Blijven je stalken met emails

Na uitschrijven van beoordelingen voor produkten via Kiyoh, blijf je dagelijks mails krijgen om het product te beoordelen. Uitschrijven lukt niet meer. Iedere dag 1 a 2 emails.

Beste Tom, Vervelend om te horen dat u emails blijft ontvangen van Kiyoh. Zou u mij een voorbeeld van deze email kunnen toesturen (onlinestore@rehabfootwear.com). Ik zal dan contact opnemen met Kiyoh hierover. Met vriendelijke groet - het Rehab Footwear team

Onverwacht erg mooie schoenen

Deze schoenen waren eigenlijk een alternatieve keuze. Wilde eerst andere maar deze waren in mijn maat al uitverkocht. Maar deze zien er eigenlijk net zo mooi uit.

Mooie schoenen van goede kwaliteit

Al jaren draag ik rehab schoenen, stevig, warm in de winter, mooie vormgeving en gaan lang mee

Rehab prima, verzending wederom waardeloos

Wederom de verzending niet goed gegaan, schoenen niet op afgesproken adres afgeleverd maar bij een drop point

zeer goed

mooie spullen, snelle en goede levering

Prima maar e-commerce ervaring kan beter

Veters voor mijn Rehab schoenen besteld. Goed dat ze die (los) leveren maar jammer is dat terwijl dit kleine artikel gewoon door de brievenbus kan, dat er ook voor deze kleine artikelen gekozen wordt voor een pakketdienst. Hierdoor zijn de verzendkosten bijna twee keer zo hoog zijn als de veters zelf. Daar kom je pas ver in het bestelproces achter. Was dit eerder duidelijk dan had ik er waarschijnlijk een paar extra besteld. Het is wat is en ook geen big deal maar ja, jullie willen perse een review (meerdere verzoeken per mail), dus dan krijg je er 1. Schoenen van Rehab zijn mooi en duurzaam, niet voor niets nieuwe veters besteld.

Snelle levering en mooi verpakt

Bezorgen duurt wat lang maar verder prima.

Als de titel, verwerking en bezorging duurt wat lang voor een webshop. Verder negatieve ervaring aangaande het beoordelen. Elke dag 2 mailtjes met het verzoek hiertoe lijkt me wat overdreven.

Alles op tijd bezorgd en goede kwaliteit schoen

Baal alleen van de spam aan mailtjes om deze beoordeling te geven 😡

Nooit meer anders

Heel simpel, ik koop geen ander merk meer

W

W

Tevreden over Rehab!

Goede levering en mooie schoenen

Altijd tip!

Fantastische producten en een snelle levering. Ik ben dan ook fan van Rehab schoenen, altijd een feestje als die schoenendoos binnenkomt! 👍

Mooie schoenen, maar met een pasvorm waar mijn voeten niet in passen

Mooie schoenen! Vriendelijke klantenservice. Helaas verkeerde maat schoenen in de doos.

Met Rehab loop je nooit naast je schoenen.

Website is overzichtelijk en supereenvoudig in gebruik. Heel jammer dat de SALE pagina niet meer bestaat.

Tout se passe bien comme d'habitude.

Beau site, beaux produits.

mooie en goede schoenen snel geleverd

Al meerdere malen schoenen bestelt goede Qualiteit en mooi

Na half jaar laat zool van beide schoenen op 3 plaatsen los.

Het was een prachtige Rehab Sneaker die heerlijk zat. Helaas laten de zolen en tussenlagen op 3 plaatsen tegelijk los. Dan wordt het ineens wel een heel duur schoentje!

Beste Wouter, Bedankt voor je feedback. Is het mogelijk om ons te mailen via onlinestore@rehabfootwear.com met je bestelnummer en een foto van de klacht? Dan kijken we hoe we dit het beste kunnen oplossen voor je. Groetjes, Rehab Footwear

mooie opvallende schoenen en vaak leuk in de aanbieding.

mooie schoenen die lekker lopen.

Mooie schoenen, prima service

Rehab, mooie unieke schoenen en de service altijd top !

Prima schoen modieus en origineel ontwerp

Ik merk dat de Sascha schoenen al een soort gelijk concept op de markt brengt (bijna nageaapt). Ik ga voor het originele merk.

Mooie goede herenschoen met een eigen smoel!

Ik ben zeer tevreden over Rehab,niet voor niets 7 paar thuis staan. Mooi Nederlands product!

Schoenen nu 1x 1 dag gedragen. Van te voren niet aangehad. Maar totaal geen zere voeten gekregen. Dan zijn de schoenen van goede kwaliteit.

Super mooie comfortabele sneakers

Heerlijke comfortabele sneakers die er ook nog eens top uitzien!

Zit als gegoten !

Voor mij ideale pasvorm met extra s, modieus

Over Rehab Footwear B.V.

Rehab Footwear is een eigenzinnig schoenenmerk uit Nederland. Onze collectie bestaat uit leren sneakers voor heren en dames en klassieke herenschoenen met een 'Cheeky little twist.'