Mooie en kwaliteit schoenen

Mooie schoenen collectie van uitstekende kwaliteit.

Snel besteld, snel in huis

De riem was snel gevonden en binnen enkele dagen in huis. Prima geregeld!

Mooie kwaliteitsvolle schoenen

Ben volledig fan, zit aan men vijfde paar. Zitten goed, zijn duurzaam en knap gestyld! Doe zo verder!

Al jaren draag ik Floris v Bommel en daar er weinig nieuws was bij Floris ging ik eens “vreemd” en dit tot volle tevredenheid

Goede kwaliteit schoenen

Goede kwaliteit schoenen, maattabel was juist, levering schoenen in mooie doos en goed verpakt.

Vlot en correct geleverd! Top.

Super mooie kwaliteit en snel geleverd

Mooie pasvorm, heerlijk voetbed en een mooie kwaliteit

Geweldige service

Mijn aankoop paste niet en ik heb het terug gestuurd en meteen was het geld op de rekening weer bijgeschreven

Uitstekend product en service

Mijn eerste bestelling bij Rehab en gewoon super goed. Op zondag besteld en maandag in huis. Product is als omschreven en modern chique.

Mooie schoenen met mooie details! Lopen heerlijk. Bezorging was snel. Ik had 2 maten besteld omdat ik twijfelde over de juiste maat. Mijn retour was snel afgehandeld en het bedrag ook snel weer teruggestort. Ik zal Rehab zeker aanbevelen!

Elke keer weer heel tevreden!

Het zoveelste paar schoenen dat ik bij Rehab heb besteld en wederom heel tevreden. Snelle levering en hoge kwaliteit schoenen. Grote pluspunt van Rehab voor mij is de zool die je er altijd uit kan halen.

Snelle levering van mooie kwaliteit schoenen. Helaas waren ze te klein, waarna het retour zenden het geld snel werd terug gestort.

Zeer fijne schoenen zitten erg lekker

Schoenen zitten erg lekker goed pasvorm Snel verstuurd

Tolle super aussehende Lederschuhe

Toller Onlineshop mit einer super Schuhauswahl qualitativ und optisch hochwertiger Buisnessschuhe. Bestellung als auchRückversand/Abwicklung nicht gefallener Wäre funktionierte beanstandungslos. Super.

Snelle levering, heerlijke schoenen!

Ik heb mijn schoenen nooit ontvangen

Ik stuur het bericht wat al eerder heb gestuurd nogmaals aan u door

Snel geleverd en product zoals op de foto.

Goede schoenen.

Mooie schoenen!

De schoenen zijn mooi en ze zijn snel geleverd. Wel voelen mijn voeten net iets te strak aan in mijn schoenmaat, een half maatje groter zou fijner geweest zijn. Tip voor de volgende keer: koop een maatje groter bij nette schoenen.

Mooie schoenen, vlotte service

Gehele aankoopproces via webshop is goed georganiseerd

Goede service en snelle levering.

Goed en snel

Goed.

Goeie schoenen en vlotte levering!

In een woord: heerlijk!!

Hele mooie schoenen, de dag na bestelling geleverd! De schoenen zitten heerlijk

Alles supersnel en correct geregeld

Perfect.

Prachtige schoenen en riem

Jammer dat ik op de riem niet de korting kreeg die op de riemen was toegepast een paar dagen later. Volgens u waren dit andere riemen maar het was dezelfde prijs...

Over Rehab Footwear B.V.

Rehab Footwear is een eigenzinnig schoenenmerk uit Nederland. Onze collectie bestaat uit leren sneakers voor heren en dames en klassieke herenschoenen met een 'Cheeky little twist.'