Super Schuhe, super Bestellverfahren

Ich bin wieder sehr zufrieden und gratuliere zu den tollen Ideen für Schuhe

Snelle reactie op mijn vragen per mail. Goede service qua levering en bovenal een prachtige collectie.

A very stylish shoe of the best quality

I like to buy shoes from Rehab for several reasons. The quality is always impeccable. The products are offered in many different colours and styles. I can have a classic shoe or I can wear a show that will not stay unnoticed when I wear it. In addition, the shoes are very comfortable. Ordering online is easy and fast and I do not have to worry that my usual size won’t fit. Because of all these reasons, I am very satisfied and I am recommending the Rehab products to my friends.

Schitterende schoen en snel geleverd.

Snel geleverd. Fijne pasvorm en schitterend design. Veel complimenten gekregen.

wauw

Soms koop je iets online en is het echte product toch zo veel mooier nog.

Super snelle levering

Zondag avond bestelling geplaatst en 's maandags meteen geleverd. Rehab schoenen zijn heerlijk nette schoenen om te dragen.

Snel en correct

Goede kwaliteit schoenen en snelle correcte levering

Pakket werd enorm snel bezorgd! Ik was aangenaam verrast toen de bezorger al op de stoep stond. Mooi schoenen en goede kwaliteit.

Schoenen zijn zeer mooi van kwaliteit

De service en (mail) communicatie is zeer goed. De kwaliteit van de schoenen is uitstekend en zien er tevens zo uit als op de afbeelding. al-met-al een zeer goede ervaring gehad.

Mooie schoenen en een snelle levering

Schoenen passen prima

Ik heb 3 weken geleden 2 paar schoenen besteld. Die werden vlug geleverd. Één paar vond ik minder mooi en heb ik teruggestuurd maar tot op heden nog steeds geen euro teruggekregen.

Beste Filip, Bedankt voor de beoordeling. Ik heb even gekeken in het systeem, maar je hebt het aankoopbedrag nog niet retour ontvangen om dat mijn collega's nog geen retourzending hebben kunnen verwerken. Kan je jouw track & trace van de retourzending door sturen naar onlinestore@rehabfootwear.com? Wij zullen dan namelijk even kijken waar het pakket is momenteel zodat we de retourzending ook in behandeling kunnen nemen als het pakket retour is bij ons. Wij horen graag van je. Groetjes, Rehab Footwear

Snelle levering,goede kwaliteit

Levering binnen 24 uur, schoenen zoals afgebeeld op foto, goede kwaliteit en pasvorm. En nu in de sale ook nog voor de helft van de prijs. Voor herhaling vatbaar!

Snelke levering

Prachtige schoenen

Wie immer gut.

Bestellung, Lieferung und Service wie man es sich wünscht.

Ondanks retour schoenen top ervaring qua afwikkeling.

Voor de eerste keer bij dit bedrijf besteld. Helaas voldeden de schoenen niet. Retourformulier zat niet in de doos. Gebeld met een meer dan vriendelijke service-medewerkster. Binnen 5 minuten het formulier in de mailbox. Na het retourneren geld binnen enkele dagen op de rekening. Na enkele zeer negatieve ervaringen met online kledingbedrijven is dit een positieve uitschieter.

Topschoenen, goede service.

Perfecte service, snel en kwalitatief dik in orde!

Makkelijk bestelproces, snelle levering, prima verpakking en de kwaliteit die je van Rehab verwacht!

Snel

Zondag besteld, maandag in huis.

Riem voor mijn zoon gekocht de bestelling was gauw afgehandeld snel in huis en mijn zoon was tevreden!!!! alleen wat gaatjes erbij maken.

Mooie schoenen en accessoires

De schoenen zitten bij mij altijd direct goed en met een bijpassende riem is het helemaal af

Kwaliteit viel tegen

Ik koop al jaren mooie exclusieve schoenen, meestal van Bommel. Dit keer voor de afwisseling via Rehab. Ik vond de kwaliteit en uitstraling van de schoenen tegenvallen.

Beste Wim, Bedankt voor je review en wat jammer te horen dat jij onze kwaliteit en uitstraling net niet aan jouw eisen voldeed. Hopelijk zit er in de toekomst wel een paar bij dat aan de wensen voldoet en kom je nog eens bij ons terug. Groetjes, Rehab Footwear

Goed contact vooraf, maar geld is nog steeds niet gestort.

Op 27 augustus heb ik een bevestiging van mijn retour zending ontvangen. Tot op heden heb ik mijn geld nog steeds niet terug ontvangen. Hierbij mijn rekeningnummer voor terug storting: NL73ABNA0484033999 t.a.v. M.E. Van Kampen

• Would you recommend us? No

Beste Marleen, Bedankt voor de review. Ik heb in het systeem gezocht op jouw naam en e-mailadres, ik kon maar een enkele order vinden voor jou. Deze order heb je geplaatst op 27 augustus en wij hebben dan ook verder geen retourzending momenteel beschikbaar. Kan je aangeven bij ons via de mail (onlinestore@rehabfootwear.com) op welke order jij de retour hebt aangemeld dan kan ik hier even meer informatie over opzoeken. We horen graag van je. Groetjes, Rehab Footwear

Wederom mooi en goed zittende schoenen van een topmerk

Super snel

Ik bestelde s'avonds via de Rehab app en de volgende dag had ik de schoenen in huis. Ik mis wel een review bij de schoenen.

Over Rehab Footwear B.V.

Rehab Footwear is een eigenzinnig schoenenmerk uit Nederland. Onze collectie bestaat uit leren sneakers voor heren en dames en klassieke herenschoenen met een 'Cheeky little twist.'