perfecte service

Super blij!

Makkelijk te verwerken. Mooi resultaat, voelt prima aan als je met sokken of blote voeten erover heen loopt. Had graag een foto mee willen sturen met het eindresultaat😁

• Snelheid/levertijd

Goeie afhandeling, snelle levering ondanks de huidige situatie. Ben benieuwd naar het resultaat!

Goede snelle service

Goede snelle service. What you see is what you get.

• Snelheid/levertijd

Heel kompleet pakket, alles zat erin top

Goed product!

Prima beschrijving hoe de strips te bevestigen. Kleur is zoals verwacht.

Wauw wat mooi

Wat een mooie antisliprubbertape zeg. Heel makkelijk te plakken en het zit er stevig op. Er zit een hele duidelijke beschrijving bij. Het geeft een frisse, veilige en mooie uitstraling op de trap. Erg blij mee......

• Snelheid/levertijd

mooie brede strip, makkelijk te bevestigen, werkt perfect

Precies genoeg tape voor mijn trap met 15 treden, gemakkelijk te knippen, mooi eindresultaat. Wel opletten met een ronde trap dat je de tape waarmee je de precieze afmeting maakt op de bovenkant van de strip plakt als je de hele trede beplakt, anders heb je een strip in spiegelbeeld. Alternatief is om de strips aan beide kanten cm korter dan de trede te nemen en de strips recht af te knippen.

• Snelheid/levertijd

Ze zitten er goed op .Was prima aan te brengen. Voel me een stuk veiliger nu op de trap. En het ziet er strak uit!

• Snelheid/levertijd

Goed te bevestigen ziet er netjes uit

De kleur was niet helemaal zoals besteld maar kwam wel goed uit. Het is niet te moeilijk te bevestigen en tot nu toe werkt het goed.

• Snelheid/levertijd

Snelle levering en zo te zien goede kwaliteit

Snelle levering, ziet er goed uit en de tijd zal het leren kwa slijtage en duurzaam heid en de lijm kracht we gaan het mee maken

• Snelheid/levertijd

Goed bedrijf nette mensen.

Ik ervaar het bedrijf als uitstekend. Goede klantenservice en het product is top.

• Snelheid/levertijd

Vlot kunnen plaatsen en uitstekend resultaat

Ik heb de uiteinden niet exact afgemeten, want daar loop ik toch niet. Dus wat ruimte ( 1 tot 2 scm) aan de uiteinden gelaten, wat het plaatsen zeer eenvoudig maakte. 15 treden in 20 minuten. Het heeft de trap mooier gemaakt en van uitglijden is geen sprake meer. Ik ben zeer tevreden.

Zeer goede service.

Mijn ervaring is dat het bedrijf een zeer goede service geeft. en de levering snel en goed verloopt, het product ziet er solide uit en heb er het volste vertrouwen in.

• Snelheid/levertijd

aangezien mij trap pas geverfd is moet de verf nog uitharden alvorens ik de tape kan aanbrengen

• Kwaliteit N.v.t.

Toppie

Nog nooit zo makkelijk een trap gedaan Met mijn twee linkerhanden was het zo gebeurd. En het zit muurvast

Fantastisch,!!!!!!!!

Tape na bestelling snel in huis en uitstekend antisliprubber!!! Top

Geniaal product

Makkelijk te verwerken tijdens montage.. Eindresultaat chique.. Werkt waar het voor bedoelt is.. Levering was snel.. Ben dik tevreden..

Super snelle levering

Netjes verpakt een aanrader. Ook de tip om de rubber strip even in warm water te leggen was nieuw voor me. Handig dit soort info waar door het leggen gemakkelijker gaat. Top.

• Snelheid/levertijd

Eenvoudig aan te brengen en ligt keurig op de treden!

Ontvangst 1 dag na bestelling. De dag daarop tape aangebracht en dank zij de zeer duidelijke handleiding eenvoudig aan te brengen.

Top Tape!!

Mijn vrouw viel vorige maand van de trap en hield daar een gebroken arm aan over. Het werd dus hoog tijd om de trap anti-slip te maken. Na wat rondneuzen op internet de site van antisliprubbertape.com gevonden. We hebben meteen voldoende besteld voor beide trappen in huis. Het aanbrengen is erg makkelijk met de duidelijke meegeleverde instructies. Het resultaat mag er zijn, behalve dat het er mooi uitziet, voelt het nu ook erg veilig. Dat hadden we veel eerder moeten doen! Dan had mijn vrouw nu niet zo’n pech gehad...

alles ok

snelle levering, goed product

Snel en betrouwbaar

Snel geleverd, goed verpakt. Doet wat het moet doen. En betaalbaar.

Uitstekend materiaal

De antisliprubbers van te voren even in warm (niet te warm) water doen, was een goede tip. Hierdoor kun je ze makkelijker aan brengen. Ze zitten stevig vast aan de trap. De alcoholdoekjes raad ik af om te gebruiken. De verflaag van de traptrede gaat er mee af. Een beter alternatief is om eerst de treden te stofzuigen en ze daarna met een hoge dosering allesreiniger te ontvetten.

Snelle levering. En duidelijke werkinstructie

Snelle complete levering. Duidelijke werkinstructie.

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2014 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouw trappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheid strips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breedt voor optimale grip en verschuiving weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.