Mooie producten en prettige service

Door middel van een internet bestelling 2 x 6 handgrepen besteld. Toen het pakketje arriveerde waren er maar 1 x 6 handgrepen. Gebeld, super vriendelijk aan de telefoon en het probleem meteen opgelost. Een bedrijf wat weet wat service inhoudt! Een echte aanrader. Ook mooie kwaliteit spullen.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Makkelijk aan te brengen & maakt mijn trap meteen helemaal ‘af’. Echt een aanrader.

Makkelijke montage

Het ziet er goed uit en is makkelijk te monteren (wel precies werkje).

• Heb je verbeterpunten of tips? Nee

Top product dat makkelijk te verwerken is

Keuze gemaakt met het stalenkaartje. Bestelling gedaan en snel geleverd. Verwerking ging prima met bijgeleverde instructies. Mooi resultaat.

Bestel en snelle levering

• Heb je verbeterpunten of tips? Doorgaan zo

Zeer fijn product

Een week geleden aangebracht in brij korte tijd. Eenvoudig met de schaar op maat geknipt. Voldoende lengte om 15 treden te doen . Trap met de onlangs aangebrachte overzettreden bleek te glad om veilig te zijn. Pakket was voorzien van een kartonnen mal om de afstand te bepalen en voldoende alcohol doekjes.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Plakt perfect en blijft goed zitten

Het aanbrengen van de antisliprubbertape is zeer gemakkelijk met de bijgeleverde hulpmiddelen. Met het handige afrondhulpstuk is het eindresultaat zoals gewenst.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Mooie tape, goed mee te werken en top service.

1e pakketje was zoekgeraakt bij de post. Heel snel werd een nieuwe opgestuurd. De tape is heel mooi en eenvoudig aan te brengen. Super blij met het uiteindelijke resultaat!

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Mooi product met goede werk beschrijving

Het is even een klusje om het netjes aan te brengen maar de trap zag er daarna weer strak uit

• Heb je verbeterpunten of tips? Ik vond het jammer dat je niet zelf de RAL kleur kon kiezen. 9010 toch net even wat mooier dan 9003 Verder zaten er maar 10 alcoholdoekjes bij en heb ik 13 treden.

Makkelijk aan te brengen en mooi en degelijk product

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Snelle levering. Twee grote rollen tape ontvangen, netjes verpakt. Zodra de trap geschilderd is, ga ik ze bevestigingen.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Werkt prima en ziet er strak uit

Na beginnersfouten bij eerste trede (schildersplakband aan de onderkant geplakt...) ging het erg makkelijk. De verprutste strip konden we gelukkig op een smallere trede nog gebruiken dus geen man overboord. Esthetisch zeer verantwoord op een witte trap (zwarte strip). 15 meter was overigens meer dan genoeg. We hadden uiteindelijk nog wel twee tredes kunnen doen.

Precies zoals besteld

Antislip rubber tape besteld, incl half ronde pons en drukroller. Snel geleverd. Precies zoals beschreven op website. Eerst kleur staaltjes aangevraagd. Incl goede beschrijving hoe aan te brengen. Alcohol doekjes lossen wel een beetje het pas geverfde lak op. Dus voorzichtig mee doen en alleen gebruiken waar strook komt. Plak goed en zit stevig.

Topproduct

Zeer gemakkelijk te plaatsen, ontvettingsdoekjes erbij... Ales werd tot in de puntjes uitgelegd in de handleiding.

• Heb je verbeterpunten of tips? Een verwittiging via mail om toch een rolletje aan te kopen

Geweldig product!

Makkelijk aan te brengen, en werkt ook perfect! Ideaal product voor de trap!

Snelle en goede service/levering

Snelle en goede service. Daarnaast erg mooi dat er kosteloos proefmonsters besteld kunnen worden. Erg tevreden!

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Makkelijk aan te brengen en werkt super!

• Heb je verbeterpunten of tips? Nee

Kwaliteit super en snelle levering!

Zeer goede kwaliteit, goede beschrijving om te monteren. Alcohol doekjes werden er bij geleverd. Kortom ik ben heel tevreden!

Prima product

Snel

Vlotte levering

Goed product

Goede kwaliteit strip

Snelle levering. Goed te monteren op trap. Mooi design.

• Heb je verbeterpunten of tips? Nog niet....

goed product

Na googlen makkelijk te bestellen , snelle levering en makkelijk te bewerken . Wij zijn er helemaal blij mee

Mooi en goed product.

Goed product en ook gemakkelijk smaller te maken om het in overeenstemming met de afmetingen van de traptreden.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Na een gevaarlijke val van onze wenteltrap deze antislip besteld, snelle levering, fijne instructie, makkelijk te bevestigen, blijft prima plakken en ziet ook nog eens mooi uit!

SNELLE LEVERING , ZEER GOED PRODUCT

DE PERFECTE OPLOSSING VOOR GLADDE BINNENHUISTRAPPEN EN VOORAL JE KAN ZE KRIJGEN IN VERSCHILLENDE KLEUREN TOP PRODUCT IK WIST NIET DAT HET BESTOND GEZOCHT EN GEVONDEN !!!!

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2014 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouw trappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheid strips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breedt voor optimale grip en verschuiving weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.