Goed en snel geleverd. Ook de antislipstrip plakt goed

• Snelheid/levertijd

Prijs, kwaliteit, monsterkaartje, klantenservice, het klopt allemaal en ook echte mensen achter dit bedrijf. Ga zo door!

• Snelheid/levertijd

Eenvoudig zelf de veiligheid van de trap verhogen

De tip om de strip in warm water te leggen , maakte het aanbrengen gemakkelijker

• Snelheid/levertijd

Snelle levering van een goed product

Een mooie nieuwe trap wil je niet ontsieren met een antisliprandje. Nadat dochter er vanaf gegleden was, ben ik op zoek gegaan naar een mooi randje. Fijn, dat het randje ook in het grijs kon. Het maakt de trap helemaal af én veilig!

• Snelheid/levertijd

Gemakkelijk aan re brengen en voldoet prima.

Antislipprofiel aangebracht op een houten trap. Het risico van uitglijden is nu veel kleiner geworden.

• Snelheid/levertijd

Ziet er mooi uit en werkt fantastisch!

Fijn om van tevoren staaltjes te kunnen ontvangen, zo kan je zien hoe breed het is en hoe mooi dat staat en welke kleur je mooi vindt passen. Snelle levering, handige instructies op de site en goed aan te brengen en een prachtig resultaat. De trap is nu niet glad meer en loopt fijn.

eenvoudig te plaatsen

Als iemand als ik met 2 linkerhanden de strips kan plaatsen dan kan iedereen het. Of het effectief afremt dan moet de toekomst nog uitwijzen

Zeer goede tape

De tape zit er nu ongeveer een maand op. Het plakt zeer goed en daarnaast voelt het heel veilig aan. Mijn ervaring is dat deze tape een betere veiligheid biedt dan overige tape die je in de bouwmarkt kunt krijgen.

Fijne antislip.

JUISTE KLEUR SNELLE LEVERING PLAKT UITSTEKEND.

• Snelheid/levertijd

Fantastisch! Het plakt goed, makkelijk aan te brengen.

Wij hebben de tape nu ruim een maand op onze gelakte trap zitten. De tape plakt erg goed, en zorgt er voor dat ik inderdaad niet meer uitglijd! Top dus! Het aanbrengen van de tape is niet zo moeilijk. Bij de bestelling zitten alcohol doekjes waarmee je de plek van plaatsing schoon en vetvrij kan maken. Dat is erg fijn. Ik had verwacht dat de tape erg stug zou zijn, maar niets is minder waar. Kortom, ik ben erg tevreden over het product en zou het iedereen aanraden. De prijs voor tape vind ik wel duur. Maar als je het vergelijkt met andere producten voor anti slip op de trap, valt het mee. Daarom hebben wij er toch voor gekozen de anti slip rubbertape te kiezen.

• Snelheid/levertijd

Blij dat we niet meer glijden op de trap!

Heel handig met het aanbrengen! Onwijs blij dat de trap geen glijbaan meer is!

Beste Kwaliteit voor goeie prijs & binnen 1 dag geleverd

Nadat ik een monsterkaartje gratis heb ontvangen heb ik de kleur uitgekozen en ik had de bestelling 1 dag na bestellen al in huis, echt een super snelle goeie service!

• Snelheid/levertijd

gemakkelijk te bevestigen, afmeten vergt wel precisie

Mooi en functioneel. Antislip maakt de trap veiliger.

prima service

kwaliteit kan ik nog niet aanbevelen, zit nog in de verpakking, maar waar ik zwart bedoeld had en grijs besteld kon ik deze probleemloos omruilen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd

Dat er iets mis kan gaan is bekend, maar dat het zo snel is opgelost is een unicum.

Recentelijk 2 rollen antislipstrips besteld elk van 5 meter. De eerste rol was met overlengte. Helaas de tweede was te kort en kwam ik 1 strip te kort. Bedrijf gemaild, geen geneuzel en 2 dagen later een extra strip. Top geregeld.

• Snelheid/levertijd

Stevig en goed aan te brengen materiaal

De tape is stevig, goed te bewerken met stans of mes en plakt zeer goed.

Teleurstellend

Ik heb ongeveer een jaar geleden mijn beide trappen trappen voorzien van antisliprubbertape. Ik heb dit gedaan op voorspraak van een kennis die hier een heel goede ervaring mee had. Mijn ervaring is echter dat na een jaar de lijm lijkt te gaan verweken. De strips gaan schuiven en lelijke lijmresten worden zichtbaar. Ik heb gereageerd en vrijwel direct werd mij nieuw materiaal aangeboden, een goede reactie vond ik. Bij het materiaal zat echter geen gebruiksaanwijzing meer en mijn mail om goede bevestigingstips wordt niet beantwoord. Ik vind dat jammer, het kost niets om een goed antwoord te geven. Ik denk dat het in beider belang is dat de strips nu wel goed blijven zitten.

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.

Beste meneer Nuenen, Excuses voor de late reactie, dit was niet onze bedoeling. Van Joyce had ik maandag begrepen dat u een technische vraag had over het reinigen van de treden en het verwijderen van de oude lijmlaag. Ik heb haar geadviseerd om aan u door te geven om hiervoor WD 40 te gebruiken of een sticker verwijderaar. Waarop u reageerde dat hier siliconen in zit en twijfelde of dit wel goed is. WD 40 is siliconen vrij en ook uitermate geschikt voor reinigen, het kan dus echt geen kwaad. Als u de restanten van de lijm hiermee inspuit en u laat dit intrekken een kwartiertje, dan kunt u met een schuursponsje (die in de keuken wordt gebruikt) de lijmresten makkelijk weghalen. Hierna en vlak voor het aanbrengen van de strip maakt u de trede schoon (ontvetten) met de bijgeleverde alcoholdoekjes. Waarom uw oude strip verschoven is weten wij niet, dit komt ook nooit voor, wij vermoeden dat het komt door het begin van de productie als de spuit giet mond wordt gereinigd en dat de fabriek te snel is gaan produceren waardoor de eerste meters vettig zijn en hierdoor de vliestape minder goed hecht. Voor het aanbrengen van de strip verwijs ik u naar ons filmpje op de site, met een advies zo min mogelijk de plaklaag met de handen aan te raken. Ik hoop u hiermee goed te hebben geïnformeerd en vraag u vriendelijk uw beoordeling te herzien omdat het geen onwil van ons was maar meer een tijdfase probleem door drukte. Met vriendelijke groet, Simon

mooie en functionele antisliptape

degelijke kwaliteit. makkelijk aan te brengen (gebruik een stukje aluminium hoeklijn) ook ronde uiteinden stansen is met wat geduld goed te doen.

• Snelheid/levertijd

Antisliprubbertape werkt waar voor het bedoeld is.

Duidelijke gebruiksaanwijzing film.

super antislipstrip

de strip is van zeer goede kwaliteit niet te breed en niet te smal met de meegeleverde doekjes vlak op trap schoon gemaakt en volgens de instructie op trede geplakt de strip plakt zeer goed vast kortom ik ben heel tevreden

• Snelheid/levertijd

Perfect product werkt goed geeft een veilig gevoel. Wij hebben er ronde kantjes aan gemaakt en met dat slag dingetje gaat dat heel makkelijk.

• Snelheid/levertijd

Degelijke mooie tape, makkelijk te monteren

Op de site een duidelijke instructie voor montage. Ziet er super goed uit. Zit stevig op de trap. Mooi resultaat

Prima service, snelle levering

Duidelijke instructies, makkelijk gereedschap. Goed product, trap is nu veel veiliger.

• Snelheid/levertijd

Super kwaliteit en gemakkelijk te plaatsen

Hoogstaande kwaliteit, duurzame uitstraling, zeer snel verzonden, fijn contact met klantenservice via de whatsapp, zeer gemakkelijk te plaatsen met behulp van een schaar/stanleymes, nette prijs/kwaliteit verhouding. Geen gevaarlijke trappen meer.

• Snelheid/levertijd

De strips aanbrengen lukt mij uitstekend. Het is makkelijk en je bent snel klaar. Ik kreeg naast mijn strips ook alcohol doekjes erbij, helemaal top! Als je gaat beginnen kijk dan nog eens naar filmpje op de site. over hoe je het moet doen. (Er zaten namelijk geen instructies bij, maar aan filmpje had ik genoeg)

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2014 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouwtrappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheidsstrips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breedt voor optimale grip en verschuivings weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.