Top racket

Top racket en snelle levering

Wat een top service

Geweldig! Super snelle reacties en gewenste uitkomst. Koop hier alles.

Perfect geregeld. Pakket zeer snel binnen.

Voor de eerste keer hier besteld. Alles goed geregeld en zeer snel mijn bestelde producten binnen. Top

Snelle en vriendelijke service

Snelle levering en vriendelijk geholpen!

Super service website duidelijk

Overzichtelijke website en makkelijk om te bestellen. Levering is goed op te volgen en volges afspraak. Top!!!

Leuke aanbiedingen en hele snelle levering. Savond besteld en de volgende dag had ik het al

Prima en snelgeleverd

Prima shop en snelgeleverd!

Duidelijk en snel

Gewoon een duidelijke website, goede prijzen en dan ook nog snel geleverd. Mijn ervaring, ook al was deze kort, zeer goed!

Great customer service and quick delivery

I wasn't sure which racket to purchase after cracking the frame of my current 5year old racket. I asked the SquashPoint team for some recommendations and a comparison to the racket I had and received very useful advise. Bought the new rackets online and received them within 2 days in a very well packaged box. Thanks SquashPoint!

Niet verkeerd

Prijs is goed. Bezorging is snel. Site is duidelijk. Communicatie is goed.

Top service en zeer klantvriendelijk

Goed geprijsd en razendsnel bezorgd

's-avonds besteld en de volgende dag stond rond de middag Post NL al aan de deur met mijn racket.

Duidelijke website, goede prijzen en snelle levering

Duidelijke website, goede prijzen en snelle levering

Mooie spullen snel bezorgd

Snel bezorgd en een mooi racket tegen een goede prijs.

Even wachten maar dat was het waard

Uitstekend racket voor mooie prijs en keurig bezorgd binnen een week

Snelle levering en scherpe prijs

Bekende merken voor een scherpe prijs en heel snel geleverd!

Goede uitleg over rackets

Goede uitleg over rackets, verder gewoon snel geleverd.

Snel, zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Vrijdags racket besteld zaterdag in huis. Duidelijke site. Zeker aanrader!

Snelle verzending

Racket zoals verwacht en een snelle verzending

Super fast delivery

Delivered in 24h. Amazing!

Prima spullen, snel geleverd

Snelle service, scherpe prijs

Snel, goede prijs, duidelijke website

Nette prijs, de volgende dag bezorgd. Jammer dat de sportsokken niet beschikbaar waren

Bestelde squashrackets niet bezorgd

Met het verzoek om deze enquête in te vullen 5 dagen na mijn bestelling gaat de webshop er van uit dat het bestelde al in gebruik is genomen. Dit is niet het geval. Ik hoop vandaag de 2 squashrackets bezorgd te krijgen. Volgens de webshop kamt Postnl met vertraging. Maar andere bestelde artikelen, bv bij Bol.com besteld, zijn de de afgelopen week wel op tijd bezorgd. Ik zal geen bestelling meer plaatsen bij Squashpoint.

Beste Danny, Bedankt voor je beoordeling. We hebben je pakket afgelopen vrijdag verzonden op de dag dat je de bestelling hebt geplaatst. Sommige pakketten zijn momenteel langer onderweg doordat PostNL het erg druk heeft. Zij geven dit ook aan in de track & trace (volgens PostNL is het op dit moment drukker door het storten van vakantiegeld, de extra vrije dagen en het mooie weer). We hebben hier als verzender van het pakket geen enkele invloed op, maar begrijpen dat het erg vervelend is dat je langer moet wachten op de bezorging van je pakket. Je pakket ligt inmiddels (dinsdag) voor je klaar bij het door jouw gekozen PostNL-punt. Ik wens je veel plezier met de rackets! Sportieve groet, Stef

Geweldige website

De filters die je kunt instellen voor de squash rackets zijn heel praktisch

Over Squashpoint

Squashpoint is ontstaan uit een enorme liefde voor de sport. Het is onze missie om het grote voordeel van online shoppen te combineren met persoonlijk contact en advies. Bij ons staat de klant op nummer 1. Daarom streven wij ernaar om 100% service te verlenen. Bij ons hoef je nergens lang op te wachten. Al onze producten zijn op voorraad, dus kunnen direct geleverd worden. En ook op het gebied van contact laten we onze klanten nooit wachten. Bovendien is het prettig om te weten dat je je bestelling altijd gratis kunt retourneren en dat je direct het volledige aankoopbedrag terugkrijgt.