Super product

Bestelling de volgende dag in huis, goede prijs-kwaliteit!

Top!,

Supper betrouwbare partij, levert zoals belooft. De strip reeds aangebracht, supper jullie handleiding. En een geweldig eind resultaat. Een veilig beloopbare trap. We zijn zeer tevreden. Wout.

Nette service

Snelle en nette volledige levering!

• Snelheid/levertijd

ze waren aan vervanging toe

naar heel wat jaren en de trap schilderen ook die fijne en veilige strips vervangen en dan wel de zelfde een aanbeveling

Super snel

Super snelle levering van de bestelling. Fantastisch. Ook een duidelijke website met scherpe prijzen. Kortom een aanrader.

• Snelheid/levertijd

Perfecte tape voor een passende prijs

Via google antisliprubbertape.com gevonden en meteen de samples laten toesturen. Op basis daarvan de beste passende kleur gekozen en besteld. Op de site vind je praktische tips over het aanbrengen van de tape en allerlei handige tools die je daarbij kunt gebruiken. Ik heb overigens alleen de antislip rubbertape gekocht, niet de hulpmiddelen, dat kon ik wel met eigen middelen oplossen. Tape plakt goed, laat niet los en zelfs spitse punten blijven perfect zitten. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend!

Blij verrast

Na enige terughoudendheid toch besteld en ik was blij verrast. Gemakkelijk te verwerken en het doet wat op de verpakking staat.

• Snelheid/levertijd

Ik had een pakket besteld, maar twijfelde na het verven van de trap over de kleur. Probleemloos opgelost door de klantenservice. Nieuw pakket besteld en de dag erop werd dat bezorgd. Montageinstructies zijn goed. Precies opvolgen en het werkt geweldig. Mijn tip: in plaats van aftekenen een aluminium hoekprofiel(20x20) kopen, even op maat zagen( kleinste tree) en je kunt de strip er zo langs leggen/plakken. Het resultaat is geweldig.

Alles prima

Makkelijk besteld, goede keuzemogelijkheden, snel geleverd, perfect product.

• Snelheid/levertijd

Prima rubber en zeer veilg, plakt uitstekend en is snel geleverd.

Na een flinke smak van de trap gevallen, door uitglijden met sokken aan. Met Google op jullie site beland. Het filmpje op you tube gaf prima instructie.

• Snelheid/levertijd

Prima kwaliteit voor een veilige trap

De trap moest beveiligd ivm de revalidatie na een bekkenbreuk en dat is goed gelukt. Goed materiaal!

• Snelheid/levertijd

Absoluut niet storend op de traptredes

Het doet waar het voor bedoeld is. Het gezin gaat nu zonder angst de trap af ( sommigen zijn een paar x van de trap gevallen m). Het geeft een veilig gevoel en ziet er ook nog eens prima uit.

• Snelheid/levertijd

Snelle levering en zeer makkelijk op te brengen

Binnen een paar dagen had ik de antislip in huis. De gebruiksaanwijzing is zeer vriendelijk en het is gemakkelijk om op te trap te brengen! De kleur is ook nog eens top

Makkelijk en mooi

De tape kwam een dag na bestelling binnen. Erg makkelijk om zelf aan te brengen en ziet er mooi uit!

Staat prachtig werkt fantastisch

We hebben een complete box voor 1 trap besteld in de kleur cementgrijs. De kleur is volledig volgens verwachting en staat geweldig op onze witte trap. Er worden duidelijke instructies meegeleverd en het aanbrengen is eenvoudig. De strips zitten strak en stevig op de trap, wij zijn zeer tevreden!

• Snelheid/levertijd

goed product en goede service

uitstekend product. Was niet helemaal tevreden over het snijapparaatje . Tamelijk zwak

Heel mooi product...!!!!

Ik had op mijn ene trap al eerder antisliprubber aangebracht en wilde na vier jaar ook de tweede trap doen. ik twijfelde over de kleur. ze hebben staaltjes opgestuurd en zo kon ik de juiste kleur kiezen. het is een zeer goed product die ook een hele goede lijmlaag heeft. Ik ben zeer tevreden....!!!!!

Prima spul plakt goed

Niets op aan te merken. Tip: leg een hoekstrip op de rand van de trede dan kun je de rubbertape erlangs plakken en zit ie kaarsrecht.

• Snelheid/levertijd

Fijne tape, ook perfect als isolatiestrook voordeur

Het kaartje, met de verschillende kleuren tape, is heel handig. Een echte aanrader! De witte rubbertape, die ik besteld heb, werd snel geleverd. De kwaliteit van de tape voldoet prima aan mijn verwachting. De rubbertape is voor de traptreden bedoeld, maar ik gebruik hem als tochtstrook op de voordeur.

Fluitje van een cent!

Afmeten , schoonmaken, en plakken, stevig aanrollen even laten rusten, En voila een anti slip trap.

• Snelheid/levertijd

Strak, goed profiel en plakt heel goed.

De kleur bruin past prima bij mijn trap het profiel is prima in verhouding met de breedte van de strip. Plakt uitstekend (ontvet doekjes zitten er bij) Kwaliteit strip die er strak uitziet. Vele malen beter dan wat je in de bouwmarkten ziet liggen ,sterker nog deze soort kwam ik daar niet eens tegen vandaar de keuze op de antislip rubber tape.

Hele goede

netjes geleverd en verpakt. Makkelijk zelf te plakken.

• Snelheid/levertijd

Prima levering en prima materiaal.

de titel zegt alles al.

• Snelheid/levertijd

zeer fijn, duidelijk en overzichtelijk

Top service. Snel geleverd. We hebben eerst de test strips besteld om de juiste kleurkeuze te kunnen maken. Deze waren de volgende dag al binnen! Op basis daarvan uiteindelijk een kleurkeuze kunnen maken en deze ook besteld. Ook dit was binnen 2 dagen geleverd. Duidelijke uitleg erbij voor gebruik, en extra alchohol doekjes om het goed aan te kunnen brengen.

Wij zijn heel tevreden

Wij zijn hartstikke tevreden!Snelle levering en een goede beschrijving erbij hoe je de rubbertape het beste kunt aanbrengen. Nu maar hopen dat hij blijft zitten....

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2014 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouw trappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheid strips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breedt voor optimale grip en verschuiving weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.