zeeeeer goed!

super lekker , veel promoties en super service!

Lekkere producten en effectief

lekkere, gemakkelijke manier om af te vallen

prima producten, lekker van smaak. Met de bijgevoegde recepten is het super gemakkelijk vol te houden. Veel variatie.

zeer goed

snel , netjes.......

fantastich

ben nu bijna 2 maanden bezig en ben ongeveer 10 kilo kwijt. Het is gemakkelijker vol te houden als je elke week de resultaten ziet.

Super goed

Fijne producten

Heel ruim aanbod

Goede en lekkere producten

Gemakkelijk toe te passen dieet, geen hongergevoel en lekker

Op één of andere manier lukte het me nooit om via mijn account bestellingen te plaatsen. Elke keer werd ik vriendelijk geholpen door Sarah die ervoor zorgde dat mijn opgebouwde spaartegoed er toch telkens bijkwam. Nu,de laatste keer heeft ze voor mij alles nog eens gereset zodanig dat alles nu in orde is ,ik genoten heb van mijn korting en volgende keer zonder problemen kan bestellen. Super service,fantastische producten en nu mijn vaste shop voor mijn shakes.... Vijfsterren zeker meer dan waard.

lekker genieten

prijzen zijn te hoog

Een goed begin zodat je in aanraking komt met koolhydraten arme producten

Ik heb het als zeer goed ervaren

Zeer goede producten

Zeer vlotte levering en goede werking van de producten.

Goede lkkre producten voor een goede prijs

Vooral de dozen vind ik een uitkomst, gewoon niet nadenken, maar eten wat erin zit, niet meer niet minder.Ik zou wel graag een soort v "overgangsdoos" willen als je weer meer richting reguliere producten wilt gaan.

Tot nu toe wat ik al besteld heb is super lekker en het vult ook allemaal heel goed :)

prima webshop, betrouwbaar en snel en goede producten

ik ben al langer klant en dat is nier voor niets zo. De producten zijn kwalitatief goed. De levering is altijd erg snel. En de enkele keer dat er is iets mis is, dan lost men dat erg snel en naar tevredenheid op. echt een aanrader

Perfecte afhandeling

Producten snel geleverd. Wel 1 item te kort, maar snel gecrediteerd.

protiplan is goed.

ik ben begonnen met de eerste produkten........en ik merk dat ik er goed op reageer.

Klantvriendelijke afvalmethode

Zeer toegankelijk te bestellen en ruime keuze . . . Altijd snelle respons op verstuurde mails . . . Af en toe en extraatje is ook heel leuk . . .

goede hulp en vlugge levering

Hadden een foutje gemaakt ,hadden 18 dozen van een produkt besteld en dat moest maar 4 dozen zijn. Wij hadden al betaald,toen wij dat opmerkte en hebben dan langs de klantendienst dat gezegd en alles werd gedaan om dat nog te veranderen. hebben daarna de juiste bestelling gekregen en geld terug;Top.

Smaakvol en toch licht

Ik kan diëten zonder honger te hebben. En alle recepten zijn boordevol smaak.

Beste Christiane, Leuk om te horen, bedankt voor je bestelling en je review! Laat het ons weten als je nog vragen hebt. Met vriendelijke groet, Het Protiplan Team

Levering heel goed !

Levering snel en goed, maar het product een tegenvaller!

heerlijke producten om mijn honger naar ongezond snacken te vevangen

Ik als heerlijke snoeper ben erg blij met de producten van protiplan. normaal at ik veel dropjes en cocola en savonds elke dag wel chips. Nu kan ik gewoon een reep pakken smorgens of smiddags en een enkele keer een zakje chips van protiplan zonder mezelf schuldig te voelen. Ik merk ook aan mijn huid dat de puistjes en oneffen heden midner worden. Misschien ligt dat aan de stop op snoep en chips. Maar als dit mij door de moeilijke dagen heen helpt dan ben ik blij. Heb nu voor de tweede keer besteld en nu ook een pakket soep erbij voor tussen middag. Kan ik meenemen omdat ik onregelmatig werk als Conductrice.

Goed.

Voor mij is alles ok, ook naar bestelling en levering.