Snelle goede service

Overzichtelijke website, duidelijke foto's, leuke kleding en super snelle service!

Niet behulpzaam

Bij binnenkomst kort begroet door een medewerkster die aan een tafel zat. Medewerkster had het te druk met haar telefoon. Als enige klant in de winkel vroeg ik waar Z8 kleding lag. Er werd gewezen en de medewerkster ging weer verder op haar telefoon. Nadat ik nogmaals vroeg en zij mij nog niet hielp ben ik weggegaan. Echt absurd..

Snelle levering & prachtige kleertjes

Ik heb een paar prachtige kleertjes voor m'n kinderen gevonden in deze webshop. Alles past en ziet er goed uit. Over de kwaliteit kan ik nog weinig melden. Alles was i.i.g. met zorg verpakt. 1 item was helaas niet meer beschikbaar uiteindelijk en werd daar netjes van op de hoogte gebracht. Ik zou zeker nog een keer bestellen.

Goede, correcte en snelle levering van kwalitatief mooie spullen

Ik bestel al jaren bij Amazingkids. Waar eerder de levering altijd op zich liet wachten, is er nu vlotte levering! Prachtige spullen van zeer goede kwaliteit! Prima service!

Goede en snelle levering en makkelijk te retourneren!

Al mijn ervaringen met dit bedrijf zijn goed. Het is een duidelijke en goede site waar je snel datgene vind wat je zoekt. Ook de levering en de klantenservice zijn helemaal in orde!

Precies volgens procedure ontvangen. Overzichtelijke website.

Op een avond besteld, de volgende dag telefoontje, de dag erop gehaald. Snelle service, prima bediening en ook de prijs was goed.

Snelle verzending en mooie kleertjes

Kleding bestellen, in de winkel passen en dan pas beslissen...wat een service

Goede Website, Snel geleverd

Hele goede & duidelijke website. Vriendelijke klantenservice. Een nadeeltje is dat de website soms een beetje langzaam laad.

Leuke kleertjes

Leuke kleertjes en in de uitverkoop voor een lekke prijs. Ik laat de kleertjes in de winkel bezorgen. Daar kan ik rustig kijken of ik het leuk vind/ het de goede maat is, en meenemen wat me bevalt. De levering is snel.

Bezorging DHL slecht

Bestelling Klopt. Maar op onbekend adres bezorgd. Bezorging via DHL zeer slecht. Zal daardoor niet snel weer bestellen

Juist uit op geld maar van de levering nog niets gezien!

Sinds donderdag een bestelling geplaatst,nog altijd niets ontvangen.Zelfs geen mailtje dat de bestelling verstuurd is of dat de betaling goed gelukt is,och ik zou liegen toch vrijdag een mailtje gehad dat ik mijn betaling moest uitvoeren want dat mijn aankoop maar 4 werkdagen geldig is.Ik zal jullie dus niet aanbevelen bij iemand.

Duidelijke site en snelle levering!!

Altijd zeer goede ervaring met AK. Ook ruilen of retourneren perfect geregeld.

Goede producten, veel keuze

Veel besteld, leuke kortingen

Zeer goede ervaring!

Klantvriendelijk,snelle levering,betrouwbaar en mooie goede kwaliteitskleding!!

Leuke kinderkleding

Mooie aanbieding. Vlotte en snelle service. Mooie en uitgebreide collectie kinderkleding.

Super winkel

Een top winkel met heel veel leuke merken aan kinderkleding. Ik shop hier voor zowel mijn neefjes en nichtje als voor ons eigen kindje. Daarnaast ook vriendelijke medewerkers.

altijd zeer tevreden

Amazingkids is de enige kledingwebsite waar ik, sinds jaren, kinderkleding bestel! Naar volle tevredenheid!

Blij mee!

Fijne service en communicatie. Dochters blij, papa blij!

Top service tegen mooie prijs

Ik was blij met de digitale attendering dat Nik&Nik was afgeprijsd. Mijn dochters blij gemaakt met leuke shirts van een top kwaliteit tegen een scherpe prijs. Nadat de bestelling geplaatst was, snel en correct geleverd. Zo als gewoonlijk, was het weer een top service.

Vlot verloop, verzendkosten die aanvaardbaar zijn en zeer mooie collectie

Zeer snel geleverd. Super leuke merken.

Ik had mijn bestelling na een dag. Retour sturen nooit geen probleem.

Bestelling liet heel lang op zich wachten en uiteindelijk blijkt artikel niet meer leverbaar

Ik heb 11 dagen moeten wachten. Tussendoor gebeld waar m’n bestelling bleef. Het zou er echt aankomen. Krijg ik 10 minuten na het gesprek waarin beloofd werd dat ik morgen m’n bestelling zou op kunnen halen bij een winkel een mail dat product niet meer leverbaar is. Alsof ze dat tijdens het telefonisch gesprek al niet hadden kunnen zien. Ik vraag me dan af of er wel serieus naar m’n order gekeken is. Echt slecht dit!