Ik neem een Shake per dag ..blijf zo op mijn gewicht ….kan niet meer zonder .

Goede producten, snelle bezorging

Producten zijn goed, en de bezorging is snel. Alles netjes verpakt.

Heel blij met Protiplan daardoor kan ik makkelijker op gewicht blijven en toch nog heerlijk eten

Zeer snelle levering. Enig minpuntje is dat er in de maaltijden meer saus is dan groenten. Daarom ben ik opzoek naar andere sites om maaltijden aan te kopen

Nog steeds niets ontvangen

Nog steeds niets ontvangen

Overzichtelijke shop, snelle bezorging

Lekkere producten.

Beste Judith, Dankjewel voor de 10! Met vriendelijke groet, Team Protiplan

Grote keuze, goede smaken

Prijs/kwaliteit is goed. Prettig dat ik boven 50 euro geen verzendkosten hoef. Track and trace is handig en doorgaans precies op tijd. Als ik iets nieuws wil proberen, kan ik meestal met 1 stuk of een kleine hoeveelheid bestellen.

Prijs kwaliteit ok

Enige minpuntje dat ik heb, wanneer er een promo is op bepaalde producten, regelmatig niet voorradig.

Lekkere producten ( de meeste dan)

Wordt altijd snel verzonden. Tevreden mee. Jammer dat er geen gratis product meer bij zit. Is altijd fijn om iets uit te proberen

Prima. Snel en goed

Prima ,hele snelle levering. Betalen altijd moeilijk. Met QR code accepteert de bank jullie soms niet.

Steeds tevreden

Steeds tevreden, goede kwaliteit

Beste Chris, Dankjewel voor je review. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Protiplan

Steeds correcte en tijdige levering.

Goed maar jammer dat vaak veel dingen op dat moment niet leverbaar zijn.

Producten zijn prima prijs is hoog maar niet te hoog goede aanbiedingen alleen jammer dat die dan vaak uitverkocht zijn. Ook jammer dat je bij de ene bestelling wel iets extra’s krijgt en bij de andere niet. Verder snap ik niet waarom je als je je gespaarde geld aftrekt van een bestelling dat je daarna minder punten spaart. Dat zou naar mijn idee gelijk moeten blijven

Fijne prijs/kwaliteitsverhoudingq

De producten van protiplan zijn goed en ondersteunen mij om op gewicht te blijven nadat ik 15 kg ben kwijtgeraakt. Ik kan echt genieten van heerlijke tussendoortjes die verantwoord zijn voor een redelijke prijs. Protiplan biedt veel keuzemogelijkheden en dat is ook fijn.

Goede producten, snelle levering

Het is niet de eerste keer dat ik bestel Ik ben steeds tevreden van de producteb, kwaliteit en levering. Ik neem deze producten omdat ik door schildklierprobleem snel verdik en ook suikeraddict ben en ik wens weer af te kicken.

Op dit moment is mijn ervaring niet zo positief

Mijn ervaring is op dit moment niet zo positief daar ik mijn bestelling niet geleverd heb gekregen. DPD zou vorige week geleverd hebben maar ik heb niets ontvangen. Ik hoop dat dit alsnog recht gezet wordt want ik heb reeds 54,00 euro betaald.

Betrokken, behulpzaam, motiverend, stimulerend

Héél jammer dat de winkel in Geel weg is zonder dat ik daar van op de hoogte was, tot de laatste dag dat jij sloot! Jammer dat er bvb door medewerkers waar je mee vertrouwd bent bvb geen online opvolging mogelijk was Persoonlijke service was zéér helpend. Je werd altijd gestimuleerd, een misstap werd herkaderd en je kon terug voort. Ik ben echt een Bourgondiër en toch werkt dit programma en is dit makkelijk vol te houden!

Lekkere producten.

Vlotte levering

Vlotte leveringen zalige lekkere producten en als zoals beschreven

Beste Rina, Dankjewel voor je review. Met vriendelijke groet, Team Protiplan

Correcte levering, goede communicatie, betaalbare prijzen.

De levering is correct en snel, ongeveer 2 à 3 dagen naar België. Producten zijn vaak goedkoper dan elders. Communicatie via chatbox met 'echte' mensen is makkelijk en je wordt hierbij goed geholpen. Het tegoed dat je kan sparen op je klantenkaart en kan ingeven bij je afrekening is mooi meegenomen. Stapelkortingen drukken de prijs. Jammer dat er niet meer zout broodbeleg te verkrijgen is zoals paté. (Wel verkrijgbaar bij andere proteine dieetwinkels)

Snelle levering en helemaal wat ik verwachte. Knäckebröd is heerlijk en ik ben blij dat ik direct een grote hoeveelheid gekocht heb!! Blijf zeker klant!

De pakjes binnenin de doos waren beschadigd en er was er zelfs eentje kapot

Het was slecht verpakt waardoor de producten binnenin de doos zijn gaan schuiven met als gevolg een geplette verpakking van de repen en 1 proteïne shake was stuk en uitgelopen. Bovendien miste ik de 'gratis' reep als proveetje die er bij mijn eerste bestelling wel bij zat

De bestelling is altijd correct en eeg snel Top service

Gemakkelijk vol te houden.

Na een gewichtsverlies van 14 kg in 2 maanden gebruik ik nog steeds 2 a 3 keer per week de pronocal producten. Tevreden

Lekkere producten om af te vallen

Succes gegarandeerd

Hoevenweg 13