Conform verwachting

Snel geleverd en goed verpakt

Zoals het hoort!

Ondanks dat mijn bestelde schoenen niet pasten kon ik deze kostenloos terugsturen en er werd correct en vriendelijk gecommuniceerd!

top

goede prijs snelle levering, uitstekend

Vlotte bezorging goede prijs

Vlotte bezorging goede prijs. Racket speelt heerlijk.

Amazingly speedy delivery and good selection

Amazingly speedy delivery and good selection

Duidelijk site snelle levering

Een zeer goede ervaringen op vrijdag besteld was zaterdag al binnen

Snel bezorgd!

2 squash rackets gesteld, meteen de volgende dag binnen dus konden ze meteen gebruiken. Goede snelle levering en prima materiaal en prijs.

Goede zaak. Werknemers hebben kennis over de producten en de sport en geven de juiste adviezen en informatie en ik ben zeer tevreden over de klantenservice. Ga hier zeker vaker mijn spullen aanschaffen.

Snelle levering, goed product

Snelle levering, goed product voor scherpe prijs.

Goede producten. Snel geleverd. Top!

Zeer klantvriendelijk

Rackets gekocht maar waren toch niet geschikt voor me. Rackets terug gestuurd, vervolgens contact gehad en uitgebreid advies gekregen. Meer dan een webwinkel, echt verstand van zaken

Super snel!

Savonds laat besteld, volgende dag al in huis. Top!

Perfect!

Super makkelijk besteld en super snel ontvangen. Hartelijk dank!

Netje te woord gestaan via mail top service

Netje te woord gestaan via mail top service

Snelle levering prima prijs

Via Google squashpoint website gevonden. Makkelijk zoeken, goed assortiment, prijs is ok en verzending snel en goed.

Extreem snelle en efficiënte afhandeling van de bestelling!

Sneller en efficiënter kan niet! Bovendien ook nog interessante prijzen!

Spullen werden correct en snel geleverd

Overzichtelijke website redelijke prijzen

Op zoek naar een nieuw racket ter vervanging van mijn gesneuvelde exemplaar vlot kunnen vinden wat ik zocht tegen een redelijke prijs. Levering was zeer snel en netjes.

De Levering vond plaats 24 u na de bestelling :-)

De Levering was 24 u na de bestelling :-)

Prima prijs kwaliteit verhouding

Arrived the next day!

Very good service. Arrived within 24 hours. Responded very quickly to request to change delivery address. Highly recommended!

Wat een fijn en flexibel bedrijf met een uitstekende communicatie!!

Wat een fijn en flexibel bedrijf met een uitstekende communicatie

Supersnelle levering

'avonds besteld, volgende dag geleverd via Postnl. Prima service.

fijne ervaring

ik heb een goede ervaring gehad met Squashpoint. De schoenen die ik had besteld waren net een 1/2 maat te klein. Keurig contact gehad en omgeruild.

Over Squashpoint

Squashpoint is ontstaan uit een enorme liefde voor de sport. Het is onze missie om het grote voordeel van online shoppen te combineren met persoonlijk contact en advies. Bij ons staat de klant op nummer 1. Daarom streven wij ernaar om 100% service te verlenen. Bij ons hoef je nergens lang op te wachten. Al onze producten zijn op voorraad, dus kunnen direct geleverd worden. En ook op het gebied van contact laten we onze klanten nooit wachten. Bovendien is het prettig om te weten dat je je bestelling altijd gratis kunt retourneren en dat je direct het volledige aankoopbedrag terugkrijgt.