Snelle levering en goede kwaliteit!

Het bestellen ging simpel via de website en het werd snel geleverd. Verschillende betaalmogelijkheden, erg prettig!

probleem soepel opgelost

Prachtige schoenen maar er was een plekje niet goed geverfd. Na contact met de klantenservice had ik 3 dagen later nieuwe schoenen thuis. De hele transactie ging op een erg prettige manier. Aanrader!

Goede levering en een mooie schoen.

Schoenen zitten echt heerlijk. Dit is al mijn derde paar en ben zeer tevreden.

Ik koop je schoenen al jaren. Deze keer heb ik een paar weg gegeven aan een vriend van mij in de USA.

Mooie aanbieding, snel geleverd

De enige kleur Rehab's die ik nog miste was blauw. Deze tijdens Black Friday besteld, een mooie aanbieding. De schoenen zijn snel geleverd. En zoals gewoonlijk een goede pasvorm en gemaakt van goede materialen.

Mooie aanbieding, snel geleverd

Ik miste vooral nog blauwe Rehab's in mijn schoenenkast. Tijdens Black Friday gebruik gemaakt van een mooie aanbieding. Zoals altijd, prima pasvorm en hoogwaardige materialen. Snel geleverd.

Mooie aanbieding, snel geleverd

Heel mooi wn goede kwaliteit

Erg mooie en goede schoenen. Misschien een beetje te duur. Met aanbiedingen zoals Black friday is het perfect

Snelle levering en goede service

Aanrader...

Snel en heel goede qualiteit

Ik hou van de schoenen en de service was erg snel de prijs is een beetje hoog maar met de black friday was dit ook erg goed

Snel en heel goede qualiteit

Great, highly comfortable shoe

Easy to choose and to order Immidiate shipping Great CX

Over Rehab Footwear B.V.

Rehab Footwear is een eigenzinnig schoenenmerk uit Nederland. Onze collectie bestaat uit leren sneakers voor heren en dames en klassieke herenschoenen met een 'Cheeky little twist.'