Topservice

Mijn racket was sneller dan verwacht kapot gegaan. Via Dunlop kreeg ik geen vervangend racket maar vanuit Squashpoint wel. Top service en bovendien zeer snel en vriendelijk.

Internationale verzending: OK

Vrijdag middag besteld, donderdag ochtend bezorgd in Italie, dat vind ik goed

Uitstekende levering

Snel en goed verpakt

Top advies en idem aanbod

Volledig en concurrerend aanbod

Snel geleverd, prima kwaliteit

Snel geleverd, prima kwaliteit

Zeer positief!

Mooi assortiment voor een goede prijs en goed bereikbare klantenservice..

Geweldige service en zeer correcte afhandeling van retouren

Kan niet beter!

Snelle levering, verder geen opmerkingen dan dat het bestelde in goede ontvangst is

Prima, zie comment

Goede sportartikelen, snel geleverd

Squashpoint levert prima sportartikelen voor een gunstige prijs. Bovendien is de levering ook supersnel. Fijne en betrouwbare webwinkel is mijn ervaring.

Perfecte service en zeer vriendelijk

Zeer goede zorg voor hun klanten !

Goedkoop, snel en goed

Ze stonden al op de stoep voor ik er erg in had. Prima shop.

Snel geleverd. Prima product.

Bestelling online gedaan. Product voldeed perfect aan de verwachtingen en werd goed verpakt snel geleverd!

Snelle goed en persoonlijke service

Na mijn bestelling, welke snel is afgewerkt ook nog even een apart mailtje ontvangen dat ik twee pakketten van verschillende afzenders zou gaan ontvangen (schoenen kwamen direct van de leverancier). Echt heel goed! Ook om onnodig verplaatsing van goederen tegen te gaan vind ik dit erg goed.

makkelijk en snel

positief

Goede producten en snelle levering

Heel goed!

Wat een service! Beter dan in een fysieke winkel!

Brede collectie squashschoenen, goede foto’s op de website. Snelle retourservice. Medewerker belde mij om me te helpen alsnog de juiste maat te vinden. En dat is gelukt. Echt een aanrader, deze online-shop voor de squashfanaat.

the staff at squashpoint are very kind, attentive and proffesional in every sense of the word!

I HIGHLY recommend Squashpoint as a go-to, "top of the list" retailer for squash and tennis needs. The staff was very kind and on-point to answer any questions regarding product and shipping. Initially I hesitated to approach them to make a purchase as I am across the globe in Mexico and other providers are closer. Those other, closer providers weren't as responsive or as timely as Squashpoint was. Kind, great service, and with good variety of product! Thank's Stef, I appreciate all the help! Squashpoint, Nederlands!! Gracias, Ali

Snel en accuraat

Goede selectie van producten

snel besteld, snel in huis

Goeie website met adequate info, goeie kortingen en snelle service!

Snel en betrouwbaar

Bestelling geplaatst goed op de hoogte gehouden per mail.

Goede producten tegen goede prijzen met een zeer snelle service

Squashpoint heeft een brede selectie van rackets en aanverwante artikelen die met squash te maken hebben.

Goede prijs en snelle levering!

Fijne webshop met goede aanbiedingen én geen verzendkosten > €50.

Goede service.

Ik ben via Google bij deze site terecht gekomen.. gezien ik het altijd lastig vind om te bestellen bij voor mij onbekende sites vind ik het een groot plus punt dat ik via afterpay kon bestellen.. de levering van de spullen ging onwijs snel en het kwam netjes verpakt aan.. zodra dit binnen was kon ik beten via afterpay en hiermee was de bestelling compleet.. zeker voor herhaling vatbaar wanneer wij spullen nodig hebben voor het squashen.

Snel en persoonlijk

Ik werd direct gebeld door een vriendelijke meneer toen een besteld shirt toch niet op voorraad bleek. Ik kreeg drie goede alternatieven aangeboden. Ik mocht ook de bestelling cancelen. (Heb ik niet gedaan, volgende dag alles in huis.)

Over Squashpoint

Squashpoint is ontstaan uit een enorme liefde voor de sport. Het is onze missie om het grote voordeel van online shoppen te combineren met persoonlijk contact en advies. Bij ons staat de klant op nummer 1. Daarom streven wij ernaar om 100% service te verlenen. Bij ons hoef je nergens lang op te wachten. Al onze producten zijn op voorraad, dus kunnen direct geleverd worden. En ook op het gebied van contact laten we onze klanten nooit wachten. Bovendien is het prettig om te weten dat je je bestelling altijd gratis kunt retourneren en dat je direct het volledige aankoopbedrag terugkrijgt.