Traag

Zeer lange leveringstijd! Duurt lang eer zij het klaar hebben om te verzenden! Zeer spijtig

Mooie kleding, slechte mobiele website

Website voorheen op de mobiele telefoon was super slecht. Met deze vernieuwde site nog steeds bijzonder slecht. Terug gaan naar waar je was is het grootste probleem. Vind ik in deze tijd echt niet meer kunnen.

Levertijd duurt lang, retourneren zelf betalen

De kleding en de bijbehorende merken zijn erg aanlokkelijk… Maar levering duurde meer dan een week en retourneren op eigen kosten. En ze hanteren de datum van bestellen, dan moet je het dus relatief snel terug verzenden. Ik heb daarover contact opgenomen maar de mevrouw had waarschijnlijk geen tijd of zin om deze discussie aan te gaan. Ze was niet heel vriendelijk. Jammer want zo heb je aan mij een klant mi der..

Prima ervaring.

Levering op tijd. Retour procedure (op eigen kosten) ietwat omslachtig maar werkt ook prima. Wel onduidelijk waarom terugstorten geld zo lang moet duren: 5 dagen na bevestiging ontvangst retour nog steeds geen geld terug.

Jammer

Gisteren avond 3 pyjama's besteld, de ochtend daarna kwam ik er achter dat de broek die ik zocht ook te koop was. Na een telefoontje was het niet mogelijk deze er nog bij te doen. Jammer dat zo iets niet mogelijk is, dubbele verzendkosten zit niemand op te wachten.

Schnelle, zügige Lieferung. Optionen bei der Zahlung teilweise unverständlich, Ratenzahlung über Klarna obwohl nicht gewünscht

Retoure

Der Umtausch ist mühsam, es liegt kein Rücksendeformular anbei. Zudem entstanden zusätzliche Kosten.

Sehr zufrieden

Ich habe dreimal etwas bestellt und die Lieferung ist gut und schnell, die Kleider sind sehr schön und guter Qualität. Nur mit dem bezahlen mit Visa hat es 2- von 3-mal nicht direkt geklappt. Bei der Kundenservice haben Sie in beide Fälle nochmal ein Link geschickt und damit hat es dann doch geklappt. Auch Klarna funktioniert nicht richtig. Trotzdem würde ich Amazing Kids sehr empfehlen da die Kleider echt super sind.

Vlotte levering van mooie produkten

Ruime keuze Goed overzicht op de site Vlotte levering Voldoet aan de verwachting

Leuke website, veel keuze, met name ingeval van kortingen kijk ik voor wat leuks

Fijne website, geen supersnelle levering, maar prima binnen 3 tot 4 dagen. Jammer dat aantal artikelen toch niet leverbaar blijken, nette service door snelle terugstorten aankoopbedrag. Persoonlijk vind ik het jammer dat retoursturen van artikelen die niet bevallen niet gratis is, daar dit bij vele webshop wel het geval is.

Gewoon goed

Gewoon goed

Vriendelijk en duidelijk. Goede nazorg!

Een aantal kleding stukken besteld voor mijn zoon. Er ging wat mis bij het bezorgen, dat kan gebeuren. Dit is heel snel en met dikke tevredenheid snel opgelost.

Verwachtingen zijn waar gemaakt

Mooie aanbiedingen, goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit, snel geleverd

Erg blij met de spullen die ik altijd weer netjes en snel krijg opgestuurd. En al ik me vergis in de maat of het model, is dat zo opgelost.

Leuke kleren, maar service…

Het heeft een week geduurd voordat de kleren er waren. In die tussentijd totaal niks gehoord. Ook geen mail. Amazone kids durft zich ook nog verzendkosten te vragen bij hoge bedragen, boven de €230. Andere bedrijven hebben al geen verzendkosten meer bij €30- €50. Bij levering was de doos flink beschadigd. Gelukkig niks aan de kleding.

Markenkleidung zu Top-Preisen

Für hochwertige Kindermarken muss dementsprechend auch viel bezahlt werden . Hier habe ich die Möglichkeiten meine Lieblingsmarken zu erschwinglichen Preisen zu erhalten……und es tut dann auch nicht so sehr weh, wenn Löcher oder nichtwaschbare Flecken bei der Kleidung entstehen sollten.

Tolle Qualität und schnelle Lieferung

Ich empfinde nur zwei Dinge für nicht so schön , dass man nicht ab einem bestimmten Wert den Versand umsonst bekommt und das man jede Retour obwohl Amazing Kids einen enormen Umsatz macht den Kunden dafür aufkommen lässt . Ich wünschte mir auch wieder eine Filiale in Halle oder Umkreis und würde diese Filiale auch führen , es fehlt mir sehr diese schönen Sachen zu verkaufen . Beste Grüße Susanne Anhelm

Prima website

Veel keus, goede levering. Niet zulke duidelijk foto overzicht van de kleding

Snelle levering, retourneren wat omslachtig

Ik koop al enige jaren bij Amazing kids, zowel in de winkel in Schagen als online. Over beiden heel tevreden. Inderdaad, ik herken wel het omslachtige retourneerproces omdat je een formulier moet printen en handmatig invullen terwijl die gegevens ook op de leverbon staan. Dat je zelf voor de verzend- en retourkosten betaalt vind ik eigenlijk logisch. Waarom zou een bedrijf daarvoor opdraaien? Ik betaal toch ook niet de kosten van de post die bij mij thuis bezorgd wordt? Er loopt ook personeel die de kleding inpakt, verpakkingsmateriaal kost geld, bij retourneren moet kleding gecontroleerd, verwerkt, dus allemaal handelingskosten. Niemand werkt gratis. Dus die klacht snap ik niet zo van mensen.

Slecht niet alles is leverbaar

Slechte afhandeling voor de 2e keer besteld en weer alles niet leverbaar. Zaterdag besteld we zijn nu vrijdag en nog steeds niets binnen. Echt niet meer van deze tijd

Zeer slechte bezorging door DHL

Was gewoon thuis. Hebben het pakketje bovenop de brievenbussen gelegd. Kon er zelf niet bij en iedereen kon het meenemen.

Artikel retour gestuurd vanwege beschadiging. Direct reactie terug en snel nieuw exemplaar mogen ontvangen. Top!

Leuke nette gezellige winkel

Je wordt goed geholpen en alles kan. Leuke dames die goed helpen en mee denken

super trage verzenden en afhandeling 1x en nooit weer

Verschrikkelijke trage afhandeling van je bestelling. Er staat supersnelle verzenden met DHL. Nou zeg maar slakke tempo . dit ligt niet aan DHL maar aan Amazingkids zelf die sturen een mail met het is verzonden terwijl het nog niet is ontvangen door DHL. Daarbij wachten ze moet versturen op artikelen die ze niet op voorraad hebben maar bij een leverancier liggen en dus eerst nog naar hun toegestuurd moeten worden. Zie dit nergens op de website staan . Dan moet je ook nog eens betalen voor verzenden en retour sturen. Echt 1x en nooit weer.!!!!!!!!!!!!!