Artikel blijkt naar week niet leverbaar

Slecht, op zondag twee truien besteld. Op vrijdag geïnformeerd waar de bestelling blijft...kreeg snel bericht dat een trui uit een ander filiaal moest komen. Ok, kan gebeuren. Zaterdag....trui is niet leverbaar....ja...dan baal ik daar wel van en had het liefst de keuze gehad om de hele order al dan niet te cancellen.

Niet aan te bevelen!

2x een Bestelling gedaan maar je dient zelf de retourkosten te betalen, vervolgens heeft het 2 maanden geduurd voordat het geld weer op de rekening stond...destijds stond er niet de juiste informatie omtrent retouren op de website waardoor er bij mij extra aanmaningskosten zijn ontstaan. Bij navraag laten ze dit in het midden en schuiven ze het af op Klarna. Ik bestel hier niet weer!

Super leuke kleren voor mn kids én man!

De site is goed overzichtelijk en ook makkelijk iets op te zoeken met de filters. De kleding is vaak in de Sale en je krijgt ook niet achterlijk veel mails in je inbox. Bestellen is ook een eitje. Ik ben er gek op!

Sneller levering

Ik was een beetje huiverig met bestellen door wat slechte reviews. Voor zekerheid had ik gekozen voor afterpay. De angst bleek ongegrond. De jurk van voor mijn dochter was de volgende dag al perfect bezorgd. Dus helemaal goed.

Snel geleverd, mooie kleding. Niets op aan te merken! Ps: alleen de zak waarin t geleverd werd had een grote snee. Gelukkig kleding niet beschadigd! Door pakketbezorger gedaan?

Altijd op tijd, altijd kwaliteit.

Ben al een aantal jaren klant van Amazing Kids. Ik ben erg te spreken over de kwaliteit van de kleding. Zelden stuur ik iets retour.

Altijd snelle en correcte service

Breed assortiment, goede levering.

Er is zeer ruime keus! Nette levering.

Alles ging perfect

Bestellen doe je eenvoudig en afterpay is ook ideaal.

Snelle afhandeling

Online besteld om de volgende dag al in de winkel op te halen. Top!

Snelle levertijd en scherpe prijzen

Veel kleding op voorraad die bij andere webshops al zijn uitverkocht. Regelmatig leuke aanbiedingen en een snelle levertijd. De enige reden dat ik geen 5 sterren heb gegeven is omdat het retourneren geld kost en via DHL verstuurd moet worden. Er zit bij ons in de buurt geen DHL servicepunt, dus moet daar altijd voor naar een andere plaats rijden.

Eerst keer dat ik een bestelling plaats zeer grote keuze en zeer snelle en correcte levering. Dank u wel zal zeker nog bestellen.

Prima: snel, accuraat en vriendelijke service

Goede ervaring, snel, vriendelijk en accuraat en veel keuze

Leuke winkel, vriendelijk personeel, behulpzaam en goede service!

Er is altijd iets leuks te vinden. Hangt je maat er niet tussen dan kun je bestellen via de site. Onzeker over welke maat? Dan mag je gewoon alle twee of zelfs alle drie de maten bestellen. Gratis geleverd in de winkel en geen verplichte afname. Vriendelijk personeel dat erg behulpzaam is zonder op te dringen. Kortom prettige winkel met prettige regels.

Goede site en snel telefoontje dat bestelling binnen is.

Heel tevreden

Mijn dochter was jarig en had een jurk uit gekozen, deze zou niet op tijd binnen komen omdat niet alles wat ik had besteld op voorraad was. Door een fijn contact werd dit toch op tijd bezorgd!

Altijd goed

Mijn ervaringen zijn altijd uitstekend. Never change a winning team dus blijf ik vaste klant.

Top service!! Geweldige online shop

Had voorafgaand aan de bestelling telefonisch contact over een jurk, super geholpen en er werd ook echt naar mijn vraag geluisterd! Super! Bestel hier vaak en elke x weer top!

Heel erg tevreden zoals altijd goede service en ook voor onze zoon

Super goede service Leuke acties en altijd alles goed voor elkaar

Zoals altijd super

Ik bestel hier al jaren en het bevalt me nog zoals altijd prima. Ruime keuze en snel geleverd

Super leuke babykleding voor een leuke prijs. Nu twee maal kort achter elkaar besteld en dik tevreden. Snelle levering ook.

Voordelig en snel bezorgd

Het broekje dat ik zocht was op voorraad en dat niet alleen, ook nog eens afgeprijsd! Ik ben tevreden.

Fijne winkel met een leuk assortiment! Online bestellen en in de winkel passen. Echt ideaal! Hele fijne winkel met leuke merken en vriendelijk personeel.

goede service, goede kwaliteit

De bestelling doe ik altijd online en haal het vervolgens op in de winkel. Het personeel in de winkel is altijd vriendelijk en behulpzaam, alles mag rustig gepast worden en als het toch niet helemaal naar het zin is dan hoeft het ook niet afgerekend te worden.

top service

overzichtelijke site, snel kunnen bestellen en snel geleverd