Nog steeds wachten op geld

Ik heb mijn bestelling terug gestuurd. Krijg mail met een creditnota en een mail met een vraag voor een beoordeling. Echter mijn geld van de retourzending heb ik nog niet op mijn rekening ontvangen. Ik vind dit duidelijk een verkeerde volgorde!!

Beste Eveline, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Retouren worden door ons altijd binnen 2 weken verwerkt. Ik zie dat we op 16 november uw retourpakket hebben ontvangen. Op 19 november is de creditnota opgemaakt en verstuurd en hebben we het aankoopbedrag aan u terugbetaald. Het kan inderdaad dan enkele dagen duren voor het bedrag op uw rekening wordt bijgeschreven. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groeten en een fijne dag! Sara

Super snel

Ontving mijn bestelling razendsnel.

Pijnlijk, maar alles voor een compliment

Leuk om complimenten te krijgen over schoenen die je draagt, alleen heb ik sinds tijden niet zulke zere hielen gehad. Erg stug en ga er vanuit dat ze nog wel wat soepeler worden en wat minder lomp gaan lopen

Schoenen van Rehad zitten altijd gelijk goed en hebben mooi kwaliteit

Ik heb brede voeten waardoor ik moeite heb om goed zittende en mooie schoenen te vinden. Voetbed van Rehad stelt me nooit teleur. De schoenen zitten gelijk goed. En niet te vergeten, opmerkelijk mooi vorm gegeven schoenen

SUPER SCHOENEN vallen helaas klein uit dus ik heb pech met maat 42

SUPER SCHOENEN vallen helaas klein uit dus ik heb pech met maat 42

Mooie kwalitatief mooie schoen

Heel goede en snelle service, zowel met bestellen als reacties van de klantenservice.

Aangezien ik een te grote maat had besteld, heb ik direct daarna een kleinere maat besteld, ging ontzettend snel; de verkeerde maat retour gezonden. De klantenservice reageerde direct en vriendelijk; Rehab heeft een erg leuke collectie; ik ben fan!

Goede kwaliteit

Schoenen zijn trendy, van fatsoenlijke kwaliteit en de bezorgservice is prima. Echt een aanrader

Sehr interessantes Sortiment mit hohem Tragekomfort

Schöne Auswahl, Schuhe fallen auf, werde oft darauf angesprochen, schnelle Lieferung, Schuhe passen perfekt. Bestelle gerne wieder.

Het zou super zijn dat alle bedrijven haar klanten zouden behandelen als rehab Ga zo maar door.

Klasse zoals verwacht

De levering kwam, op tijd en zoals verwacht netjes verpakt. De schoenen zij erg mooi van kwaliteit, weliswaar iets stugger dan ik gewend ben, ik ga er voor het gemak vanuit dat dit komt door de kwaliteit van het gebruikte leer

Prima schoen voor een prima prijs

Mooi afgewerkte schoenen met een prima pasvorm

Prima geregeld, op tijd en mooie passende schoenen.

Fantastische sneakers, snelle service

Mijn witte sneakers maat 44 bleken na passen aan de kleine kant. Zonder vragen werden ze binnen een paar dagen omgeruild voor een paar 45. Ze lopen ook nog eens heerlijk en zijn van topkwaliteit.

Zeer vlotte afhandeling

Snelle verzending. Ook bij retourzending snel, duidelijk en goed geregeld.

Mooie opvallende laarzen

Eindelijk mooie rode enkellaarsjes gevonden. En ze zitten ook nog heerlijk. Supersnelle levering.

Zeer snelle levering van prachtige, lekker zittende schoenen

De schoenen zijn binnen 20 uur geleverd. Schoenen zijn erg mooi en zitten prettig om mijn voeten.

Jammer

Laarsjes besteld waar bij stond dat ze klein vielen en dat je een maat groter moest bestellen. Ik heb normaal 39/40 dus ik koos voor 40. Ik verzoop erin! Vervolgens geretourneerd, ik zie in mijn account dat ze ontvangen zijn, maar heb helemaal geen bevestiging of mail ontvangen. Voor mij helaas reden genoeg om hier niet meer te bestellen.

Beste Miriam, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Helaas hebben wij inderdaad de verkeerde informatie verstrekt over de maatvoering van dit model, onze excuses hiervoor! Wij hebben dit gisteren direct aangepast in onze webshop. Retouren worden bij ons binnen 2 weken na ontvangst verwerkt. We hebben uw retour op 27 oktober ontvangen en gister hebben we het aankoopbedrag aan u terugbetaald. We hebben u een bevestigingsmail gestuurd hiervan. We hebben u ook nog een email gestuurd met een persoonlijke code om u tegemoet te komen. Hopelijk zien we u toch nog eens terug in onze webshop! Vriendelijke groeten, Klantenservice Rehab Footwear

Net mijn chelsea croco boots binnen. Erg mooie boots Vallen normaal op grote En voor mij voeten te smal. Erg jammer. Qua levering ging het super snel.

Top!!!

Fantastisch comfort en snelle levering!!

Prima service en kwaliteit maar...

De schoenen zijn snel en in goede staat naar mij toe gezonden. Klein minpuntje is dat de afbeelding op de website een lichtere kleur van het type schoen (groener) aangaf dan ze uit de doos kwamen (zwarter). Het blijven mooie schoenen, daar niet van, maar had dus wat anders verwacht.

Prima snelle levering

Prima! Laarzen werden heel snel geleverd en helemaal naar wens. Heel blij mee, leer is nog wat stug. Dus een goede reden om ze veel aan te doen en in te lopen.

Zeer snelle levering, retourzending voor een grotere maat duurde 6 dagen.

Volgens verwachting geleverd

x

Over Rehab Footwear B.V.

Rehab Footwear is een eigenzinnig schoenenmerk uit Nederland. Onze collectie bestaat uit leren sneakers voor heren en dames en klassieke herenschoenen met een 'Cheeky little twist.'