Goed en snel

Mooie producten en snelle levering.

Echte service

Normaal schrijf ik geen beoordelingen, maar hier wil ik graag een uitzondering voor maken. Wij hadden helaas al langere tijd wat problemen met een grote boomspot (elders gekocht). In plaats van ons een nieuwe te verkopen, kregen we uitleg hoe de storing verholpen kon worden. Uiteindelijk waren we voor een paar euro klaar en werkt de lamp weer als vanouds. Een bedrijf met kennis van zaken. Hulde.

Fantastische klantenservice

Wij hadden nog wat vragen over het verlichten van onze tuin en die werden telefonisch naar volle tevredenheid beantwoord. Daarna de bestelling geplaatst en deze hadden we de volgende dag al in huis. Nu (helaas) nog even wachten op de elektricien..

Mensen met kennis van zaken

Telefonisch keurig te woord gestaan en goede adviezen gekregen. De bestelling was snel geleverd en de producten voldoen volledig aan de verwachting.

Tijdens montage is er door ons eigen toedoen een glas gesneuveld. Na een belletje kregen we de volgende direct een nieuw glas toegestuurd. Top service. Nogmaals bedankt!

Niets op aan te merken..

Snelle levering, goed product en netjes verpakt.

Goed advies en snel geleverd

We hadden nog wat vragen over het uitlichten van onze bomen en hier hebben we goed advies over gekregen. De verlichting is gisteren aangesloten en het voldoet helemaal aan onze verwachting.

Wij hadden per ongeluk de lampen in de verkeerde kleur besteld. Na een telefoontje werd de bestelling direct aangepast en hadden we de volgende dag alsnog de juiste lampen in huis.

Mooie buitenlampen gekregen voor een nette prijs

De buitenlampen die we besteld hadden werden de volgende dag netjes bezorgd en waren goed verpakt. Wij zijn er blij mee.

Pluspunten

1: reageren snel 2: goed advies 3: snelle afhandeling van de bestelling Al met al zeer tevreden

Pluspunten

Snelle levering mooi product goede prijs

Pluspunten

Zeer vlug geleverd, prima producten!

Pluspunten

Led lamp als service toegevoegd aan de bestelling, fijne verrassing!

Pluspunten

Snelle service en prima kwaliteit

Ga zo door!

Pluspunten

Pluspunten

Product voldoet aan verwachting

Pluspunten

Snelle levering en goed verpakt.

Pluspunten

Snelle levering, verder geen ervaring.

Pluspunten

de bestelling ging super alles netjes per mail ontvangen, en de levering was top en de aankoop is zoals je het verwacht.

????

Pluspunten

Snelle levering. Mooi product.

Pluspunten

mooie producten, snelle levering

Over Wellicht Buitenverlichting

Bij Wellicht Buitenverlichting hebben we ons gespecialiseerd in sfeervolle, energiezuinige buitenverlichting. Inmiddels zijn we alweer meer dan 12,5 jaar actief en hebben we al vele buitenlampen -naar volle tevredenheid- aan bedrijven en particulieren in Nederland en België mogen leveren.