Simpel te plaatsen

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

meer grip makkelijk aan te brengen

We hebben twee trappen in een jaren 30 huis met zeil. De treden zijn rond gelegd. Mijn vrouw voelt zich wat onzekerder op die gadde trappen, zeker als ze op zokken loopt. Besloten om rubber strippen aan te brengen. Een rol besteld die kwam met ontvettingsdoekjes. Een mal gemaakt zodat elke strip op de zelfde plek komt en beide trappen geplakt. Totaal ongeveer 3 a 4 uur. Resultaat is netjes en het belangrijkste veel veiliger door befere grip.

• Heb je verbeterpunten of tips? Mogelijk een folder met aanbrengtips.

Werkt perfect, doet zijn werk!

Zeer gemakkelijk placeerbaar, heel goede kwaliteit

• Heb je verbeterpunten of tips? Alles is perfect voor mij

Ruime keus ,goede uitleg, alcohol doekjes voor ontvetten meegeleverd heel erg attent. Zal zeker aanbevelen en / of opnieuw bestellen

Beste regelen

Snelle levering, goede prijs.

Super product,

De koperkleur staat geweldig op de trap en is zeer effectief. Snelle levering en duidelijke handleiding

Kon minder!

Heel tevreden. Goede info op de site. Ook snelle levering.

Goede ervaring

Goede beschrijving en montage ging goed

Duidelijke info, goede levering

Goede informatie op de website en bij het product. Betrouwbare en snelle levering. Goede communicatie.

• Heb je verbeterpunten of tips? Nee

Beantwoorden keurig netjes je vraag. Dus geven altijd feedback

Eerst Informatie opgevraagd, Goede reviews gelezen, En niet onbelangrijk een snelle levering! Met andere woorden een betrouwbaar bedrijf. Lonneke Hensen Amsterdam

Veiliggoed!

Super antislip voor op de trap! De Kids lopen een stuk veiliger naar beneden!

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Chique uitstraling met geweldige kleefkracht

Makkelijk verwerkbaar.

• Heb je verbeterpunten of tips? Misschien vermelden om de tape na bevestiging met een kleine roller aan te drukken.

Simpel en mooie oplossing, na instructie film vrij eenvoudig zelf te doen

Levering binnen 2 werkdagen, kwalitatief goed materiaal en zelf uit te voeren

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

S’avonds 11 uur besteld, volgende dag in huis ! Makkelijk om op te trap te plakken, zit stevig vast en doet waarvoor je het koopt . Dus dik tevreden!

Snelle levering, prima product

De levering was heel snel. Eenvoudig te verwerken en plakt goed. De trap is nu een stuk veiliger!

• Heb je verbeterpunten of tips? Ik vond het gemakkelijker om de tape op de trap af te meten. Het meegeleverde schilderstape krulde te snel om goed te kunnen afmeten.

Heel goed product

6 jaar geleden heb ik ook deze tape gekocht. Dit zat er nog steeds goed op en zag er nog mooi uit. We zijn verhuisd naar een groter huis. De trap hebben we weer een nieuw verf laagje gegeven en voorzien van de antisliprubbertape. Een heel goed product wat ik iedereen zou willen aanbevelen.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Makkelijk aan te brengen, strak resultaat.

Vanaf het bestellen van proefstaaltjes tot aan het daadwerkelijk plakken, alles ging perfect. Materiaal is makkelijk te verkwerken en slijtvast. Het te plakken materiaal eerst met de meegeleverde alcoholdoekjes ontdoen van vet en vuil en daarna plakken. Ik ben zeer tevreden.

Snelle service , kwaliteitsproduct

We hebben de rubberstrips gekocht om op de trap te kleven en kregen deze zeer snel in de bus . Er waren duidelijke instructies bij en gratis huishoud-alcoholdoekjes en een afstandskaartje om de strips mooi recht te hangen . De strips kleven goed en waren makkelijk aan te brengen . Hopelijk blijven ze lang hangen . Bedankt antisliprubbertape.com

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Mooie en strakke oplossing op onze geverfde trap

Het materiaal de ene dag besteld en de andere dag geleverd. Makkelijk te verwerken en super strak op de trap. Goede tips ontvangen. Zo goed dat we ook voor de 2e trap hebben besteld.

Doesn't slip

I bought the tape to cover the worn-out parts of the wood on my stairs more than to actually help against slipping. It does help with the latter, so no problem there. And it also made my stairs more beautiful, because of extra contrast. So yeah, I am pretty happy about it.

Snel en mega fijn spul!

Ongelofelijk snelle levering, goed verpakt en gewoon heel fijn spul. De trap hebben we opgeknapt:)

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Duurde even voordat bestelling verstuurd was maar na whatsappcontact was pakket er volgende dag. Materiaal is prima in orde, goed te verwerken en zit stevig op trap. Tevreden met mooie resultaat en klantenservice.

• Heb je verbeterpunten of tips? Ook echt snel verzenden als dat op je website genoemd wordt ;-)

vlot in actie en reageren

De beschrijving van het gebruik en bevestigen van de materialen is goed en werkt zoals omschreven. Rubbertape doet zijn werk goed.

• Heb je verbeterpunten of tips? jouW ervaring is mét een w

Goed product!

Makkelijk aan te brengen, lijkt niet snel los te komen van de treden en ziet er ook nog eens mooi uit! Jammer dat ik hier geen foto van het resultaat kan uploaden.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Deze strips zijn TOP strips, blijven lang plakken en voelen super veilig op mijn gladde trap.

Vandaag besteld, volgende dag in huis! Heb ze al eerder gehad, jarenlang mee gedaan!

• Heb je verbeterpunten of tips? Als ik echt iets moet gaan bedenken dan kan ik alleen maar zeggen dat er misschien nog een paar extra kleurmogelijkheden mogen komen.

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2014 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouw trappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheid strips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breed voor optimale grip en verschuiving weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.