Superschneller Versand.

Schöne Schuhe und der Versand war sehr schnell. Hier würde ich wieder kaufen.

Super inde avond besteld volgende dag aan.

Mooie leren schoenen.

Mooie schoen

Ze passen zowel als nette schoen en als casual onder mijn spijkerbroek.

Voor mooie schoenen moet je hier zijn!

Pijlsnelle service en communicatie. En niet geheel onbelangrijk; super gave schoenen!

vriendelijk en meedenkend

Vriendelijk te woord gestaan, en direct antwoord op mijn mail naar aanleiding van mijn vragen.

Topschoenen

Lopen heerlijk, mooie prints

perfecte en correcte levering , top

het zal niet het laatste paar schoenen zij die ik via jullie bestel , fijne samenwerking en top kwaliteit !!

Snelle levering en top service!

Eerste levering met een passchoen ontvangen(is mijn vermoeden). Contact opgenomen met klantenservice, hebben direct een nieuw paar opgestuurd na dat ik de oude heb ingeleverd bij postNL

Schnell und alles klar!

goed en duidelijk en keurig

xxx

Super tevreden.... zullen er nog volgen!

Snel geleverd en zitten perfect. Riem is ook aan te passen op maat.

Snel geleverd, netjes verpakt en fijn dat er een setje extra veters bij zit.

Gut, schnell und unkompliziert

Alles bestens. Werde sicher wieder etwas bestellen

nette afhandeling

mijn bestelling helaas moeten retourneren maar deafhandeling van een en ander is netjes verlopen.

vlot geleverd

was zeer naar mijn zin

Zoals het hoort

Vlotte bestelling via webshop. Snelle levering. Goede kwaliteit.

geweldig goed en vriendelijk geholpen

de bezorger van DHL was zo fijn om een bestelling niet te bezorgen op etage 3 en stuurde pakketje retour adres onjuist, telefonisch gemeld bij de klantenservice en klacht over DHL werd meteen opgepakt en na retour werden de schoenen wederom verzonden

Zeer snelle levering!!

Perfect, zeer snelle levering. Keurig verpakt.

Prima schoenen

Ik heb al enkele schoenen van Rehab en ben er zeer tevreden over. Ik weet dat mijn maat ook altijd perfect zit. Eerlijkheidshalve moet ik er bij zeggen dat ik altijd schoenen koop die in de aanbieding zijn omdat ik de originele verkoopprijs te hoog vind. De levering ging supersnel, 1 dag na de aankoop werden ze al bezorgd.

Geen reactie

Het zal wel komen omdat t het druk is aan het einde vh jaar. Maar vorige week schoenen geretourneerd om te ruilen tegen een kleinere maat. Maar nog geen reactie en/of schoenen mogen ontvangen. We wachten eerst nog maar rustig af. :( Vandaar mijn lage waardering. Uiteindelijk zijn de schoenen in goede orde ontvangen.

Sehr guter Shop

Sehr guter Service, Umtausch hat problemlos und schnell funktioniert

top

Geweldige schoenen voor een prima prijs

Prachtige schoenen en website werkt prima

Het assortiment is leuk en de kwaliteit van de schoenen is goed. de werking van de website, de service en de communicatie top!

Over Rehab Footwear B.V.

Rehab Footwear is een eigenzinnig schoenenmerk uit Nederland. Onze collectie bestaat uit leren sneakers voor heren en dames en klassieke herenschoenen met een 'Cheeky little twist.'