Mooi en goed product,

Wij hebben deze antislip rubber tape op ons trap geplakt, heel makkelijk om mee te werken en in no time klaar. En het eind resultaat mag er wezen.

Prima oplossing voor veilig 'trapverkeer'

Makkelijk aan te brengen. Grote kleefkracht. Veilig de trap op en af.

• Snelheid/levertijd

Super tape, makkelijk in gebruik en goed materiaal

Heel makkelijk in gebruik. Super snelle service. Ziet er heel mooi uit. Wij zijn heel tevreden!!

• Snelheid/levertijd

Super makkelijk te plaatsen het is echt een aanrander

Geweldig spul

• Snelheid/levertijd

Product is prima, contact leggen is lastig

Nadat ik bij het bestellen kennelijk zelf een fout had gemaakt met het invoeren van het adres heb ik meerdere malen zowel op dinsdag als op vrijdag op verschillende tijden gebeld maar helaas waren jullie niet bereikbaar.. uiteindelijk via het contact formulier toch contact weten leggen en het probleem werd keurig verholpen..strips staan mooi op de trap, contact opnemen zou makkelijker moeten gaan.

• Snelheid/levertijd

Product is top maar het contact of de bereikbaarheid zou beter mogen.

Het product is werkelijk geweldig. We zijn er erg tevreden over. Echter de manier van contact zoeken zou echt verbeterd mogen worden. Je krijgt na een paar dagen reactie per mail en per messenger is het kansloos. Misschien heeft het te maken met de vakantietijd maar dan nog...... Dit zou een nog beter bedrijf opleveren!! Doe er wat aan zou ik zeggen en dan krijgen jullie 3x 5 sterren!

• Snelheid/levertijd

Alleen zou ik de gebruiksaanwijzing die bijgevoegd is gelijk trekken met de montage video. In de video wordt er gesproken over 2 cm afstand vd rand vd treden. In de gebruiksaanwijzing hebben jullie het over 1,5 cm.

• Snelheid/levertijd

Kreeg het product snel toegestuurd. Zag er netjes uit. Uiteindelijk was de strip niet de kleur die we zochten maar terugsturen was geen probleem.

• Snelheid/levertijd

Prima product,wel wat laat geleverd.

Volgens mij heb ik het besteld op zondag. Op jullie website staat: Voor 21:00 besteld morgen in huis. Woensdag werd het bezorgd. Doe dan gewoon binnen 1 of 2 dagen., dan weet je zeker dat het goed gaat. Verder prima spul, dat makkelijk te monteren is. We heel goed aandrukken anders laat het op de hoeken weer los.

Gemakkelijk

Zowel het bestellen als het zelf plaatsen van de strips is gemakkelijk. Met deze strips is de trap strak afgewerkt én veilig.

plakt goed en loopt lekker

plakt goed en loopt lekker

• Snelheid/levertijd

Goede kwaliteit,snel geleverd.Ben zeer tevreden.👍

Is super

Geweldig materiaal en makkelijk te gebruiken.

Heel goed!

Zeer tevreden! vrijdags besteld om 8 uur de andere dag geleverd.

perfect product

snel geleverd en sterke kwaliteit.

Heel goed.

Makkelijk te verwerken en plakt goed.

Een goed en betrouwbaar product.

Een juiste en correcte behandeling. Een 10 met een griffel.

Werkt prima

Werkt uitstekend

snelle service

duidelijke website, mooi product

Super vriendelijk,

Snel geleverd! Super duidelijke uitleg en staat ook nog es mooi op de trap. Dus helemaal tevreden!

Goede en snelle service.

Duidelijke website. Mooie producten. Super helpdesk na klein probleempje. Zal hier vaker bestellen als nodig

Fijne duidelijke website.......

Snel geleverd en met een duidelijke beschrijving goed zelf te plakken. De trap ziet er ook nog eens heel goed uit en het loopt veel fijner en veiliger zo😊

Heel erg goed

De trap tape was heel snel geleverd. Ik heb het vandaag direct gemonteerd, geplakt. Ik dacht dat het moeilijker was maar de angst hiervoor is overbodig. plakt heel goed. Jammer dat ik geen foto kan plaatsen om het resultaat te zien. Groetjes Selma

Prachtig product en ook nog eens snel geleverd

Nadat ik gratis een monsterkaartje had ontvangen was het makkelijk een keuze te maken voor de kleur. Ook na het bestellen kreeg ik netjes een bevestiging van de verzending en de levering was sneller dat ik had verwacht. Erg netjes allemaal.

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2014 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouwtrappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheidsstrips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breedt voor optimale grip en verschuivings weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.