Snelle en correctie levering

Duidelijke site met veel informatie over de producten. Bestelling s avonds geplaatst en volgende dag had ik mijn racket al op de stoep. Top

Levering zeer snel en product precies zoals aangeboden. Ook betaling achteraf geen probleem.

Beste squash-centrum van Nederland

Hee persoonlijk, super fijne sfeer en een hele fijne bar met heerlijke biertjes

Goede prijs, kwaliteit en service

Mijn bestelling is vlot afgehandeld en ook het retourneren van een paar schoenen die te klein vielen verliep netjes. Eerste bestelling was een prettige ervaring.

Zeer snel

Zondag besteld, maandag geleverd! Goed verpakt, en alles was in orde!

Snel en goed verpakt

Snelle levering en item als beloofd op de website.

Snelle levering en item als beloofd op de website.

top

Snelle levering en goed contact

Snelle levering en goed contact

top!

Bestellen op de site werkt goed en is duidelijk. Levering was ook snel!

Supersnel levering

Mijn pakketje is ontvangen op de volgende dag na het plaatsen van de bestelling. Ik ben zeer tevreden met de Head rackets die ik heb besteld.

Supersnelle levering.

Bestelling met één dag in huis. En Afterpay mogelijkheid vind ik ook een grote plus. Zeker als je ergens voor het eerst besteld.

Goede informatie en snelle service

Snelle afhandeling

Mooie korting.

Respect

Ze heben mijn respect verdient door twee aparte orders in een te combineren en daardoor voor mij de verzendkosten te besparen. De verzendkosten hebben ze dan nettjes op mij rekening teruggestort.

Snel en adequate levering

Goed, zoals het hoort.

Een prima webshop, nette afhandeling, goed op de hoogte gehouden van de verzendstatus en de artikelen zijn naar volle tevredenheid in gebruik genomen.

Snelle verzending, super goede, snelle en vriendelijke nazorg!

Zeer snelle levering voor top prijs

Makkelijk te bestellen uit ruime keus. Zeer snel geleverd en goed volg mogelijkheid pakket

Prima.

Bestelling snel en nauwkeurig geleverd.

zo besteld, zo thuisbezorgd.

Goede en makkelijk toegankelijke website, duidelijke betalingsmogelijkheden. Direct een bevestiging over mail en de andere dag door Post NL thuisbezorgd.

Snelle levering, goede service

Mijn bestelling kon niet geheel geleverd worden vanwege niet voorradig artikel. Werd hierover gebeld en kreeg goede alternatieven aangeboden. Deze werden vervolgens snel geleverd. Inmiddels ook met klantenservice ervaring opgedaan en deze is zoals je mag verwachten. Heel klantvriendelijk en servicegericht. Ze hebben er een vaste klant bij.

Goede service, snelle levering

Zeer klantgericht

Goede service en antwoord zeer snel op vragen. Prijzen zijn zeer competitief en de levering snel. Een aanrader ook vanuit België

Bloemendalstraat 19

6291 CL Vaals

043 23 400 10

Over Squashpoint

Squashpoint is ontstaan uit een enorme liefde voor de sport. Het is onze missie om het grote voordeel van online shoppen te combineren met persoonlijk contact en advies. Bij ons staat de klant op nummer 1. Daarom streven wij ernaar om 100% service te verlenen. Bij ons hoef je nergens lang op te wachten. Al onze producten zijn op voorraad, dus kunnen direct geleverd worden. En ook op het gebied van contact laten we onze klanten nooit wachten. Bovendien is het prettig om te weten dat je je bestelling altijd gratis kunt retourneren en dat je direct het volledige aankoopbedrag terugkrijgt.