Perfect product werkt goed geeft een veilig gevoel. Wij hebben er ronde kantjes aan gemaakt en met dat slag dingetje gaat dat heel makkelijk.

• Snelheid/levertijd

Degelijke mooie tape, makkelijk te monteren

Op de site een duidelijke instructie voor montage. Ziet er super goed uit. Zit stevig op de trap. Mooi resultaat

Prima service, snelle levering

Duidelijke instructies, makkelijk gereedschap. Goed product, trap is nu veel veiliger.

• Snelheid/levertijd

Super kwaliteit en gemakkelijk te plaatsen

Hoogstaande kwaliteit, duurzame uitstraling, zeer snel verzonden, fijn contact met klantenservice via de whatsapp, zeer gemakkelijk te plaatsen met behulp van een schaar/stanleymes, nette prijs/kwaliteit verhouding. Geen gevaarlijke trappen meer.

• Snelheid/levertijd

De strips aanbrengen lukt mij uitstekend. Het is makkelijk en je bent snel klaar. Ik kreeg naast mijn strips ook alcohol doekjes erbij, helemaal top! Als je gaat beginnen kijk dan nog eens naar filmpje op de site. over hoe je het moet doen. (Er zaten namelijk geen instructies bij, maar aan filmpje had ik genoeg)

Een top uitvinding

Blote voet vriendelijk 😀. De strip vond ik te breed voor mijn oude trap met korte treden. Gelukkig kon de strook mooi doormidden.

• Snelheid/levertijd

Makkelijk aan te brengen en doet wat het moet doen.

Positief

• Snelheid/levertijd

Prima snelle levering Goede gebruiksaanwijzing Uitstekend product En een sieraad voor de trap alsmede zeer veilig

Goed product

Goed product, Ziet er keurig uit op de trap. Goede kleefkracht. Dacht eerst 40 euro voor 15 meter antislip is best duur, maar nu het eenmaal op de trap zit zeg ik, z’n geld dubbel en dwars waard. En uitglijden op de trap daar zit niemand op te wachten!

• Snelheid/levertijd

Het zit er nu 2weken op. Super!!!!

Het aanbrengen ging heel makkelijk. Zeker met het profiel beiteltje. We voelen ons een stuk veiliger als we de trap aflopen. Dank

Superslipservice

Site is duidelijk en overzichtelijk. Snel gevonden wat we zochten. Bestellen ging simpel. Zeer snel geleverd. Goede kwaliteit- prijs verhouding.

• Snelheid/levertijd

voldoet aan al mijn veiligheidseisen

het product is stevig, gemakkelijk te bevestigen, blijft goed zitten en voorkomt uitglijden.

• Snelheid/levertijd

Plakt goed en maakt onze smalle trap veilig

Het staat er al, in één zin. Prijs kwaliteit is heel goed

• Snelheid/levertijd

Het is uitstekend materiaal maar het aanbrengen is wat moeilijker. Ben wel heel tevreden.

• Snelheid/levertijd

Hele fijne rubberstrip met geweldige plaktape, makkelijk aan te brengen en de kleur is ook mooi!

Ik ben heel tevreden!

Betrouwbare service

ondanks dat er van alles mis ging heel goede service!! Eerst zat er iets niet in het pakket, later bleek het laatste stuk van de tape niet helemaal goed. Nieuw stuk gekregen. Geen pobleem!

Eindresultaat is goed

Het kost wel zorgvuldigheid om de strip netjes recht te knippen en te plakken. Goed gereedschap is het halve werk! 1 meter vd 15m rol niet kunnen gebruiken. De plakstrip kwam mee met lostrekken vd papierstrip achterzijde. Tip: start in midden vd trap, dan heb je al enige ervaring bij onderste en bovenste treden die het meest in het zicht vallen! Eindresultaat is naar wens!

Uitstekend resultaat

Gemakkelijk te bevestigen en het resultaat is uitstekend

Snel geleverd goede service

Snelle service en snel in huis geleverd

Mooi en goed product,

Wij hebben deze antislip rubber tape op ons trap geplakt, heel makkelijk om mee te werken en in no time klaar. En het eind resultaat mag er wezen.

Prima oplossing voor veilig 'trapverkeer'

Makkelijk aan te brengen. Grote kleefkracht. Veilig de trap op en af.

• Snelheid/levertijd

Super tape, makkelijk in gebruik en goed materiaal

Heel makkelijk in gebruik. Super snelle service. Ziet er heel mooi uit. Wij zijn heel tevreden!!

• Snelheid/levertijd

Super makkelijk te plaatsen het is echt een aanrander

Geweldig spul

• Snelheid/levertijd

Product is prima, contact leggen is lastig

Nadat ik bij het bestellen kennelijk zelf een fout had gemaakt met het invoeren van het adres heb ik meerdere malen zowel op dinsdag als op vrijdag op verschillende tijden gebeld maar helaas waren jullie niet bereikbaar.. uiteindelijk via het contact formulier toch contact weten leggen en het probleem werd keurig verholpen..strips staan mooi op de trap, contact opnemen zou makkelijker moeten gaan.

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2014 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouwtrappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheidsstrips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breedt voor optimale grip en verschuivings weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.