Makkelijk, lekker en snel

Een makkelijke, oke wel prijzige manier van afvallen of op je eten letten. Er zit altijd wel niets bij wat lekker is. Een andere manier van eten is even wennen maar bevalt prima.

top producten en super snelle levering

Alles smaakt gewoon goed, sommige producten vind ik lekkerder dan anderen, maar dat is normaal. De snelle levering is fantastisch. De prijzen zijn redelijk tot goed. Er zijn vaak acties.

Geen goed begin...

Het pakket werd bij een afhaalloket gebracht, mijlenver van de gewenste plek. Daar kan Protiplan in de basis niks aan doen maar het is wel een bezorgdienst waar ze voor kiezen. En ik kan je vertellen dat 1,5 uur lopen met de fiets (heb geen auto en de locatie kan niet met OV bereikt worden) en een megabox niet fijn is. Ik had voor startersboxen 1 & 2 gekozen. Maar geen overzicht wat er daadwerkelijk in zou moeten zitten. Kwam er via deze site achter dat er ketosestrips bij zouden moeten zitten maar die ontbreken dus. Ook word er gemeld dat sterk aangeraden wordt om drainer sticks te nemen. Zaten niet in de dozen. Bij een starterspakket van 1 & 2 zou ik dat dan wel verwachten. Of misschien is dit ook vergeten? Heb opties voor de lunchgerechten ontvangen (verkeerd geniet maar alla) maar de opties voor de avond ontbreken. Heel vervelend want het komt nogal nauw en ik heb geen idee. Ook staat duidelijk vermeld dat zuivel niet gewenst is in de beginfase. Wat zie ik op mijn weekoverzicht van week 1? Zuivelproducten. Dat vind ik erg verwarrend. Telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar. Waardeloos wanneer je dus graag asap wilt weten wat je vanavond zou kunnen eten. Moet vanavond werken en het eten zo beginnen te maken om het straks mee te kunnen nemen. Heb gemaild maar na zo'n slordige start ben ik benieuwd hoe dit verder gaat. Zag dat er hier redelijk snel geregeerd wordt dus ik hoop dat ik snel de avondopties en ketostrips krijg. Vooralsnog dus totaal geen goed gevoel hierbij. Hopelijk kan ik m'n mening straks aanpassen!

Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. Helaas komt het wel eens voor dat producten in de startersbox afwijken als deze niet op voorraad zijn, dit is helaas bij de ketosestrips ook het geval. Dit vermelden wij ook op de website. Zuivel is beperkt toegestaan in Fase 1. In het boekje staat welke zuivelproducten toegestaan zijn en in welke hoeveelheden. De recepten van Fase 1 zijn hier ook op aangepast. Vervelend dat je geen recepten hebt ontvangen voor het avondeten. Ik zal je deze per mail sturen, ze zijn eventueel ook op onze website te vinden. Helaas zijn wij telefonisch soms minder goed te bereiken en vragen wij een mail te sturen. Ook zijn wij bereikbaar via Whatsapp en de chat. We streven ernaar berichten dezelfde dag nog te beantwoorden. Sorry voor de verwarring en het ongemak. Groet Team Protiplan

Goed begin

Eerste 3 startersboxen besteld. Week 1 zit er bijna op en ik ben goed op weg. Tot nu toe lekker gegeten en zeker voldoende. Een klein nadeel is dat ik zoveel van de producten overhoud omdat je zo weinig nodig hebt. Misschien kan daar eens over gebrainstormd worden. Zodat alle producten die je in een week nodig hebt ook op gaan.

Neutraal

Geen was gevoel. Levering heeft 3 werkdagen geduurd. De shakes zijn ok, pannenkoeken niet denderend, chocolade snacks slecht verpakt, lagen los in de doos.

Goedemorgen , Bedankt voor je review. Wat vervelend te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. Ik zie dat de order op tijd ons magazijn heeft verlaten alleen dat het bezorgen hiervan een dag vertraging heeft opgelopen, helaas hebben wij dit niet altijd zelf in de hand, Bestellingen in het weekend geplaats verlaten op maandag ons magazijn. Bestellingen op werkdagen voor 22uur worden dezelfde dan nog verzonden. Vervelend dat niet alle producten naar smaak zijn en los in de doos lagen. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice hierover. Zijn alle producten nog wel te gebruiken? Zo niet dan kun je het beste een mail sturen naar [email protected] dan zorgen we voor een passende oplossing Groet Team Dieetwebshop

Makkelijk, snel, overzichtelijk

Ik koop mijn koolhydraatbeperkte, eiwitverhoogde producten altijd via deze website. Snelle levering. Ben zeer tevreden.

Slecht tot niet meer reageren op klacht van levering

Ik had zwaar beschadigde goederen ontvangen, Nav mail werd er verzocht om foto s. 2 stuks verstuurd vervolgens reactie dat er nog meer foto s geleverd moesten worden. Nogmaals voldaan aan verzoek, nooit meer iets vernomen, telefonisch is Proti plan niet te bereiken en op mail reageren ze niet. 5 mails verstuurd, geen reactie Ik ben al lang klant dus verwacht een oplossing.

Goedemorgen Jacqueline, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend te lezen dat je niet tevreden bent. Ik zie dat er vanuit de klantenservice meerdere mailtjes naar je verzonden zijn en een oplossing geboden is. Kan het zijn dat deze tussen je spam terecht zijn gekomen? Ik zal deze ook nogmaals naar je mailen. Je kunt ons evt ook via whatsapp bereiken. Sorry voor het ongemak Groet Team Dieetwebshop

Protiplan producten zijn hznfig in gebruik

Ik heb een pronokal dieet gedaan en was op zoek naar producten om mijn gewicht te behouden. Protiplan producten zijn efficiënt en betaalbaar. Ikbkan ze echt aanraden!

Makkelijk te gebruiken.,

Wat me opvalt is dat sommige producten niet overeenkomen met de naam in het menu overzicht. Bijvoorbeeld havermout blijkt marple brown sugar te zijn. Dat is verwarrend.

Prima producten en snelle levering

Na jaren weer wat Protiplan producten besteld. Het smaakt nog steeds prima en de aflevering is nog even snel. Helemaal top!!

Het pakket was te laat en incompleet

Slechte communicatie. Het pakket zou binnen 1 dag geleverd worden, maar kwam pas na een paar dagen. Tevens miste de ketosestrips. Hier is niet over gecommuniceerd vanuit Protiplan. Ik heb een mail gestuurd en de reactie is een tegoed op mijn account. Maar daar heb ik niets aan, want ik moet nu tijdens fase 1 testen of ik in ketose ben en dat kan dus niet. Het zou netter zijn als Protiplan had gecommuniceerd dat het pakket later zou komen en zonder ketsosestrips, dan hadden we bij bestelling samen naar een oplossing kunnen kijken of had ik nog kunnen annuleren.

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. De ketosestrips zijn inderdaad helaas niet meer op voorraad. Je bestelling en de aanpassing op onze website hebben elkaar helaas gekruist. Ik stuur je even een mail met meer info hoe je kunt weten of je in ketose bent en een passende oplossing. Sorry voor het ongemak. Groet Team Protiplan

Snelle levering, totaal pakket

Duidelijke instructies voor het dagelijkse menu. Prima te doen en vol te houden. Best lekker allemaal. Goed gebalanceerd dieet.

Goede producten, goede customer service, snel levering.

Altijd goed ervaring.

is goed wel wat duur.....

ik vind het brood lekker van protiplan hik wel een beetje aan tegen de prijs. verder snelle verzending

Snelle levering Veel keuze Goed prijs Lekkere producten

Pakket is niet aan huis geleverd

Het kost me drie kwartier om het pakket op te halen.

Beste Ineke, Bedankt voor je bericht. Omdat de bezorger het niet bij je thuis af kon leveren is je pakket afgegeven bij het afhaalpunt 5,7km verderop. Misschien dat iemand met je mee kan gaan om het pakket op te halen? Met vriendelijke groeten, Team Protiplan

Bestelling geplaatst rond 20u en de volgende dag rond 12.20u al geleverd aan huis. En dan spreken we over een levering van Nederland naar België ……. Super service!

Beste Myriam, Dankjewel voor je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Groeten, Team Protiplan

Snelle goede servise

Goede kwaliteit snelle servisr

Lekkere producten en snelle levering

Meeste producten zijn echt lekker. Witte chocolade melk is super

Goede kwaliteit/prijs

Goede kwaliteit producten aan eerlijke prijs en regelmatig aanbiedingen om het proteïne dieet goed vol te houden

Lekkere producten, snelle levering

Lekkere producten, soms wat duur maar meestal het wel waard. Altijd een snelle levering gehad, en je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je pakketje.

Goed vol te houden. Lekkere producten. Als je iets wilt weten krijg je snel antwoord.

Heel fijn zonder veel moeite!

Protiplan is een geweldige methode om op een gezonde manier gewicht te verliezen. Ik ben nu 2weken bezig en ruim 5 kilo lichter. Het nadeel is dat protiplan enkel bereikbaar is(in mijn situatie gesproken) via messenger. Telefoonnummer klopt nietsen op e-mail word niet “snel” gereageerd. Een ander minpunt is dat je steeds dezelfde box krijgt met dezelfde boek(waar ik er nu inmiddels 3 van heb) inclusief met proefpakket erbij! Nu kan je wel kiezen uit twee andere dozen welke ook fase 1 zijn, maar dan betaal je ineens 15 euro meer. “ omdat er een shakerin zit. Wat inhoud dat ik steeds die shaker krijg en dezelfde boeken. Het lijkt me in beide gevallen en kanten beter om dit enkel bij de eerste bestelling alleen te doen. Verder is het natuurlijk duur gezien je ook producten als vlees groente erbij moet kopen. En soms gebruik je van iets maar een lepel en kun je dit vervolgens weggooien. Omdat het goed helpt, en ook de smaak niet heel verkeerd is zal ik ermee doorgaan tot mijn streven is bereikt, en hoop in de toekomst iets meer verbinding te krijgen met protiplan zelf!

Beste Cindy, Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je al 5 kilo afgevallen bent. Omdat er in de meeste gevallen via de chat en mail contact opgenomen wordt met ons kan het soms iets langer duren voordat je een antwoord terug krijgt. Onze excuses dat je hebt moeten wachten. De menu`s in de Startersboxen blijven inderdaad hetzelfde. Na de eerste 3 weken kan je bijv. weer met week nr 1 beginnen of een eigen menu samenstellen mag natuurlijk ook. Er zijn veel variaties die je kan maken met onze losse producten. Ik wens je veel succes met het verdere afvallen. Met vriendelijke groeten, Team Protiplan.

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben nu 3 maanden bezig en ben 9 kg afgevallen. Het gaat traag, maar ik kan het goed volhouden

Beste Gerda, Bedankt voor je review. Met vriendelijke groeten, Team Protiplan