Correct en snel

Goede website, overzichtelijk met de bestelling, duidelijke communicatie naar de klant en snelle levering.

Prima contact, snelle levering en ook nog eens de beste prijs !

Na eerst moeite te hebben ondervonden om iemand aan de telefoon te spreken te krijgen, bleek dat ze de volgende dag wel terugbelden naar aanleiding van mijn achtergelaten, nogal lange voicemail. Versturen buiten Nederland is mogelijk, maar kost wel extra. Uiteindelijk een oplossing gevonden om het binnen Nederland te houden waarbij verzending gratis is. Na een paar dagen bedenktijd, want 4x een WD 18 Gb Harddisk is een heel bedrag, zelfs als je de goedkoopste aanbieding hebt, nog even online gechat en dat ging zeer vlot. Dus chatten is sneller dan bellen in dit geval. Ook nog wat andere oriënterende vraagjes gesteld waarop goed antwoord gegeven werd. De schijven kwamen de volgende dag in een prima beschermende verpakking aan en ik heb verder geen enkel probleem ondervonden met de garantie aanmelding bij WD, dus zeer tevreden.

Win 10 pro helemaal top makkelijk te installeren

Zeer goed en snel

Bestellingen was volgende dag in huis, keurig verpakt. Helemaal tevreden

Goede producten, goede prijs en goede service

Algemeen Ze bieden mooie prijzen en de afhandeling ging snel en goed. Het was ook ingepakt en ik kreeg een track & trace code.

Snel verzonden en een nette prijs

Een Ubiquiti Ubiquiti Networks EdgeSwitch ES-18X besteld. Snel geleverd en voor een nette prijs!

goede aftersales en verwerking onjuist gekozen switch

producten zoals beloofd volgende dag ontvangen. 2 orders in één colli verzonden betekent dat inkoop en logistiek in orde is.

Veel beloftes, helaas niet waar

Ik had vrijdag middag mijn CPU besteld en deze zou zaterdag binnenkomen, helaas was er een storing wat ik volledig kan begrijpen. De cpu zou maandag verstuurd worden en dinsdag binnen komen. Maandagavond rond middernacht nog geen track en trace ontvangen en dus gelijk een mail gestuurd, werd mij verteld dat deze verzonden was en die dinsdag nog binnen zou komen. Helaas bleek niks minder waard en was de cpu pas dinsdag verzonden en kwam deze pas zaterdag binnen. Al om al een beetje jammer en de mails kwamen niet overeen met de werkelijke informatie.

Erg tevreden

Door een vriend getipt om dit model webcam te bestellen. Deze winkel had het op voorraad en voor een scherpe prijs! Het bestelproces verliep heel eenvoudig. En de levering was ook nog eens de volgende dag. Dit in tegenstelling tot veel bedrijven die vaak het product 1á2 dagen later afsturen. Product was degelijk verpakt en de webcam zat ook nog eens in een mooi hoesje. Ben zeer tevreden dus. Over de verzending: Product zat in een dergelijke doos met voldoende vulmiddel verpakt.

Snel en correct en ook goedkoop

Headset snel geleverd en stukken goedkoper dan elders. Keurig verpakt. Geen ervaring met service.

Goede prijzen en snelle verzending via UPS

Al twee keer wat besteld en beide keren netjes de volgende werkdag via UPS in huis gehad. Prijzen zijn goed en website is netjes en overzichtelijk

Goede prijs, snel geleverd

Bij MyMediacenter.nl een harde schijf besteld die er voor een mooie prijs te koop was. De schijf werd netjes als beloofd de volgende dag geleverd, deugdelijk verpakt.

Mooi product

Makkelijk aan te sluiten te gebruiken. Ziet er degelijk uit.

Goede snelle verzending

Goede prijzen, snelle verzending.

Prima in orde

Goedkoop maar wel snelle levering zonder enige problemen. Wat mij betreft dus prima geregeld.

Goede en snelle service

Voor het eerst dat ik iets bij een "retailer" heb gekocht. Gelukkig staan alle prijzen er gewoon groot met BTW inbegrepen wat het voor de consument makkelijk maakt. Wetende dat mijn OEM M.2 ssd geen verpakking had, is hij zeer goed verpakt door My Media Center en kwam aan in een grotere doos. Het had zeker in een envelop gekund maar ik denk dat er dan geen track & trace toegepast kon worden. De verzending was direct de volgende dag maar helaas bezorgt UPS niet op zaterdag dus ontving het maandag op het begin van het "tijdwindow".

Scherpe prijs, snelle levering, goed verpakt!

Mijn bestelling heb ik geplaatst naar aanleiding van de scherpe prijs, de levering was snel, en het product was goed verpakt met extra luchtzakken en dergelijke.

Goeie site voor datahoarders

Laagste prijs voor mijn aankoop. Goede communicatie en snel bezorgd.

teleurstelling

van de levertijd klopte niets en ik hgad de nieuw rouyter echt binnen 2 dagen nodig. wacht nog steeds :-(

Beste Gerard, Zou het niet handiger zijn wanneer u contact met ons opneemt als er iets niet geleverd wordt? Dat lijkt me praktischer dan een review te schrijven. Kunt u aangeven om welke order dit gaat? Zoals op uw naam als mailadres vind ik geen order terug in ons systeem. Met vriendelijke groet, Freek van de Looveren My Media Center B.V.

Snelle en correct afhandeling van de order

Prima ervaring, verder geen bijzonderheden

Prima webshop

Mijn eerste ervaring met de webshop 'my media center' was perfect. Ze doen wat ze zeggen qua prijs en bezorging. Mijn bestelde product (WD red plus) werd uit uit voorraad uit Duitsland verstuurd en toch de volgende dag binnen. Ik zou hier zo weer bestellen. Top!

Snelle levering, goede spullen.

Gisteren besteld vandaag in huis, top.

Alles netjes ontvangen. Goed geregeld.

Goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Top.

Snel en deskundige advies, snelle levering

Vragen vooraf worden goed beantwoord. Leveringen worden snel geleverd, enige uitzondering hierop zijn apparaten welke vaak voor 16.00u besteld en betaald moeten zijn, wanneer je iets de volgende dag geleverd zou willen hebben.

My Media Center doet wat ze beloven!

Snelle verzending en goed verpakt.Topper!

Over My Media Center

My Media Center is een webshop die gespecialiseerd is in storage oplossingen, IP surveillance, VOIP telefonie en networking. U kunt dan denken aan NAS-servers, IP-camera's en netwerk switches. Maar ook powerline adapters, WIFI-routers en harde schijven. Door ons specialisme hebben we een zeer goede kennis van hetgeen wat we verkopen en kunnen we toch nog zeer scherpe prijzen bieden. U kunt altijd bij ons terecht voor advies, ook na uw aankoop! Wij bestaan inmiddels 10 jaar en onze klanten noemen vooral de klantvriendelijkheid en klantgerichtheid als positieve eigenschappen. Gemiddeld beoordelen klanten ons met een 9.3 en daar zijn we erg trots op!