Monitor aanbieding (vanwege retour) was prima in orde

De monitor die ik op het oog had bleek 100 euro goedkoper bij My Media Center. Het bleek om een geretourneerd, maar ongebruikt, scherm te gaan. Dit stond netjes op de website vermeld, maar ik wist niet precies wat ik hier van kon verwachten. Ik besloot het erop te gokken en het bleek allemaal prima orde te zijn! Alle stickers zaten er nog op en uit de Eizo monitor test kwamen geen bijzonderheden. Ik ben erg tevreden met de monitor, de prijs en de snelle levering!

Persoonlijk

Het advies was goed en 1 miscommunicatie was binnen 24 uur opgepakt en opgelost. Ook het retourneren van 1 onderdeel en de creditering zijn erg vlot verlopen.

snelle service, goed product

Ik heb er een Mikrotik router gekocht, deze was netjes binnen de afgesproken tijd geleverd en bevalt uitstekend.

Snelle to the point communicatie en verzending

Via chat snel en to the point antwoord op vragen. Geen overdreven "klantvriendelijke" chitchat, maar gewoon duidelijk en direct. Ik houd ervan. En artikel was binnen 24 uur geleverd. En dat zelfs tussen kerst en oud & nieuw. Prima!.

Snelle en correcte levering

Binnen 2 dagen was mijn bestelling correct geleverd.

snelle service en prijs-kwaliteit is top

xxx

Super bedrijf

Via chatbox op de website vragen gesteld voor een Acer Acer Veriton N N4680GT I94132Q Pro DDR4-SDRAM i9-11900 mini PC Intel Core i9-11xxx 32 GB 1000 GB SSD Windows 10 Pro Zwart. welke ik zocht. Ze hadden deze in voorraad en konden deze binnen 24 uur leveren. Wat ze allemaal zijden is waar. Echt een TOP bedrijf.

goed cadeau voor mn vriend:)

harde schijf als cadeautje. hij was blij:)

Super Service

Mijn bestelling geplaatst en de volgende dag geleverd geweldig

No nonsense levering

Het bestellen van een monitor ging van een leien dakje. Mooie prijs, snelle levering en helemaal compleet.

Snelle levering, persoonlijke reacties bij vragen en opmerkingen

Snelle levering van nieuwe NAS, ook steeds vlotte persoonlijke reacties gehad op mijn vragen en opmerkingen. Zou hier zeker opnieuw kopen.

Snel en goed, prima prijs ook.

Prima geprijsd produkt, en de beloofde aankomsttijd (vandaag besteld morgen bezorgd) werd waargemaakt ondanks de kerstdrukte.

Super snelle levering

Goede selectie van producten en super snelle levering zelfs tijdens de feestdagen.

Duidelijke website en snelle levering

Na want surfen op het internet kwam ik bij MyMediaCenter terecht voor het bestellen voor een nieuwe NAS met harddrives. En dat puur op de prijzen en beschikbaarheid. Internetsite is duidelijk en producten gemakkelijk te vinden en ook het bestel proces ging gemakkelijk. Voor mij was het de eerste keer bestellen dus toch een gok maar snelle levering; producten netjes en degelijk verpakt. Nou weet ik niet hoe hun aftersales is en dat is dus afwachten. Maar voor bestellen en leveren een geweldige service! Ik kom zeker nog een keer terug.

Snel en Doed

Scherpe prijzen en snel geleverd.

snelle levering, goed verpakt

Pakket komt uit het buitenland maar wordt toch snel geleverd, goed verpakt en in mijn geval een goed product.

Scherpe prijs, snelle bezorging

Duidelijk website, scherpe prijzen en snelle bezorging. Prettig is dat je ook alle updates via email krijgt.

Uitekend

Uitstekende levering Ze deden wat beloofd was

Volgens afspraak bezorgd en netjes op de hoogte gehouden

De prijs was het meest gunstig, dus hier besteld. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de voortgang en het product werd op de afgesproken tijd bezorgd. Product was netjes verpakt.

Snelle levering van zeer concurrerend geprijsd product

Snel en naar tevredenheid geleverd! scherpe prijs!

snelle levering goed product en lage prijs

Ik bestelde een harde schijf. Ben erg tevreden met de snelle levering het goede product en de lage prijs

snel besteld, snel geleverd

Via vergelijkingssite (tweakers) bij deze winkel uitgekomen. Prijs is dus goed! Vandaag besteld, morgen geleverd werd nagekomen. Uitstekend dus!

Nieuwe Draytek router besteld. Was op voorraad en netjes de volgende dag geleverd.

Snelle levering en prima prijs

Heb hier de Intel 670p SSD besteld, was bij My Media Center de goedkoopste, levering was snel en goed verpakt.

Snelle reactie op emails, snelle verzending

Snelle reactie op emails, snelle verzending

Over My Media Center

My Media Center is een webshop die gespecialiseerd is in storage oplossingen, IP surveillance, VOIP telefonie en networking. U kunt dan denken aan NAS-servers, IP-camera's en netwerk switches. Maar ook powerline adapters, WIFI-routers en harde schijven. Door ons specialisme hebben we een zeer goede kennis van hetgeen wat we verkopen en kunnen we toch nog zeer scherpe prijzen bieden. U kunt altijd bij ons terecht voor advies, ook na uw aankoop! Wij bestaan inmiddels 10 jaar en onze klanten noemen vooral de klantvriendelijkheid en klantgerichtheid als positieve eigenschappen. Gemiddeld beoordelen klanten ons met een 9.3 en daar zijn we erg trots op!