Direct vindbaar, doeltreffend en snel geleverd voor een eerlijke prijs !

Mijn favoriete wijn Antinori was dan ook goed leverbaar voor een mooie prijs. Ook de snelle en correcte levertijd was aangenaam. Goede overzichtelijke webshop met mooie wijnen. Een absolute aanrader!

Hele goede ervaring

Ruime keuze uit diversen wijn. Ook een goede keuze uit verschillende prijsklassen. De levering verliep ook erg goed!

Waar voor je geld !

Mooie ruime keuze van kwaliteitswijnen voor ieders portemonnee. De website is overzichtelijk met tal van wetenswaardigheden over de wijnen, wijnhuizen e.d. De prijzen zijn goed, levering snel en goed verpakt. Al met al een site om bij terug te keren.

Inspirerende keuzes

Hun relaties met diverse wijnhuizen tonen een zirgvuldige keuze met vooral gericht op onderscheidende kwaliteit

Heel goede 1e kennismaking

Betrokken mensen aan de telefoon; hun passie en interesse komt eerder over ipv zoveel mogelijk verkopen. Prettig. Ik koos The Wine List nu een 1e keer omdat ik op een Bordeaux wijnproeverij erg enthousiast was over de wijn van Chateau Clarke (eigenaresse Ariane de Rothschild) en ik deze in Nederland wilde bestellen. Het bleek dat The Wine List het meest gevarieerde aanbod had van jaartallen. Verder alles oke bij de bestelling; soepel verloop. Bij de 1e bestelling mogelijkheid van 15 % korting. Bij grote bestelling al snel een behoorlijke korting. Hun port folio ziet er verder interessant (lekker) uit.

Top Service

Duidelijke informatie op de website. Goede aanbevolen selectie. Snel in huis.

Super mooie site en hele snelle service met mooie wijnen

Mooie verhalen over heerlijke wijnen, een echte aanrader.

Goede wijnen, realistische prijs, goede service

Koop hier regelmatig goede wijnen.

De beste wijn bij de beste online shop

Deze online shop vaak voorbij zien komen,, en vandaag toch besloten om het te proberen,, en tot mijn grote vreugde,, zeer goede wijn voor een zeer nette prijs en super snelle levering

Tijdens een lunch in het Italiaanse restaurant Ferilli in de Beethovenstraat in Amsterdam proefde ik voor het eerst de chardonnay poggio pasano uit Puglia en viel als een blok voor deze smaakvolle wijn met veel geur en een mooie nadronk. Na één voortreffelijke lunch ben ik thuis op zoek gegaan waar ik deze wijn kon bestellen. Nu is dit mijn witte huiswijn die ik met veel passie in een mooi wijnglas (niet te koel) aan mijn vrienden en gasten serveer ik geniet van de positieve reacties die deze wijnkeuze oplevert, ik ben nog op zoek naar een rode (huiswijn) met dezelfde positieve prijs pret verhouding

Favoriete wijnadresje!

Dank voor het leveren van de heerlijke wijnen, fijn om regelmatig de nieuwsbrief met aanbiedingen en verhalen achter de wijn te ontvangen. Met gratis verzending vanaf €50 ipv €100 zou ik helemaal blij zijn!

Waardevol

De Wine List combineert een toegankelijke website met uitstekende wijnhuizen. Eén formule voor succes. De wijnhuizen zijn goed verspreid over de wereld en verschaffen de wijnliefhebber veel plezier. De prijzen zijn laag bij de grond maar rijken ook tot in de hemel. Voor een ieder wat wils. Ik ben blij dat de Wine List er is en geniet van het aanbod. Dank ervoor.

Website is duidelijk en overzichtelijk met een top assortiment, snelle levering.

Ruim assortiment Goede service Snelle bezorging Leuke evenementen/proeverijen Punten sparen voor korting of om te dineren bij Hofstede Meerzigt

Mooi aanbod, snelle levering en uitstekende after sales

Mooi aanbod, snelle levering en uitstekende after sales nu 1e levering niet helemaal correct verliep.

Top wijnen gemakkelijk in huis!

Top wijnen gemakkelijk in huis!

Wandeling door de wereld van wijn.

Mooie wijnhuizen waar de kwaliteit goed wordt omschreven. Leuke suggesties en duidelijk overzicht voor zowel kenners als liefhebbers.

Levering -Leek Apeldoorn wel-

Eerst twijfelde ik….. komt de wijn op tijd daar ik de mail niet ontving. Na één telefoontje kreeg ik tóch de bestelling ruim op tijd voor mijn verjaardag. Ik heb jullie via een vriendin leren kennen! Mijn bridgeclub waardeert ook mijn keuze: ALTOZANO VERDEJO SAUVIGNON BLANC 2022 Hartelijke groeten, Will Spelter

Geweldige service

Ik heb een paar maanden geleden voor het eerst exclusieve wijnen besteld. De service is alles wat je mag verwachten voor zulke kwaliteit-prijs. De bestelling was geplaatst waarna ik een dag later persoonlijk gecontacteerd werd om via een eigen courier de wijnen te laten bezorgen. Dit was erg fijn en super makkelijk verlopen. Alles is op de aangegeven tijd geleverd en zonder ook maar een kleine beschadiging. Hier in ieder geval een uiterst tevreden klant die nog vele jaren gaat genieten van de diensten van The Wine List.

Fantastisch aanbod!

Wat een fantastisch aanbod en snelle levering. Absoluut aan te raden voor de fijnproevers en liefhebbers.

Heerlijke wijn

Deze wijn gedronken in Restaurant het Pomphuis in Ede. Hadden een gezellige borrel met ons team. Dus direct opgezocht en besteld. Nu in huis. Fijne service.

Bijzonder mooie wijnen met klasse service

Sinds enkele maanden koop ik bij The Winelist en elke keer is het genieten! Het assortiment is bijzonder, voor ieder wat wils! En de Clos Apalta is echt een prachtige wijn! Daarnaast staan ze bij vragen voor je klaar en wordt je altijd vriendelijk en snel geholpen. Dikke aanrader!

Waren snel geleverd

Top ervaring

Zo fijn dat je per fles kunt bestellen! Feestje om alles te proberen!

One way shop Boschendal wijnen

Prettige webshop, ik kom standaard voor de Boschendal wijnen, maar ben ook zeker andere pareltjes aan het ontdekken!

Heerlijke wijnen!

Mooie selectie en snelle levering ! Wij gaan genieten!

Zonnenberg 10 2716 PG Zoetermeer

088 7 120 100

Over The Wine List

Ontdek, ervaar en geniet van ‘s werelds beste wijnen! Bij The Wine List houden we net zoveel van goede wijn als u. Sterker nog, onze passie voor wijn is wat ons drijft om de beste wijnen uit de hele wereld te vinden. We zijn trots op onze prachtige collectie van meer dan 600 premium wijnen. Of u nu op zoek bent naar iets betaalbaars of een bijzondere vintage, wij hebben de perfecte wijn voor u. Dankzij onze nauwe contacten met wijnhuizen en wijnproducenten leveren we u de beste wijnen rechtstreeks van de bron. En omdat we ze onder optimale omstandigheden op voorraad houden, kunnen we snel en gemakkelijk uw favoriete wijn bij u thuis bezorgen.