Snelle bezorging

Goede productenveiling blij met de snelle bezorging.

Snelle levering Goede producten Vroeger was er wel een gratis staal bij, nu niet meer, das spijtig

Topprodukt

Top product top levering

Altijd is de levering op tijd....keurig en zorgvuldig verpakt.....hier bestellen is voor herhaling vatbaar!

Top producten

Groot assortiment, snelle levering, top producten en alles wordt netjes geleverd ik ben zeer tevreden

Zo ga je niet met klanten om!

Ze nemen de telefoon niet op en beantwoorden de mail ook niet! Mix sauzen voordeelpakket gekocht, 2 van de 6 sauzen zijn open bij ontvangst, wil graag 2 nieuwe, toch voor betaald, komt echt geen 1 reactie!

Beste Wia, Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Ik zie dat er op 26 juli een bericht naar je terug is gestuurd met de vraag om welke twee sauzen het gaat zodat deze nagestuurd/vergoed kunnen worden. Misschien dat deze in je spambox terecht is gekomen. Zou je ons dan aub terug kunnen mailen? Met vriendelijke groet, Team Protiplan

goede producten alleen jammer dat 3 dagen nadat ik besteld had de producten 40% verlaagd zijn. Dat is een beetje zuur.

Schnelle Lieferung auch nach Deutschland

Vielen Dank für die prompte Lieferung nach Deutschland, gerne wieder

Fantastische producten, heel blij mee Ook goed als onderhoud

Beste Pamela, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Dankjewel voor je review. Met vriendelijke groeten, Team Protiplan

Lekker en mooi resultaat

Lekkere en gemakkelijke receptjes. Heerlijke snacks en drankjes Ik ben nu 3 weken bezig en ben 4,5 kg kwijt. Voel me goed in mijn vel en heb meer energie Ik ben heel tevreden

Beste Danny, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Protiplan

Goedemorgen Johan, Dankjewel voor je goede review. Met vriendelijke groeten, Team Protiplan

Ontvangen producten maar 1 maand houdbaar

Niet de croissants ontvangen die we hebben besteld, maar de zoete versie. Dochter met diabetes vond ze niet erg lekker. Daarnaast zijn ze slechts 1 maand houdbaar, terwijl we haar juist enkel op de zondagochtend willen verrassen met een "lekker" broodje, waarvan haar bloedsuikerwaarde niet gaat stijgen. Al met al enorm zonde van het geld, want ze zijn natuurlijk niet goedkoop.

Beste Esther, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik heb je hierover een bericht gestuurd om het na te laten kijken. Met vriendelijke groet, Team Protiplan

Prima product. Snel geleverd en netjes verpakt.

Beste Jessica, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Protiplan

Heerlijk maat belachelijk duur

Het smaakt allemaal lekker maar als je er een gezin bij hebt is het niet te betalen. Het is gewoon belachelijk duur

Proefpakket besteld. Zeer goede indruk gekregen.

Protiplan proefpakket besteld. Complete doos voor een dagmenu met allerlei lekkere en gezonde maaltijdsuggesties en tussendoortjes. Zeer goede indruk gekregen. Ook door de goede informatie die erbij zit die heel compleet is. Vooral de stappen en uiteindelijk hoe de opbouw naar normale hoeveelheid koolhydraten moet worden aangepakt laat niets aan onduidelijkheid over. Ik kan me voorstellen dat dit zorgt voor blijvend resultaat. Minpuntje: het laat weinig ruimte voor mee-eters. Daarvoor moet dan apart gekookt worden. Maar behalve dat is dit een geweldig nauwkeurig uitgewerkte methode naar mijn idee. Ik overweeg over te stappen om de nog resterende kilo’s te veel er af te krijgen.

NB: nog niet alles geprobeerd.

Doe een koolhydratenarm dieet, niet al te streng. Probeer eea uit en wat bevalt wil ik blijven gebruiken.

Goede producten en vlotte levering

Beste Geartsje, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Dankjewel voor je review. Met vriendelijke groet, Team Protiplan

Zowel snelle levering als goede producten

Levering gaat vlot en producten zijn goed. Website is duidelijk. Alles top!

zeer tevreden

ik werd snel en goed geholpen toen ik een foutje door mailde, dit werd ook snel opgelost. ik ben altijd zeer tevreden , het zijn lekkere producten, duidelijk omschreven en snelle levering vandaar dus een dikke 10

Beste Anita, Dankjewel voor je review. Met vriendelijke groet, Team Protiplan

Goed geregeld. !

Snelle en correcte levering.

Correct verpakt snel geleverd.

Fijne producten en heerlijk

Ter ondersteuning van een koolhydraat beperkt dieet is protiplan een fijn product

Ik neem een Shake per dag ..blijf zo op mijn gewicht ….kan niet meer zonder .

Goede producten, snelle bezorging

Producten zijn goed, en de bezorging is snel. Alles netjes verpakt.

Heel blij met Protiplan daardoor kan ik makkelijker op gewicht blijven en toch nog heerlijk eten