Makkelijk en snel

Eenvoudig om te bestellen en supersnel geleverd!

zeer goed

ik ben al 27 kg kwijt en ben aan de laatste 10 kg bezig. het is iets trager maar nog goed vol te houden.

Snel en goed, enkel mijn cadeau was er niet bij. Stond wel op de bon. Niet zo erg.

Vlotte levering en prijs kwaliteit.

Goed.

Top produkten en goede dienstverlening

Vlugge levering en goede communicatie Top produkten heel tevreden

het was super

Alles prima

Prima en lekkere producten

Ik heb een aantal producten geprobeerd. Smaken prima . Service en levering snel!

Snelle service, goede en lekkere producten voor een goede prijs

Mijn pakketjes worden steeds snel geleverd. Een goede prijs voor een kwaliteitsvol en lekker product! Een echte aanrader!

Superdesuper!

Superlekkere producten, supersnelle service en super resultaten. Tevreden klant voor het leven!

snel duidelijk

Makkelijk bestellen. In de avond besteld de volgende dag al geleverd.

Prima producten

Veel producten erg smaakvol. Fijn dat er proefpakketten worden aangeboden om je eigen smaak te vinden.

Met leuke aanbiedingen

Lekkere producten, zelfs verslavend lekker, goede service qua levertijd

Super tevreden, lekkere producten en een snelle service

Veel variatie in producten, lekker en op de site een goede uitleg hoe je alles moet klaarmaken...en ook een snelle service van levering...

Heerlijk producten en de volgende dag al in huis.

Vooral de koekjes bestel ik vaak. De feeling oke, kokos en cacao vind ik erg lekker. Je bestelt vandaag en morgen al in huis. Perfect!

zeer tevreden

Vlotte en juiste verzending Goede kwaliteit van de producten

Lekkere producten

Snelle levering en goede promotie

Nette afhandeling klacht

De doos met heerlijke spullen van protiplan is binnen gekomen. Jammer genoeg zat deze zo vol dat alle zakjes chips geplet waren en dus kruimels zijn geworden. Na contact met de klantenservice hebben ze dit netjes afgehandeld.

Hoi Inge, Fijn dat het uiteindelijk opgelost is! Met vriendelijke groet, Team Protiplan

bestelde product ineens veranderd?

ik heb cornflakes besteld en dat doe ik al jaren. ineens was de verpakking gewijzigd. Geen melding daarover. Ook de smaak lijkt anders en ook daar (nieuw recept ??) geen enkele melding over.

Goedemiddag Ton, ik heb je net een mail gestuurd om het probleem naar tevredenheid te kunnen oplossen. Inmiddels staat er een vermelding bij op onze website dat dit product een nieuw recept heeft. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Sarah

Slecht

Had 2 keer bestelling geplaats per abuis En.kon er niet vanaf heel kinderachtig kreeg 2 exact dezelfde pakketen hhad nog gebeld wass me eigen fout flauw

Goedemiddag Esther, Op het moment dat wij je mail ontvingen om je dubbele bestelling te annuleren waren de pakketjes al ingepakt en onderweg. Mijn collega heeft je daarom ons retournering beleid gemaild. Mocht je verder nog vragen hierover hebben dan hoor ik deze graag van je. Vriendelijke groet, Sarah

Doet wat het beloofd!

10kg op 1,5maand

Hoi Inge, Wauw, super om te horen! Ga zo door. Met vriendelijke groet, Team Protiplan

Altijd perfect in orde

Dik in orde

Snelle en betrouwbare leveringen!

Bij alle bestellingen erg snelle leveringen en altijd de juiste producten

Vandaag besteld morgen in huis

Prima snelle en complete service

Mijn bestelling was de volgende dag compleet in huis. NIets meer aan doen!