Snel delivery een Goede prijs. Dank je!

Snel delivery een Goede prijs. Dank je!

Erg snelle levering!

Op vrijdagavond een squash racket besteld en de volgende dag al in huis. Erg tevreden met de supersnelle levering!

Alles is verlopen zoals beloofd

Mijn bestelling is tijdig en goed aangekomen. Product was heel sterk geprijsd.

Top service met snelle reacties en begrip

Mijn racket was binnen 1,5 maand kapot gegaan (zonder duidelijke reden, met foto's en binnen de garantietermijn), dus ik stuurde een mail rond 19 uur 's avonds en had binnen 7!! minuten reactie. Ze gaven gelijk aan dat aan dat ik een nieuw racket kon verwachten en de volgende dag had ik hem alweer binnen. Zonder gezeur, zonder onbegrip, gewoon handelen vanuit liefde voor de sport. Het is gewoon top service, snelle reacties, begrip en snel gehandeld. Ik zal hier altijd weer een racket bestellen in de toekomst. Stef van de klantenservice, petje af voor jou en bedankt!

Snelle goede service

Bestellen en 1 dag later geleverd

Geweldig om als beginner op al je vragen een antwoord te krijgen alvorens te bestellen.

Als beginnende squasher ken ik zelf zo goed als niks van het materiaal. Het was dan ook geweldig dat telefonisch contact mogelijk was met Squashpoint om op al mijn vragen een gepast antwoord te krijgen.

Perfecte levering en retour zending

Doen wat ze zeggen.

Goede prijs en snelle levering

Een heerlijk licht racket besteld en binnen no time geleverd. Een goede prijs kwaliteit verhouding

Gewoon prima , zoals het hoort te zijn !

Reageren snel en correct via mail , leveren de volgende dag dus niets op aan te merken. Nette prijs voor een overjarig racket (duimpje)

Zeer goed en snel

Snelle zending, eenvoudig retourneren en snel geld terug

Bij Squashpoint 2 paar schoenen besteld, 2 verschillende maten en 2 soorten omdat ze van het voorkeur soort niet die beide maten meer hadden. Het type schoen die net wat lekkerder viel was helaas te klein, dus een 2e bestelling geplaatst met die schoenen in een grotere maat. Vervolgens retour aangevraagd en op de dag van aankomst direct geld terug gestort gekregen, mega snel en dus heel fijn! Schoenen zitten overigens heerlijk, aanrader deze website!

Goede schoenen en snelle levering

Ik ga de volgende keer weer bij jullie bestellen, misschien kunnen jullie de volgende keer een squash balletje meesturen…(tip)

Ik zocht een nieuw squash racket en kreeg hem heel snel binnen.

Squashpoint doet wat ze moeten doen. Reageren snel en zorgen dat alles zo goed als mogelijk verloopt. Er blij met afhandeling van bestellingen en eventueel geschil.

Goeie service

Perfect en snel geleverd

Supersnelle levering! Super klantvriendelijke medewerker aan de telefoon

Heldere site en snelle bezorging, fijn!

ALs er iets op aan te merken is, zou het zijn dat het niet zo duidelijk is wat de verschillen zijn, afgezien van het uiterlijk. Dus helpend als er wat meer informatie is (bijvoorbeeld meer dempend, juist hardere zool, bredere voet, betere kwaliteit etc)

Veel keuze en snel geleverd

Er is veel keuze op de webshop. met de handige filters kom je snel en makkelijk op je product uit dat bij je past. Levering ging super snel.

Fijne service!

Had per ongeluk geen gebruik gemaakt van de actie. Na bellen met de klantenservice werd dit meteen opgepakt zodat ik hier nog gebruik van kon maken. Rackets werden 1 dag later geleverd; topservice!

Aanrader

Erg goede ervaring met Squashpoint!!

Goede prijs en super snel

Goede prijs en super snel

Goede prijs, snelle levering

Zending was snel op bestelling, dat is lekker!

Prima. De producten, de kwaliteit, de keuze, de prijsstelling, de service, de levering en de nazorg

Betrouwbaar en snel.

Snel geleverd, goed verpakt!

Zondag besteld, maandag in huis. Uitstekend bevallen.

Over Squashpoint

Squashpoint is ontstaan uit een enorme liefde voor de sport. Het is onze missie om het grote voordeel van online shoppen te combineren met persoonlijk contact en advies. Bij ons staat de klant op nummer 1. Daarom streven wij ernaar om 100% service te verlenen. Bij ons hoef je nergens lang op te wachten. Al onze producten zijn op voorraad, dus kunnen direct geleverd worden. En ook op het gebied van contact laten we onze klanten nooit wachten. Bovendien is het prettig om te weten dat je je bestelling altijd gratis kunt retourneren en dat je direct het volledige aankoopbedrag terugkrijgt.