behoorlijk

de producten zijn behoorlijk lekker maar heb een zeer slechte ervaring met het toekomen van de bestelling het meeste van de producten zit in stukjes in de verpakking daar het niet kan gebruikt worden waar voor bedoelt

Jammer dat de bereiding van de producten zo summier beschreven is.

Hi Irma, Bedankt voor je feedback! We nemen je opmerking over de bereidingsinstructies mee en gaan kijken hoe we deze kunnen verbeteren. Heb je specifieke vragen over een bereiding? Laat het ons weten via [email protected], dan helpen we je graag! Met vriendelijke groet, Team Protiplan

Goede producten en snel geleverd.

Website is duidelijk, ook kan je heel makkelijk vorige bestellingen snel inzien en opnieuw bestellen. Word super snel geleverd en je kan nog laat bestellen om het de volgende dag in huis te hebben.

Ben nu 5 dagen bezig , heb geen honger. En al 2 kilo kwijt. Lekkere tussen doortjes. Wel ‘s avonds even het avondeten voorbereiden, dat ik alles in huis heb

Levering niet op de dag zoals afgesproken. Alles gesmolten!

Er zou geleverd worden op een dag dat ik thuis was. Nu werd er 2 dagen later geleverd. Alles gesmolten in de doos aan de achterdeur gevonden.

Goedemorgen. Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Je pakket is dezelfde avond nog met de bezorgdienst meegegeven maar heeft wat vertraging opgelopen, helaas hebben wij dit niet in de hand. We zullen hierover een melding maken en ook dat de doos bij de achterdeur in de zon is gezet. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met de klantenservice. Als je even mailtje stuurt om welke producten het gaat welke gesmolten zijn kijken we samen naar een oplossing. Sorry voor het ongemak. Groet Team Protiplan

Bedankt

Bedankt voor de opvolging

Betaald en niks ontvangen.

Geen antwoord op mails. Bestelling gedaan, bevestiging gekregen, maar niks ontvangen. Geen telefonische klantenservice en geen antwoord op mails. Is dit oplichterij?

Goedemorgen, Bedankt voor je review. Vanwege een storing in ons systeem zijn helaas niet alle mailtjes bij ons binnen gekomen, onze excuses hiervoor. We hebben inmiddels al contact met je gehad en je bestelling is inmiddels ook bezorgd zie ik . Nogmaals sorry voor het ongemak Groet Team Protiplan

Slecht

Bestelling niet compleet Telefonisch niet bereikbaar Al 2x gemaild en geen reactie gehad

Hi Ardie, Wat vervelend dat je geen reactie hebt ontvangen! We hebben echter geen e-mail van jou kunnen vinden in ons systeem. Zou je ons opnieuw een e-mail kunnen sturen op [email protected], zodat we je verder kunnen helpen? Excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Team Protiplan

Het is een handig dieet waar je toch lekkere producten van jullie kan eten en afvalt ook. Super blij ermee.

Veelzijdig en lekker assortiment aan interessante prijzen

Grote keuze aan lekkere producten, dit voor een mooie prijs! Op regelmatige basis interessante promoties… enkel contact leggen met klantendienst is niet eenvoudig, telefonisch zelfs onmogelijk :(( ik bestelde weekboxen, er ontbrak de beloofde shaker/lunchbeker… het zou worden gecontroleerd, maar geen retour meer achteraf … ondanks dit minpuntje nog bestelling geplaatst

Men reageert niet op mail en telefonisch niet bereikbaar

Eerder altijd goed gegaan, nu geen enkel contact meet, mail wordt niet beantwoord en telefonisch niet bereikbaar. Kon altijd achteraf metalen en nu niet meer. Vind het waardeloos dat men vaste klanten gewoon laat stikken. Op deze gronden beveel ik ze niet aan.

Hoi Hennie, Dank je wel voor je feedback. We vinden het jammer te horen dat je deze ervaring hebt gehad. We willen je graag laten weten dat we je e-mail 's avonds hebben ontvangen en de volgende dag hebben beantwoord. Wat betreft het betalen achteraf via Afterpay: het kan zijn dat er een limiet is bereikt, waardoor deze optie tijdelijk niet beschikbaar is. Dit wordt door Afterpay zelf bepaald en is buiten onze controle. We waarderen je als vaste klant en willen graag helpen waar we kunnen. Als je nog vragen of verdere hulp nodig hebt, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Protiplan

Zoals steeds correct geleverd goede service

Geen

Geen idee pakket is nog steeds niet gearriveerd

Hi Nynke, Bedankt voor je review. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Het spijt me te horen dat je pakket nog niet is aangekomen. Ik heb even gekeken en zie dat je pakket is afgeleverd op het afhaalpunt dat je hebt aangegeven. Als je nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, staan we voor je klaar. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Protiplan

Lekker en handig en makkelijk

Prima hoor

Een openbaring

Door chemo en bestralen en een operatie zorgden het voor ruim 15 kg gewicht. Wat ik ook deed er ging niks af . Ik ben nu aan dag 5 en voel me super..gewicht weet ik niet omdat de weegschaal verstopt zit .. Heb ook week 2 en 3 boxs besteld!

Ervaring is prima valt me alleen op dat er andere producten geleverd worden dan zou moeten zijn.

Niet gekregen!!!

Beste, Mijn pakket ging vorige week donderdag tussen 13.30en 14.30 geleverd worden!! Later die dag kreeg ik van DPD een mail over de tevredenheid van de levering? Heb daarin vermeld dat ik niets ontvangen had. Maar heb geen reactie gekregen Dus tot nu dinsdag 11 juni nog steeds niets ontvangen. Hopelijk kan dit wel opgelost worden Laurette

Goedemorgen , Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je langer op je pakket hebt moeten wachten dan de bedoeling is. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van onze vervoerders en hebben dit niet altijd in de hand. Ik zie dat er geen contact is opgenomen met onze klantenservice, anders hadden we even met je mee kunnen kijken naar een gepaste oplossing. Je kunt dan het beste even een mail sturen naar [email protected] Ik zie dat je pakket inmiddels is bezorgd. Sorry voor het ongemak. Groet Team Protiplan

Kan mijn pakket niet ophalen en Protiplan reageert niet op mail/bellen

Ik ontving geen kluiscode om mijn pakket op te halen. Daarop heb ik gemaild en gebeld. Bellen levert een opname op (te druk) waarna de verbinding word verbroken terwijl in de mail met de orderbevestiging staat dat je contact op kan nemen (met tel. nr. erbij) in geval van problemen. Mail nogmaals gestuurd, geen reactie. Nogmaals gebeld, zelfde resultaat. Heb via DHL de kluiscode nogmaals laten versturen, moet daarbij het bij de bestelling ingevulde email adres gebruiken wat ik heb gedaan. Daarmee is voor mij bevestigd dat ik ook het juiste email adres heb opgegeven tijdens de bestelling. Ik krijg echter geen mail. ook niet in mijn spam. Kortom, ik heb besteld, betaald maar kan mijn pakket niet ophalen.

Goedemorgen , Bedankt voor je reactie, Wat vervelend dat je geen reactie van ons hebt ontvangen. Ik kan hier helaas geen enkel bericht van je vinden. Heb je deze gestuurd naar [email protected]? Telefonisch zijn we momenteel minder goed te bereiken, wel per mail, chat en whatsapp. Ik zie dat je je pakket inmiddels in ontvangst hebt genomen. Sorry voor het ongemak Team Protiplan

Top reepjes

Ik heb nog niet alle smaken op maar die ik op heb zijn heerlijk en niet duur. Snelle levering. Topreepjes!!!!

Na een week mijn bestelling nog niet ontvangen

Bestelling is nog steeds niet ontvangen, nu een week geleden. Tweemaal een vraag hierover gesteld maar ook daarop nog geen reactie ontvangen.

Goedemorgen, Bedankt voor je review. Wat vervelend te lezen dat je niet tevreden bent en geen reactie van ons hebt ontvangen. Ik kan helaas geen eerder bericht van je vinden. Ik zie inderdaad dat er wat vertraging was opgelopen bij de vervoerder maar dat je pakket inmiddels is bezorgd. Mocht je nog verdere vragen / opmerkingen hebben dan kun je even een mailtje sturen naar [email protected] Sorry voor het ongemak. Groet Team Protiplan

Goede producten tegen een scherpe prijs!

Veel aanbod van goede producten, fijne prijzen en spaaropties. Ook goede acties en snelle levering.

Prima op alle fronten

Goede producten, snelle en goede levering, duidelijke uitleg.

Prima produkten, goede smaak en de weekmenu's heel handig. Ook fijn dat er regelmatig aanbiedingen zijn. Produkten zijn relatief duur.

Positief

Heb mijn pakket. voor 3 weken ontvangen ziet er goed uit, echt alles zit erin . Nu alles goed lezen en dan kan ik eraan beginnen.

Goedemiddag Monique, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je pakket retour is gegaan en je geen reactie van ons hebt ontvangen. Ik kan geen eerdere berichten van je vinden dus wellicht is het ergens mis gegaan, mijn excuses hiervoor. Ik zie dat je bestelling inmiddels is verzonden naar het juiste adres. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, Groet Team Protiplan

Snelle levering,goede producten en goede service

De producten die ik er besteld had komen telkens snel aan. Supper lekker en een goede service. Doe zo voort.

Hoevenweg 13

5652AW Eindhoven