Supersnelle service

Levering daags nadien

prima ervaring

mooi assortiment rackets en toebehoren! vlot besteld en nog vlotter geleverd! Top ervaring

Great service, fast deliveries and competitive prices

I've made a couple of orders over the years and have always been satisfied.

Snel

Ik heb alles snel gekregen.

Gunstige prijs ruim aanbod

Mooi squashracket voor een prima prijs Snel geleverf

Extreem slecht

DHL heeft er een puinhoop van gemaakt. 1x aangeboden en dagen later bij een iphaalpunt 2 km verderop afgeleverd, terwijl in ik midden in Haarlem woon Laatste keer!!!

Beste Edse, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat het pakket niet goed is bezorgd. Onze excuses voor het ongemak. We hebben een klacht ingediend bij de vervoerder en er is een onderzoek gestart om te achterhalen waarom het pakket niet bij een pakketpunt dichter in de buurt is bezorgd na de mislukte bezorgpoging bij je thuis. Sportieve groet, Stef

Snel en correct

Uitstekende service na probleem met bespanning nieuw racket

Helaas ging de bespanning van mijn nieuwe racket tijdens het warmspelen al kapot. Na contact met Squashpoint hebben we samen in korte tijd een oplossing gevonden, een erg prettige ervaring overall, uitstekende klantenservice!

Super ervaring, zoals beloofd was het racket er al de volgende dag.

Tweede keer dat ik bij squashpoint een racket bestel en beide keren ging de bestelling en verzending super. Ook nog gebeld met squash point en echt iemand die weet waar die over praat. Op alle vlakken die bij squash horen.

Snel duidelijk en goed

Bestelling gedaan op deze site ivm duidelijke uitleg per product, scherpe prijs. Levering was super snel. Erg blij met mijn aankoop!

Exact zoals beloofd

Fijn om weer eens een online webshop te zien dat exact levert wat je besteld en zoals beloofd de volgende dag in huis.

Erg blij mee Maandagavond besteld, dinsdagmiddag op de squashbaan. Goede prijzen en goede service.

Snelle service en goede website

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle service. Enige minpunt was dat er aanbiedingen op de site stonden die al niet meer leverbaar waren, dus het was even zoeken naar de beste deal.

Ik koop mijn squashspullen al een tijdje bij Squashpoint. Dit keer had ik een extra bumpertje nodig voor mijn racket. Ik kreeg snel reactie op mijn mail, en werd keurig op de hoogte gehouden van het bestelproces. Wat betreft rackets en accessoires altijd scherpe prijzen. Schoenen en kleding niet zo. Maar je kunt niet alles hebben. ;-)

Maken waar wat ze op de site beloven.

Duidelijke site. Groot aanbod. Snelle levering.

Deskundig en goed geholpen

Fijn mail contact en ondersteuning bij het kiezen van onze eerste squash rackets. Bestelling ook snel binnen.

Snel geleverd en uitstekende service. Had zelf het verkeerde adres doorgegeven maar na 1 mailtje de volgende dag alles al in huis!

Nette communicatie

Vanwege leveringsproblemen heb ik veel langer moeten wachten op mijn bestelling dan ik had verwacht. Dit kan gebeuren. Zeker als je netjes telefonisch op de hoogte wordt gehouden zorgt dit niet voor een teleurstelling. Goed gedaan.

TOP!!!

SNEL, EFFECTIEF, GEBRUIKSVRIENDELIJK ---> TOP DUSSSS....

Prima rackets en levering alleen was de korting niet toegepast

Ik heb 2 rackets besteld en daar zou een korting bij komen. Die is niet toegepast bij het afrekenen, ik het hier een opmerking over gemaakt bij de betaling en daar is niemand op terug gekomen, jammer. Verder lijken de rackets en balletjes top en was de bezorging prima op tijd, dus wat het product betreft mankeert er niks!

Beste Natalie, Bedankt voor je beoordeling. De korting geldt alleen bij 2 dezelfde rackets. Ik wens je veel plezier met de rackets. Sportieve groet, Stef

Afspraak is afspraak!!!! Top!!!!

Duidelijke info en leuke aanbiedingen. Levertijd klopte ook.

Perfecte service

Besteld en goed op de hoogte gehouden mbt levering

Goede producten en snelle levering!

Rackets gekocht, goeie prijs/kwaliteitsverhouding! Levering in 1 dag :)

Snelle levering, mooi product!

Ben begonnen met squashen. Ben heel blij met het fijne en mooie racket!

Over Squashpoint

Squashpoint is ontstaan uit een enorme liefde voor de sport. Het is onze missie om het grote voordeel van online shoppen te combineren met persoonlijk contact en advies. Bij ons staat de klant op nummer 1. Daarom streven wij ernaar om 100% service te verlenen. Bij ons hoef je nergens lang op te wachten. Al onze producten zijn op voorraad, dus kunnen direct geleverd worden. En ook op het gebied van contact laten we onze klanten nooit wachten. Bovendien is het prettig om te weten dat je je bestelling altijd gratis kunt retourneren en dat je direct het volledige aankoopbedrag terugkrijgt.