Snelle service en goede prijzen

Ik heb 2 rackets gekocht via de deals. Super tevreden over zowel kwaliteit als prijs en de snelle levering

Uitstekende en vlugge service!

Uitstekende en vlugge service!

Gewoon goed

Niks aan de hand bedrijf. Je besteld wat een krijgt het binnen.

Heel snelle levering, goedkope prijs, snaren van het racket echter zwaar ondermaats aangespannen.

Heel snelle levering, goedkope prijs, snaren van het racket echter zwaar ondermaats bespannen en direct nood aan nieuwe snaren. Jammer.

Heel tevereden met de services

Bij het bestellen van squace racket was de squace racket binnen 1 dag bezorgd. Tevens zijn de prijzen heel goed.

Goede prijs, klantvriendelijk en snel contact

Snel contact via Whatsapp en klantvriendelijk.

Snelle correcte levering

Zeer correct en snel verlopen allemaal.

ok zo

Bestelde ballen zijn ok en voldoen goed . Na bestelling bijtijds goed afgeleverd ontvangen .

Snelle service en direct contact

Top website waarbij je direct iemand kan contacten ipv lange keuzemenu’s. Ga zo door!

Top service!

Een verkeerde aflevering is meteen gecorrigeerd na een snelle reactie van Squashpoint - zo maak je van een probleem een wauw moment!

Tijdig geleverd en omdat ik per ongeluk dubbel besteld had 1 bestelling gestuurd en over de tweede gebeld. Dat is gewoon betrokken zijn met je zaak en niet gewoon bestelling nummer zoveel dom inpakken en wegsturen :)

Juiste product op afgesproken tijd geleverd

Makkelijk besteld, geleverd volgens afspraak, helemaal tevreden

Snel geleverd.

Racket besteld dat al flink was afgeprijsd, en als bonus ook nog 3 squashballen gratis meegeleverd. Top

goede sevice

Heel vlot om te bestellen op de site. gemakkelijk te volgen waar mijn bestelling is en snel geleverd. Top

Uitstekende service en producten

Ik ben heel blij met het bestelde racket en de supersnelle service van Squashpoint.

Helemaal top!

Goeie en snelle service!

Goede producten voor een scherpe prijs en goede service!

Het was op de website niet duidelijk hoe ik de 3 gratis squashballen bij een aankoop van meer dan 50 euro kreeg. Ik nam daarom contact op met squashpoint via whatsapp en werd snel en goed geholpen! Toen ik achteraf een vraag had over mijn bestelling werd ik via whatsapp weer goed geholpen. Goede service! Een kleine tip: Misschien kan duidelijker op de site worden gezet hoe je de drie gratis squashballen krijgt. Een kort tekstje bij het afronden van de bestelling zou veel duidelijkheid geven. Zoiets als: 'De 3 ballen worden meegestuurd met je bestelling en je kunt in de opmerkingen zetten wat voor soort ballen je zou willen (alle combinaties mogelijk)'

Beter racket en extra ballen!

Het was een hele goede ervaring!

makkelijk bestellen, snelle levering! top!

makkelijk bestellen, snelle levering!

Niks te zeggen.

Bestelling gemaakt op zondag en levering dinsdag. Goed ervaring

Reserveren van een squashbaan is makkelijk en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Snel, duidelijke communicatie

Duidelijke site, snelle bezorging, heldere n snelle communicatie bij retourzending. Wat wil je nog meer, ik bestel volgende keer weer hier in ieder geval

Snelle levering en actie op PostNL probleem

Snel bevestiging van verzending ontvangen. Een issue met de bezorging van PostNL maar dat is ook snel opgepakt en verholpen. Super service!

Leuk dat ze een setje squashballen gratis erbij hebben gedaan

Over Squashpoint

Squashpoint is ontstaan uit een enorme liefde voor de sport. Het is onze missie om het grote voordeel van online shoppen te combineren met persoonlijk contact en advies. Bij ons staat de klant op nummer 1. Daarom streven wij ernaar om 100% service te verlenen. Bij ons hoef je nergens lang op te wachten. Al onze producten zijn op voorraad, dus kunnen direct geleverd worden. En ook op het gebied van contact laten we onze klanten nooit wachten. Bovendien is het prettig om te weten dat je je bestelling altijd gratis kunt retourneren en dat je direct het volledige aankoopbedrag terugkrijgt.