Handige handleiding en gereedschappen

Dankzij de stans voor ronde kanten en de goede handleiding een mooi resultaat.

• Heb je verbeterpunten of tips? Liever 1 rol van 10m ipv 2 van 5 en tips over lengte bij draaiende trappen

Dag Casper, Heel erg bedankt voor jou tips! Die zijn altijd welkom! Met vr gr, Simon

klant vriendelijk

Ze geven gehoor aan de wensen.

• Heb je verbeterpunten of tips? retour beleid

Beste mijnheer Janki, Bedankt voor het aanpassen van uw beoordeling. Jammer genoeg kunnen wij u aanbeveling niet wijzigen. Wij hanteren de wettelijke termijn van terug betalen volgens onze algemene voorwaarden van 14 dagen. Ook in uw geval hebben we dit aangehouden. En N.B. uw retour kosten hebben wij ook voor u betaald. Met een vriendelijke groet, Simon van Eijk

Snelle levering, Goed verpakt, mooi product. Zeer tevreden, ook de blog met allerlei uitleg is echt een meerwaarde ga zo door!

Tevreden van

Snelle levering ,goeie uitleg erbij . Heb ik gekocht om de laatste stenen trede minder glad te maken ( houten trap met een stenen trede onderaan ) mijn twee geredde Galgo’s ( nu 4weken bij ons)( drie weken zonder antislip en 1 week met antislip)gleden er op uit ! Sedert dat de antislip erop kleeft hebben we het nog niet voor gehad ( kleeft er nu een 7tal dagen op) Voor ons is het zeker een goeie beslissing geweest, ik kan de antislip aanraden Mvg Sophie

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Geweldige snelle levering. Doen wat ze beloven

Nvt

• Heb je verbeterpunten of tips? Neen geweldige snelle levering

Echt Geweldige antislip tape!

Wat is dit een mooi product. Ten eerste: echt goede antislip! Ten tweede: super makkelijk aan te brengen! Ten derde: staat heel erg mooi en stijlvol op de trap!

• Heb je verbeterpunten of tips? Neen

Fantastisch product

Het zit stevig en het geeft een vertrouwd gevoel om met je sokken van de trap af te lopen. Ik zou dit product aanbevelen. Groet Koen

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Tape werkt goed en handleiding is duidelijk.

Tape werkt goed en handleiding is duidelijk.

• Heb je verbeterpunten of tips? Geen

Makkelijk in gebruik

Makkelijk te bevestigen. Lijkt er goed stevig op te zitten, maar het zit pas een week dus kan er nog weinig over zeggen. Puntje van aandacht: gebruik de alcohol doekjes alleen op de plekken waar de strip op komt en niet er naast. Bij mij nam het doekje namelijk alle verf mee met kale plekken op de trap als gevolg.

• Heb je verbeterpunten of tips? Puntje van aandacht: gebruik de alcohol doekjes alleen op de plekken waar de strip op komt en niet er naast. Bij mij nam het doekje namelijk alle verf mee met kale plekken op de trap als gevolg.

Makkelijk, goed van prijs en stylisch

De kleur paste precies bij mijn trap. Ook de bijgeleverde materialen was van goed kwaliteit en voldoende. Dus tot nu toe heel tevreden. En ik geef nooit een 10

• Heb je verbeterpunten of tips? Nope

Alles goed verlopen

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Goed en makkelijk aan te brengen.

Ze blijven goed zitten, Geven veel antislip. Snel aan te brengen.

Goed spul

Handige instructies meegeleverd, goede kwaliteit strip en kleefkracht. Is het geld waard! 15 treden met 2 bochten makkelijk te halen met de lengte, had ongeveer 1,5 meter over.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Ik heb daar mee gewerkt, plakt ook heel goed zolang je natuurlijk aan de voorschriften houd

prima geregeld

Zowel via telefoon, persoonlijk contact en via website alles top geregeld.

Goed en supersnel

Net als de vorige keer topservice en een fantastisch product (rubber plakstrip voor traptrede).

• Heb je verbeterpunten of tips? Geen

Mooi en gemakkelijk om aan te brengen

De tape staat mooi op onze pas geverfde trap. Het is heel gemakkelijk zelf aan te brengen. De tape werd al heel snel geleverd, kortom wij zijn erg tevreden.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Mooi product en netjes geleverd

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

snelle service en goed product

Erg snelle service. Het snijden en plakken van de strips ging erg makkelijk en nu kunnen we zorgeloos de trap af, zonder bang te zijn om van de trap af te glijden.

Helemaal top

Snelle en juiste levering, en binnen een paar uur antwoord op vragen

uitstekend

stevig materiaal, goed te verwerken, plakt goed

afspraken niet nagekomen

Op de website stond een leuke korting van 10%, helaas werkte die kortingscode niet. Enkele malen contact gezocht maar dit verliep zeer traag. Er werd beloofd dat ik de korting naderhand terugbetaald zou krijgen maar we zijn intussen alweer 10 dagen verder en ... nog steeds niets terugbetaald ;-)) De strip is redelijk kostbaar, ruim 50 euro voor een rol kunststof is behoorlijk, maar het product op zich is wel goed, stevig, plakt goed en is makkelijk te verwerken.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Beste meneer Brouwers, Jammer vinden wij het dat u niet tevreden bent over de manier van afhandelen door de klantenservice. Wij zullen proberen nog sneller en beter te reageren. Terugbetalen van de retouren (en in uw geval de korting omdat deze code niet werkte), doen wij altijd. Hiervoor hanteren wij een termijn van 14 dagen zoals omschreven in onze voorwaarden. In uw geval is dit niet gebeurd, omdat er twijfels over waren, want de kortingscode werkt altijd. Maar in uw geval was de maximale limiet bereikt qua aantallen. De terugbetaling is vervolgens de 28e februari aan u gedaan na een reminder van uw kant. Met vriendelijke groet, Simon van Eijk

Super service!

Wij zijn geweldig geholpen

• Heb je verbeterpunten of tips? geen

Doe het voor het te laat is...

Snelle levering en fijn als totaal pakket aangeboden. Met de meegeleverde instructies was het gemakkelijk aan te brengen. Neem wel de tijd dan heb je een prachtig eindresultaat. Elke vermindering van kans om te vallen van de trap moet je nemen. Esthetisch is het reuze meegevallen.

Mooi en snel

Precies zoals ik hoopte dat het zou zijn. Mijn zus raadde mij dit aan en vond ook dat het een goed product is en Snel geleverd.

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2013 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouw trappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheid strips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breed voor optimale grip en verschuiving weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.