Blij

Goede informatie over het gebruik van het product ontvangen

Er zit inderdaad geen handleiding of beschrijving bij de push up bar set. Ik heb inmiddels wat voorbeeld filmpjes met oefeningen naar de je gemaild en hopelijk kun je hier iets mee. Veel sportplezier met de push up bar set!

Snel en betrouwbaar

Al eerder spullen besteld bij Muscle Power. Ook de hele inrichting van mijn PT gym. Altijd snel, betrouwbaar en vriendelijk.

Snel en betrouwbaar

Heb al meerder malen bij Muscle Power besteld. Van complete PT gym inrichting tot extra gewichten. Zijn altijd snel, betrouwbaar en vriendelijk als je ze nodig hebt.

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Altijd goede service!!!

Elke vraag die ik heb wordt meteen beantwoord. Service is top.

Altijd goede service!!!

Elke vraag die ik heb wordt meteen beantwoord. Service is top.

Nadat de bestelling door DHL niet goed geleverd is heeft muscle power mij geholpen met het traceren van mijn pakket en deze is daarna zsm geleverd.

De bezorgdienst had uw bestelling genoteerd als afgeleverd terwijl dat niet zo was. Als het goed is heeft u nu wel uw bestelling binnen. Excuses voor het ongemak en we wensen u veel sportplezier!

Correct, adequaat en de juiste heldere communicatie

Correct, adequaat en de juiste heldere communicatie

Snelle levering en prima service

Extra gewichten besteld voor mijn halterset. Prima service in het oplossen van een door mij gemaakte fout bij het plaatsen van de bestelling. Producten zijn snel en correct geleverd.

Zeker een aanrader!

Heel goed materiaal. En snelle levering!

Ik ben tevreden

Wat ik niet goed vondt is dat het product voor de deur is geplaatst i.v.m diefstal.

Wat vervelend voor jou. Door DHL is dit pakje bij jou afgeleverd. En dit is niet de bedoeling. Wij melden dit bij DHL.

Solide pull up bar

Stevige pull up bar, waarbij de stang uit één stuk bestaat en niet zoals andere merken uit twee stukken. Dus het postpakket was daarom wel groot. Meegeleverde bevestigings materiaal is ook wat je ervan mag verwachten, grote bouten en pluggen die echt nooit los gaan komen.

Correct

Snelle en correcte levering

Super tevreden!

Enorm veel keus en kwalitatief erg goed. Leuke korting van 10% ivm de vakantie. En toch nog lekker snel geleverd.

Altijd goeie service

Al enkele malen besteld bij Muscle Power en altijd tevreden. Materiaal is goed van kwaliteit tov de prijs. Levering gebeurt ook altijd vlot en is ook erg fatsoenlijk verpakt (is niet altijd bij de concurrenten zo). Dank je, Muscle Power!

Snelle levering en altijd klantvriendelijk!

Persoonlijk, goede service en meedenkend!

top service

Simone, topmadam , heeft alles netjes in orde gebracht zodat de Concept2 RowEdge op tijd voor de verjaardag van mijn dochter thuis geleverd werd, ondanks de feestdag die ertussen viel . Dus Muscle Power wordt ten zeerste aanbevolen en het product is ook top .

Unexpected Misleading & Hidden Costs

€13+ was added onto the price and no clear explanation was given. Some extra TAX or something and when I rang no answer was give, When shopping the price on the site shows €50, when you are at the checkout the total changes to €65. This is misleading, and I wont be shopping here again

Our site and delivery conditions are very transparent. Unfortunately not in English. Our articles are heavy and in terms of sizes they cannot be delivered by every delivery services. We work with carriers who can deliver these kinds of material. There is a but. The costs are much higher than shipping normal products. You have to decide for yourself to shop with us. Onze site en leveringsvoorwaarden zijn zeer transparant. Helaas niet in het Engels. Onze artikelen zijn zwaar en qua formaten ook niet door iedereen te bezorgen. Wij werken samen met transporteurs die dat kunnen bezorgen. En voor onze materialen zijn de bezorgkosten veel hoger dan voor andere shops. U kunt zelf beslissen om bij ons te shoppen.

Product is erg goed zoals verwacht van Muscle Power

mooi product en snelle levering

Ik heb een gewichtsvest 30kg gekocht. Het product zit comfortabel en is mooi afgewerkt. Ik had verwacht langer te moeten wachten, maar het vest was er in een oogwenk.

Makkelijke website om te bestellen, vriendelijk contact en snelle levering.

Zeer positieve ervaring. Ik had een verkeerd leveringsadres ingevuld met 1 vriendelijk telefoontje was dit opgelost. Zeer snelle levering naar België (levering dag na bestelling). Ik zou Muscle Power zeker aan iedereen aanbevelen.

Snel

Leigraafseweg 6