Gewoon goed

Van bestellen tot leveren gaat gewoon uitstekend. Heb al regelmatig nette schoenen besteld voor mijn man, nu ook een keer voor mijzelf. Ook de dames sneakers lopen fantastisch. Ben en blijf zeer tevreden over Rehab.

Mooi product, tevreden

Enige minpuntje: ik had een gewenste bezorgdatum in het opmerkingenveld opgegeven en daar is niet naar gekeken.

Top schoenen top levering

Snel binnen, goede snelle afhandeling bij retourzending. En bovenal prachtige schoenen weer

Digitaal bestelt. Ging foutloos. Goed verpakt.

Supersnelle levering

Mooi product

Fantastic shoes and great service.

Great online site with amazing show stopping shoes.

Zoals altijd...... helemaal tevreden!

Vele Rehab schoenen in mijn collectie! Al heeeeel wat jaren Rehab Fan. Ben er telkens weer blij mee!!

Zoals gewoonlijk: prima!

Al eerder wat besteld en wederom snel en zoals verwacht.

Goeden en snellen levering

Verzending snel, retour helaas niet

Verzending snel, retour helaas niet

Beste Nathalie, Bedankt voor je beoordeling. Zojuist heb ik dit gecontroleerd en ik zie dat de retour vandaag pas verwerkt kon worden. Mijn collega heeft zojuist ook het aankoopbedrag naar je terug gestort. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groetjes, Rehab Footwear

zeer tevreden

consistentie in de maat

Dit is al mijn 4e Rehab sneaker paar. Ze zitten altijd meteen goed en zien er mooi en vlot uit. Het meest positieve is toch wel de kwaliteit en de maatvoering. Die is altijd het zelfde. Dus als ik online een paar schoenen maat 43 van Rehab bestel, zitten ze altijd goed. Ik hoef ze nooit terug te sturen omdat ze niet goed passen.

Perfecte klantervaring

Laat besteld volgende morgen in huis! Echt super En het product zelf een echte Fish

Goede en snelle levering

Heldere website en goede snelle leveringen .

Al meedere keren schoenen besteld bij Rehab Snel en netjes bezorgd. De laatste keer perongeluk de verkeerde maat besteld heb gebeld en de zending is tegengehouden het geld is gecrediteerd en de juiste maat opnieuw besteld

Snelle service en mooi product

Prachtige Rehab Thabo schoenen. Zitten goed en vallen normaal. Zeer goede service en snelle verzending binnen 1 dag.

MooiMooierMooist

Super schoen prima snelle levering

mooie schoenen in het begin erg vel pijn aan de voetjes nu gaat het wat beter groet

best oke

Snelle levering met een fantastisch kwaliteit schoenen.

Snelle levering, geweldige schoenen in samenwerking met a fish named Fred!

Snelle levering, geweldige schoenen in samenwerking met a fish named Fred!

Duidelijk en goed

Duidelijke webshop en goede berichtgeving omtrent de bestelde goederen. Ik heb nu twee maal hier iets gekocht en beide keren is het perfect afgehandeld.

De doos in de verpakking was nat. Schoenen niet.. Levering was verlaat mogelijk dat de reden

Over Rehab Footwear B.V.

Rehab Footwear is een eigenzinnig schoenenmerk uit Nederland. Onze collectie bestaat uit leren sneakers voor heren en dames en klassieke herenschoenen met een 'Cheeky little twist.'