Zeker een aanrader!

Heel goed materiaal. En snelle levering!

Ik ben tevreden

Wat ik niet goed vondt is dat het product voor de deur is geplaatst i.v.m diefstal.

Wat vervelend voor jou. Door DHL is dit pakje bij jou afgeleverd. En dit is niet de bedoeling. Wij melden dit bij DHL.

Solide pull up bar

Stevige pull up bar, waarbij de stang uit één stuk bestaat en niet zoals andere merken uit twee stukken. Dus het postpakket was daarom wel groot. Meegeleverde bevestigings materiaal is ook wat je ervan mag verwachten, grote bouten en pluggen die echt nooit los gaan komen.

Correct

Snelle en correcte levering

Super tevreden!

Enorm veel keus en kwalitatief erg goed. Leuke korting van 10% ivm de vakantie. En toch nog lekker snel geleverd.

Altijd goeie service

Al enkele malen besteld bij Muscle Power en altijd tevreden. Materiaal is goed van kwaliteit tov de prijs. Levering gebeurt ook altijd vlot en is ook erg fatsoenlijk verpakt (is niet altijd bij de concurrenten zo). Dank je, Muscle Power!

Snelle levering en altijd klantvriendelijk!

Persoonlijk, goede service en meedenkend!

top service

Simone, topmadam , heeft alles netjes in orde gebracht zodat de Concept2 RowEdge op tijd voor de verjaardag van mijn dochter thuis geleverd werd, ondanks de feestdag die ertussen viel . Dus Muscle Power wordt ten zeerste aanbevolen en het product is ook top .

Unexpected Misleading & Hidden Costs

€13+ was added onto the price and no clear explanation was given. Some extra TAX or something and when I rang no answer was give, When shopping the price on the site shows €50, when you are at the checkout the total changes to €65. This is misleading, and I wont be shopping here again

Our site and delivery conditions are very transparent. Unfortunately not in English. Our articles are heavy and in terms of sizes they cannot be delivered by every delivery services. We work with carriers who can deliver these kinds of material. There is a but. The costs are much higher than shipping normal products. You have to decide for yourself to shop with us. Onze site en leveringsvoorwaarden zijn zeer transparant. Helaas niet in het Engels. Onze artikelen zijn zwaar en qua formaten ook niet door iedereen te bezorgen. Wij werken samen met transporteurs die dat kunnen bezorgen. En voor onze materialen zijn de bezorgkosten veel hoger dan voor andere shops. U kunt zelf beslissen om bij ons te shoppen.

Product is erg goed zoals verwacht van Muscle Power

mooi product en snelle levering

Ik heb een gewichtsvest 30kg gekocht. Het product zit comfortabel en is mooi afgewerkt. Ik had verwacht langer te moeten wachten, maar het vest was er in een oogwenk.

Makkelijke website om te bestellen, vriendelijk contact en snelle levering.

Zeer positieve ervaring. Ik had een verkeerd leveringsadres ingevuld met 1 vriendelijk telefoontje was dit opgelost. Zeer snelle levering naar België (levering dag na bestelling). Ik zou Muscle Power zeker aan iedereen aanbevelen.

Snel

Foamroller XL

foamroller voldoet aan de verwachting. Ook de bijbestelde mat is van goede kwaliteit.

Goede kwaliteit en klantvriendelijk

Top product besteld. Van te voren gevraagd wat de levertijd was en had het na bestelling de volgende dag binnen. Pull up bar is van zeer goede kwaliteit. Product was heel goed verpakt. Niets anders dan lof.

Duidelijke omschrijving en snel geleverd

Ik was op zoek naar een praktische handschoen om te gebruiken bij krachttraining. Met name om het wegglijden van mijn handen bij bepaalde apparaten bij flinke inspanning te voorkomen. De omschrijving van het product en de maattabel waren duidelijk waardoor een keuze maken makkelijk verliep. Een dag later had ik handschoenen al in huis. Ze passen prima. Binnenkort ga ik ze voor het eerst gebruiken. Ben heel benieuwd naar de werking.

duidelijk en snel geleverd

snelle levering, juiste info op de site

Professioneel in alle opzichten!

Veel en hoogwaardige kwaliteit materialen; uitstekende service en levering

Hele goede ervaring

Het bestelproces was heel eenvoudig en ik had de bestelling de volgende dag al in huis.

Makkelijk te verstellen en zit lekker

De gewichtjes zijn makkelijk in en uit het vest te halen, en door de dikkere schouderbanden zit hij comfortabel. Een echte aanrader voor niet alleen workouts maar ook om mee te wandelen/joggen.

Top customer experience gehad

Telefonsich goed bereikbaar, goede klantenservice (pre-purchase), megasnelle levering middles DHL. Voor 15:00 uur besteld, de volgende dag voor 16:00 uur in huis. Hier zitten mensen achter die hun werk aanpakken, zoals zij hun sessies in de gym te grazen nemen. Fijn om als leverancier te hebben.

Een uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding

Een scherpe prijs voor kwalitatief trainingsmateriaal. Een mooi uitgebreid assortiment en een vriendelijke, vlotte klantendienst.

Normaal gesproken hele goede materialen behalve deze keer

Ik heb vorige week een handvat voor de landmine stang gekocht bij jullie gekocht. Maar dit handvat is super glad als deze in een stang zit. Bij een oefening kan deze heel makkelijk los glijden en daarom heel gevaarlijk om hem te gebruiken. Echt een slecht product.

Matig product

Goed product voor als je kleine voeten hebt. Ik heb zelf maat 45 dan kan je niet zo goed erop staan.

Beste Donovan, Wij hebben direct de afmeting op de site opgenomen. Tot en maat 43 kun je er gemakkelijk op gaan staan. Als je sportschoenen draagt, dan zijn je voeten groter. Dus t/m 43 past. Dank voor de opmerking!

Top product met snelle levering!

Medicinebal rek gekocht. Top product, goede kwaliteit, zeer betaalbaar met snelle levering.