superstrakke lijnen leggen

Bij het lezen van de gebruiksaanwijzingen dacht ik dat het een enorme klus zou worden. Na het leggen van twee treden kreeg ik de smaak te pakken en heb in een paar uur twee trappen met strips beplakt. Eindresultaat is superstrak

• Snelheid/levertijd

Geen marketingpraatje text antisliprubbertape rechts is wat het is!

Met een goede schaar, twee handen en een timmermansoog plus de alcohol cleandoekjes billenstrak gemonteerd.

• Snelheid/levertijd

Snel geleverd en eenvoudig aan te brengen

Na online research gekozen voor antislip rubbertape: prijs is erg aantrekkelijk, materiaal ziet er mooi uit en het is eenvoudig aan te brengen. Mooie laagdrempelige oplossing voor een gladde trap.

Goed geholpen en service

Goede service.

snelle levering en topproduct

21.30 besteld, volgende dag binnen. Starterskit besteld met roller en tape(zeker aan te raden) plakt goed en makkelijk te bewerken. Zeer tevreden

Prima spul.

Gemakkelijk aan te brengen Fijne keus in kleuren. Moet nog zien hoe het zich houdt op de lange termijn. Ik verwacht wel dat het lang meegaat.

• Snelheid/levertijd

Snelle levering en mooi materiaal

Onze trap is er mooi van geworden. Strips zijn Gemakkelijk goed en precies aan te brengen.

• Snelheid/levertijd

Prachtig product, prima prijs, duidelijke gebruikshandleiding.

Schoonmaken, vet vrijmaken, nogmaals schoonmaken en dan maar de gebruiksaanwijzing volgen. Alles duidelijk en daardoor makkelijk te doen. Heb voor de afstand bepaling een stuk houten hoeklijst gebruikt. Als je die nog hebt liggen, is dat aan te bevelen.

• Snelheid/levertijd

Goede snelle levering en kwaliteit

Goede snelle levering en kwaliteit product.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit de anti slip rubber strips.

• Snelheid/levertijd

Uitstekend product, super snel geleverd

Waar de bouwmarkt me alleen kon helpen aan een strip van een soort schuurpapier, vond ik bij antisliprubbertape.com het product wat ik zocht. Een brede strip van rubber, in een passende kleur. Eerst de gratis kleurenkaart aangevraagd om de juiste kleur te kunnen bepalen. Daarna een bestelling geplaatst. Deze werd een paar dagen later al bezorgd. Duidelijke omschrijving + materialen bijgevoegd, een kind kan de was doen!

Geweldig materiaal

Ik was op zoek naar antislip tape wat prettig aanvoelt, maar stevig/sterk genoeg is en goed blijft plakken. Na wat research op google, kwam ik telkens hierbij uit. Het is echt onwijs makkelijk te 'monteren' en het zit meteen goed. Het voelt direct veiliger aan en het is meteen ook nog eens mooi om te zien. Perfecte combi van veilig en mooi.

• Snelheid/levertijd

Effectief en gemakkelijk aan te brengen

Onze trap is een stuk. veiliger geworden.

Product zoals omschreven

Eerst kleurstrips aangevraagd. Juiste kleur uitgezocht en binnen twee dagen geleverd. En het belangrijkste. Product is goed te verwerken. Geen enkel probleem mee gehad. Top.

• Snelheid/levertijd

Snelle levering en goede kwaliteit strips

Levering en service is dik in orde. Zelfs tijdens corona crisis. Strips plakken erg sterk aan de trap. Dus helemaal tevreden.

• Snelheid/levertijd

Het geeft mij die grip die ik wens, het doet wat het moet doen en erg makkelijk te verwerken.

• Snelheid/levertijd

Op tijd geleverd, goede handleiding en makkelijk te doen!

Snelle levering goede kwaliteit

Het product werd op één dag geleverd, is gebruiksvriendelijk aan te brengen en van goede kwaliteit het past perfect op onze trap

Mooier dan verwacht

Erg blij Mee. Strips zijn mooier dan verwacht. Twee trappen beplakken kostte toch een aantal uur, maar het resultaat mag er zijn.

Weet ik nog niet

Ik heb de strips nog niet gebruikt

• Snelheid/levertijd

Snelle levering, goede tape!

Snelle levering, goede tape!

• Snelheid/levertijd

Maakt je trap weer veilig! :)

Mijn steile trap was toe aan een opknapbeurt. De trap is opnieuw geschilderd en daarna voorzien van een rubberen randje van antisliprubbertape.com. Het is makkelijk te gebruiken en blijft goed vastzitten. Mijn trap ziet er weer mooi uit.... en is weer veilig te gebruiken!

• Snelheid/levertijd

Kwaliteit van het product is prima

Ik had de verkeerde kleur ontvangen. Voordat ze de juiste kleur wilden toezenden moest de verkeerde kleur eerst bij hun retour binnen zijn. Dit vond ik teleurstellend.

Top produkt

Duidelijke instructies, makkelijk in gebruik. Blijft goed zitten op de trap.

Goed spul

Eerst even moeilijk met opstarten daarna gaat het vanzelf.

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2014 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouw trappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheid strips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breedt voor optimale grip en verschuiving weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.