Fantastisch product

Het zit stevig en het geeft een vertrouwd gevoel om met je sokken van de trap af te lopen. Ik zou dit product aanbevelen. Groet Koen

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Tape werkt goed en handleiding is duidelijk.

Tape werkt goed en handleiding is duidelijk.

• Heb je verbeterpunten of tips? Geen

Makkelijk in gebruik

Makkelijk te bevestigen. Lijkt er goed stevig op te zitten, maar het zit pas een week dus kan er nog weinig over zeggen. Puntje van aandacht: gebruik de alcohol doekjes alleen op de plekken waar de strip op komt en niet er naast. Bij mij nam het doekje namelijk alle verf mee met kale plekken op de trap als gevolg.

• Heb je verbeterpunten of tips? Puntje van aandacht: gebruik de alcohol doekjes alleen op de plekken waar de strip op komt en niet er naast. Bij mij nam het doekje namelijk alle verf mee met kale plekken op de trap als gevolg.

Makkelijk, goed van prijs en stylisch

De kleur paste precies bij mijn trap. Ook de bijgeleverde materialen was van goed kwaliteit en voldoende. Dus tot nu toe heel tevreden. En ik geef nooit een 10

• Heb je verbeterpunten of tips? Nope

Alles goed verlopen

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Goed en makkelijk aan te brengen.

Ze blijven goed zitten, Geven veel antislip. Snel aan te brengen.

Goed spul

Handige instructies meegeleverd, goede kwaliteit strip en kleefkracht. Is het geld waard! 15 treden met 2 bochten makkelijk te halen met de lengte, had ongeveer 1,5 meter over.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Ik heb daar mee gewerkt, plakt ook heel goed zolang je natuurlijk aan de voorschriften houd

prima geregeld

Zowel via telefoon, persoonlijk contact en via website alles top geregeld.

Goed en supersnel

Net als de vorige keer topservice en een fantastisch product (rubber plakstrip voor traptrede).

• Heb je verbeterpunten of tips? Geen

Mooi en gemakkelijk om aan te brengen

De tape staat mooi op onze pas geverfde trap. Het is heel gemakkelijk zelf aan te brengen. De tape werd al heel snel geleverd, kortom wij zijn erg tevreden.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Mooi product en netjes geleverd

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

snelle service en goed product

Erg snelle service. Het snijden en plakken van de strips ging erg makkelijk en nu kunnen we zorgeloos de trap af, zonder bang te zijn om van de trap af te glijden.

Helemaal top

Snelle en juiste levering, en binnen een paar uur antwoord op vragen

uitstekend

stevig materiaal, goed te verwerken, plakt goed

afspraken niet nagekomen

Op de website stond een leuke korting van 10%, helaas werkte die kortingscode niet. Enkele malen contact gezocht maar dit verliep zeer traag. Er werd beloofd dat ik de korting naderhand terugbetaald zou krijgen maar we zijn intussen alweer 10 dagen verder en ... nog steeds niets terugbetaald ;-)) De strip is redelijk kostbaar, ruim 50 euro voor een rol kunststof is behoorlijk, maar het product op zich is wel goed, stevig, plakt goed en is makkelijk te verwerken.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Beste meneer Brouwers, Jammer vinden wij het dat u niet tevreden bent over de manier van afhandelen door de klantenservice. Wij zullen proberen nog sneller en beter te reageren. Terugbetalen van de retouren (en in uw geval de korting omdat deze code niet werkte), doen wij altijd. Hiervoor hanteren wij een termijn van 14 dagen zoals omschreven in onze voorwaarden. In uw geval is dit niet gebeurd, omdat er twijfels over waren, want de kortingscode werkt altijd. Maar in uw geval was de maximale limiet bereikt qua aantallen. De terugbetaling is vervolgens de 28e februari aan u gedaan na een reminder van uw kant. Met vriendelijke groet, Simon van Eijk

Super service!

Wij zijn geweldig geholpen

• Heb je verbeterpunten of tips? geen

Doe het voor het te laat is...

Snelle levering en fijn als totaal pakket aangeboden. Met de meegeleverde instructies was het gemakkelijk aan te brengen. Neem wel de tijd dan heb je een prachtig eindresultaat. Elke vermindering van kans om te vallen van de trap moet je nemen. Esthetisch is het reuze meegevallen.

Mooi en snel

Precies zoals ik hoopte dat het zou zijn. Mijn zus raadde mij dit aan en vond ook dat het een goed product is en Snel geleverd.

Prima spul!

De bestelling was snel geleverd, maar ik besloot de wenteltrap eerst maar eens opnieuw te schilderen. Een paar dagen later heb ik de rubberen strips aan te brengen. Het was een gemakkelijke klus en het resultaat is prachtig!

prima product

Prima product, niets mis mee :)

Wat een kwaliteit!

Deze strip is wel 100x beter dan de oude strip die op mn trap zat. Deze zat er nog maar een paar maanden op, gekocht bij ons in de bouwmarkt. Bij sommige treden was de tape al snel gescheurd en verschoven en waren de korreltjes verdwenen. Ik had beter direct deze strip kunnen kopen. Vaak is goedkoop duurkoop dat blijkt maar weer eens. Wat is dat toch dat we altijd maar gefocust zijn op de prijs? Ben heel blij ermee!

• Heb je verbeterpunten of tips? kan niets bedenken

Mooi product!

Besteld en volgende dag keurig geleverd. Zeer goede kwaliteit, had ik niet verwacht eigenlijk. De strip plakt als een malle... Dikke prima dus.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Super snelle levering + goed omschreven hoe te gebruiken.

Op maandagavond laat besteld. De volgende dag werd het al bezorgt! Super snel! Het plakken gaat ook super makkelijk. Er zit een hele goede beschrijving bij! Heel makkelijk te doen voor de doe het zelfer! Zeker aan te raden bij andere! Als ik weer een trap moet doen zou ik het zo weer hier bestellen!

• Heb je verbeterpunten of tips? Geen tips of verbeterpunten!

Fantastische tape, trap voelt nu eindelijk veilig!!!

Na 3 keer van de trap te zijn gevallen, hebben we gekozen voor jullie rubbertape. Zeker na alle positieve reviews hadden we vertrouwen in de kwaliteit van jullie product. Het resultaat is fantastisch, het was makkelijk aan te brengen en door het afrondgereedschapje, hebben de strips een nette ronde kant. De trap is nu veilig en oogt nog steeds strak en modern. BEDANKT! Jammer dat we geen foto konden toevoegen, dat zou veel mensen overtuigen het product te kopen!

• Heb je verbeterpunten of tips? Nee

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2013 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouw trappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheid strips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breed voor optimale grip en verschuiving weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.