Fijne winkel en webshop

In de winkel in Deventer zeer vriendelijk personeel en je wordt er altijd goed geholpen

Leuke kleding veel keus. Kosten voor het verzenden vind ik niet meer echt van deze tijd. Helemaal niet als je meer dan voor 100 euro bestelt. Daarnaast heb ik al een paar dagen dat de website niet goed werkt.

Geen verzendenbewijs lange wachttijd leverancier

Super slecht bedrijf schandalig politiek geen verzenden bewijs toch moet zelf belen en vragen over mijm bestelling niet meer leverbaar product maar toch geen kontakt met onze totaal bende

Groot assortiment kleren maar (te) hoge verzendkosten en lange levertijd.

Zoveel merken bij elkaar is heel fijn. Wel vind ik de verzendkosten te veel (ook niet boven een bepaald bedrag gratis) en daarbij staat er snelle levering, maar duurt altijd een paar dagen. Dat is niet van deze tijd.

Retourneren is een klus

Mooie kleding maar wat me tegenhoudt vaker te bestellen is het retourproces, dat is vrij gedateerd. Een hele lijst invullen, etiket printen en naar een DHL punt brengen. Daarnaast ook nog eens op eigen kosten, ik bestel hier alleen als ik het echt nergens anders kan vinden.

Levering en retour proces

Levering stond een hele lange tijd op “onderweg” terwijl pakket al een aantal dagen “blijkbaar” bij dhl ophaalpunt lag. Bij retour moet je zelf de retourkosten betalen, dat is niet van deze tijd en vind dit ook vreemd gezien kleding vaak retour gaat ivm maat afwijking.

Snelle levering, leuke kleding

Alles snel geleverd in de winkel.

Vriendelijk geholpen

Kleding laat ik altijd bezorgen in de winkel. Dan kan ik daar passen en bepalen wat ik koop en wat niet. Verkoopsters zijn altijd heel vriendelijk en behulpzaam. Ik vind dit klantvriendelijker en gemakkelijker dan bestellen en retourneren via een webwinkel.

Goed geholpen

tevreden

Belabberde service

Eerst ruim een week wachten op de bestelling. Na retourneren weer een week wachten. Nadat ik gevraagd heb wanneer de retour verwerkt wordt krijg ik een zeer onvriendelijke reactie terug. Tel daarbij de (veel te hoge) verzendkosten op...laatste bestelling daar!

Ik had twee longsleeves beteld, deze waren iets langer onderweg dan normaal, maar dat kwam blijkbaar doordat ze van een ander depot moesten komen. Ik heb contact gehad met de klantenservice en die mevrouw verduidelijkte waarom het iets langer duurde. De volgende dag lagen de longsleeves in de brievenbus. Al 2 keer besteld en al 2 keer tevreden over de service.

Slecht

De verzending duurt een eeuwigheid en retouren ook.

Na ruim een week nog geen reactie

Ruim een week geleden kleding besteld om af te halen in een van de winkels. Nog geen enkele reactie ontvangen. Na contact met de klantenservice kunnen ze ook niet vertellen wat de status is. Jammer, want tot nu toe waren de ervaringen goed.

Goed!

Gewoon snel en goed!

Zeer leuke en uitgebreide collectie in de sale. Helaas had ik na een week nog geen verzendbevestiging ontvangen maar werd dat prima opgelost door de klantenservice. Bestelling volgende dag zeer netjes ontvangen.

Lange levertijd

Mooie merken en zeker leuk in de sale, maar een erg lange levertijd. Ik wacht inmiddels al bijna 10 dagen op mijn pakket en heb nog steeds geen verzendbevestiging ontvangen.

Duurt vreselijk lang voordat t bezorgd is

Ik heb ruim 1.5 week moeten wachten op mn bestelling en waardoor er dus 2 artikelen niet meer geleverd konden worden....beetje jammer!

Uitstekende kwaliteit en enorm aanbod

Bij Amazingkids heb je een een enorm groot aanbod waaruit je kunt kiezen met kleding van uitstekende kwaliteit.

Zeker aan te bevelen

Al meerdere keren besteld bij amazing kids en elke keer keurig volgens schema geleverd.

Artikel blijkt naar week niet leverbaar

Slecht, op zondag twee truien besteld. Op vrijdag geïnformeerd waar de bestelling blijft...kreeg snel bericht dat een trui uit een ander filiaal moest komen. Ok, kan gebeuren. Zaterdag....trui is niet leverbaar....ja...dan baal ik daar wel van en had het liefst de keuze gehad om de hele order al dan niet te cancellen.

Niet aan te bevelen!

2x een Bestelling gedaan maar je dient zelf de retourkosten te betalen, vervolgens heeft het 2 maanden geduurd voordat het geld weer op de rekening stond...destijds stond er niet de juiste informatie omtrent retouren op de website waardoor er bij mij extra aanmaningskosten zijn ontstaan. Bij navraag laten ze dit in het midden en schuiven ze het af op Klarna. Ik bestel hier niet weer!

Super leuke kleren voor mn kids én man!

De site is goed overzichtelijk en ook makkelijk iets op te zoeken met de filters. De kleding is vaak in de Sale en je krijgt ook niet achterlijk veel mails in je inbox. Bestellen is ook een eitje. Ik ben er gek op!

Sneller levering

Ik was een beetje huiverig met bestellen door wat slechte reviews. Voor zekerheid had ik gekozen voor afterpay. De angst bleek ongegrond. De jurk van voor mijn dochter was de volgende dag al perfect bezorgd. Dus helemaal goed.