Belabberde service

Eerst ruim een week wachten op de bestelling. Na retourneren weer een week wachten. Nadat ik gevraagd heb wanneer de retour verwerkt wordt krijg ik een zeer onvriendelijke reactie terug. Tel daarbij de (veel te hoge) verzendkosten op...laatste bestelling daar!

Ik had twee longsleeves beteld, deze waren iets langer onderweg dan normaal, maar dat kwam blijkbaar doordat ze van een ander depot moesten komen. Ik heb contact gehad met de klantenservice en die mevrouw verduidelijkte waarom het iets langer duurde. De volgende dag lagen de longsleeves in de brievenbus. Al 2 keer besteld en al 2 keer tevreden over de service.

Slecht

De verzending duurt een eeuwigheid en retouren ook.

Na ruim een week nog geen reactie

Ruim een week geleden kleding besteld om af te halen in een van de winkels. Nog geen enkele reactie ontvangen. Na contact met de klantenservice kunnen ze ook niet vertellen wat de status is. Jammer, want tot nu toe waren de ervaringen goed.

Goed!

Gewoon snel en goed!

Zeer leuke en uitgebreide collectie in de sale. Helaas had ik na een week nog geen verzendbevestiging ontvangen maar werd dat prima opgelost door de klantenservice. Bestelling volgende dag zeer netjes ontvangen.

Lange levertijd

Mooie merken en zeker leuk in de sale, maar een erg lange levertijd. Ik wacht inmiddels al bijna 10 dagen op mijn pakket en heb nog steeds geen verzendbevestiging ontvangen.

Duurt vreselijk lang voordat t bezorgd is

Ik heb ruim 1.5 week moeten wachten op mn bestelling en waardoor er dus 2 artikelen niet meer geleverd konden worden....beetje jammer!

Uitstekende kwaliteit en enorm aanbod

Bij Amazingkids heb je een een enorm groot aanbod waaruit je kunt kiezen met kleding van uitstekende kwaliteit.

Zeker aan te bevelen

Al meerdere keren besteld bij amazing kids en elke keer keurig volgens schema geleverd.

Artikel blijkt naar week niet leverbaar

Slecht, op zondag twee truien besteld. Op vrijdag geïnformeerd waar de bestelling blijft...kreeg snel bericht dat een trui uit een ander filiaal moest komen. Ok, kan gebeuren. Zaterdag....trui is niet leverbaar....ja...dan baal ik daar wel van en had het liefst de keuze gehad om de hele order al dan niet te cancellen.

Niet aan te bevelen!

2x een Bestelling gedaan maar je dient zelf de retourkosten te betalen, vervolgens heeft het 2 maanden geduurd voordat het geld weer op de rekening stond...destijds stond er niet de juiste informatie omtrent retouren op de website waardoor er bij mij extra aanmaningskosten zijn ontstaan. Bij navraag laten ze dit in het midden en schuiven ze het af op Klarna. Ik bestel hier niet weer!

Super leuke kleren voor mn kids én man!

De site is goed overzichtelijk en ook makkelijk iets op te zoeken met de filters. De kleding is vaak in de Sale en je krijgt ook niet achterlijk veel mails in je inbox. Bestellen is ook een eitje. Ik ben er gek op!

Sneller levering

Ik was een beetje huiverig met bestellen door wat slechte reviews. Voor zekerheid had ik gekozen voor afterpay. De angst bleek ongegrond. De jurk van voor mijn dochter was de volgende dag al perfect bezorgd. Dus helemaal goed.

Snel geleverd, mooie kleding. Niets op aan te merken! Ps: alleen de zak waarin t geleverd werd had een grote snee. Gelukkig kleding niet beschadigd! Door pakketbezorger gedaan?

Altijd op tijd, altijd kwaliteit.

Ben al een aantal jaren klant van Amazing Kids. Ik ben erg te spreken over de kwaliteit van de kleding. Zelden stuur ik iets retour.

Altijd snelle en correcte service

Breed assortiment, goede levering.

Er is zeer ruime keus! Nette levering.

Alles ging perfect

Bestellen doe je eenvoudig en afterpay is ook ideaal.

Snelle afhandeling

Online besteld om de volgende dag al in de winkel op te halen. Top!

Snelle levertijd en scherpe prijzen

Veel kleding op voorraad die bij andere webshops al zijn uitverkocht. Regelmatig leuke aanbiedingen en een snelle levertijd. De enige reden dat ik geen 5 sterren heb gegeven is omdat het retourneren geld kost en via DHL verstuurd moet worden. Er zit bij ons in de buurt geen DHL servicepunt, dus moet daar altijd voor naar een andere plaats rijden.

Eerst keer dat ik een bestelling plaats zeer grote keuze en zeer snelle en correcte levering. Dank u wel zal zeker nog bestellen.

Prima: snel, accuraat en vriendelijke service

Goede ervaring, snel, vriendelijk en accuraat en veel keuze

Leuke winkel, vriendelijk personeel, behulpzaam en goede service!

Er is altijd iets leuks te vinden. Hangt je maat er niet tussen dan kun je bestellen via de site. Onzeker over welke maat? Dan mag je gewoon alle twee of zelfs alle drie de maten bestellen. Gratis geleverd in de winkel en geen verplichte afname. Vriendelijk personeel dat erg behulpzaam is zonder op te dringen. Kortom prettige winkel met prettige regels.

Goede site en snel telefoontje dat bestelling binnen is.