Snel en duidelijk

Dank zij de filmpjes duidelijke instructie voor het aan brengen. Het ziet er mooi uit en we lopen veiliger op de trap

• Snelheid/levertijd

product super snel geleverd en vragen heel snelbeantwoord. gewoon zoals het hoort, fijn !

mooi en veilig

Gekozen voor de zandgele kleur op roomwitte trap. Het knippen en plakken is een precies werkje waar je echt even aandacht aan moet geven. Ik heb zelf een rechte lat met lijmtangen op de juiste plaats op de tree geklemd en de strip daarlangs op tree geplakt. Daarna de lat met de lijmklemmen op de strip om deze goed aan te drukken. Alles zit dan recht en goed vast (10 cm vanaf zijkant). Slijtage en duurzaamheid moet nog blijken. Het loopt niet vervelend en geeft een veilig gevoel.

• Snelheid/levertijd

Snel en compleet pakketje geleverd.

Duidelijke handleiding en extraatje alcoholdoekjes, handig en snel klaar.

Goef

Goed spul

Beter dan verwacht

Ik las de andere reacties over scherpe randen en verwarmen om de strip op maat te knippen en twijfelde of het wel de de juiste keuze was geweest. Echter heb ik nergens spijt van want het heeft me totaal geen moeite gekost. Geld was het waard.

top produkt

heb eerst een staaltje aangevraagd dat was er binnen een dag daarna bestelling geplaatst. Deze was er ook binnen een dag duidelijke omschrijving helemaal goed

• Snelheid/levertijd

Voldoet perfect aan onze eisen

Fijn dat er meerdere kleuren zijn, makkelijk aan te brengen, snelle levering en fijn van het kleuren kaartje vooraf, anders hadden we gewoon zwart gehad, nu grijs, past perfect bij onze witte trap. En in het gebruik fijne anti slip, ook met blote voeten, prima.

• Snelheid/levertijd

Mooi en een veilig gevoel.

Op de trap naar de eerste verdieping overzet treden geplaatst, en trap naar zolder geschilderd. Zag er al heel mooi uit, maar met de antislip strip ziet het nog mooier uit. En belangrijkste is, dat het een stuk veiliger is.

Prima product

Na uren schuren, plamuren en schilderen is onze trap prachtig opgeknapt. De antisliprubbertape is de finishing touch. Nu is het echt af. Het fijne is dat we vooraf de verf hebben kunnen mengen in de kleur van de strip, zodat er geen kleurverschil te zien is. Het product is zoals beloofd en snel geleverd.

Eenvoudig en goed

2 setjes besteld van de antraciet tape. De tape plakt heel goed op de trap. Het rollertje werkt erg praktisch om de strip goed aan te drukken. Wij hebben de strips afgewerkt met ronde uiteinden met behulp van de stans is dit een fluitje van een cent. Wel even goed kijken dat je hem goed recht hebt voordat je er een klap op geeft met een hamer. (En een harde ondergrond die beschadigd mag raken, wij hadden een overgebleven stuk laminaat gebruikt) De strip is wel even wennen aan de voeten hij is niet heel scherp maar wel een beetje. Pakketje was de volgende dag bezorgd dus super.

• Snelheid/levertijd

Super materiaal, makkelijk te verwerken

Goed te bewerken, strak resultaat met een duidelijke handleiding.

Super, erg mooi

Heel makkelijk aan te brengen en zit in 1 keer goed en blijft ook zitten. Mooie strip voor een strak uitelijk. Top product

So far good

Easy to purchase. Relatively quick delivery. Way better than current experiences with Amazon. So huge Kudos there. On the product it feels good. The profile is good. So far it’s adhesion is excellent. Cannot comment on long term durability, and can see no reason why it won’t last.

Snelle levering, goed product en makkelijke bevestiging!

Top product om je trap op een mooie en moderne manier veel veiliger te maken! Veel meer grip en zicht op de traptreden!

top product !

Snelle levering en goed verpakt. De antislip strip zelf is van een fijn materiaal gemaakt zodat het goed aanvoelt aan je voeten. Het is heel makkelijk om zelf te bevestigen ! Het eindresultaat ziet er netjes en strak uit.

• Snelheid/levertijd

Makkelijk te verwerken en ziet er prima uit!

Betere timing kan niet! We zijn net klaar met het aanbrengen. Het ging heel gemakkelijk en we zijn erg tevreden met het resultaat!

• Snelheid/levertijd

Veilig de trap af! Ziet er verrassend mooi uit

Met tegenzin bestelde ik de antisliprubbertape voor mijn net geverfde trap. Vond het zonde, vond de trap zo mooi, maar ja...veiligheid boven alles. Ik heb de antraciet kleur gekocht met extra set om te bevestigen. Is nog een aardig werkje alles bij elkaar, aftekenen op 1,5 cm. De schilderstape die ik erbij gekocht had, vond ik een ramp, zodra ik deze van de trap af haalde, rolde ie op en plakte aan elkaar, dus na drie treden besloten dat het prima zonder kan. De stroken in warm badje gedaan, goed afgedroogd, trap "ontsmet"en plakken maar. Goed aandrukken met een rollertje...Lijkt prima vast te zitten allemaal, maar zit nu paar dagen, dus dat moeten we afwachten. Wat mij enorm meeviel is dat het er eigenlijk super chique uitziet. Verrijkt mijn trap meer dan ik ooit had durven denken.

Goed en compleet product

Zeer goede anti-slip

Gemakkelijk aan te brengen en schoon te houden

Maakt de trap af

Mooie strips die gemakkelijk zijn aan te brengen. Fijn dat er een duidelijke handleiding bij zit!

• Snelheid/levertijd

Mooie kwaliteit en snelle levering

Duidelijke uitleg op site. Wat er staat krijg je. Uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding. Bedankt!

• Snelheid/levertijd

20 mei bestelling geplaatst, 21 mei feestdag hemelvaart, vrijdag 22 lag savonds de antislip tape al op mijn trap nadat ze die namiddags hadden gebracht.

• Snelheid/levertijd

Top product,maar wel eerst goed schoonmaken met alcohol.Zeer snel in huis,dus al met al ,raad ik dit iedereen aan.

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2014 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouw trappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheid strips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breedt voor optimale grip en verschuiving weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.