Goede prijs en super snel

Goede prijs en super snel

Goede prijs, snelle levering

Zending was snel op bestelling, dat is lekker!

Prima. De producten, de kwaliteit, de keuze, de prijsstelling, de service, de levering en de nazorg

Betrouwbaar en snel.

Snel geleverd, goed verpakt!

Zondag besteld, maandag in huis. Uitstekend bevallen.

Snelle service en duidelijke info op de site

Veel keuze op de site met duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden en combinaties

Snelle levering, scherpe prijzen

Blij met mijn nieuwe racket en ballen

Snel geleverd, blij met mijn producten

Nieuwe racket en squash ballen gekocht. Ze zijn zeer snel bezorgt. Heel treveden, ik zal hier zeker weer bestellen in de toekomst als ik iets nodig heb.

Goede producten, snelle service

Ruime sortering producten, goede info op de site, snelle en correcte levering.

Eenvoudig te reserveren en snel te spelen

Zeer vriendelijke klantenservice

Gebeld en de order werd mooi voor me klaargezet. Bestelling was zoals aangegeven een dag later bezorgd.

Goed en snel geleverd

Ik kom zeker terug als ik squash spullen nodig heb.

zoals het moet

selecteren, betalen en leveren....een hele simpele formule die menig online site maar niet op orde krijgt.....SP daarentegen wel.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Online omschrijvingen over producten zijn heel duidelijk. Makkelijk te begrijpen en te verwerken om te vinden wat je zoekt. Voor elkeen wel iets te vinden. Heel tevreden,

Zeer goede service!

Ik ben telefonisch zeer goed geholpen! Ik kreeg een vriendelijke professionele uitleg over diverse eigenschappen van squashrackets en hulp bij het uitkiezen!

Mijn ervaring met Squashpoint is goed

Duidelijke, overzichtelijke site. Financiële afronding (betalen) ging wel over veel schijven. Bestelde squashracket werd de dag nadat ik de bestelling had gedaan bezorgd.

Snelle levering!

Duidelijke productomschrijving, snelle levering! Kortom goed bezig!

perfecto

Snel en betrouwbaar

scherpe prijs en snel geleverd

scherpe prijs en snel geleverd

Goed meegedacht, vriendelijke mensen

Ik had mijn abonnement per abuis te vroeg ingezet. Deze is netjes gepauzeerd voor een maand, goede service!

Heel tevreden

Ik heb laat in de avond een racket besteld en deze kreeg ik de volgende dag al binnen. Heel fijn racket, goede prijs én bizar snelle levering. Dank jullie wel!

keurig netjes, en snel

zondag middag besteld en maandag middag geleverd. en goei spul. tevreden.

De racket werd snel geleverd.

Ik wist al welk squashracket ik wilde bestellen. Zaterdag-voormiddag werd het racket geleverd ;-))

Snel, goed, betrouwbaar en betaalbaar

Vrijdagavond een squashracket besteld tegen een scherpe prijs en zaterdagmiddag had ik deze al in huis. Top!

Fijne shop met relevante info

Ik was op zoek naar squash schoenen. Worden in normale winkels niet veel verkocht, dus ik was ook op zoek naar advies over de maatvoering en die trof ik hier aan!

Snelle en correctie levering

Duidelijke site met veel informatie over de producten. Bestelling s avonds geplaatst en volgende dag had ik mijn racket al op de stoep. Top

Bloemendalstraat 19 6291 CL Vaals

043 23 400 10

Over Squashpoint

Squashpoint is ontstaan uit een enorme liefde voor de sport. Het is onze missie om het grote voordeel van online shoppen te combineren met persoonlijk contact en advies. Bij ons staat de klant op nummer 1. Daarom streven wij ernaar om 100% service te verlenen. Bij ons hoef je nergens lang op te wachten. Al onze producten zijn op voorraad, dus kunnen direct geleverd worden. En ook op het gebied van contact laten we onze klanten nooit wachten. Bovendien is het prettig om te weten dat je je bestelling altijd gratis kunt retourneren en dat je direct het volledige aankoopbedrag terugkrijgt.