One way shop Boschendal wijnen

Prettige webshop, ik kom standaard voor de Boschendal wijnen, maar ben ook zeker andere pareltjes aan het ontdekken!

Heerlijke wijnen!

Mooie selectie en snelle levering ! Wij gaan genieten!

Van goeie aanbiedingen tot mooie ruime collectie. Daarnaast persoonlijke aandacht dmv direct contact en uitnodigingen voor evenementen.

Altijd top wijnen!

Ik maakte voor het eerst kennis met de eigenaren van de Wine List op een reis naar Florence om hét wijnhuis Antinori te bezoeken. Sindsdien bestel ik mijn wijn bij hen.

Mooie wijnen voor een goede prijs

Fijne webshop voor mooie wijnen. Ook leuk dat er uitgebreide beschrijvingen zijn van de verschillende wijnhuizen.

prima wijnen

Helemaal Oké.

Ze hebben zo veel meer dan wijn. De heerlijke San Pellegrino Aranciata( sinaasappel) bv. De bezorging is altijd op tijd.

Super wijn

Lekkere witte wijn. Redelijk betaalbaar met een juiste smaak!

Exclusief tegen aantrekkelijke prijs

De wijnen waar wij van houden zijn altijd te vinden bij The Wine List! En gaat er eens iets 'mis' dan wordt het makkelijk hersteld. Persoonlijk contact via de telefoon is ook wel zo prettig!

Buitengewoon goede service op juiste niveau!

Scherpe aanbiedingen, uitstekende balans tussen kwaliteit en prijs. Buitengewoon goed, hier is service de norm!

Super service, top wijn!

Ik koop al jaren mijn wijn bij The Wine List. Heel blij met hun fijne service, verzending is altijd op tijd, netjes en goed verpakt. Mocht er onverhoopt toch iets niet leverbaar zijn, wordt je op tijd ingelicht wanneer het er wel weer is. Goede informatie, klantgericht en het belangrijkste: heerlijke wijnen!

Perfecte service en de mooiste wijnen

Bestelling was zoek door Post.nl. Wine list ging zoeken bleek zending beschadigd te zijn. Direct nieuwe zending verstuurd. Perfect!

Een schitterend cadeau

Vandaag een schitterend cadeau mogen ontvangen. Een pinot noir Prunotto van Bansella. Een hele mooie fles met een zeer passend etiket. Hij ligt nu te rusten. De bezorging is uitstekend verlopen. De fles zat ook keurig en stevig verpakt. Hartelijk dank!

Zeer prettig

Voldoende keus, mooie collectie. Altijd netjes op tijd conform het bestelde bezorgd.

Geweldig!!!

Mooie wijn keuze, goed omschrijving, goed prijs voor al deze fantastische kwaliteitswijnen. Naar aanleiding van SVH-3 wijnbrevet genieten we hier nog meer van en komt de kwaliteit van deze wijnen volledig tot zijn recht.

Goede wijn verdiend een krans!

De wijnen van the Winelist zijn van prima kwaliteit, vaak bijzonder en altijd heerlijk! De keus is uitgebreid en er staan goede adviezen en beschrijveningen bij de wijn. En de aanbiedingen zijn vaak héél interessant voor de prijsbewuste wijnliefhebber !

Mooi gevarieerd assortiment met zeer goede prijskwaliteitverhouding en snelle levering

Goede presentatie van gevarieerd en breed assortiment uit de verschillende wijngebieden . Diverse prijsklassen, maar altijd een goede prijs-en kwaliteitverhouding . Dat ook gecombineerd met bijzondere aanbiedingen. Bestellen is simpel en de verwerking loopt uiterst soepel .Goede communicatie over het bezorgingsmoment . Dat moment is zeer snel na de bestelling. Verpakking is ook degelijk en goed verzorgd. Kortom : Mooie producten tegen scherpe prijs, snel in huis en uitstekende service. Professioneel dus.

Compleet en exclusief assortiment

Thewinelist heeft een prachtig, compleet en exclusief assortiment. Ik ben fan van hun mooie Zuid-Afrikaanse wijnen van het huis Vergelegen, wijnen met een eigen verhaal en onderscheidende smaak.

Heerlijk de zomer in!

Door de mooie aanbevelingen via de mail, uitgekomen bij heerlijke Rosé voor de mooie zomerse dagen. Heerlijk hiervan genieten bij de barbecue in het gezelschap van vrienden of familie. Laat de zomer maar komen.

Goede service en snelle levering

Simply wine specialist with quality as benchmark

Uit ieder land best selection en dito service

Altijd goed geregeld en tijdig bezorgd!

Topwijnen, goede acties, altijd goed geleverd!

Makkelijk besteld, goede selectie

Veel wijnwinkels hebben eindeloos veel keuze. Winelist maakt het makkelijker en tot nu toe altijd gied

Enthousiast wijn team met verrassend mooie wijnen en initiatieven

Voor mij eerst onbekend, maar door mijn zoektocht naar wijnen van Olivier Leflaive bij The Wine List uitgekomen. Perfecte service, goed automatiseringssysteem voor de verdere afhandeling. Elke week weer een mail met bijzondere topwijnen van wijnhuizen die om andere wijnen bekend staan. Leuke initiatieven om het netwerk aan elkaar te koppelen via wijn spijs uitnodigingen en sinds kort ook nog uitnodigingen voor zeer exclusieve wijnreizen. De passie voor wijn en de ambitie om dat breder te delen spat er vanaf. En voor ieder wat wils in assortiment en diverse prijsklassen.

Prima ervaring met snelle levering

Goed aanbod en snelle levering

Zonnenberg 10

2716 PG Zoetermeer

088 7 120 100

Over The Wine List

Ontdek, ervaar en geniet van ‘s werelds beste wijnen! Bij The Wine List houden we net zoveel van goede wijn als u. Sterker nog, onze passie voor wijn is wat ons drijft om de beste wijnen uit de hele wereld te vinden. We zijn trots op onze prachtige collectie van meer dan 600 premium wijnen. Of u nu op zoek bent naar iets betaalbaars of een bijzondere vintage, wij hebben de perfecte wijn voor u. Dankzij onze nauwe contacten met wijnhuizen en wijnproducenten leveren we u de beste wijnen rechtstreeks van de bron. En omdat we ze onder optimale omstandigheden op voorraad houden, kunnen we snel en gemakkelijk uw favoriete wijn bij u thuis bezorgen.