Goed geholpen

Duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag per mail. Bestelling was dag later al in huis, dus tot nu toe zeer tevreden.

Telefonische zeer goed uitleg gehad.

Kwaliteit buitenlampen, goed verpakt en snel geleverd.Echt een aanrader om hier lampen te kopen, wat ons beloofd is komen ze na. Wij zijn zeer tevreden.

Levering was keurig op tijd. Probleem met een kapot lichtvenster werd snel en naar tevredenheid opgelost.

Ga zo door..

Telefonisch netjes te woord gestaan en goed advies gekregen. Verder snel geleverd en goed verpakt.

5 Sterren

De lampen die we besteld hadden waren inclusief led. Deze hadden we per abuis ook nog eens los erbij besteld. Werden keurig gebeld met de vraag of dit correct was. Daarna de bestelling aangepast, waardoor we uiteindelijk zelfs voordeliger uit waren. Echt een top service van dit bedrijf!

Prima geholpen..

Snelle reactie op mijn mail en goede uitleg in filmpjes. Pakket was wel een dag later door vertraging PostNL.

Prima levering

Bestelling werd de volgende dag geleverd en was goed verpakt. Niets op aan te merken.

Aantal lampen besteld met fundatie en die zijn netjes geleverd met handleiding. Overzichtelijke website en duidelijke filmpjes.

Goed advies gehad en snel geleverd.

We wisten niet zo goed hoe we onze bomen konden verlichten, maar hebben hierbij goed advies gehad. De bestelling hadden we de volgende dag al binnen en het resultaat is prachtig. Top, ga zo door..

Uitmuntend

Zeer goed in alle opzichten

Fijne service en snel geleverd

Gelukkig was het geen probleem om de lamp bij een afhaalpunt te laten bezorgen, een aanrader deze winkel!

Super snelle levering

Is een prima bedrijf. Voor 15.u besteld andere dag in huis. En dat klopt ook . Het zijn hele mooie lampen . Blij mee.

Leuk contact gehad en een goed en bruikbaar advies gekregen.

Prima, bestelling is keurig op tijd geleverd.

Verder geen ervaring met het bedrijf, maar onze bestelling werd de volgende dag netjes bezorgd.

Pluspunten

Goed en snel geholpen

Nvt

Pluspunten

Makkelijk te bereiken goed geholpen en snel geleverd

Geen

Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt. Bestelling ziet er goed uit. Voldoet volledig aan de verwachting. Ook de site was duidelijk en men hield zich aan de afspraken. Geen telefonisch contact nodig geweest.

Pluspunten

Goed georganiseerd bedrijf en voor herhaling vatbaar om weer te bestellen. Succes met uw bedrijf.

Track en trace moet beter werken omdat ik moest bellen hoe het met het pakket zat. Had geen mail gekregen.

Pluspunten

Ik kan dit bedrijf iedereen aanbevelen, we hadden buitenlampen ontvangen die wat beschadigd was , naar hun gemaild en werd vlot opgelost dat we nieuwe lampen zouden krijgen , met nog extra led lampen voor het ongemak werd er gratis bij geleverd , super

Ik heb geen verbeterpunten of tips. Alles was keurig verpakt

Pluspunten

Levering goed op tijd zoals beloofd. Prima verpakt.

Bij montage bleek dat de koppen van de schroefjes van de buitenlamp door de voorgeboorde gaatjes gaan (koppen te klein dus). Met een paar eigen ringetjes snel opgelost maar niet iedereen heeft een verzameling materialen.

Pluspunten

snelle service

Pluspunten

keurig op tijd geleverd

Pluspunten

Goed contact, prima dienstverlening.

Pluspunten

Goed verpakt en snel geleverd, gewoon goed.

Over De Lichthoek

Bent u op zoek naar sfeervolle 220 volt tuinverlichting en woont u in Nederland of Belgiƫ? Dan bent u bij De Lichthoek op het juiste adres, inmiddels bestaat ons bedrijf alweer ruim 12,5 jaar en hebben we al vele buitenlampen -naar volle tevredenheid- mogen leveren aan bedrijven en particulieren.