Pluspunten

Snelle levering, goeie informatie over het verloop van de zending

Pluspunten

Kreeg een duidelijk antwoord op mijn vraag per mail en de levering was al de volgende dag.

Geen, ben tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

Zeer snelle en correcte levering!!

Pluspunten

Snelle levering Mooie en duidelijke website

Pluspunten

Mooie lampen, snel geleverd en goed verpakt.

Geen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie lampen

Duidelijker aangeven dat er geen fundatie bij de verlichting zit anders had ik die er meteen bij besteld Deze heb ik twee nodig artikel nummer 9511

Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat het niet direct duidelijk was dat de fundatie als losse accessoire erbij besteld kan worden. Inmiddels hebben we contact gehad en is er een passende oplossing gevonden om de buitenlampen alsnog op de fundatieblokken te kunnen monteren. Met vriendelijke groet, De Lichthoek

Pluspunten

Snelle levering. Telefonische bereikbaarheid. Geen verzendkosten

Pluspunten

snelle service en op verzoek additionele dienst geleverd

Pluspunten

Doen wat ze beloven !

Te weinig info over het aansluiten van de lamp op het electrisch net,ingebouwde dobbelsteentjes zijn veel te klein voor aansluiten op de grondkabel !, Vooral bij het doorschaken ! Heb 8 stuks gekocht.

Pluspunten

Snelle en vlotte levering. Bestelde product voldeed volledig aan de verwachtingen. Ik bestel hier in de toekomst opnieuw.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede snelle levering met goede uitleg en montagetekenwerk

Pluspunten

snelle levering goede service

Pluspunten

Snelle levering. Garantie is garantie. Ik kreeg na een telefoontje gewoon een kapot onderdeel toegestuurd, zonder problemen.

Pluspunten

De lamp voldoet aan mijn verwachtingen. Vooral de poederlak coating is een plus voor installatie aan de kust.

Volgende beschrijving kan beter "De staande buitenlamp heeft een E-27 fitting en is daarmee geschikt voor vrijwel alle type lichtbronnen." In feite is de lamp enkel geschikt voor LED kaars en cilinder lampen met een maximale diameter van 5 cm. De gewone LED peer lamp gaat er niet in.

Pluspunten

Goed product, snelle levering, zou weer bestellen

Pluspunten

Duidelijke communicatie, snelle levering!

Lever meteen ook lampen bij de bestelling

Beste Coen, Bedankt voor je beoordeling. Niet iedere klant heeft de behoefte aan een lichtbron bij zijn lamp en gezien goede ledlampen nog relatief duur zijn, leveren we deze inderdaad niet standaard mee. Een energiezuinige ledlamp kan tegen een geringe meerprijs wel direct erbij besteld worden. Op deze manier kan iedere klant zelf kiezen en betaald hij niets extra voor iets wat hij niet nodig heeft. Als de prijzen van ledlampen in de toekomst verder gaan zakken, dan zou het een optie zijn om het wel standaard mee te gaan leveren. Met vriendelijke groet, De Lichthoek

Pluspunten

Perfecte afhandeling. De volgende dag in huis en een scherpe prijs. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen!

Geen

Pluspunten

Zeer positieve ervaring. Bestellen ging makkelijk; prijs was mooi laag tov concurrentie en levering binnen paar dagen. Top dus. Extra positief punt: ik ben pro-actief gebeld of ik twee poeren ook voorbewerkt wilde krijgen voor mijn tuinlantaarns. Geen extra kosten, gewoon goede service. Top.

Geen.

Pluspunten

Perfecte en snelle afhandeling van de bestelling. Hoogstaande kwalitiet van de producten.

Ga door zoals nu

Over De Lichthoek

Bent u op zoek naar sfeervolle 220 volt tuinverlichting en woont u in Nederland of Belgiƫ? Dan bent u bij De Lichthoek op het juiste adres, inmiddels bestaat ons bedrijf alweer ruim 12,5 jaar en hebben we al vele buitenlampen -naar volle tevredenheid- mogen leveren aan bedrijven en particulieren.