Snel geleverd, prima verpakt.

Moederbord besteld en de dag erna netjes geleverd.

Snelle levering tegen goede prijs

Snelle levering van twee Seagate 16tb hdd's, goed verpakt! Enkel de track & trace van UPS was niet correct.

Snelle levering, ook naar BE

Ook naar België toe heel snelle levering: vrijdagochtend bestelling geplaatst en het was op zaterdag al geleverd...

Het droomscenario: voordelig en snel

Via Tweakers kwam ik bij My Media Center terecht, dat ik nog niet kende. Door het lezen van reviews zag ik dat dit een serieuze partij is en dat is gebleken: de prijs is niet te mooi, en de set SSD-drives werd de volgende dag geleverd. Een aanrader!

Prima. Bestelde geheugen is netjes geleverd

Prijs was goed. Levering OK. Verpakking kon iets beter (scheiden van bankjes) maar het geheugen kwam goed uit het memtest.

Snel geleverd, geen problemen

HDD besteld, volgende dag in huis. Geen problemen.

Uitstekende ervaring bij My media Center.

Ondanks dat ze gebruik maken van UPS, toch snelle levering gehad. Ze reageren snel op vragen via het ticketsysteem. Uitstekende webshop.

Prima service en snelle levering!

Snel en goed!

Donderdagmiddag een nieuwe webcam besteld en vrijdagmorgen werd hij al vanuit Duitsland thuis in Nederland bezorgd. Klasse!

Scherpe prijzen met goede service.

Zeer tevreden met de levering. Product was goed verpakt.

Eenvoudig en snel bestellen

Overzichtelijk webside makkelijk en snel bestellen. Levering snel en op tijd. Bestelling netjes verpakt.

Prima webshop

Ik zocht een cpu en vond deze bij Mymedia voor de gunstigste prijs. De volgende dag geleverd, prima in orde

Gewoon goed en snel

Snelle levering zoals verwacht. Niets op aan te merken!

Prima ervaring

Snelle levering en goede prijs

Prima ervaring

Snelle levering en goede prijs

Duidelijk en snel !

Duidelijke informatie over bestelling en snelle levering, eerder dan verwacht. Keurig verzorgd. Aanrader!

Uitstekend!

Het product werd in goede orde reeds een dag eerder dan gecommuniceerd door UPS bezorgd. Dit kwam deze keer beter uit!

Goede service en prima prijs

Een grotere HDD nodig voor mijn PC. Bestelling ging prima en binnen paar dagen in huis. De schijf wordt geleverd uit Duitsland, dat is geen probleem, maar de levering duurt wel een dagje langer dan dat deze uit Nederland komt.

snelle levering!

vrij snelle levering en voor een mooie prijs !

Alles ok

Bestelling is goed verlopen. Snelle respons op vragen.

slow

All of the blames are on UPS, but this website was great

Ten Ghenswinckel 1 5706ME Helmond

Over My Media Center

My Media Center is een webshop die gespecialiseerd is in storage oplossingen, IP surveillance, VOIP telefonie en networking. U kunt dan denken aan NAS-servers, IP-camera's en netwerk switches. Maar ook powerline adapters, WIFI-routers en harde schijven. Door ons specialisme hebben we een zeer goede kennis van hetgeen wat we verkopen en kunnen we toch nog zeer scherpe prijzen bieden. U kunt altijd bij ons terecht voor advies, ook na uw aankoop! Wij bestaan inmiddels 10 jaar en onze klanten noemen vooral de klantvriendelijkheid en klantgerichtheid als positieve eigenschappen. Gemiddeld beoordelen klanten ons met een 9.3 en daar zijn we erg trots op!