Prima shop met genoeg te kiezen

A.g.v. betaling met Pay Pal liep het leveringsproces vertraging op omdat status "wacht op betaling" niet automatisch veranderde in "betaald" opdat automatisch de verzending in gang werd gezet. Na een week ben ik eens gaan mailen. Helaas moest er in dit proces ook nog een fine tuning worden gedaan omdat de mail middels de module op de website niet aankwam. Telefonisch contact ging uiteindelijk goed en ik ben netjes geholpen en is geleverd met een attentie voor het ongemak. Al met al staat de service hoog in het vaandel en zullen de voornoemde puntjes inmiddels zijn opgelost. Kortom, overall een prima beoordeling voor Squashpoint.

Lekker snel en voordelig

Mooie aanbiedingen en snel geleverd.

Snel in huis

Had besteld en deze was snel in huis

Behulpzaam, vriendelijk en attent!

Fijn een internet bedrijf dat ook ervaring heeft en reageert op een vraag die gesteld wordt.

Prima! Alles mooi en netjes geleverd.

Prima! Alles mooi en netjes geleverd.

Uitstekende service en snelle levering.

Ik had 2 rackets besteld en maar 1 geleverd gekregen. 1 belletje met stef was voldoende. De volgende dag het 2de racket binnen plus 2 squash ballen cadeau. Echt top, dank jullie wel.

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit.

Super goed geregeld

Super goed geregeld. Bestelling snel in huis. Kwaliteit van het bestelde racket is goed ben zeer tevreden. Zal de volgende keer weer bij hun uitzoeken.

Makkelijk te bestellen, snel geleverd, goed ingepakt.

Goede Service

Bestelling snel verzonden! Klantenservice erg klantvriendelijk!

Goede prijzen, keurige service

Snelle levering en korting teruggestort gekregen nadat de optie niet beschikbaar was op de website, prima en probleemloos!

Snelle levering, goede prijzen

Eenvoudige website, concurrerende en goede prijzen, snelle levering.

Goed bedrijf

Schoenen gekocht die na 6 keer gebruikt te hebben wat mankementen vertoonde en na het opsturen van wat foto's werd het probleem netjes onderkent en werden de schoenen kosteloos vervangen. Hier kunnen veel shops nog wat van leren. Kom zeker terug om meer te kopen.

Prima levering

Prima levering, goed contact met het bedrijf

Helemaal tevreden

Goed werkende webshop en topservice. Er was wel veel niet op voorraad maar ik werd netjes gebeld of in een ander artikel ook goed vond. En een broek in verkeerde maat kon makkelijk worden geretourneerd voor een andere maat. Top!

Snel, betrouwbaar, goeie deal

Keurig op tijd geleverd

Eenvoudig bestelproces en razendsnelle levering

Eenvoudig bestelproces en razendsnelle levering

Top ervaring gehad met Squashpoint. Racket gekocht en binnen 1 werkdag binnen. Helaas knapte de bespanning na één sessie squashen. Contact gezocht op een zondag en er werd dezelfde dag nog gereageerd. Er werd meteen een oplossing gezocht en dezelfde dag uitgevoerd en verzonden. Ik zal hier zeker vaker bestellen met z’n service! Met andere woorden een aanrader!

Gewoon goed

snelle en prima levering.

zeer tevreden.

Goed en bestellen gaat makkelijk.

Makkelijk bestellen en binnen 2 dagen was het racket thuis.

Overzichtelijke site, mooie producten en goed geprijsd

De mensen achter Squashpoint hebben passie voor deze sport.

Supersnelle service

Levering daags nadien

prima ervaring

mooi assortiment rackets en toebehoren! vlot besteld en nog vlotter geleverd! Top ervaring

Over Squashpoint

Squashpoint is ontstaan uit een enorme liefde voor de sport. Het is onze missie om het grote voordeel van online shoppen te combineren met persoonlijk contact en advies. Bij ons staat de klant op nummer 1. Daarom streven wij ernaar om 100% service te verlenen. Bij ons hoef je nergens lang op te wachten. Al onze producten zijn op voorraad, dus kunnen direct geleverd worden. En ook op het gebied van contact laten we onze klanten nooit wachten. Bovendien is het prettig om te weten dat je je bestelling altijd gratis kunt retourneren en dat je direct het volledige aankoopbedrag terugkrijgt.