Zeer snelle reactie en snelle verzending

Uitstekende webwinkel

Ruime keuze, goede website, gemakkelijk kopen en snel geleverd. Wat wil je nog meer?

kwaliteit in levering en snelheid voor een goede prijs

eenvoudig besteld en gebruik gemaakt van een goede deal. En natuurlijk mijn pakketje laten bezorgen bij een afhaalpunt. het is niet de bedoeling dat er meer diesel verstookt wordt dan nodig...

Snel en gemakkelijk!

Snel besteld, snel in huis gekregen. Top. Mailtjes belandden alleen wel in de spam, daarom dacht ik eerst dat er geen bevestiging was. Let daar dus wel op als je bestelt!

Aanrader

Alles perfect en snel verlopen.

De bestelling is snel en correct geleverd. De squashtas zag er goed uit.

Snelle bezorging, top service, snelle persoonlijke reactie

Ben erg blij met de service van SquashPoint. Ik zou het zeker aanbevelen. Rackets en ballen zijn super goede kwaliteit.

briljant bedrijf

Squashpoint levert wat je vraagt in No-Time. Absoluut een top bedrijf. Word ik heel blij van ...Ga zo door dan blijf ik bestellen.

Top service en kwaliteit!!

De shirts en het racket bevallen uitstekend en de service was meer dan top!

Snelle service, goede communicatie

Aanrader! Zelfs in het weekend meteen een reactie per mail. Goede prijs/kwaliteit

Niets op aan te merken

Snelle en betrouwbare levering

Zie titel

Prettige online winkel

Prettig contact, snelle reactie en levering. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Ik shop hier graag

Fast delivery and great products

The variety of products is amazing, and quality is guaranteed. The delivery was very fast, and that is always nice!

Uitstekende prijs / kwaliteit, tevens zeer goed verpakt aangekomen.

Zeer goede service

Super service en mooie producten.

Top service en site!

Duidelijk site. Snelle reacties en levering. Één woord: TOP!

De prijs de service vind ik Super groetjes Mario

Zeer prettig. Snelle reacties en levering!

Zeer prettig. Snelle reacties en levering!

Erg goedkoop en snelle levering. Kreeg er ook nog gratis 3 squash ballen bij.

Gewoon goed

Duidelijk verhaal, komen afspraken na.

Gewoon prima

Gewoon okay.

Goede prijzen en top service

Hele goede aanbiedingen en snelle levering van de bestelde artikelen , gewoon top !

Producten conform verwachting geleverd, en met een extraatje erbij. Prima! Ik kom nog eens terug.

Overzichtelijke website, ruim assortiment, snelle levering.

Overzichtelijke website, ruim assortiment, snelle levering.

Over Squashpoint

Squashpoint is ontstaan uit een enorme liefde voor de sport. Het is onze missie om het grote voordeel van online shoppen te combineren met persoonlijk contact en advies. Bij ons staat de klant op nummer 1. Daarom streven wij ernaar om 100% service te verlenen. Bij ons hoef je nergens lang op te wachten. Al onze producten zijn op voorraad, dus kunnen direct geleverd worden. En ook op het gebied van contact laten we onze klanten nooit wachten. Bovendien is het prettig om te weten dat je je bestelling altijd gratis kunt retourneren en dat je direct het volledige aankoopbedrag terugkrijgt.