Prettige informele sfeer.

1 les gehad duidelijke uitleg een gewoon een prima trainer.

Snel en goed!

Snelle levering, goede kwaliteit!

Top: snel geleverd & mooie aanbieding

Top: snel geleverd & mooie aanbieding

Één woord Top

Rop

Zeer positief!

Door een foutje in de voorraden was mijn squashracket niet meer op voorraad waardoor ik langer op mijn racket moest wachten dan in eerste instantie was aangegeven. Ik werd hier al netjes voor gebeld door iemand van Squashpoint. Een dag later kreeg ik een mailtje met daarin dat het racket alsnog voorradig was en zij deze meteen zouden opsturen, dag erna had ik mijn racket in goede orde ontvangen!

Al jaar en dag vaste klant. Als ik wat wil dan wordt het door Stef geregeld of een passende oplossing gezocht

Volgens afspraak geleverd

Binnen 1 dag alles binnen.

fenomenaal

's avonds om 22 uur besteld en de volgende voormiddag werd alles al geleverd tegen +- 11 uur. Proficiat!

Overzichtelijke site en vlotte levering

Zoals het hoort

Goede en gerichte service

Telefonisch om advies gevraagd voor een racket passend bij mijn speelstijl. Na een paar wedstrijden gespeeld te hebben met het racket moet ik zeggen dat het advies goed heeft gepast bij mijn speelstijl en ik meer dan tevreden ben met het racket.

perfect, volgens afspraak

compleet qua advies, gewoon goed

Jammer

Jammer dat ik geen hoes meegeleverd kreeg bij mijn racket, vind wel dat dit erbij had mogen zitten voor die prijs

Beste Elroy, Bedankt voor je beoordeling. We geven bij elk racket bij de specificaties aan of er een hoes bij het racket zit. Er zijn steeds meer producenten (o.a. Dunlop, Harrow en Unsquashable) die geen hoes meer bij het racket leveren vanuit milieuoverweging. Ik wens je veel plezier met het racket. Sportieve groet, Stef

snel & customer focused

top service

Ruim aanbod squashrackets voor een goede prijs

In de zoektocht naar een nieuw squash racket hier uitgekomen en goed geslaagd. Een mooi racket voor een goede prijs, met snelle levering.

Prima ervaring

Bestelling kwam in 2 verschillende pakketjes. Dat gaf wat verwarring aan mijn zijde. Direct contact direct antwoord, prima opgevolgd. Goede ervaring goed bereikbaar!

Sneller geleverd dan verwacht!

Ik had een set van 2 rackets besteld op de vrijdag middag. Levertijd zou 1 tot 2 werkdagen zijn. Maar ik had hem de volgende dag op de zaterdag al in huis!

Super klantenservice en goede communicatie

Stef werkt zelfs op zondag.. Wat problemen met racket, fabrikant gaf nul op het rekest, maar squashpoint heeft een nieuw racket opgestuurd. Goed opgelost

Snelle levering goed product

Erg goede service

Je krijgt wat je besteld en snel geleverd

Probleemloos

Makkelijk en probleemloos bestellen.

Super goede service en levering!

Bestelde producten snel en goed geleverd en goede prijs!

Top service!

Snelle levering en goede klantenservice. Er bleek een basisgrip kapot te zijn, meteen de volgende dag kregen we een nieuwe geleverd.

Hele fijne omschrijvingen en supersnelle levering.

Hele fijne omschrijvingen van de producten en supersnelle levering.

heel erg goed

snelle levering en goec op de hoogte gehouden

Over Squashpoint

Squashpoint is ontstaan uit een enorme liefde voor de sport. Het is onze missie om het grote voordeel van online shoppen te combineren met persoonlijk contact en advies. Bij ons staat de klant op nummer 1. Daarom streven wij ernaar om 100% service te verlenen. Bij ons hoef je nergens lang op te wachten. Al onze producten zijn op voorraad, dus kunnen direct geleverd worden. En ook op het gebied van contact laten we onze klanten nooit wachten. Bovendien is het prettig om te weten dat je je bestelling altijd gratis kunt retourneren en dat je direct het volledige aankoopbedrag terugkrijgt.