Voordelig, voldoet aan verwachting, snel geleverd

Producten op de website zijn voordelig. Het bestelde Item voldeed aan de verwachtingen. De volgende dag door UPS geleverd in de brievenbus.

Excellent!

Very usable webshop and fast delivery!

Heb hier een Samsung Odyssey Neo G7 besteld omdat ze goedkoopst waren. Stand dat die volgende dag bezorgt zou worden. Hij kwam uit Duitsland maar toch heeft UPS het in 1 dag kunnen leveren. Monitor kwam heel aan, doet perfect.

2 HDs besteld op vrijdag, maandag geleverd, goed verpakt.

prima verzorgd met een tipje

prima verzorging van A naar B wel graag bij de tracking van het product vermelden dat het einddoel ( in ons geval ) niet het opgegeven adres was, maar het sorteeradres, voorkomt telefoonkosten en onnodige verwarring.

De verzending was prima snel, er ze hebben goeie prijzen!

Simpel besteld en snel geleverd.

Scherpe prijzen en goede site met snelle levering. Kan niet meer willen.

Prima eerste ervaring

Van de week een Nuc besteld bij een voor mij nog onbekend bedrijf en het is me uitstekend bevallen. De voordelige prijs en goede reviews gaven voor mij de doorslag. De volgende dag werd het pakje keurig met UPS geleverd. Vanwege het feit dat Intel onlangs (helaas) gestopt is met Nuc gaf het voor mij de doorslag toch mijn bestaande exemplaar te vervangen. Omdat deze Nuc 12 zodanig stil in gebruik is, is het voor mij niet een noodzaak om hier een Akasa behuizing voor te kopen. En omdat dit voor mij een belangrijke factor is ga ik nog zeker 1 extra exemplaar aanschaffen bij dit bedrijf.

Goede prijs en levering

Prijs was lager dan andere sites and de levering was snel

Vlot geleverde routers en switches

Vlot kunnen bestellen zonder enige problemen

Betrouwbaar bedrijf met mooie producten

Ik heb een Logitech Brio Stream 60 fps Zwart gekocht en die werkt naar behoren. Ben er superblij mee en de kwaliteit is echt goed. Het bedrijf Media Center is betrouwbaar en heeft het product vlot verstuurd in een goede, stevige verpakking. Ik zou zeker opnieuw bij hun iets bestellen. Het pakket moest uit Duitsland komen en werd via UPS gebracht, Nou, je moet geen haast hebben, want het duurde 7 dagen voordat ik het bij een UPS point kon ophalen. (woe 17-5 besteld en do. 25-5 opgehaald) UPS is echt niet bij mij thuis langs geweest (ook al beweren ze van wel) om het te brengen en dat vond ik slecht. Misschien moet Media Center is op zoek naar een betere, betrouwbare vervoerder/bezorger?

Zeer snel geleverd. Grote capaciteit schijf.

Makkelijk bestellen. Grote capaciteit schijf. Schijf is wel hoorbaar bij schrijf- en lees activiteiten.

Prijs was goed (monitor) , en de levering zeer vlot via UPS, stonden de volgende morgen al aan de deur!.

Goede prijs en snel geleverd

De prijs was scherp en de bestelling was ook de volgende dag binnen.

Goede prijzen, snel geleverd!!

Overzichtelijke website en vooral voor opslagmedia goede prijzen, snel verzonden en zeer deugdelijk ingepakt (mag met oog op milieu ook wel iets minder....mijn ssd kwam in 6-voudig bubble-wrap ;)

Enorme keuze en scherpe prijzen

Duidelijke Web-Shop met enorme keuze. Naast de altijd scherpe prijzen, wordt de bestelling ook nog eens super snel verstuurd.

Prima webshop

Goede prijs, snel verzonden en keurig verpakt.

Prima nononsens bedrijf, doet wat het zegt.

NUC besteld en vlot ontvangen in goede verpakking. Door misverstand besloten het te retourneren en kreeg alle medewerking vd klantenservice. Goed bedrijf, kan ik aanbevelen.

Uitstekende webshop

Ik heb verschillende aankopen in deze webshop gedaan. Voornamelijk Synology, en Ubiquiti apparaten. Snelle verzending. Ook eens contact gehad met support om een administratieve kwestie. Snelle reactie, en oplossing. Fijne webshop wat mij betreft.

Scherpe prijs, langere levertijd

Als je iets niet de volgende dag nodig hebt, prima toko met scherpe prijzen.

Super Geweldig moederbord snel geleverd

Mijn eerste ervaring is snel geleverd en werkt zoals verwacht,

Top bedrijf

Goede producten, goede prijs. En goed verpakt.

Positief saai

Betreft Intel Nuc i5 10e gen. Ach, je bestelt en betaalt en alles loopt zoals het hoort. Mail met bestelbevestiging en wanneer het verzonden is. De aangewezen dag is de aflevering. Eigenlijk heel saai.. dus prima!

Kris

Snelle levering en correcte prijs

Prima zaak met gratis ter zake deskundig advies mbt NASen en HDD’s, gunstige prijs, vlotte levering.

Ken deze zaak al langer ivm aankoop van een NAS met 4 harde schijven in voor indertijd maximale grootte, ivm geplande uitbreiding jaren later uitgebreide correspondentie gehad, prima advies met zeer nuttige links gekregen, helaas zijn inmiddels de prijzen fiks gestegen, zodat ik nog even wacht met bestellen (privé uitgave). Wel een prima Dell S2722QC 27” UHD LCD monitor prijs gunstig met naar bij levering bleek turks garantie certificaat en gekocht en binnen 24 uur geleverd gekregen.

Over My Media Center

My Media Center is een webshop die gespecialiseerd is in storage oplossingen, IP surveillance, VOIP telefonie en networking. U kunt dan denken aan NAS-servers, IP-camera's en netwerk switches. Maar ook powerline adapters, WIFI-routers en harde schijven. Door ons specialisme hebben we een zeer goede kennis van hetgeen wat we verkopen en kunnen we toch nog zeer scherpe prijzen bieden. U kunt altijd bij ons terecht voor advies, ook na uw aankoop! Wij bestaan inmiddels 10 jaar en onze klanten noemen vooral de klantvriendelijkheid en klantgerichtheid als positieve eigenschappen. Gemiddeld beoordelen klanten ons met een 9.3 en daar zijn we erg trots op!