Snel en goed geregeld

Naar verwachting

Snelle levering. Product (robuuste bokszak wandbeugel) naar verwachting.

Top producten!

Top producten en snelle levering!

Top producten en top service

Mijn bestelling 's avonds gedaan en kon deze volgende dag al afhalen. Prima communicatie mbt afhalen en vriendelijke afhandeling.

Klantgericht en goede kwaliteit

Altijd goede communicatie, klantgericht en uitstekende producten. Snelle levering (in dit geval werd het meteen klaargezet om op te kunnen halen).

Alleen aflevering ging niet volgens afspraak. Geen mail ontvangen met dag en tijdstip waardoor dit cadeau bij de verkeerde persoon terecht kwam.

Service gaat verder dan spierkracht.

Prima service. Product uitstekend verpakt.

Snelle bezorging!

Ik ben blij met de angles 90. Deze had ik na het bestellen de volgende dag in huis.

Goede kwaliteit Clubbell

Muscle Power is één van de weinige partijen die goede steel clubs/clubbells verkoopt. Jammer dat ze niet meer dan 10kg hebben, maar ik ben zeer te spreken over mijn 7.5 en 10kg clubs. Het product was goed ingepakt in bubble wrap.

Wederom een super product, prijs kwaliteit is top!

Na een zeer goed dumbbellrek nu ook de half open Hex Bar ontvangen. Opnieuw een zeer robuust product voor een schappelijke prijs.

Fantastische service

Goed advies, perfecte levering en top producten.

levering snel, perfect verpakt en geleverd product helemaal naar wens

zeer prettig en voor herhaling vatbaar

Alles ging snel en in goede orde ontvangen

Snelle service, producten van kwaliteit

Ik heb een aangepast CrossFit-rek besteld voor buitengebruik. Muscle Power is gedurende het hele proces zeer ondersteunend geweest en de kwaliteit van het product is zo goed als geadverteerd

Professionele producten, goede support

Hun eigen merk lijn voldoet aan alle verwachtingen. Ze hebben een heel goede basislijn (BSQ), een uitstekende gevorderden lijn (HQ) en voor de echte cracks de Extreme lijn (XTR). Dus voor iedereen wat, en ook de basislijn is al zeer degelijk.

goed geregeld

Na bestelling snel geleverd en product voldoet aan verwachting

GOED

GOED

Goeie kwaliteit, snel! Goeie klantenservice.

Goeie kwaliteit, snel! Goeie klantenservice.

heel goed

Mooie kwaliteit, snel geleverd op een zelf te bepalen moment, goed meegedacht over de beste optie voor ons gebruik.

Ik heb twee keer contact opgenomen ( via email en telefoon) en ben vriendelijk en snel geholpen. Ik kom zeker terug de volgende keer

Goed materiaal

Mooie aanvullen bij ons op de sportschool

prima niks te klagen

gewoon netjes bezorgd product ook precies wat ik zocht niks te klagen

Overzichtelijke website, uitgebreid gamma, makkelijk te bestellen, snelle, perfecte levering.

Blij

Goede informatie over het gebruik van het product ontvangen

Er zit inderdaad geen handleiding of beschrijving bij de push up bar set. Ik heb inmiddels wat voorbeeld filmpjes met oefeningen naar de je gemaild en hopelijk kun je hier iets mee. Veel sportplezier met de push up bar set!

Snel en betrouwbaar

Al eerder spullen besteld bij Muscle Power. Ook de hele inrichting van mijn PT gym. Altijd snel, betrouwbaar en vriendelijk.