Goed geregeld

Shoppen ging eenvoudig, fijn dat er ook uitleg wordt gegeven dmv videos

Hele goede service perfect geholpen

Informatieve website!

Prima website, met uitgebreide informatie per squash racket. Zelfs met reviews per film erbij. Levering was ook snel te noemen. Enige minpunt is het handmatig moeten aanvragen van een retourformulier ipv direct bijgevoegd in de doos, maar ook deze was vrij snel alsnog verstrekt.

prima service

handige site om een squashracket te selecteren. snel geleverd.

Onvoldoende

Lang gewacht, uiteindelijk bezorgd in een verkeerde straat.

Beste Elly, Bedankt voor je beoordeling. Wij betreuren het dat DHL het pakket per ongeluk op een verkeerd adres heeft bezorgd. Nadat je ons hiervan per e-mail op de hoogte hebt gesteld, hebben wij direct contact opgenomen met DHL. Vervolgens is het pakket alsnog de volgende dag bij je afgeleverd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Stef

Uitmuntend

Vlotte service + heeft me geholpen met het testen van rackets

Worden de kussens gewassen?

Reserveren gaat simpel. Banen zijn prima. Zet alleen vraagtekens bij de kussens op de bankjes. Die worden natuurlijk elk uur volgezweet.

zeer vlotte bezorging

erg gemakkelijke en duidelijke website

Snelle levering en prima produkten

Dinsdag nieuwe Wilson sportsokken besteld. Op woensdag werden ze geleverd. Keurig verpakt en bij het juiste adres. Op donderdag aangetrokken. Heerlijk, wat een geweldige sokken.

Snelle levering, Goede kwaliteit

Snelle levering, Goede kwaliteit

Wederom probleemloos

Makkelijk bestellen, scherpe prijs, snelle bezorging. Wederom probleemloos.

Prima en snelle levering

Racket werd snel geleverd en prima kwaliteit.

Op de site staat heel veel en duidelijke informatie. Het was heel makkelijk om mijn nieuwe raket op te zoeken en te vergelijken met andere raketten. De verzending was ook zeer snel en zonder problemen.

Duidelijk en snelle levering!

Mooie snelle levering en goed product. Tevens word je duidelijk op de hoogte gehouden betreffende de status van de bestelling.

Kreeg compleet iets anders dan wat ik besteld heb

Ik kom aan in Nijmegen, heb precies 5 min om mijn squash spullen uit te pakken en te vertrekken naar squash. Maak de doos open en wat blijkt? Hele bestelling verpest. Heb een verkeerd racket met 6 ballen gekregen ipv mijn racket met polsband. Edit. Goed opgelost

Goeie prijs, correcte en snelle levering

Goeie prijs, correcte en snelle levering

Super goede service!

Super goede service!

Goede prijs, goede informatie en snel en correct geleverd

Bestellen en levering gingen voorbeeldig. Een goede review op Youtube heeft mijn keuze bepaald voor de Dunlop Hyperfibre+ Evolution. Ik zocht van dit merk een enigszins head-heavy racket.

Prima prijs prima racket

Alles OK

Zowel levering, als prijs/kwaliteit OK. Fijne squashrackets.

snel en correct

sowieso snelle correcte levering. Maar ook de afhandeling van een retour ging zeer soepel en snel, zaterdag's aangemeld, opgestuurd, en maandag het bedrag al weer bijgeschreven, top!

Perfecte service supersnelle levering.

Vrijdagavond besteld, zaterdagmiddag in huis. Chapeau!!!

Snelle levering volgens afspraak. Goede kwaliteit.

Dit was mijn eerste aankoop. Goed gevoel met de levering over gehouden. Ik zal zeker hier nog aankopen gaan doen. Dankjewel.

Snel en behulpzaam

De producten worden geleverd op de tijd zoals beloofd is. Bij het retourneren word je goed geïnformeerd over de stand van zaken. Erg prettig allemaal.

Nadat mijn racket na 1,5 maand kapot was heeft Squashpoint mij een nieuw racket onder garantie opgestuurd, terwijl ze ook nog in gesprek waren met de fabrikant om daarmee te bepalen of het onder de garantie zou vallen. Daarom erg tevreden over Squashpoint.

Over Squashpoint

Squashpoint is ontstaan uit een enorme liefde voor de sport. Het is onze missie om het grote voordeel van online shoppen te combineren met persoonlijk contact en advies. Bij ons staat de klant op nummer 1. Daarom streven wij ernaar om 100% service te verlenen. Bij ons hoef je nergens lang op te wachten. Al onze producten zijn op voorraad, dus kunnen direct geleverd worden. En ook op het gebied van contact laten we onze klanten nooit wachten. Bovendien is het prettig om te weten dat je je bestelling altijd gratis kunt retourneren en dat je direct het volledige aankoopbedrag terugkrijgt.