Degelijke schoen

Dit is mijn eerste paar Rehab schoenen en heb dus nog geen duidelijk beeld over merk en qualiteit. De schoen ziet er modieus en degelijk uit. De toekomst zal me leren, of ik meer schoenen van Rehab zal gaan kopen?

2,5 ster ⭐️

Levering duurde lang. Ook het retour proces is vreemd… Ik wil geen account en toch moet je het aanmaken om een retour te melden. Ook totaal niet overzichtelijk op de site.

Beste Tycho, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Wat vervelend dat u geen fijne ervaring heeft overgehouden aan uw bestelling. Wij zien dat u de order op zaterdag 22 april heeft geplaatst en dat deze op dinsdag 25 april is bezorgd. Wij streven ernaar om orders binnen 1 a 2 werkdagen te bezorgen. Omdat uw order in het weekend is geplaatst, is deze pas de eerst volgende werkdag verzonden. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u voor het aanmelden van de retour een account moet aanmaken. Mocht u in de toekomst op onze site weer tegen dit probleem aanlopen, mag u altijd contact met ons opnemen zodat wij de retour voor u kunnen registreren zodat u geen account hoeft aan te maken. Ik hoop dat ik met deze uitleg uw ontevredenheid wat heb kunnen wegnemen, zodat wij u in de toekomst weer mogen verwelkomen in onze webshop. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Uitstekende schoenen

Qualität Mega

Lieferung könnte früher angekündigt werden

Goede service en snelle levering

Mijn bestelling werd snel geleverd en moest het artikel terug sturen, en fit was ook geen probleem. Zonder kosten. Snelle afhandeling ook van het geld terug storten.

fijne mooie schoenen

heel goed

Prachtige schoenen, snelle levering.

Mooie sneakers in de sale besteld maar die waren helaas te groot. De kleinere maat was er niet meer maar heb ik elders gevonden. Mijn man heeft bijna al zijn schoenen van dit merk. Kwaliteit en modellen apart, comfortabel en top kwaliteit. Retourzending snel verwerkt. Rehab blijft ons favoriete merk.

Super Qualität.Schnelle Lieferung

Bereits mein zweites Paar Schuhe. Sind bestimmt nicht die Letzten. Qualität und Preis passen

A brand you can trust!

I have several shoes from Rehab and i absolutely love them, quality and comfort is heavily focused on!

Die gelieferten Schuhe sind von perfekter Qualität

Die Bestellung wurde problemlos abgewickelt und die gelieferten Schuhe erfüllen alle Erwartungen hinsichtlich Qualität, Passform und Design.

Tolles Produkt, schnelle Lieferung

Alles super. Unkomplizierte Bestellung, schnelle Lieferung, Produkt passt wie angegossen und sieht super aus. Gerne wieder.

Snelle levering en goede schoenen!

Snelle levering en goede schoenen!

Bestes Erlebnis in Sachen Einkauf, Kundenbetreuung, Design und Laufen!

De schoenen zien er niet alleen fantastisch uit, ze dragen ook zo! Het zijn echt de eerste leren schoenen waar ik na de eerste keer dragen geen blaren van kreeg. Het loopgevoel is niet te vergelijken met andere zakelijke schoenen, het is gewoon beter en aangenamer om in REHABs te lopen. Hartelijk dank, tot de volgende keer en ga zo door! Groetjes Greg

Prima service en mooie kwaliteit

Had twee paar besteld en betaald echter slechts een paar gekregen. Het geld was wel geretourneerd echter ik zou liever nog een zelfde paar gekregen hebben.

Topschoenen met een super pasvorm!

Ik ben al jaren een fan van Rehab: trendy, betaalbaar en topkwaliteit.

jammer genoeg was mijn favoriete schoenmodel/kleur uitverkocht

Ik had graag het door mij aangegeven type en kleur bruin, FALCO TILE | BRUINE NETTE SCHOEN in de maat 43 gehad. Deze was helaas niet (meer) leverbaar

Goedemorgen Joost, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat u ons een onvoldoende beoordeling geeft. Ik zie dat u bij ons een paar Brad Weave schoenen heeft besteld en dat deze bij u bezorgd zijn. U geeft aan graag het paar Falco Tile te willen bestellen, maar dat deze niet voorradig waren. Dit klopt inderdaad, de gewenste maat van dit paar is momenteel niet voorradig op onze website. Is uw onvoldoende beoordeling alleen gebaseerd op het feit dat de gewenste schoenen niet voorradig waren of is er nog een andere issue waarmee ik u kan helpen en we uw onvrede weg kunnen nemen? Graag verneem ik dit van u. Met vriendelijke groet, Team Rehab

Prima (af)levering

Schoenen online gekocht. Prima veilig en zorgvuldig ingepakt en verstuurd. Geen opmerkingen . En blij met de schoenen!

mooi product en comfortabel

Mooie collectie uitstekende website en niet onbelangrijk schoenen zitten heerlijk

mooie producten

Reklamation

Sehr nette und Aufmerksame Dame im Innendienst Rehab. (Sara) Problem schnell zu meiner Zufriedenheit gelöst! Weiter so, nur so kann man die schwierigen wirtschaftlichen Zeiten überstehen. Ich werde wieder bei Ihnen kaufen. Mit freundlichen Grüßen Marius Schmidt

Der Schuh ist leider sehr unbequem.

Der Schuh ist leider sehr unbequem und verursacht Blasen. Ich kann ihn leider nicht tragen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Morgen, Sebastien, Vielen Dank für Ihre Bewertung und wie ärgerlich zu hören, dass die Schuhe nicht richtig passen und verursacht Blasen auf Sie. Hätten Sie sich mit diesem Problem direkt an unseren Kundenservice gewandt, hätten wir Ihnen vielleicht helfen und Sie beraten können, wie das Problem behoben werden kann. Es kommt recht häufig vor, dass das Laufen in Schuhen schmerzhaft ist und Blasen verursacht, aber es gibt eine Reihe von Hilfsmitteln, die dies verhindern können, siehe punten: https://dc1.co.za/blogs/blog/how-to-break-in-shoes Wenn auch das nicht hilft, können Sie einen Schuhmacher in Ihrer Nähe aufsuchen, um Ihre Schuhe dehnen zu lassen. Außerdem bieten wir unseren Kunden an, die Schuhe zu Hause anzuprobieren, bevor Sie sich entscheiden, die Schuhe zu behalten und im Freien zu tragen. So haben Sie 2 Wochen Zeit, um zu entscheiden, ob Ihnen die Schuhe gefallen und Sie sie behalten oder ob Sie sie an uns zurückschicken und Ihr Geld zurückbekommen. Wenn die Schuhe getragen sind, können wir leider keine Rücksendungen akzeptieren. Ich hoffe, dass diese Tipps Ihnen helfen, sicherzustellen, dass Ihre Schuhe bequem sind und Sie sie weiterhin tragen können. Mit freundlichen Grüßen, Team Rehab

Einfach perfekt!

Tolle Schuhe im außergewöhnlichem Design. Solide Verpackung für den Transport und schnelle Zustellung. Alles Bestens.

Perfecte schoen en perfecte levering

Een fijn en soepel zittende schoen met een prachtig en uitdagend uiterlijk. Levering prima, conform afspraak en verwachting. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Excellent !

Good products send quickly

Top schoenen

Snelle levering van mooie schoenen die perfect zitten.

Over Rehab Footwear B.V.

Rehab Footwear is een eigenzinnig schoenenmerk uit Nederland. Onze collectie bestaat uit leren sneakers voor heren en dames en klassieke herenschoenen met een 'Cheeky little twist.'