Probleem soepel opgelost

Prachtige schoenen maar er was een plekje niet goed geverfd. Na contact met de klantenservice had ik 3 dagen later nieuwe schoenen thuis. De hele transactie ging op een erg prettige manier. Aanrader!

Easy to choose and to order Immidiate shipping Great CX

Prima service! Snelle reactie!

levering snel, terugbetalen duurt lang

mijn bestelling was snel geleverd. helaas paste de schoenen niet. heb ze 1 week geleden teruggestuurd en tot op heden is er nog geen terugbetaling gevolgd. dat vind ik te lang duren.

retouren worden slecht verwerkt

ondertussen is het 1 week geleden dat de schoenen retour zijn gegaan. sindsdien niets gehoord en dus ook het bedrag nog niet teruggestort. dat vind ik te lang duren.

Altijd een goede schoen

Al jaren vaste klant. Super fijne schoenen.

Altijd een goede schoen

Al jaren vaste klant. Super fijne schoenen.

Schitterende schoenen

Ik vind de Rehab schoenen mooi en heel goed passen. Ik heb hier al verschillende paren van maar wel altijd in de uitverkoop anders zijn ze mij te duur,helaas. De verzending gaat ook altijd goed en vlug.

Schitterende schoenen

Top, al jaren tevreden Rehab-klant.

Top, al jaren tevreden Rehab-klant.

Schoen kleur niet op voorraad…

2x grijze kleur schoen besteld en in plaats van dat ze melden dat de kleur niet beschikbaar is, sturen ze 2x een andere kleur op. Pas daarna wordt de site aangepast.

Beste Ronald, Bedankt voor het invullen van uw beoordeling. Onze excuses voor al het ongemak omtrent uw bestelling. Helaas heeft de uitkomst van ons onderzoek, een verkeerd gekoppelde foto, en uw tweede bestelling elkaar gekruist waardoor u voor de tweede keer de verkeerde schoenen geleverd heeft gekregen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en ondanks dat hopen we u nogmaals terug te zien op onze website. Met vriendelijke groet, Rehab klantenservice

Mooie unieke schoenen met een perfecte pasvorm

De schoenen zijn sportief, netjes en uniek. De pasvorm is super en ze lopen erg fijn.

Kreeg de verkeerde kleur schoenen

Kreeg de verkeerde kleur schoenen

Mooie producten

Goeie zaak

Prima service, snel geleverd

Ik gebruik al jaren rehab schoenen voor m’n zakelijke outfit, lopen heerlijk en blijven voor een lange tijd netjes. Perfecte pasvorm. Alleen wel jammer dat er weinig lage modellen zijn in de kleur zwart.. (of snel zijn uitverkocht)

Goede service & fantastisch product

Zeer goede kwaliteit. Schoenen werden heel snel geleverd.

Grotestraat 2 5141HA Waalwijk

Over Rehab Footwear B.V.

Rehab Footwear is een eigenzinnig schoenenmerk uit Nederland. Onze collectie bestaat uit leren sneakers voor heren en dames en klassieke herenschoenen met een 'Cheeky little twist.'