Snel en accuraat

Goede selectie van producten

snel besteld, snel in huis

Goeie website met adequate info, goeie kortingen en snelle service!

Snel en betrouwbaar

Bestelling geplaatst goed op de hoogte gehouden per mail.

Goede producten tegen goede prijzen met een zeer snelle service

Squashpoint heeft een brede selectie van rackets en aanverwante artikelen die met squash te maken hebben.

Goede prijs en snelle levering!

Fijne webshop met goede aanbiedingen én geen verzendkosten > €50.

Goede service.

Ik ben via Google bij deze site terecht gekomen.. gezien ik het altijd lastig vind om te bestellen bij voor mij onbekende sites vind ik het een groot plus punt dat ik via afterpay kon bestellen.. de levering van de spullen ging onwijs snel en het kwam netjes verpakt aan.. zodra dit binnen was kon ik beten via afterpay en hiermee was de bestelling compleet.. zeker voor herhaling vatbaar wanneer wij spullen nodig hebben voor het squashen.

Snel en persoonlijk

Ik werd direct gebeld door een vriendelijke meneer toen een besteld shirt toch niet op voorraad bleek. Ik kreeg drie goede alternatieven aangeboden. Ik mocht ook de bestelling cancelen. (Heb ik niet gedaan, volgende dag alles in huis.)

Profesjonalna obsługa klienta

Złożone zamówienia zostały zrealizowane terminowo. Kontakt z obsługą na najwyższym poziomie. Szybko i sprawnie :-) W przyszłości nadal będę kontynuował u Was zakupy :-)

• Poleciłbyś nas? Yes

Perfect!

Mooi racket besteld, prima op de hoogte gehouden via mail. Snel verzonden, prima service.

Goede uitleg, snelle levering

De uitgebreide uitleg bij de rackets hebben me goed geholpen bij het maken van een keuze. Vervolgens is zijn de rackets snel geleverd.

Goede en snelle service!

Veel keuze, gemakkelijke betaling en snelle service!

service parfait

toujours rapide et des prix tres interessants ! continuez !!

Bestellen ging prima, afleveren drama.

Website, bestellen etc. verliep prima. Echter nu nog steeds geen pakket binnen. Oorzaak ligt wrs bij PostNL en niet bij Squashpoint. maar een vervelend gevoel overheerst nu wel...

Beste Jeroen, Bedankt voor je beoordeling. We hebben je bestelling direct verstuurd maar PostNL heeft deze door de grote drukte nog niet geleverd. Onze excuses voor de vertraging. Alvast een fijne jaarwisseling gewenst. Sportieve groet, Stef

Snelle en goede service

Bestelling na 2 dagen ontvangen. Mooi racket voor een mooie prijs.

love and joy my friends.....

"Ervaring"...is iets "van het verleden". Neem NU dat Unsquashable racket in de hand,sla 'n paar ballen......sublime!!!!!!!

Sterk assortiment, goede prijzen, probleemloze site en vlotte service. Vaste klant inmiddels.

Duidelijke site en snel geleverd

Duidelijke en overzichtelijke site. Mooie producten Snelle levering

beloven wat ze bieden

alles ging goed

Vriendelijk, makkelijk, persoonlijk

De bestelling was snel geplaatst. Informatie en beschrijving over de producten uitgebreid en informatief. Er was een probleem met de afleveren ivm nieuwe Corona maatregelen en sluiting van de zaak waar het pakketje zou worden afgeleverd. Ik kreeg snel iemand aan de lijn en er werd naar een oplossing gezocht. Ik ben later nog gemaild om te zien of het probleem was opgelost.

Snelle service en prima prijs

Snel en prettig

Snel , netjes en beleefd

Goede service!

Snelle en plezierige afstemming over bestelling, mooie producten. Keurig volgens afspraak geleverd!

Goede producten en snelle levering!

Voor 16:00 besteld volgende dag in huis. Gelijk geprobeerd en kan weer lekker aan de gang!

Snelle levering, goede communicatie

Op een (betaal)foutje van mijn kant werd netjes gereageerd zodat ik het kon herstellen. Goederen zijn keurig op tijd geleverd en zien er goed uit.

Over Squashpoint

Squashpoint is ontstaan uit een enorme liefde voor de sport. Het is onze missie om het grote voordeel van online shoppen te combineren met persoonlijk contact en advies. Bij ons staat de klant op nummer 1. Daarom streven wij ernaar om 100% service te verlenen. Bij ons hoef je nergens lang op te wachten. Al onze producten zijn op voorraad, dus kunnen direct geleverd worden. En ook op het gebied van contact laten we onze klanten nooit wachten. Bovendien is het prettig om te weten dat je je bestelling altijd gratis kunt retourneren en dat je direct het volledige aankoopbedrag terugkrijgt.