prima service

kwaliteit kan ik nog niet aanbevelen, zit nog in de verpakking, maar waar ik zwart bedoeld had en grijs besteld kon ik deze probleemloos omruilen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd

Dat er iets mis kan gaan is bekend, maar dat het zo snel is opgelost is een unicum.

Recentelijk 2 rollen antislipstrips besteld elk van 5 meter. De eerste rol was met overlengte. Helaas de tweede was te kort en kwam ik 1 strip te kort. Bedrijf gemaild, geen geneuzel en 2 dagen later een extra strip. Top geregeld.

• Snelheid/levertijd

Stevig en goed aan te brengen materiaal

De tape is stevig, goed te bewerken met stans of mes en plakt zeer goed.

Teleurstellend

Ik heb ongeveer een jaar geleden mijn beide trappen trappen voorzien van antisliprubbertape. Ik heb dit gedaan op voorspraak van een kennis die hier een heel goede ervaring mee had. Mijn ervaring is echter dat na een jaar de lijm lijkt te gaan verweken. De strips gaan schuiven en lelijke lijmresten worden zichtbaar. Ik heb gereageerd en vrijwel direct werd mij nieuw materiaal aangeboden, een goede reactie vond ik. Bij het materiaal zat echter geen gebruiksaanwijzing meer en mijn mail om goede bevestigingstips wordt niet beantwoord. Ik vind dat jammer, het kost niets om een goed antwoord te geven. Ik denk dat het in beider belang is dat de strips nu wel goed blijven zitten.

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.

Beste meneer Nuenen, Excuses voor de late reactie, dit was niet onze bedoeling. Van Joyce had ik maandag begrepen dat u een technische vraag had over het reinigen van de treden en het verwijderen van de oude lijmlaag. Ik heb haar geadviseerd om aan u door te geven om hiervoor WD 40 te gebruiken of een sticker verwijderaar. Waarop u reageerde dat hier siliconen in zit en twijfelde of dit wel goed is. WD 40 is siliconen vrij en ook uitermate geschikt voor reinigen, het kan dus echt geen kwaad. Als u de restanten van de lijm hiermee inspuit en u laat dit intrekken een kwartiertje, dan kunt u met een schuursponsje (die in de keuken wordt gebruikt) de lijmresten makkelijk weghalen. Hierna en vlak voor het aanbrengen van de strip maakt u de trede schoon (ontvetten) met de bijgeleverde alcoholdoekjes. Waarom uw oude strip verschoven is weten wij niet, dit komt ook nooit voor, wij vermoeden dat het komt door het begin van de productie als de spuit giet mond wordt gereinigd en dat de fabriek te snel is gaan produceren waardoor de eerste meters vettig zijn en hierdoor de vliestape minder goed hecht. Voor het aanbrengen van de strip verwijs ik u naar ons filmpje op de site, met een advies zo min mogelijk de plaklaag met de handen aan te raken. Ik hoop u hiermee goed te hebben geïnformeerd en vraag u vriendelijk uw beoordeling te herzien omdat het geen onwil van ons was maar meer een tijdfase probleem door drukte. Met vriendelijke groet, Simon

mooie en functionele antisliptape

degelijke kwaliteit. makkelijk aan te brengen (gebruik een stukje aluminium hoeklijn) ook ronde uiteinden stansen is met wat geduld goed te doen.

• Snelheid/levertijd

Antisliprubbertape werkt waar voor het bedoeld is.

Duidelijke gebruiksaanwijzing film.

super antislipstrip

de strip is van zeer goede kwaliteit niet te breed en niet te smal met de meegeleverde doekjes vlak op trap schoon gemaakt en volgens de instructie op trede geplakt de strip plakt zeer goed vast kortom ik ben heel tevreden

• Snelheid/levertijd

Perfect product werkt goed geeft een veilig gevoel. Wij hebben er ronde kantjes aan gemaakt en met dat slag dingetje gaat dat heel makkelijk.

• Snelheid/levertijd

Degelijke mooie tape, makkelijk te monteren

Op de site een duidelijke instructie voor montage. Ziet er super goed uit. Zit stevig op de trap. Mooi resultaat

Prima service, snelle levering

Duidelijke instructies, makkelijk gereedschap. Goed product, trap is nu veel veiliger.

• Snelheid/levertijd

Super kwaliteit en gemakkelijk te plaatsen

Hoogstaande kwaliteit, duurzame uitstraling, zeer snel verzonden, fijn contact met klantenservice via de whatsapp, zeer gemakkelijk te plaatsen met behulp van een schaar/stanleymes, nette prijs/kwaliteit verhouding. Geen gevaarlijke trappen meer.

• Snelheid/levertijd

De strips aanbrengen lukt mij uitstekend. Het is makkelijk en je bent snel klaar. Ik kreeg naast mijn strips ook alcohol doekjes erbij, helemaal top! Als je gaat beginnen kijk dan nog eens naar filmpje op de site. over hoe je het moet doen. (Er zaten namelijk geen instructies bij, maar aan filmpje had ik genoeg)

Een top uitvinding

Blote voet vriendelijk 😀. De strip vond ik te breed voor mijn oude trap met korte treden. Gelukkig kon de strook mooi doormidden.

• Snelheid/levertijd

Makkelijk aan te brengen en doet wat het moet doen.

Positief

• Snelheid/levertijd

Prima snelle levering Goede gebruiksaanwijzing Uitstekend product En een sieraad voor de trap alsmede zeer veilig

Goed product

Goed product, Ziet er keurig uit op de trap. Goede kleefkracht. Dacht eerst 40 euro voor 15 meter antislip is best duur, maar nu het eenmaal op de trap zit zeg ik, z’n geld dubbel en dwars waard. En uitglijden op de trap daar zit niemand op te wachten!

• Snelheid/levertijd

Het zit er nu 2weken op. Super!!!!

Het aanbrengen ging heel makkelijk. Zeker met het profiel beiteltje. We voelen ons een stuk veiliger als we de trap aflopen. Dank

Superslipservice

Site is duidelijk en overzichtelijk. Snel gevonden wat we zochten. Bestellen ging simpel. Zeer snel geleverd. Goede kwaliteit- prijs verhouding.

• Snelheid/levertijd

voldoet aan al mijn veiligheidseisen

het product is stevig, gemakkelijk te bevestigen, blijft goed zitten en voorkomt uitglijden.

• Snelheid/levertijd

Plakt goed en maakt onze smalle trap veilig

Het staat er al, in één zin. Prijs kwaliteit is heel goed

• Snelheid/levertijd

Het is uitstekend materiaal maar het aanbrengen is wat moeilijker. Ben wel heel tevreden.

• Snelheid/levertijd

Hele fijne rubberstrip met geweldige plaktape, makkelijk aan te brengen en de kleur is ook mooi!

Ik ben heel tevreden!

Betrouwbare service

ondanks dat er van alles mis ging heel goede service!! Eerst zat er iets niet in het pakket, later bleek het laatste stuk van de tape niet helemaal goed. Nieuw stuk gekregen. Geen pobleem!

Eindresultaat is goed

Het kost wel zorgvuldigheid om de strip netjes recht te knippen en te plakken. Goed gereedschap is het halve werk! 1 meter vd 15m rol niet kunnen gebruiken. De plakstrip kwam mee met lostrekken vd papierstrip achterzijde. Tip: start in midden vd trap, dan heb je al enige ervaring bij onderste en bovenste treden die het meest in het zicht vallen! Eindresultaat is naar wens!

Uitstekend resultaat

Gemakkelijk te bevestigen en het resultaat is uitstekend

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2014 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouwtrappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheidsstrips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breedt voor optimale grip en verschuivings weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.