onhandig

vind de website niet echt overzichtelijk en retourzenden is een heel gedoe

Veel keuze in mooie kleding!

Veel keuze in mooie kinderkleding. Al veel gekocht voor onze jongens!

Goed en snel

Fijn dat je alles thuis kunt passen en indien niet goed kunt retourneren. De optie achteraf betalen is hierbij ook erg fijn ;)

Goede kwaliteit kleding en betaalbaar

Altijd goed!

Jammer dat er geen ophaalpunt in Nijmegen (of in de buurt) meer is.

Uitstekend servies en brede assortiment!

Online bestellen, in de winkel passen en afrekenen is een super mogelijkheid. Altijd aardig en behulpzaam.

Makkelijk en snel je artikelen in huis, en een goede kwaliteit.

Makkelijk en snel

Goede service makkelijk en snel! Fijn dat je kunt passen en betalen in de winkel

Goede service en afhandeling!

Mooie kleding. Snelle levering. Haal het altijd in de winkel op en wordt keurig gebeld. Retour ook nooit problemen, ook niet als het artikel afgeprijsd is.

Vlot

Vlot verloop van bestelling tot levering. Uitstekende kwaliteit voor een degelijke prijs ook

Fijn meedenkend team in Veenendaal.

Super fijne winkel, ideaal shoppen op webshop en passen in Veenendaal

Super webshop en goede service

Veel keus, snelle levering.

Fijne winkel!

Je bestelt online en kunt in de winkel passen. Fijn personeel!

Erg leuke (web)winkel

Hele nette service en erg fijn dat je de bestelde artikelen pas in de winkel hoeft te betalen.

Super snelle levering !!

Binnen een paar uur lag mijn bestelling al bij de winkel klaar!! Zeer aardig personeel. Veel keus.

Ideaal online bestellen en passen in de winkel!

Al vaker besteld bij amazingkids.nl en het bevalt uitstekend!

Betaald en waar is mijn bestelling????

Maandag 30-9-19 voor het eerst besteld, betaald met iDeal en GEEN mail ontvangen??? Vandaag 2-10 geen mail, geen bestelling te zien in mijn account en 2x de klantenservice gebeld waarbij ik precies hetzelfde bandje te horen kreeg en werd er na precies 15 min. Opgehangen! Ik krijg hier een heel slecht gevoel over. Hoe krijg ik contact met jullie en MIJN GELD TERUG?

Mooie kleding

Mijn zoon was heel erg blij met zijn nieuwe Ballin trui.

Mooie kleding, super services nette levering

Top vest gekocht

Prachtig Cast Iron vest gekocht. Ook kleding van onze zoon is mooi. Spullen werden netjes en vlot geleverd, ik zou niet weten wat beter kan.

Leuke webshop

Alleen helaas geen retoursticker bij factuur. Veel kleding gekocht, 1 item zat niet goed bij mijn dochter en dan moet jezelf iets uitprinten, om het retour te sturen. Tevens zit het retourformulier op de achterkant van de factuur. Wel papiervriendelijk, maar niet bij retourzendingen.

Makkelijk, overzichtelijke website. Leuke merken.Snelle levering! alleen retourzendingen duren wat langer. Ruim week geleden retour gezonden (andere maat besteld) maar nog steeds geen reactie/ontvangst bevestiging.

top !!

super top !!

Super service!

Ik had een rokje gekocht in de Amazing kids winkel in Veenendaal. Helaas was deze te klein voor mijn dochter. Ik mocht via de webshop een grotere bestellen en de andere rok kon kosteloos retour. Echt een super klantenservice!