Alles goed gegaan prima!!

goede schoenen

goed en snel geregeld top

Goede en snelle levering

Fijne schoenen! Extra veters meegeleverd is ook zeer fijn.

Top schoenen!

Goeie kwaliteit, mooie schoenen en een snelle levering!

Geweldig geregeld!

Nog gebruik kunnen maken van de sale! Super geregeld allemaal!

Origineel en topkwaliteit!

Originele, prachtige schoenen en accessoires van topkwaliteit. Licht teleurgesteld dat er deze keer geen gepersonaliseerd kaartje van Karin bij zat :-)

Al jaren mijn schoenenmerk.

Al jaren zocht ik naar modieuze, kleurrijke en fantasievolle schoenen. Meer dan 10 jaar geleden het eerste paar gekocht in Maastricht. Daarna alleen nog REHAB-schoenen gekocht. Jammer dat de meeste zaken maar een of twee verschillende paren hebben. Dat is de reden dat ik online bestel. Nog geen enkele keer ontevreden geweest over mijn aankoop. Ik kijk nu al uit naar mijn volgende aankoop. Prima schoen!

Het blijven mooie en aparte schoenen.

Hele bestelling verliep prima. Alles volgens verwachting dus top.

Kwaliteit voelt goed Alleen de Heren Classic butten op de site werkt niet bij mij. Ik koop er 100% zeker nogmaals mijn schoenen.

Mijn favoriete merk

Zeer goede service en maatvastheid Zeer goed ontwerp

Mooie modellen van Rehab,Snelle levering. Wel een iets smallere leest als ik gewend ben, maar naar wat inlopen van de schoenen zitten ze als perfect.

Bestelling goed uitgevoerd

Rehab is prima. Schoenen pasten niet maar kan gebeuren. Was heel handig om retour te sturen maar heb het geld nog niet retour van het teruggestuurde.. met vr groet Johannes Schaap

fijne app, top schoenen

Ik ben een tevreden gebruiker van jullie app. Blijf hiermee altijd goed op de hoogte van jullie producten. Tevens ben ik idolaat van jullie schoenen en riemen...

Super schoenen voor super prijs

Prima schoenen top prijs

Prima Schoenen, goede snelle levering!

Leuke schoenen, snelle reactie en attent

Eerste keer een bestelling gedaan en die ging goed en een snelle levering.

Probleemloos

Kreeg waar voor mijn geld en ook nog met 50% korting.

Bestelling ging vlot, had eerst verkeerde maat besteld, werd snel op mijn mail gereageerd. De zelfde week geregeld. Prima site en overzichtelijk. GrRoland

Het was 5 sterren

Eerst was rehab persoonlijk , nu niet meer .... jammer !

Sehr gut.

Rehab ist ein Unternehmen, dass versteht sowohl die Qualität als auch das Preisleistungsverhältnis zu berücksichtigen. Es gibt wenig vergleichbare Schuhe mit dieser Qualität.

Kwaliteit voor een goede prijs

Vlotte en correcte levering van top schoenen !

Snelle levering maar helaas schoen beschadigd

De snelheid van levering was prima. Schoen maat 43 te krap, vandaar grotere maat (44) besteld. Jammer genoeg bleek de linker schoen bij de punt beschadigd te zijn. Kwaliteitscontrole voorafgaand kan mijns inziens dus beter.

Zeer tevreden!

De schoenen zitten perfect!

Over Rehab Footwear B.V.

Rehab Footwear is een eigenzinnig schoenenmerk uit Nederland. Onze collectie bestaat uit leren sneakers voor heren en dames en klassieke herenschoenen met een 'Cheeky little twist.'