Goede ervaring, product was super snel geleverd (avond besteld, volgende dag in België al in huis). Aanbrengen ging vrij eenvoudig met de aanwijzingen die erbij zitten en de roller die ik had bijbesteld. Kinderen zijn blij dat ze weer veilig op sokken op de trap kunnen lopen en nog geen glijpartijen gehad... Het zit er pas net op, dus kan weinig zeggen over de duurzaamheid, maar voor nu echt een aanrader!!

Snel en goed.

Snel geleverd de volgende dag al. Makkelijke website, je kunt de kleurencombinatie mooi bekijken. En niet te duur. O.Roest.

• Heb je verbeterpunten of tips? Nee.

Snelle levering en duidelijke omschrijving hoe je het kunt opplakken

Snelle levering en duidelijke omschrijving hoe je het kunt opplakken

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Geleverd wat is gekocht en nog op tijd geleverd ook.

Besteld en geleverd zoals overeengekomen.

• Heb je verbeterpunten of tips? Vermeld bij bestelling de breedte van de tape

Werkt perfect

Inderdaad even in warm water en klaar is kees.

• Heb je verbeterpunten of tips? Geen

Supergoed.

Mooi design, verschillende kleuren en makkelijk te monteren.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Goede kwaliteit materiaal, snelle response had de volgende dag mijn bestelling binnen

Heb in onze huidige woning goede ervaring met de zelfklevende antislipstrip op de trap en ga deze nu ook in de nieuwe aanbrengen.

100% tevreden

Snel een voorbeeldset ontvangen en levering binnen 1 dag. Super.

Gewoon fantastische uitvinding

Wij hebben een boxer van 24 weken en ze durfde gewoonweg niet de trap op omdat onze trap nogal glad is,(bleek gevernist hout) (Ons cockertje doet dat ook niet,maar dat leer ik haar nu ook nog)! Ze begon zwaarder en zwaarder te worden en hadden al overal gezocht naar oplossingen en niks stond ons aan. Tot ik op een zondag jullie site tegenkwam,we bestelden,na 2 dagen kregen we al onze bestelling en mijn man plaatste dubbele lijnen strips en ik leerde onze boxer voorzichtig naar boven lopen en villa,,,ze doet het fantastisch, echt waar,dank zij jullie strips loopt ons ullatje nu mooi voorzichtig naar boven. Naar beneden is nog moeilijk,maar daar werken we nog aan. Bedankt voor jullie fantastische uitvinding en snelle levering. Echt top!

Top product, snelle levering

Antislip tape werkt super! Goede uitleg over het aanbrengen en lijkt goed te blijven zitten. Heb een steile trap naar zolder die een stuk veiliger is nu.

Snelle levering, goed product

Erg blij met de strips. Eenvoudig op te plakken en werken perfect.

Goed product, snelle levering

De snijtool werkt niet handig maar gewoon snijden met een mes kan ook prima. De strips plakken erg goed uit en zien er prima uit.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Uitstekende service en snelle levering

Kwalitatief product goede prijs- kwaliteit verhouding. Na het plaatsen van een bestelling werf het product snel geleverd

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Betere veiligheid met makkelijk aan te brengen strips

Met de bijgeleverde instructie, waren de strips makkelijk aan te brengen. De trap ziet er chique mee uit en is een stuk veiliger geworden.

Veilig strak modern product

We zijn heel blij met de veilige rubber strip op onze geschilderde trap Een mooi, modern geheel

• Heb je verbeterpunten of tips? Kan ik niet bedenken

Prijs/kwaliteit, helemaal goed. Snelle levering.

• Heb je verbeterpunten of tips? De verzend verpakking kan wel flink kleiner.

• Heb je verbeterpunten of tips? .

Snelle levering.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Plakt goed en ziet er mooi uit.

De strip is makkelijk op maat te maken en plakt erg goed op geverfd hout.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Snelle levering, uitstekend product, erg makkelijk bevestigen!

Ik heb de parelkoper kleur gekozen voor m’n anders helemaal witte trap. Het resultaat is geweldig, strak, netjes. Ik heb eerst strips van 70cm gesneden en de kantjes rond afgestoken met de stans die ik erbij heb besteld. Plakt goed, met een mini deegroller er nog overheen gegaan. De strip is duidelijk voelbaar, niet te vergelijken met een “sanding paper” strip. Vóór het aanbrengen heb ik het op de verwarming gelegd ipv in warm water, om het soepel te maken. De levering van zowel de proefstaaltjes, als het uiteindelijke product is snel, de volgende dag. En het bestellen op de site ging lekker vlot. Het enige punt van aandacht is de stans, die had ik graag erbij gehuurd (ihkv duurzaamheid) ipv te hoeven kopen.

• Heb je verbeterpunten of tips? Het huren van gereedschap zou een duurzame toevoeging kunnen zijn.

Prima ervaring met één minpuntje, anders waren het 5 sterren geweest!

Minpuntje is dat bij het stalen kaartje de namen van de kleuren er niet bij vermeld staan. Bij de meeste kleuren was dit niet nodig, maar bij grijs èn beton grijs is het verschil op de wibsite moeilijk te zien. Vandaar dat ik een staaltje bestelde. Nu bleef het toch een beetje een gok of ik de juiste kleur had besteld. Gelukkig pakte het goed uit. En ben ik zeer tevreden. Ook voor de snelle levering: alle lof. Vriendelijke groet van Anneke van de Vrie

• Heb je verbeterpunten of tips? Namen bij de staaltjes op het bestelstaaltje.

Wij hadden een gladde trap en met kleine kinderen was dat geen fijn idee. 'S avonds laat heb ik antislip rubberstrippen besteld en de volgende dag zijn ze al geleverd. Ze zijn makkelijk aan te brengen en blijven goed plakken. Ook de kleuren passen goed bij de trap. Wij zijn tevreden.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Zit supervast en doet zijn werk!

Goed vetvrij maken is belangrijk. Zaten eigenlijk te weinig alcohol doekjes bij. Had gelukkig zelf reiniger op alcohol basis in huis. De strippen doen goed hun werk. Het is zeker veiligheid verhogend. Wegglijden op een trede is niet meer mogelijk. Moesten wel even wennen want de rand is best wat hoog en op blote voeten is dat gevoelig. Verder ziet het er degelijk uit en komt de kleur juist over als op de internet afbeeldingen.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Mooie en super mooie antislip rubber tape voor mijn trap

Overzichtelijke website waardoor ik mijn keuze snel kon vinden. Snelle verzending

• Heb je verbeterpunten of tips? Nee

Super product voor verhogen veiligheid trap

Antisliprubber"tape" aangebracht op gerenoveerde trap in vakantiewoning. Super product om de traptreden veilig te maken voor de gasten van de vakantiewoning. De redelijk steile trap is nu veiliger gemaakt voor onze gasten met dit product.

• Heb je verbeterpunten of tips? Misschien mogelijkheid tot orderplaatsen in webshop ook als voorrraad op (0) is. Dit bespaar je om steeds in webshop te moeten om te kijken naar voorraad en wel/niet order plaatsen.

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2013 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouw trappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheid strips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breed voor optimale grip en verschuiving weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.