Top product!!

Het zat gemakkelijk wn snel op de trappen. Een heel degelijk product. Echte rubber. Kortom top product!!

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Jammer dat je niet kan bestellen als het product niet op voorraad is. Zet er dan bij dat de levertijd langer duurt omdat het niet op voorraad is ipv dat je geen bestelling kunt plaatsen

• Heb je verbeterpunten of tips? Als er op de site staat wij reageren snel op de app, reageer dan ook. Nu had ik helemaal geen reactie gekregen.

Goed product

Levering was erg netjes en snel. Fijn product om mee te werken. Goede uitleg er bij. En het resultaat is mooi.

• Heb je verbeterpunten of tips? Nee

goed product

makkelijk te verwerken product

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Uitstekend te verwerken tape.

Goede uitleg over aanbrengen van de tape.

• Heb je verbeterpunten of tips? Nee

Doelmatig en oogt mooi strak

Prima antislip tape. Het ziet er heel goed uit en zorgt voor voldoende antislip. De begeleidende instructie is helder. Ik heb ervoor gekozen om de strip niet helemaal over de volledige breedte te plakken en heb de uiteinden rond gemaakt met de bijbestelde stans. Al met al erg tevreden.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Goede kwaliteit rubber en voelt niet vervelend aan als je er overheen loopt

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Mijn ervaring is dat ik heel tevreden ben met de geleverde service en beveel het aan iedereen aan

• Heb je verbeterpunten of tips? Nee. Geen verbeterpunten. Ben heel tevreden

prima product

Verwerkt gemakkelijk, mooie kleur, blijft goed zitten!

• Heb je verbeterpunten of tips? geen verbetering dat ik zie

goed spul

zit erg sterk vast , wij drijven er een rol op een machine mee aan . gaat erg goed.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Snel geleverd en goeie kwaliteit.

Zeer makelijk in gebruik, oogt kwalitatief, tape plakt goed en lijkt sterk. Snelle levering.

• Heb je verbeterpunten of tips? Als Nederlander : het kan matuurlijk altijd goedkoper.

Gemak

Gemakkelijk te installeren mede door de filmpjes met instructie. Maar bovenal een stuk extra veiligheid in huis. Daarnaast binnen 24 uur bezorgd.

• Heb je verbeterpunten of tips? Stuur een mail als de order is verzonden

Fijne site supersnelle levering

Fijne duidelijke overzichtelijke site en snelle levering

Goed product

Beschrijving goed. Plakt ook zeer goed.

• Heb je verbeterpunten of tips? Meer alcohol doekjes.

Zeer goed product en snelle service

Na veel opties te hebben bekeken, leek de rubber strip de beste optie om onze trap veiliger te maken. We hadden alles snel in huis en de eerste trap is inmiddels klaar. Het is iets meer gepriegel dan gedacht (vooral door de draai in onze trap en de verschillende afmetingen van de treden) maar met een beetje geduld zitten de strips er stevig en netjes op. En het belangrijkste: het werkt goed! Zeer tevreden en gaan snel de andere trap doen.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

levering en product zoals omschreven op de site

Wij zijn druk aan het verbouwen. Maar deze antisliprubbertape lijkt ons een goede keuze om onze trap veilig te maken. Goede reviews, alle gereedschap wat jij nodig hebt is meegeleverd. Super!!!

Alles vlot verlopen

Demotjes aangevraagd, kleur gezocht, besteld en volgende dag geleverd met duidelijke instructie

• Heb je verbeterpunten of tips? Geen idee, mss eerdere reactie op aanvraag demo

Snelle levering voor super goed product

Snel en makkelijk besteld Duidelijk met goede hulpmiddelen makkelijk te monteren Top

• Heb je verbeterpunten of tips? Nope

Prima ervaring

Alleen jammer dat een pakket niet voldoende is voor een trap en dat je daar achter komt als je al bezig bent. En dan weer een na bestelling moet doen. Later hoorde ik van de persoon die mij dit had aangeraden dat je ook 15 meter had kunnen bestellen. Helaas vind ik dat op de website niet duidelijk aangegeven. Maar die zelfde man had niet mee gekregen dat je de strips rond kon afwerken. Het product zelf vind ik wel echt heel goed en ik ben er heel blij mee. De informatie op de website kan zeker beter. Daar heb ik ook wel een idee bij hoe dat zou kunnen.

• Heb je verbeterpunten of tips? Ja zie hierboven. Informatie beter op de website

Snel geleverd, prima product!

Maakt de trap heel mooi en veilig!

• Heb je verbeterpunten of tips? Betere verpakking.

Snelle levering, prima tape, goed te verwerken

snelle levering (ondanks corona / feestdagen) goede kwaliteit tape goed te verwerken

Snelle levering top product

3 jaar geleden hebben we al een keer eerder antisliprubbertape besteld. Omdat het product zo goed bevalt nu nogmaals besteld. Is makkelijk aan te brengen en duurzaam in gebruik.

Product en levering...Top

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Snelle levering en fijne keus aan kleuren.

Levering, betaling en bestellen verloopt snel en eenvoudig. Groot pluspunt is het ruime assortiment aan kleuren. En zeer prettig dat we een kaartje met alle kleuren op proef kregen zodat we bij de trap konden kijken wat het mooiste kleurt. Aanbrengen is zeer eenvoudig.

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2014 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouw trappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheid strips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breedt voor optimale grip en verschuiving weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.