Unverständliche Hommage

Bestellung ging schnell , Rückabwicklung auch ., Produkte besser beschreiben auch auf DEUTSCH !! Und Homepage mit deutscher Sprache Danke Schade das die Farbe bei den Schuhen nicht gepasst hatte ., Mit freundlichen Grüßen A. Naeter

Kompfortable Abwicklung

Sehr gute Qualität, in meinem Fall Leder Schuhe, die gehobenen Ansprüchen entsprechen.

Alles außer gewöhnlich

Sehr ausgefallene Designs bei sehr angenehmen Trageeigenschaften.

Prima bedrijf/website en serviceverlening

Ruim aanbod van zowel trendy als klassieke kwaliteits schoenen. Vanwege brede voeten moesten de bestelde schoenen retour, kreeg als vriendelijke reactie het advies welke schoenen wel geschikt zijn voor de brede voet. Het retourneren verloopt makkelijk.

Perfect en snel

Prachtige schoenen. Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Fast delivery and excellent customer support

Pasvorm perfekt. Was een klein defect aan de schoen reeds op dag 1. Werd onmiddelijk gefixt door klantenservice. Klasse bedrijf en bijzonder vriendelijk personeel.

Prima pasvorm, èn wat ziet het er gaaf uit!

Mooie schoen met aantrekkelijke print. Al heel wat positieve reacties op gehad. Het fijne is dat ze ook nog eens heel prettig lopen...

Goede service!

Snelle levering met een grote maat

In de meeste schoenen winkels gaat de schoenmaat hooguit maar tot 46 , maar bij Rehab vond ik schoenen waar ik het model leuk van vond en dan ook nog in mijn maat 47. Nadat ik de schoenen besteld heb kreeg ik ze de volgende dag al geleverd en ik was benieuwd hoe deze paste omdat ik een grote maat heb , een brede voet en een hoge wreef , maar uiteindelijk paste de schoenen mij perfect .

Veel keus, snelle levering

Veel keus en eenvoudig te bestellen. Daarnaast een snelle levering en dus een tevreden klant.

Snelle levering, prima artikel

Na bestelling werden de schoenen snel geleverd. Lopen prima.

Kon beter.

In eerste instantie was de service van Rehab ver te zoeken. Na tweemaal mailen is hun mening bijgesteld en is er een keurig passende oplossing geboden.

Super snelle service! Top schoenen.

Alles binnen 1 dag binnen gekregen. 2 paar boots gekocht, ben er heel blij mee. Super pasvorm. Prijs viel mij enorm mee voor deze kwaliteit

Top! Snelle en nette levering.

Helaas een defect product ontvangen, maar binnen een half uur reactie op mijn mail en binnen een dag vervangend product.

Mooie kwaliteit en print

Schoen zit super Gemaakt voor mijn voet Print is ook mooi en duidelijk Kleuren fantastisch Op naar het volgende paar

Mooie schoenen, weinig voor dames

Jullie hebben zeker mooie schoenen voor heren. Helaas weinig voor dames. De schoenen waar zeer snel geleverd. De dag na bestelling had ik ze al binnen.

Geweldig product

Bestellen gaat simpel waarna snelle levering plaatsvindt. Schoenen zijn niet goedkoop, maar zijn van goede kwaliteit. Draagcomfort is prima.

Super fijne en stoere sneakers

Snelle levering, goede kwaliteit en ze lopen erg fijn. Helemaal blij mee!!

#jahoorja

Prettig geregeld, snel in huis

Prima bedrijf

Beschadigde schoenen geleverd gekregen

Afhandelen van retour duurt erg lang. Zeker omdat ze schoenen leveren die beschadigd zijn. Na het indienen van een slechte review is er toch nog actie ondernomen, hopelijk vind er nu ook een terugbetaling plaats.

Beste Rene, Bedankt voor het invullen van uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u een paar schoenen hebt ontvangen die beschadigd waren. Onze excuses voor het ongemak dat de schoenen niet goed nagekeken zijn op het moment van inpakken. U heeft aangegeven op uw retourformulier dat u graag het betaalde bedrag teruggestort wenst. U heeft op 25-8 de schoenen aan ons geretourneerd en we hebben deze op 26-8 van u ontvangen, waarna we de order op 31-8 aan u hebben gecrediteerd. Dit is onze normale retourtermijn. Als u ons eerder had ge contact over het feit dat u een beschadigd paar had ontvangen, hadden we de retour eerder voor u kunnen verwerken. Onze excuses voor het ongemak en desondanks hopen wij u nogmaals te zien op onze website. Met vriendelijke groet, Rehab klantenservice

De kortingscode was niet te activeren

Heb het meerde malen geprobeerd.

Beste Robert, Bedankt voor uw bericht en onze excuses voor de onduidelijke informatie. De kortingscode die u heeft is alleen te gebruiken op niet afgeprijsde artikelen. Omdat u in uw winkelmandje een afgeprijsd artikel had kon de code hierdoor niet verwerkt worden. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en u nog eens terug te zien op onze website. Met vriendelijke groet, Rehab klantenservice

Goede en snelle levering

Positief

Bestellen ging makkelijk en verzending ook. Niks op aan te merken

Grotestraat 2

5141HA Waalwijk

Over Rehab Footwear B.V.

Rehab Footwear is een eigenzinnig schoenenmerk uit Nederland. Onze collectie bestaat uit leren sneakers voor heren en dames en klassieke herenschoenen met een 'Cheeky little twist.'