mooi product en snelle levering

Ik heb een gewichtsvest 30kg gekocht. Het product zit comfortabel en is mooi afgewerkt. Ik had verwacht langer te moeten wachten, maar het vest was er in een oogwenk.

Makkelijke website om te bestellen, vriendelijk contact en snelle levering.

Zeer positieve ervaring. Ik had een verkeerd leveringsadres ingevuld met 1 vriendelijk telefoontje was dit opgelost. Zeer snelle levering naar België (levering dag na bestelling). Ik zou Muscle Power zeker aan iedereen aanbevelen.

Snel

Foamroller XL

foamroller voldoet aan de verwachting. Ook de bijbestelde mat is van goede kwaliteit.

Goede kwaliteit en klantvriendelijk

Top product besteld. Van te voren gevraagd wat de levertijd was en had het na bestelling de volgende dag binnen. Pull up bar is van zeer goede kwaliteit. Product was heel goed verpakt. Niets anders dan lof.

Duidelijke omschrijving en snel geleverd

Ik was op zoek naar een praktische handschoen om te gebruiken bij krachttraining. Met name om het wegglijden van mijn handen bij bepaalde apparaten bij flinke inspanning te voorkomen. De omschrijving van het product en de maattabel waren duidelijk waardoor een keuze maken makkelijk verliep. Een dag later had ik handschoenen al in huis. Ze passen prima. Binnenkort ga ik ze voor het eerst gebruiken. Ben heel benieuwd naar de werking.

duidelijk en snel geleverd

snelle levering, juiste info op de site

Professioneel in alle opzichten!

Veel en hoogwaardige kwaliteit materialen; uitstekende service en levering

Hele goede ervaring

Het bestelproces was heel eenvoudig en ik had de bestelling de volgende dag al in huis.

Makkelijk te verstellen en zit lekker

De gewichtjes zijn makkelijk in en uit het vest te halen, en door de dikkere schouderbanden zit hij comfortabel. Een echte aanrader voor niet alleen workouts maar ook om mee te wandelen/joggen.

Top customer experience gehad

Telefonsich goed bereikbaar, goede klantenservice (pre-purchase), megasnelle levering middles DHL. Voor 15:00 uur besteld, de volgende dag voor 16:00 uur in huis. Hier zitten mensen achter die hun werk aanpakken, zoals zij hun sessies in de gym te grazen nemen. Fijn om als leverancier te hebben.

Een uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding

Een scherpe prijs voor kwalitatief trainingsmateriaal. Een mooi uitgebreid assortiment en een vriendelijke, vlotte klantendienst.

Normaal gesproken hele goede materialen behalve deze keer

Ik heb vorige week een handvat voor de landmine stang gekocht bij jullie gekocht. Maar dit handvat is super glad als deze in een stang zit. Bij een oefening kan deze heel makkelijk los glijden en daarom heel gevaarlijk om hem te gebruiken. Echt een slecht product.

Matig product

Goed product voor als je kleine voeten hebt. Ik heb zelf maat 45 dan kan je niet zo goed erop staan.

Beste Donovan, Wij hebben direct de afmeting op de site opgenomen. Tot en maat 43 kun je er gemakkelijk op gaan staan. Als je sportschoenen draagt, dan zijn je voeten groter. Dus t/m 43 past. Dank voor de opmerking!

Top product met snelle levering!

Medicinebal rek gekocht. Top product, goede kwaliteit, zeer betaalbaar met snelle levering.

Goede site snelle nette levering

Snelle levering, mooie dumbells!

Hele fijne dumbells, liggen goed in de hand. Zien er mooi uit. Snel geleverd, en ook nog eens goed verpakt.

Quality

Equipment made from high quality material, shipped in pristine condition.

Hele goede en persoonlijke service

Heel erg tevreden. Zeer snelle en goede service. Reageren mega snel op vragen.

Perfecte service

De bestelde apparatuur werd volgens afspraak geleverd.

Goede producten van hoge kwaliteit Betaalbaar en een goede levering

Goede service, snel geleverd, kwaliteit spullen!

Mooie producten kwaliteit is goed.

Kwalitatief goeie producten. Niet altijd de goedkoopste verder wel goed materiaal.

Goed product, prima service

MP814 halterstang besteld via de website. Goede communicatie over de bestelling en een vlotte levering. Halterstang is van uitstekende kwaliteit, zeer tevreden. Enkele vervolgvragen over een squatrack snel en duidelijk beantwoord.

Producten zijn goed bezorging is matig

Contact leggen met het bedrijf gebeurt altijd snel alleen zijn de bezorgtijden erg ruim en komt de bezorging niet altijd opdagen