Pluspunten

Telefonische vragen werden correct behandeld, Ook met tips over het aansluiten. De levertijd werd ook stipt nagekomen.

geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

het klopt gewoon wat ze verkopen,product is prima verpakt,bezorging volgens afspraak,gewoon prima voor elkaar!!!

Pluspunten

Snelle en correcte levering

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel en duidelijk.

Prijs.

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede service en up-to-date houden tot de bestelling geleverd is!

Pluspunten

Snelle reactie, zelfs tijdens de feestdagen. Productkwaliteit boven verwachting. Persoonlijke emails (geen standaard no-reply bericht)

Geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Meedenken, vlotte en goede informatie (ook door eerst de info te controleren), snelle en goede levering.

Voor ons; GEEN!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Kwaliteit en goed ingepakt. En duidelijke mail wat je hebt besteld ook voor het weekend dat het maandag verstuurd werdt en dinsdags was het in huis. Nette buitenlampen met alle bevestigingsmiddelen erbij!

Geen alles zag er goed uit

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het pakket was goed verzorgt en op tijd.

Oja, nog ëén minpuntje. Op marktplaats stond jullie lamp zonder verzendkosten maar bij het afrekenen kwam er toch € 4,95 bij !!??

Geachte heer Passieux, Bedankt voor uw beoordeling. Uw verhaal klopt helemaal en heeft uitsluitend betrekking op aankopen in de Outlet Store. Bij kleine orders vragen we een bijdrage van € 4,95 in de verzendkosten en grotere orders worden gratis verzonden. Vervelend dat u er blijkbaar tijdens het afrekenen achter bent gekomen, want we vermelden het wel op de website, incl. de homepage. Met vriendelijk groet, Wellicht Buitenverlichting

Over Wellicht Buitenverlichting

Bij Wellicht Buitenverlichting hebben we ons gespecialiseerd in sfeervolle, energiezuinige buitenverlichting. Inmiddels zijn we alweer meer dan 12,5 jaar actief en hebben we al vele buitenlampen -naar volle tevredenheid- aan bedrijven en particulieren in Nederland en België mogen leveren.