Zeer slechte bezorging door DHL

Was gewoon thuis. Hebben het pakketje bovenop de brievenbussen gelegd. Kon er zelf niet bij en iedereen kon het meenemen.

Artikel retour gestuurd vanwege beschadiging. Direct reactie terug en snel nieuw exemplaar mogen ontvangen. Top!

Leuke nette gezellige winkel

Je wordt goed geholpen en alles kan. Leuke dames die goed helpen en mee denken

super trage verzenden en afhandeling 1x en nooit weer

Verschrikkelijke trage afhandeling van je bestelling. Er staat supersnelle verzenden met DHL. Nou zeg maar slakke tempo . dit ligt niet aan DHL maar aan Amazingkids zelf die sturen een mail met het is verzonden terwijl het nog niet is ontvangen door DHL. Daarbij wachten ze moet versturen op artikelen die ze niet op voorraad hebben maar bij een leverancier liggen en dus eerst nog naar hun toegestuurd moeten worden. Zie dit nergens op de website staan . Dan moet je ook nog eens betalen voor verzenden en retour sturen. Echt 1x en nooit weer.!!!!!!!!!!!!!

Fijne winkel en webshop

In de winkel in Deventer zeer vriendelijk personeel en je wordt er altijd goed geholpen

Leuke kleding veel keus. Kosten voor het verzenden vind ik niet meer echt van deze tijd. Helemaal niet als je meer dan voor 100 euro bestelt. Daarnaast heb ik al een paar dagen dat de website niet goed werkt.

Geen verzendenbewijs lange wachttijd leverancier

Super slecht bedrijf schandalig politiek geen verzenden bewijs toch moet zelf belen en vragen over mijm bestelling niet meer leverbaar product maar toch geen kontakt met onze totaal bende

Groot assortiment kleren maar (te) hoge verzendkosten en lange levertijd.

Zoveel merken bij elkaar is heel fijn. Wel vind ik de verzendkosten te veel (ook niet boven een bepaald bedrag gratis) en daarbij staat er snelle levering, maar duurt altijd een paar dagen. Dat is niet van deze tijd.

Retourneren is een klus

Mooie kleding maar wat me tegenhoudt vaker te bestellen is het retourproces, dat is vrij gedateerd. Een hele lijst invullen, etiket printen en naar een DHL punt brengen. Daarnaast ook nog eens op eigen kosten, ik bestel hier alleen als ik het echt nergens anders kan vinden.

Levering en retour proces

Levering stond een hele lange tijd op “onderweg” terwijl pakket al een aantal dagen “blijkbaar” bij dhl ophaalpunt lag. Bij retour moet je zelf de retourkosten betalen, dat is niet van deze tijd en vind dit ook vreemd gezien kleding vaak retour gaat ivm maat afwijking.

Snelle levering, leuke kleding

Alles snel geleverd in de winkel.

Vriendelijk geholpen

Kleding laat ik altijd bezorgen in de winkel. Dan kan ik daar passen en bepalen wat ik koop en wat niet. Verkoopsters zijn altijd heel vriendelijk en behulpzaam. Ik vind dit klantvriendelijker en gemakkelijker dan bestellen en retourneren via een webwinkel.

Goed geholpen

tevreden

Belabberde service

Eerst ruim een week wachten op de bestelling. Na retourneren weer een week wachten. Nadat ik gevraagd heb wanneer de retour verwerkt wordt krijg ik een zeer onvriendelijke reactie terug. Tel daarbij de (veel te hoge) verzendkosten op...laatste bestelling daar!

Ik had twee longsleeves beteld, deze waren iets langer onderweg dan normaal, maar dat kwam blijkbaar doordat ze van een ander depot moesten komen. Ik heb contact gehad met de klantenservice en die mevrouw verduidelijkte waarom het iets langer duurde. De volgende dag lagen de longsleeves in de brievenbus. Al 2 keer besteld en al 2 keer tevreden over de service.

Slecht

De verzending duurt een eeuwigheid en retouren ook.

Na ruim een week nog geen reactie

Ruim een week geleden kleding besteld om af te halen in een van de winkels. Nog geen enkele reactie ontvangen. Na contact met de klantenservice kunnen ze ook niet vertellen wat de status is. Jammer, want tot nu toe waren de ervaringen goed.

Goed!

Gewoon snel en goed!

Zeer leuke en uitgebreide collectie in de sale. Helaas had ik na een week nog geen verzendbevestiging ontvangen maar werd dat prima opgelost door de klantenservice. Bestelling volgende dag zeer netjes ontvangen.

Lange levertijd

Mooie merken en zeker leuk in de sale, maar een erg lange levertijd. Ik wacht inmiddels al bijna 10 dagen op mijn pakket en heb nog steeds geen verzendbevestiging ontvangen.

Duurt vreselijk lang voordat t bezorgd is

Ik heb ruim 1.5 week moeten wachten op mn bestelling en waardoor er dus 2 artikelen niet meer geleverd konden worden....beetje jammer!

Uitstekende kwaliteit en enorm aanbod

Bij Amazingkids heb je een een enorm groot aanbod waaruit je kunt kiezen met kleding van uitstekende kwaliteit.

Zeker aan te bevelen

Al meerdere keren besteld bij amazing kids en elke keer keurig volgens schema geleverd.