S’avonds 11 uur besteld, volgende dag in huis ! Makkelijk om op te trap te plakken, zit stevig vast en doet waarvoor je het koopt . Dus dik tevreden!

Snelle levering, prima product

De levering was heel snel. Eenvoudig te verwerken en plakt goed. De trap is nu een stuk veiliger!

• Heb je verbeterpunten of tips? Ik vond het gemakkelijker om de tape op de trap af te meten. Het meegeleverde schilderstape krulde te snel om goed te kunnen afmeten.

Heel goed product

6 jaar geleden heb ik ook deze tape gekocht. Dit zat er nog steeds goed op en zag er nog mooi uit. We zijn verhuisd naar een groter huis. De trap hebben we weer een nieuw verf laagje gegeven en voorzien van de antisliprubbertape. Een heel goed product wat ik iedereen zou willen aanbevelen.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Makkelijk aan te brengen, strak resultaat.

Vanaf het bestellen van proefstaaltjes tot aan het daadwerkelijk plakken, alles ging perfect. Materiaal is makkelijk te verkwerken en slijtvast. Het te plakken materiaal eerst met de meegeleverde alcoholdoekjes ontdoen van vet en vuil en daarna plakken. Ik ben zeer tevreden.

Snelle service , kwaliteitsproduct

We hebben de rubberstrips gekocht om op de trap te kleven en kregen deze zeer snel in de bus . Er waren duidelijke instructies bij en gratis huishoud-alcoholdoekjes en een afstandskaartje om de strips mooi recht te hangen . De strips kleven goed en waren makkelijk aan te brengen . Hopelijk blijven ze lang hangen . Bedankt antisliprubbertape.com

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Mooie en strakke oplossing op onze geverfde trap

Het materiaal de ene dag besteld en de andere dag geleverd. Makkelijk te verwerken en super strak op de trap. Goede tips ontvangen. Zo goed dat we ook voor de 2e trap hebben besteld.

Doesn't slip

I bought the tape to cover the worn-out parts of the wood on my stairs more than to actually help against slipping. It does help with the latter, so no problem there. And it also made my stairs more beautiful, because of extra contrast. So yeah, I am pretty happy about it.

Snel en mega fijn spul!

Ongelofelijk snelle levering, goed verpakt en gewoon heel fijn spul. De trap hebben we opgeknapt:)

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Duurde even voordat bestelling verstuurd was maar na whatsappcontact was pakket er volgende dag. Materiaal is prima in orde, goed te verwerken en zit stevig op trap. Tevreden met mooie resultaat en klantenservice.

• Heb je verbeterpunten of tips? Ook echt snel verzenden als dat op je website genoemd wordt ;-)

vlot in actie en reageren

De beschrijving van het gebruik en bevestigen van de materialen is goed en werkt zoals omschreven. Rubbertape doet zijn werk goed.

• Heb je verbeterpunten of tips? jouW ervaring is mét een w

Goed product!

Makkelijk aan te brengen, lijkt niet snel los te komen van de treden en ziet er ook nog eens mooi uit! Jammer dat ik hier geen foto van het resultaat kan uploaden.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Deze strips zijn TOP strips, blijven lang plakken en voelen super veilig op mijn gladde trap.

Vandaag besteld, volgende dag in huis! Heb ze al eerder gehad, jarenlang mee gedaan!

• Heb je verbeterpunten of tips? Als ik echt iets moet gaan bedenken dan kan ik alleen maar zeggen dat er misschien nog een paar extra kleurmogelijkheden mogen komen.

Prima tape

Gebruikt als dubbele stootstrip op een deur waar een klink van een andere deur schade aanbracht. Had geen andere oplossing als deze .dus schade opgelost.top.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Antisliprubbertape een goede sterke tape voor op de trap Door middel van de aangevraagde kleurenstaal kon ik kiezen uit 10 mooie kleuren ,de tape is is makkelijk aan te brengen en ik loop weer veilig op de trap

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

werk helemaal super Antislip rubber tape

Het was in het begin wel even wennen om het te snijden of te knipper maar daarna ging het voortreffelijk. Het is zeker aan te bevelen, het is gewoon een top product.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Snelle levering! en goed product.

Product werd snel geleverd, binnen 24 uur. Helaas was het niet de juiste kleur. Via WhatsApp berichtje gestuurd en het werd snel en goed opgelost. Verzendkosten kosten werden ook vergoed.

• Heb je verbeterpunten of tips? Zou fijn zijn als er telefonisch contact kan worden gezocht. Werkt sneller en persoonlijker. Nu 2 dagen moeten wachten voordat ik antwoord kreeg via WhatsApp.

Top top en nog eens top!

In mijn vorige twee huizen had ik al zelfklevende strips en dit beviel uitstekend. Nu had ik weer strips nodig en ging op Google zoeken omdat ik niet meer wist waar ik voorheen de strips had gekocht. Ik kwam bij trapprofielen24.nl. Deze strips bleken echt rotzooi te zijn, krulde op en heb uiteindelijk de strips los moeten trekken waardoor de net geverfde trap is geruïneerd. Na even verder gezocht te hebben kwam ik bij antisliprubbertape.com en bij ontvangst van de strips wist ik meteen weer dat ik hier mijn eerdere strips had gekocht. Netjes verpakt, stevigere kwaliteit, betere plakstrips en netjes alcohol en gebruiksaanwijzing toegevoegd. Wat een verademing! Super goede nette strips die zeer goed blijven zitten. Nu vergeet ik het bedrijf nooit meer.

• Heb je verbeterpunten of tips? Nee

Plakt goed, kleur klopt en makkelijk te verwerken.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Prima product voldoet aan mijn verwachting

• Heb je verbeterpunten of tips? Nee

prima product, snelle levering

De kers op de taart bij de afwerking van de trap.

heel goed

Great product

Best buy ever; quickly delivered; easy to use and it really works well. Also, has a very aesthetic look. I actually used it along our plinths on a vinyl floor with a matching colour. Gives a really nice border at the oak vinyl floor boundary. Used it on the bunk bed ladder and it really adds safety.

• Heb je verbeterpunten of tips? N.v.t.

Hoge kwaliteit, maar aanbrengen is wel moeilijk

Ik heb recent de rubber tape aangebracht op onze zoldertrap van 15 treden. Daar was ik ongeveer 3 uur mee bezig. Omdat de trap ook twee keer draait, moest ik een aantal schuine sneden en zwaluwstaarten maken. Ook opletten met het voorverwarmen van de rubber tape in warm water: de tape moet HELEMAAL droog zijn alvorens deze wordt aangebracht! Ik kreeg de schrik te pakken toen er onder een stuk tape een druppel water achterbleef, en deze niet meer wilde plakken. Nadat de tape en de trap weer waren opgedroogd, plakte de tape wel, dus eind goed al goed. De tape zit er nu een week op, en blijft overal perfect zitten, ook langs de randen. De handleiding die bij de tape wordt geleverd is echt onmisbaar!

• Heb je verbeterpunten of tips? Aan de handleiding toevoegen dat de rubbertape zeer grondig moet worden drooggemaakt na het voorverwarmen in een waterbad.

Prima kwaliteit, duidelijk instructie snelleLevering.

Prima kwaliteit, duidelijk instructie snelle levering

• Heb je verbeterpunten of tips? Geen

Top product!!

Het zat gemakkelijk wn snel op de trappen. Een heel degelijk product. Echte rubber. Kortom top product!!

Over antisliprubbertape.com

Antislip rubber tape is eind 2014 ontwikkeld. Onder de handelsnaam Je Eigen Praktijk verkopen zij als enige in Europa met ANTISLIPRUBBERTAPE.COM deze antislip strip op een rol. De antislip strip is speciaal ontwikkeld voor woningbouw trappen. Antisliprubbertape.com is de ontwikkelaar van deze zelfklevende veiligheid strips. Samen met de TU in Delft is in 2014 een prachtig product ontstaan. De veiligheid van de trap stond voorop bij het ontwikkelen van dit product, het moest super sterk zijn, breed voor optimale grip en verschuiving weerstand, maar ook door iedereen eenvoudig aan te brengen.