Betere veiligheid met makkelijk aan te brengen strips

Met de bijgeleverde instructie, waren de strips makkelijk aan te brengen. De trap ziet er chique mee uit en is een stuk veiliger geworden.

Veilig strak modern product

We zijn heel blij met de veilige rubber strip op onze geschilderde trap Een mooi, modern geheel

• Heb je verbeterpunten of tips? Kan ik niet bedenken

Prijs/kwaliteit, helemaal goed. Snelle levering.

• Heb je verbeterpunten of tips? De verzend verpakking kan wel flink kleiner.

• Heb je verbeterpunten of tips? .

Snelle levering.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Plakt goed en ziet er mooi uit.

De strip is makkelijk op maat te maken en plakt erg goed op geverfd hout.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Snelle levering, uitstekend product, erg makkelijk bevestigen!

Ik heb de parelkoper kleur gekozen voor m’n anders helemaal witte trap. Het resultaat is geweldig, strak, netjes. Ik heb eerst strips van 70cm gesneden en de kantjes rond afgestoken met de stans die ik erbij heb besteld. Plakt goed, met een mini deegroller er nog overheen gegaan. De strip is duidelijk voelbaar, niet te vergelijken met een “sanding paper” strip. Vóór het aanbrengen heb ik het op de verwarming gelegd ipv in warm water, om het soepel te maken. De levering van zowel de proefstaaltjes, als het uiteindelijke product is snel, de volgende dag. En het bestellen op de site ging lekker vlot. Het enige punt van aandacht is de stans, die had ik graag erbij gehuurd (ihkv duurzaamheid) ipv te hoeven kopen.

• Heb je verbeterpunten of tips? Het huren van gereedschap zou een duurzame toevoeging kunnen zijn.

Prima ervaring met één minpuntje, anders waren het 5 sterren geweest!

Minpuntje is dat bij het stalen kaartje de namen van de kleuren er niet bij vermeld staan. Bij de meeste kleuren was dit niet nodig, maar bij grijs èn beton grijs is het verschil op de wibsite moeilijk te zien. Vandaar dat ik een staaltje bestelde. Nu bleef het toch een beetje een gok of ik de juiste kleur had besteld. Gelukkig pakte het goed uit. En ben ik zeer tevreden. Ook voor de snelle levering: alle lof. Vriendelijke groet van Anneke van de Vrie

• Heb je verbeterpunten of tips? Namen bij de staaltjes op het bestelstaaltje.

Wij hadden een gladde trap en met kleine kinderen was dat geen fijn idee. 'S avonds laat heb ik antislip rubberstrippen besteld en de volgende dag zijn ze al geleverd. Ze zijn makkelijk aan te brengen en blijven goed plakken. Ook de kleuren passen goed bij de trap. Wij zijn tevreden.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Zit supervast en doet zijn werk!

Goed vetvrij maken is belangrijk. Zaten eigenlijk te weinig alcohol doekjes bij. Had gelukkig zelf reiniger op alcohol basis in huis. De strippen doen goed hun werk. Het is zeker veiligheid verhogend. Wegglijden op een trede is niet meer mogelijk. Moesten wel even wennen want de rand is best wat hoog en op blote voeten is dat gevoelig. Verder ziet het er degelijk uit en komt de kleur juist over als op de internet afbeeldingen.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Mooie en super mooie antislip rubber tape voor mijn trap

Overzichtelijke website waardoor ik mijn keuze snel kon vinden. Snelle verzending

• Heb je verbeterpunten of tips? Nee

Super product voor verhogen veiligheid trap

Antisliprubber"tape" aangebracht op gerenoveerde trap in vakantiewoning. Super product om de traptreden veilig te maken voor de gasten van de vakantiewoning. De redelijk steile trap is nu veiliger gemaakt voor onze gasten met dit product.

• Heb je verbeterpunten of tips? Misschien mogelijkheid tot orderplaatsen in webshop ook als voorrraad op (0) is. Dit bespaar je om steeds in webshop te moeten om te kijken naar voorraad en wel/niet order plaatsen.

Kwaliteit en levering zoals toegezegd.

Alles compleet, verzorgd en snel geleverd. Dan is het prettig werken met een prima resultaat. Wat wil je nog meer?

Prima website, snelle levering

Alle aangekochte artikelen in 1 zending aangekomen. Inclusief een heldere handleiding.

Simpel te plaatsen

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

meer grip makkelijk aan te brengen

We hebben twee trappen in een jaren 30 huis met zeil. De treden zijn rond gelegd. Mijn vrouw voelt zich wat onzekerder op die gadde trappen, zeker als ze op zokken loopt. Besloten om rubber strippen aan te brengen. Een rol besteld die kwam met ontvettingsdoekjes. Een mal gemaakt zodat elke strip op de zelfde plek komt en beide trappen geplakt. Totaal ongeveer 3 a 4 uur. Resultaat is netjes en het belangrijkste veel veiliger door befere grip.

• Heb je verbeterpunten of tips? Mogelijk een folder met aanbrengtips.

Werkt perfect, doet zijn werk!

Zeer gemakkelijk placeerbaar, heel goede kwaliteit

• Heb je verbeterpunten of tips? Alles is perfect voor mij

Ruime keus ,goede uitleg, alcohol doekjes voor ontvetten meegeleverd heel erg attent. Zal zeker aanbevelen en / of opnieuw bestellen

Beste regelen

Snelle levering, goede prijs.

Super product,

De koperkleur staat geweldig op de trap en is zeer effectief. Snelle levering en duidelijke handleiding

Kon minder!

Heel tevreden. Goede info op de site. Ook snelle levering.

Goede ervaring

Goede beschrijving en montage ging goed

Duidelijke info, goede levering

Goede informatie op de website en bij het product. Betrouwbare en snelle levering. Goede communicatie.

• Heb je verbeterpunten of tips? Nee

Beantwoorden keurig netjes je vraag. Dus geven altijd feedback

Eerst Informatie opgevraagd, Goede reviews gelezen, En niet onbelangrijk een snelle levering! Met andere woorden een betrouwbaar bedrijf. Lonneke Hensen Amsterdam

Veiliggoed!

Super antislip voor op de trap! De Kids lopen een stuk veiliger naar beneden!

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2013 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouw trappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheid strips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breed voor optimale grip en verschuiving weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.