen.

Uitstekende ervaring, handig te bereiken via whatsapp! Scherpe prijzen

Prima firma! Doet wat men belooft!

Heb tot nu toe van alles gekocht bij Squashpoint. Rackets, kleding en schoenen. Alles wordt netjes en op tijd geleverd. En als het een keer niet lukt belt Stef even om e.e.a. door te spreken. Squashpoint is een van de betere webshops!

Gewoon goed 'n snel

Super goede de service en snelle levering

vlot, goede deal!!

perfekt!

Ik werd erg goed geholpen

Ik had een squashtas besteld bij Squashpoint. Deze liet aparte verkleuringen zien. Ik heb het contact met Squashpoint als erg goed ervaren. Ze hielpen mij op een prettige manier verder.

Uitstekende ervaring, goeie website, snelle levering, netjes verpakt

Vorige week een squashracket besteld, dat ging prima. De website is duidelijk, bestellen ging prima. Alles werd netjes en snel geleverd. Ook mijn vraag over de gratis squashballen werd snel beantwoord, ook deze zaten er netjes bij. Aanrader dus!

Goed en snel!

Makkelijke en duidelijke bestelservice via de website, snelle levering en goede verpakking!

Over Squashpoint

Squashpoint is ontstaan uit een enorme liefde voor de sport. Het is onze missie om het grote voordeel van online shoppen te combineren met persoonlijk contact en advies. Bij ons staat de klant op nummer 1. Daarom streven wij ernaar om 100% service te verlenen. Bij ons hoef je nergens lang op te wachten. Al onze producten zijn op voorraad, dus kunnen direct geleverd worden. En ook op het gebied van contact laten we onze klanten nooit wachten. Bovendien is het prettig om te weten dat je je bestelling altijd gratis kunt retourneren en dat je direct het volledige aankoopbedrag terugkrijgt.