prijs en service

Bestellen gaat super makkelijk en de producten zijn zoals verwacht. Prijs kwaliteit uitstekend. Service echt top.

Fijne winkel met een leuk assortiment!

Online bestellen en in de winkel passen. Echt ideaal! Hele fijne winkel met leuke merken en vriendelijk personeel.

Snelle levering, netjes verpakt.

Website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Bestellen gaat vlot en de afhandeling is onberispelijk.

Ty

Klas

Snelle levering en leuke kleding

Geen probleem om te ruilen of terug te brengen. Krijg wel een tegoed bon, geen geld terug. Ook leuke artikelen in de sale.

Goede snelle levering

Goede levering, leuke degelijke merken

Goede maar langzame levering.

Bestel gemak maar levering mag echt sneller.

Leuke winkel

Veel keuze in leuke kleding. Ze krijgen geen 10 omdat het mij vaak onduidelijk is wanneer er een actie is. En soms vallen de kortingen tegen. En de verzend-en retourkosten zijn erg hoog!

Een geweldige leuke winkel voor kinder merk kleding!

Ik bestel meestal online en haal het op in de winkel. Dan kun je nog even goed kijken naar de maten ene merk valt anders ls andere merk. De service is super! Enigste ountje vind ik dat je een tegoed bon krijg bij retour brengen. Meestal heb ik daar geen problemen mee, maar kan me voorstellen dat andere mensen dat wel lastig vinden

Prima,

snelle levering. Mooie jas. Zoon blij

nog niks gehad

We krijgen nu een mail dat we een beoordeling mogen geven, maar we hebben nog helemaal geen kleren ontvangen.... Vorige week al besteld.

Kwaliteit!

Goede kwaliteit kleding, groot assortiment. Perfecte en snelle service en betaalbaar!

Duurt erg lang voor bestelling binnen is

Het is nu een week geleden dat ik een bestelling gedaan heb. Nog niets weer van gehoord.

Aanrader voor kinderkleding

Amazingkids is een website waar wij ieder jaar kleding voor de kinderen bestellen. Breed aanbod aan merken, goede service en snelle levering.

Snelle levering. Vind het alleen jamer dat je ook bij bestellingen ruim boven de € 100 Verzendkosten moet betalen.

Prima webshop met mooie aanbiedingen

De site is heel overzichtelijk en bestellen is simpel. Retourneren gaat via DHL en dat is helemaal prima, alleen het in orde krijgen van het retouretiket is een heel gedoe, dat is minder.

Super goed

Alles altijd netjes en snel geregeld

Uitgebreid aanbod, goede service, netjes opgestuurd.

Prima en zeer goede service

Daarnaast enige kinderkleding en te betalen

Mooie site, goede service!

Prachtige merken, snelle en goede service!

Ruime keuze. Snelle levering. Hele goede en vriendelijke service/medewerksters.

Hele goede en vriendelijke service/medewerksters

Perfecte en snelle afhandeling van de bestelling

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Vlot besteld en nadien snel geleverd.

Goeie kwaliteit kleding, goeie prijzen, leveringstijd aanvaardbaar, ruime keus

Professioneel bedrijf!

Valkenhof 29 1761HE Anna paulowna