Kan haast niet beter!

Draag alleen maar Rehab, dat zegt genoeg!

Prima site, leuke aanbiedingen, snelle service en super kwaliteit!

Stuk voor stuk prachtige schoenen die zitten als pantoffels

Prachtig design, hoog draagcomfort, zeer goede kwaliteit. Ik krijg veel complimenten.

Snelle levering, leuk ingepakt. Een cadeautje om te openen.

Helemaal naar wens

Goede levering, snelle levering.

erge beschadiging achterkant van dure sneakers

De alexia schoenen die ik nog voor de volle prijs heb gekocht bij jullie lopen heerlijk maar er is al snel bij beide schoenen aan de achterkant een erge kaalheid beschadiging gekomen dat de mooie mint groene kleur er van verdwijnt. Dit vind ik echt heel jammer ik ben erg zuinig op al mijn schoenen en trap deze sneakers absoluut niet uit maar doe ze rustig uit met de handen! Kunnen jullie hier misschien iets aan doen? Ik hoop snel van jullie te horen. Alvast bedankt! (ik heb pas ook een paar boots van 199.95 euro bij jullie gekocht lopen heerlijk) Met vriendelijke groet,Petra Olthof

Die is goed

Ik ben dik tevreden

Top schoenen

Ik heb al vele jaren alleen Rehab schoenen en deze passen altijd als gegoten. De laatste tijd alleen maar Rehab schoenen.

Geweldig!!

Had mijn zinnen gezet op een bepaald type slipper, echter toen niet in mijn maat. Wel van de mogelijkheid gebruik gemaakt om een bericht te krijgen als mijn maat weer voorradig is. Groot was mijn verbazing toen ik de mail ontving en ik meteen mijn maat heb besteld. Ben er erg blij mee en mijn dochters vinden dat ze bij mij passen!!

Goeie schoenen, goede klantenservice

Na reeds twee maanden lieten de naden met de los. De leverancier van de schoenen wilde hier niets aan doen. Nadat ik contact had gehad met Rehab werd mijn klacht snel verholpen.

Oké

Goed en snel

Goed en snel

Zeer snelle service

Mooie schoenen in de sale gekocht

Voldoet aan alle verwachtingen

Eenvoudige bestelprocedure en snelle bezorging.

Super Sneaker.

Ook snel geleverd. Top. Heb hem nu inn3 kleuren

Soepel orderproces, schoenen snel binnen.

Makkelijk te bestellen, had de schoenen snel binnen en werd goed op de hoogte gehouden wanneer m'n bestelling binnen kwam.

Duidelijke site

Alles heel duidelijk, bestelling was snel geleverd en correct.

Snelle en correcte levering. De verwachting van eerdere bestellingen werden weer bevestigd.

Geweldige sneakers

Site is duidelijk, levering is snel en product voldoet aan mijn in wensen.

Netjes, goede communicatie

Alleen maar positief

Great shoes prompt delivery.

Great shoes I would definitely recommend Rehab to anyone looking for quality footwear.

Duidelijke website, ruim aanbod, geweldige en bijzondere stijl en kleuren schoenen

Prima geregeld

Vlotte levering

Top, netjes en correct bestelling verzorgd

Goede ervaring, netjes en correct afgehandeld. Mooie duurzame producten!

Over Rehab Footwear B.V.

Rehab Footwear is een eigenzinnig schoenenmerk uit Nederland. Onze collectie bestaat uit leren sneakers voor heren en dames en klassieke herenschoenen met een 'Cheeky little twist.'