Dure verzendingskosten

Btw + verzendingskosten waren belachelijk duur om zo iets klein en goedkoop vanuit Nederland naar Belgie te verzenden.

Beste Valery, Jammer dat u ons met een laag cijfer beoordeelt. De kosten van de verzending en de BTW (vast gegeven) staan bij het afrekenen duidelijk vermeld. Daarbij heeft u er zelf voor gekozen om de producten tóch bij ons te bestellen, waarvoor alsnog dank. We hebben dan ook onze uiterste best gedaan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis af te leveren. Desondanks hopen we dat onze producten goed bevallen en dat u er nog lang plezier van zult hebben. Met sportieve groet, Muscle Power

Geen problemen gehad.

Alles was goed in orde, geen problemen. Snelle levering.

Mooi product

Mooi product, alleen de gaten voor bevestiging zijn veel te groot. De kunststof ophoging is netjes maar de hoeken zijn erg puntig en dus scherp en niet vriendelijk.

Super ingepakt en kwaliteitsmateriaal

Heb een dumbbell set gekocht en die weer zeer netjes geleverd. Daarnaast zijn de dumbbells echt van kwaliteit en kan ik er mooi mee aan de gang. Service was top. Kortom alleen maar lof over Muscle Power

Vriendelijk en snel geholpen, dachten goed met mij mee!

Lekker snel uitgeleverd - heel fijn

Muscle Power is de ideale partner als je snel wat extra spullen nodig hebt.

Altijd geweldige service

Altijd geweldige service

Kwaliteit en snelle levering!

Blij ,et de nieuwste rug pully stangen.

Heel snel goed en netjes gedaan!

Geen problemen

Alles was snel geleverd. Product is goed !

Netjes geleverd

Bestellen gaat makkelijk en alles wordt goed verpakt en optijd geleverd.

Goede levering en kwaliteit materiaal.

Het materiaal is van goede kwaliteit. Nette levering en goed contact met de klantenservice.

Overzichtelijke website met snelle levering

Duidelijke website, mooie aanbiedingen en snelle levering!

snel en correct

goed en netjes

Zeer duidelijke website. Competitieve prijzen en excellente service.

Goed product

Bestelling snel ontvangen , goed verpakt .

De communicatie en service belangrijk

De communicatie en service heel goed!!

Duidelijke website met snelle levering!

Duidelijke website, informatie over producten top en een snelle levering.

Muscle Power

Dumbells zijn goed verpakt aangekomen en zijn perfect! Thanks MP!

Kwaliteitsvolle materialen snel geleverd aan een degelijke prijs.

Snel geleverd Goed materiaal Degelijke kwaliteit voor gunstige prijs

Top product en snelle levering

De hexa dumbells zijn perfect en een van de goedkoopste die je nieuw kan bestellen. Alles was op voorraad en de levering vond plaats binnen 2 werkdagen.. Jammer genoeg kwam de transporteur niet zn afspraak (levering 2u later) na maar als je toch thuis bent is dat geen probleem.

Everything was perfect!

My overall experience was excellent.

• ¿Nos recomendarías?

Wat trainingsgrepen hier vandaan gehaald voor een goede prijs professionele spullen! Ik kom zeker nog eens terug.

Fijne winkel

Hele mooie en zeer goede producten. Goede prijs/kwaliteits verhouding De service is top. Er wordt heel goed meegedacht. De website is duidelijk en overzichtelijk. Zelfs na sluitingstijd werd er direct op mijn vraag geantwoord.