Super fijne en stoere sneakers

Snelle levering, goede kwaliteit en ze lopen erg fijn. Helemaal blij mee!!

#jahoorja

Prettig geregeld, snel in huis

Prima bedrijf

Beschadigde schoenen geleverd gekregen

Afhandelen van retour duurt erg lang. Zeker omdat ze schoenen leveren die beschadigd zijn. Na het indienen van een slechte review is er toch nog actie ondernomen, hopelijk vind er nu ook een terugbetaling plaats.

Beste Rene, Bedankt voor het invullen van uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u een paar schoenen hebt ontvangen die beschadigd waren. Onze excuses voor het ongemak dat de schoenen niet goed nagekeken zijn op het moment van inpakken. U heeft aangegeven op uw retourformulier dat u graag het betaalde bedrag teruggestort wenst. U heeft op 25-8 de schoenen aan ons geretourneerd en we hebben deze op 26-8 van u ontvangen, waarna we de order op 31-8 aan u hebben gecrediteerd. Dit is onze normale retourtermijn. Als u ons eerder had ge contact over het feit dat u een beschadigd paar had ontvangen, hadden we de retour eerder voor u kunnen verwerken. Onze excuses voor het ongemak en desondanks hopen wij u nogmaals te zien op onze website. Met vriendelijke groet, Rehab klantenservice

De kortingscode was niet te activeren

Heb het meerde malen geprobeerd.

Beste Robert, Bedankt voor uw bericht en onze excuses voor de onduidelijke informatie. De kortingscode die u heeft is alleen te gebruiken op niet afgeprijsde artikelen. Omdat u in uw winkelmandje een afgeprijsd artikel had kon de code hierdoor niet verwerkt worden. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en u nog eens terug te zien op onze website. Met vriendelijke groet, Rehab klantenservice

Goede en snelle levering

Positief

Bestellen ging makkelijk en verzending ook. Niks op aan te merken

Mooie collectie en super service

vlot en betrouwbaar

snelle levering en alles conform afspraak

Snelle levering.

Zeer snelle levering,zeker voor herhaling vatbaar.

Passen Perfekt!

Habe lange nach passenden Schuhen für meinen Hochzeitsanzug gesucht… hier bin ich fündig geworden. Vor allem sind sie bequem! Gerne wieder. LG

Zeer snel verstuurd

Zeer comfortabele schoen

Alles gut wie immer!

Schon viele Schuhe bestellt und immer hat alles gut funktioniert!

Snelle levering, mooie fijne schoenen

Snelle levering, mooie fijne schoenen

Top service!

Niets op aan te merken!

Verkeerde artikel bezorgd

Eerst bestel je slippers en schoenen. Slippers zijn er niet meer oké dan de schoenen maar. Komen de schoenen binnen geheel verkeerde schoenen. Bel je kunnen ze die schoenen niet vinden. Het ergste nog er komt totaal geen passende oplossing. Enige antwoord sorry er is iets mis.

Beste Wianda, Bedankt voor het invullen van uw beoordeling. Allereerst mijn excuses voor al het ongemak omtrent uw order. Helaas is er in uw order het een en ander misgegaan zoals de slippers die we niet konden leveren vanwege onvoldoende voorraad en daarna het paar schoenen die verkeerd geleverd zijn en die ook niet meer voorradig waren waardoor we u deze ook niet meer op kunnen sturen. Om u tegemoet te komen hebben we u een kortingscode gestuurd voor een nieuwe bestelling op onze website. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en ondanks alles hopen we u nogmaals te zien op onze website. Met vriendelijke groet, klantenservice

Top. Netjes op tijd en keurig afgeleverd

Correct

Groene en grijze riem besteld echter 2 identieke grijzen riemen ontvangen

Groene en grijze riem besteld echter 2 identieke grijzen riemen ontvangen

Beste Olaf, Bedankt voor het invullen van uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat u 1 riem verkeerd heeft ontvangen in uw order, onze excuses hiervoor. Ik zie dat wij destijds contact met u hebben gehad over deze order en u uitgelegd hebben dat we de groene riem helaas niet meer voorradig hadden en ons magazijn u per ongeluk 2 keer de grijze riem heeft opgestuurd. Vanwege het ongemak hebben wij u als tegemoetkoming een kortingscode aangeboden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, desondanks hopen wij u nogmaals te zien op onze website. Met vriendelijke groet, Rehab klantenservice

Binnen 24 uur geleverd ! Kwaliteit is top

Inmiddels mijn 6 paar Rehab schoenen Pas voor goed en lopen heerlijk

Goede kwaliteit leer deze schoenen,perfect afgewerkt met een goede demping. Online besteld met een supersnelle levering,namelijk de volgende dag al in huis.

Mooie sneakers

Trendy en robuuste sneakers. Zitten heerlijk (eigen maat nemen).

Ich bin sehr zufrieden

Sehr schnelle Bearbeitung und Lieferung Sehr gute Qualität

Zeer snelle levering, schoen in meerdere maten besteld , zeer snelle afhandeling

Zeer goede service en uiteraard. Mooie schoenen!

Leuke schoenen

Gekocht de Fred Fonz Brood, blij mee. Valt klein en smal dus maat groter dan normaal nodig. Levering was snel en correct.

Over Rehab Footwear B.V.

Rehab Footwear is een eigenzinnig schoenenmerk uit Nederland. Onze collectie bestaat uit leren sneakers voor heren en dames en klassieke herenschoenen met een 'Cheeky little twist.'