Fijne tape, ook perfect als isolatiestrook voordeur

Het kaartje, met de verschillende kleuren tape, is heel handig. Een echte aanrader! De witte rubbertape, die ik besteld heb, werd snel geleverd. De kwaliteit van de tape voldoet prima aan mijn verwachting. De rubbertape is voor de traptreden bedoeld, maar ik gebruik hem als tochtstrook op de voordeur.

Fluitje van een cent!

Afmeten , schoonmaken, en plakken, stevig aanrollen even laten rusten, En voila een anti slip trap.

• Snelheid/levertijd

Strak, goed profiel en plakt heel goed.

De kleur bruin past prima bij mijn trap het profiel is prima in verhouding met de breedte van de strip. Plakt uitstekend (ontvet doekjes zitten er bij) Kwaliteit strip die er strak uitziet. Vele malen beter dan wat je in de bouwmarkten ziet liggen ,sterker nog deze soort kwam ik daar niet eens tegen vandaar de keuze op de antislip rubber tape.

Hele goede

netjes geleverd en verpakt. Makkelijk zelf te plakken.

• Snelheid/levertijd

Prima levering en prima materiaal.

de titel zegt alles al.

• Snelheid/levertijd

zeer fijn, duidelijk en overzichtelijk

Top service. Snel geleverd. We hebben eerst de test strips besteld om de juiste kleurkeuze te kunnen maken. Deze waren de volgende dag al binnen! Op basis daarvan uiteindelijk een kleurkeuze kunnen maken en deze ook besteld. Ook dit was binnen 2 dagen geleverd. Duidelijke uitleg erbij voor gebruik, en extra alchohol doekjes om het goed aan te kunnen brengen.

Wij zijn heel tevreden

Wij zijn hartstikke tevreden!Snelle levering en een goede beschrijving erbij hoe je de rubbertape het beste kunt aanbrengen. Nu maar hopen dat hij blijft zitten....

Heel goed!

Mijn complimenten, alles klopt. Monsterkaartje gratis en binnen 2dagen in huis. Kleur gekozen en besteld. De andere dag al in huis. Ik twijfelde over de afstand op de trede, even gevraagd met WA, en dezelfde dag nog antwoord van Joyce. En niet onbelangrijk heel makkelijk aan te brengen met 2 uurtjes was het voor elkaar. En het werkt de gladheid is voorbij. Dus voor mij de perfecte oplossing. Ik zal jullie aanbevelen hoor!

• Snelheid/levertijd

Mooie tape, maar plakkracht kan beter

De tape ziet er heel mooi uit en wordt geleverd met ruim voldoende alcohol reinigingsdoekjes om de traptredes schoon te maken. Ondanks goede reiniging en ontvetting twijfel ik over de plakkracht. Ik verwacht nog wel een keer na te moeten lijmen. Desondanks is dit natuurlijk veel gemakkelijker dan infrezen.

• Snelheid/levertijd

Beste Johanneke, Bedankt voor je reactie over onze antislip strip en de twijfels over de plak kwaliteit, wij kunnen niet zien hoe de tape is toegepast en op welke ondergrond het is geplakt. Een harde en vlakke ondergrond wordt door ons wel geadviseerd. De plaklaag die door de Nederlandse fabriek wordt aangebracht is van het merk TESA. Ik zal je het technische info blad e-mailen. De fabriek garandeert de kwaliteit die eigenlijk zelfs geschikt is voor een buiten toepassing en vochtbestendig is. Wij geven als antisliprubbertape 2 jaar 100% garantie op doorslijten en constructie, dus ook op het vast blijven zitten op traptreden.

Vlotte levering

• Snelheid/levertijd

Goede kwaliteit voor een prima prijs

Goede prijs, snelle levering.

• Snelheid/levertijd

Snel geleverd. Het product is qua kleur precies zoals op de foto. Ik heb de instructie video volledig gevolgd en uitstekend resultaat bereikt.

• Snelheid/levertijd

Snel geleverd, genoeg lengte en plak super!!

Goed geleverd en netjes verpakt, plak het in één keer goed, want je krijgt het er niet meer af. Wat ook de bedoeling is! Ga nu niet meer op me smoel van de trap. Helemaal goud dus!

Perfect snelle levering

Vrijdag besteld dinsdag al in huis! Dinsdag avond na nog geen 10-15 min al op de trap! Super netjes

Ik vind goed servers

• Snelheid/levertijd

Voldoet aan mijn verwachting.

prima service en produkt

x

Snel en duidelijk

Dank zij de filmpjes duidelijke instructie voor het aan brengen. Het ziet er mooi uit en we lopen veiliger op de trap

• Snelheid/levertijd

product super snel geleverd en vragen heel snelbeantwoord. gewoon zoals het hoort, fijn !

mooi en veilig

Gekozen voor de zandgele kleur op roomwitte trap. Het knippen en plakken is een precies werkje waar je echt even aandacht aan moet geven. Ik heb zelf een rechte lat met lijmtangen op de juiste plaats op de tree geklemd en de strip daarlangs op tree geplakt. Daarna de lat met de lijmklemmen op de strip om deze goed aan te drukken. Alles zit dan recht en goed vast (10 cm vanaf zijkant). Slijtage en duurzaamheid moet nog blijken. Het loopt niet vervelend en geeft een veilig gevoel.

• Snelheid/levertijd

Snel en compleet pakketje geleverd.

Duidelijke handleiding en extraatje alcoholdoekjes, handig en snel klaar.

Goef

Goed spul

Beter dan verwacht

Ik las de andere reacties over scherpe randen en verwarmen om de strip op maat te knippen en twijfelde of het wel de de juiste keuze was geweest. Echter heb ik nergens spijt van want het heeft me totaal geen moeite gekost. Geld was het waard.

top produkt

heb eerst een staaltje aangevraagd dat was er binnen een dag daarna bestelling geplaatst. Deze was er ook binnen een dag duidelijke omschrijving helemaal goed

• Snelheid/levertijd

Voldoet perfect aan onze eisen

Fijn dat er meerdere kleuren zijn, makkelijk aan te brengen, snelle levering en fijn van het kleuren kaartje vooraf, anders hadden we gewoon zwart gehad, nu grijs, past perfect bij onze witte trap. En in het gebruik fijne anti slip, ook met blote voeten, prima.

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2014 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouw trappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheid strips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breedt voor optimale grip en verschuiving weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.