Goede uitleg, snelle levering

De uitgebreide uitleg bij de rackets hebben me goed geholpen bij het maken van een keuze. Vervolgens is zijn de rackets snel geleverd.

Goede en snelle service!

Veel keuze, gemakkelijke betaling en snelle service!

service parfait

toujours rapide et des prix tres interessants ! continuez !!

Bestellen ging prima, afleveren drama.

Website, bestellen etc. verliep prima. Echter nu nog steeds geen pakket binnen. Oorzaak ligt wrs bij PostNL en niet bij Squashpoint. maar een vervelend gevoel overheerst nu wel...

Beste Jeroen, Bedankt voor je beoordeling. We hebben je bestelling direct verstuurd maar PostNL heeft deze door de grote drukte nog niet geleverd. Onze excuses voor de vertraging. Alvast een fijne jaarwisseling gewenst. Sportieve groet, Stef

Snelle en goede service

Bestelling na 2 dagen ontvangen. Mooi racket voor een mooie prijs.

love and joy my friends.....

"Ervaring"...is iets "van het verleden". Neem NU dat Unsquashable racket in de hand,sla 'n paar ballen......sublime!!!!!!!

Sterk assortiment, goede prijzen, probleemloze site en vlotte service. Vaste klant inmiddels.

Duidelijke site en snel geleverd

Duidelijke en overzichtelijke site. Mooie producten Snelle levering

beloven wat ze bieden

alles ging goed

Vriendelijk, makkelijk, persoonlijk

De bestelling was snel geplaatst. Informatie en beschrijving over de producten uitgebreid en informatief. Er was een probleem met de afleveren ivm nieuwe Corona maatregelen en sluiting van de zaak waar het pakketje zou worden afgeleverd. Ik kreeg snel iemand aan de lijn en er werd naar een oplossing gezocht. Ik ben later nog gemaild om te zien of het probleem was opgelost.

Snelle service en prima prijs

Snel en prettig

Snel , netjes en beleefd

Goede service!

Snelle en plezierige afstemming over bestelling, mooie producten. Keurig volgens afspraak geleverd!

Goede producten en snelle levering!

Voor 16:00 besteld volgende dag in huis. Gelijk geprobeerd en kan weer lekker aan de gang!

Snelle levering, goede communicatie

Op een (betaal)foutje van mijn kant werd netjes gereageerd zodat ik het kon herstellen. Goederen zijn keurig op tijd geleverd en zien er goed uit.

Nadat een besteld raket defect was na de eerste keer squashen, werd deze kosteloos binnen een dag opnieuw opgestuurd. Werd goed gereageerd op telefoon en mail. Erg aan te bevelen!

Goed bevallen

Goede keuze en prijzen

15.00 uur besteld, de volgende dag in huis

Vlot, duidelijk, kan niet beter!

Prima, bestelling snel binnen!

Helemaal goed

Snelle levering. Behalve dat post NL het 3 keer moest verschuiven. Maar daar kunnen ze niks aan doen.

Zeer snelle reactie en snelle verzending

Uitstekende webwinkel

Ruime keuze, goede website, gemakkelijk kopen en snel geleverd. Wat wil je nog meer?

kwaliteit in levering en snelheid voor een goede prijs

eenvoudig besteld en gebruik gemaakt van een goede deal. En natuurlijk mijn pakketje laten bezorgen bij een afhaalpunt. het is niet de bedoeling dat er meer diesel verstookt wordt dan nodig...

Snel en gemakkelijk!

Snel besteld, snel in huis gekregen. Top. Mailtjes belandden alleen wel in de spam, daarom dacht ik eerst dat er geen bevestiging was. Let daar dus wel op als je bestelt!

Over Squashpoint

Squashpoint is ontstaan uit een enorme liefde voor de sport. Het is onze missie om het grote voordeel van online shoppen te combineren met persoonlijk contact en advies. Bij ons staat de klant op nummer 1. Daarom streven wij ernaar om 100% service te verlenen. Bij ons hoef je nergens lang op te wachten. Al onze producten zijn op voorraad, dus kunnen direct geleverd worden. En ook op het gebied van contact laten we onze klanten nooit wachten. Bovendien is het prettig om te weten dat je je bestelling altijd gratis kunt retourneren en dat je direct het volledige aankoopbedrag terugkrijgt.