Super product

Super product

goede webshop en vlotte service.

Het gamma is mooi en ook vrij ruim. De contacten aan de telefoon zijn ook ok. De Levering is ook vrij vlot.

Super !

Super snel en vlot afgehandeld. Uitstekende kwaliteit.

Ik kreeg de juiste bestelling vlot geleverd

Verder dus weinig toe te voegen

Prima communicatie en afhandeling

Geweldig klantgericht, en samenwerken om tot oplossing te komen. Een bedrijf naar mijn hart.

Doen wat ze beloven.

Snelle leveringen mits op voorraad. Compleet aanbod.

Goede klantenservice, snelle levering, goede kwaliteit

Goede klantenservice, snelle levering, goede kwaliteit

Goede snelle levering met kwaliteitsproducten!

Halterschijven besteld. Superkwaliteit. Mooie aanvulling op mijn thuisgym. Zou hier zeker vaker bestellen.

Positief

Mooi en degelijk materiaal, goede service

Goede service en kwaliteit

Ik had mijn dumbbells in de aanbieding gekocht. Goede kwaliteit en de volgende dag in huis.

Snelle levering, kwalitatief product

Top snelle levering prima squat bar

1 keer mee getraind ging goed, ben er blij mee.

De levering was sneller als aangegeven. Er was een onderdeel niet goed, dit werd gelijk opnieuw verstuurd. Ook werd er goed meegedacht over het door rack.

SUPERBLIJ

Handig, licht en multifunctioneel

Snelle communicatie en afhandeling

Prima. Er ging iets fout bij sorteercentrum van DHL. Dus vertraging.

Duidelijke site en snelle levering.

Duidelijke site. Snelle levering.

Die Reeva zijn echt top. Ook een snelle levering. En Vriendelijke mensen aan de telefoon.

klantvriendelijk en behulpzaam.

Staan altijd klaar voor vragen. Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding!

Heel correct en snel!

Meteen antwoord op mijn e-mail, correcte informatie en een uitstekende snelle levering! Echt een aanrader!

Goed product, kleine prijs en snel bezorgd

Eerste keer iets gekocht en alles verliep goed.

Goede service!

Na bestelling kreeg ik netjes de verzendbevestiging. Helaas was na een week de bestelling nog niet binnen en heb ik een mailtje naar de klantenservice gestuurd. Kreeg snel reactie, er was al contact opgenomen met DHL (pakket was beschadigd geraakt en werd blijkbaar door DHL teruggestuurd) en omdat het al te lang duurde werd er direct een nieuw product verstuurd. 2 dagen later alsnog het product ontvangen.

kwaliteit en zeer snelle levering

Mijn bestelling was de volgende dag geleverd, ik ben steeds onder de indruk van de kwaliteit van de producten!

Fijn bedrijf, mooie producten.

Al met enige regelmaat sport attributen kunnen bestellen bij Muscle Power, fijn in gebruik. Mooie uitstraling.

Top geregeld bij jullie

Besteld en snel geleverd, tegen een hele nette prijs