Super tape!

+ duidelijke instructies + makkelijk werken met het complete set + goede kwaliteit + tape plakt goed + trap voelt veiliger aan en het tape loopt niet vervelend. + super snelle service Alles bij elkaar: mooi product van goede kwaliteit geleverd door een fijn bedrijf!

Super mooi materiaal

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

makkelijk te verwerken staat heel goed op onze trap

Goede kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden over de antisliptape. De trap is er alleen maar mooier op geworden. In eerste instantie was ik bij de bouwmarkt geweest maar de tape die ze daar verkopen lijkt op schuurpapier. Aangezien wij thuis op blote voeten of sokken lopen vonden wij het belangrijk dat de tape ook fijn aanvoelt. Al met al, zijn wij zeer tevreden met de kwaliteit en snelle zending!

• Heb je verbeterpunten of tips? Kleur die ik besteld heb komt niet geheel overeen met proefkaart. Waarschijnlijk een ander verfbad.

Tot nu toe uitermate tevreden

• Heb je verbeterpunten of tips? Geen

Geweldige antislip

Had hem zelf al op mijn trap gedaan, maar nu is mijn zoon ook om . Morgen gaande ook zijn trap veilig maken !

• Heb je verbeterpunten of tips? Nee

Geweldige extra looks aan mijn net geverfde trap.

2 weken geleden de antisliprubber gekocht. In eerste instantie wat twijfels over het product. Is het wel veilig genoeg? Blijf je nergens achter haken? Is het product van goed materiaal gemaakt? Deze vragen werden gelijk beantwoord. Het product is netjes verpakt en er zit een goede handleiding bij. Eenmaal uit de verpakking gehaald was de klus zo geklaard. Het rubber is niet alleen heel veilig, maar het ziet er ook nog eens verbluffend mooi uit. Het zwarte rubber met een witte trap is echt een aanrader!!

• Heb je verbeterpunten of tips? Geen!!

Fantastisch materiaal, en goede handleiding en tips om zelf aan te brengen

Heb nooit eerder dergelijke klus uitgevoerd, maar door de goede gebruikersinstructie was het zeer goed te doen! Heb geïnventariseerd wat de kosten zijn voor infrezen van een strip, deze oplossing is minstens zo mooi, zeker zo goed, maar veel goedkoper! Dank!

• Heb je verbeterpunten of tips? Aangeven wat het benodigd gereedschap is.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Tape ziet er goed uit. We hadden in eerste instantie wat moeite met het in het water leggen. Dat gaf een kleine krimp. Direct nieuwe tape gekregen en de strip op kamertemperatuur op de trap geplakt. Ziet er mooi uit.

Goede antislipstrip

Hele stevige en goede antislipstrip. De markeringstape is gewoon schilderstape. De prijs hiervan kan flink omlaag! Voor de rest een aanrader

• Snelheid/levertijd

Beste Rickie, Dank voor je reactie. Het klopt dat de tape een schilderstape is. Echter deze tape heeft een speciale plaklaag die goed plakt makkelijk los kan worden gemaakt en geen vlekken achterlaat. In deze schilderstape heb je heel veel soorten, kwaliteiten en prijzen uit ver weg landen, wij hebben de beste tape erbij gezocht. Met vriendelijke groet, Simon

Super product

Bestelling de volgende dag in huis, goede prijs-kwaliteit!

Top!,

Supper betrouwbare partij, levert zoals belooft. De strip reeds aangebracht, supper jullie handleiding. En een geweldig eind resultaat. Een veilig beloopbare trap. We zijn zeer tevreden. Wout.

Nette service

Snelle en nette volledige levering!

• Snelheid/levertijd

ze waren aan vervanging toe

naar heel wat jaren en de trap schilderen ook die fijne en veilige strips vervangen en dan wel de zelfde een aanbeveling

Super snel

Super snelle levering van de bestelling. Fantastisch. Ook een duidelijke website met scherpe prijzen. Kortom een aanrader.

• Snelheid/levertijd

Perfecte tape voor een passende prijs

Via google antisliprubbertape.com gevonden en meteen de samples laten toesturen. Op basis daarvan de beste passende kleur gekozen en besteld. Op de site vind je praktische tips over het aanbrengen van de tape en allerlei handige tools die je daarbij kunt gebruiken. Ik heb overigens alleen de antislip rubbertape gekocht, niet de hulpmiddelen, dat kon ik wel met eigen middelen oplossen. Tape plakt goed, laat niet los en zelfs spitse punten blijven perfect zitten. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend!

Blij verrast

Na enige terughoudendheid toch besteld en ik was blij verrast. Gemakkelijk te verwerken en het doet wat op de verpakking staat.

• Snelheid/levertijd

Ik had een pakket besteld, maar twijfelde na het verven van de trap over de kleur. Probleemloos opgelost door de klantenservice. Nieuw pakket besteld en de dag erop werd dat bezorgd. Montageinstructies zijn goed. Precies opvolgen en het werkt geweldig. Mijn tip: in plaats van aftekenen een aluminium hoekprofiel(20x20) kopen, even op maat zagen( kleinste tree) en je kunt de strip er zo langs leggen/plakken. Het resultaat is geweldig.

Alles prima

Makkelijk besteld, goede keuzemogelijkheden, snel geleverd, perfect product.

• Snelheid/levertijd

Prima rubber en zeer veilg, plakt uitstekend en is snel geleverd.

Na een flinke smak van de trap gevallen, door uitglijden met sokken aan. Met Google op jullie site beland. Het filmpje op you tube gaf prima instructie.

• Snelheid/levertijd

Prima kwaliteit voor een veilige trap

De trap moest beveiligd ivm de revalidatie na een bekkenbreuk en dat is goed gelukt. Goed materiaal!

• Snelheid/levertijd

Absoluut niet storend op de traptredes

Het doet waar het voor bedoeld is. Het gezin gaat nu zonder angst de trap af ( sommigen zijn een paar x van de trap gevallen m). Het geeft een veilig gevoel en ziet er ook nog eens prima uit.

• Snelheid/levertijd

Snelle levering en zeer makkelijk op te brengen

Binnen een paar dagen had ik de antislip in huis. De gebruiksaanwijzing is zeer vriendelijk en het is gemakkelijk om op te trap te brengen! De kleur is ook nog eens top

Makkelijk en mooi

De tape kwam een dag na bestelling binnen. Erg makkelijk om zelf aan te brengen en ziet er mooi uit!

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2014 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouw trappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheid strips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breedt voor optimale grip en verschuiving weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.