Teleurstellend

Na wat een mooie dag moest worden krijgen we per mail de mededeling dat er zondag aanstaande ( 36 uur voor vertrek) toch geen vaartocht kan plaatsvinden wegens te weinig deelnemers…. Alternatief niks terwijl de voorspelling 25 graden en windkracht 3, alles zit verder volgeboekt maar uw reeds betaalde plekken kunnen helaas niet uit. U kan in oktober terugkomen. Sta je met al je gasten en aansluitend feest op locatie.. . Alles moeten cancelen. Navraag om de boot dan volledig te huren komt rond de 5000 euro extra uit maar dan wel nu beslissen anders hebben ze onvoldoende tijd.. Het zo laat cancelen, zonder te checken of de mensen de mail vrijdag voor vertrek kunnen lezen is niet ok. Geen alternatief bieden, kleiner schip of met andere schip mee. Zwaar teleurgesteld in deze organisatie die graag laat overkomen dat ze erg professioneel zijn. Klantenservice gebeld, deed haar best maar ik kan niet geloven dat alles volzit en de reden dan toch te weinig deelnemers is. Advies alleen boeken als niet zeker wil weten of je daadwerkelijk gaat varen helemaal ok vindt.

Achteraf een katerig gevoel

Met onze familie zijn we met de Willem Barentsz naar de Marker Wadden geweest. Er waren helaas toch wel wat minpunten: Ondanks de bevestiging van Naupar was er geen vegetarische, veganistische en glutenvrije lunch en borrelhapjes. Twee mensen uit onze groep hadden dus niets te eten, behalve voor de vegetariër was er een broodje kaas. Bij de lunch was alleen melk en karnemelk. Mijn schoonzoon drinkt dat niet en vroeg om een glas water. Daar moest hij eigenlijk voor betalen kreeg hij te horen. Na zijn protest kreeg hij het 'gratis'. We werden ontvangen met koffie en thee. Toen we even later een tweede kop wilden nemen was alles alweer opgeruimd. Op het voordek lagen slordig opgerold twee slangen waar je makkelijk over kon struikelen, zeker de oudere passagiers. De scheepshond poepte vlak voor onze neus op het voordek. De bediening bij de bar ging erg traag. De schipper vond ik nou niet bepaald klantvriendelijk. Toen de bediening met de borrelhapjes op het achterdek kwam lagen er nog drie hapjes op het dienblad, wat veel te weinig was. Na zeker 20 minuten ben ik maar gaan vragen of er meer hapjes kwamen en toen is de bediening maar op het achterdek begonnen. Dan heb ik nog maar niet over het zeilen. Zonder enige toelichting is er geen zeil gehesen. Van Naupar kreeg ik geen enkele reactie op mijn klachten.

Klantenservice deugt niet

Nog niet met boot weggeweest maar ervaring met klantenservice belabberd. Drie weken bezig om 1 van 6 geboekte tickets terug geboekt te krijgen. Mails worden niet beantwoord, geïrriteerde medewerker aan de lijn dat er aan gewerkt wordt en vervolgens een bevestiging van aanpassing van drie naar twee tickets echter voor hetzelfde bedrag. Nu nog afwachten of er ooit een bedrag teruggestort gaat worden. De voorpret is er in ieder geval niet geweest.

Niet flexibel, weinig empathisch

Door de Coronacrisis is het doorgaan van onze geboekte activiteit onwaarschijnlijk. Naupar houdt echter vast aan de betalingsverplichtingen en is niet bereid om in overleg vooruitbetalingen op te schorten tot er duidelijkheid is omtrent het doorgaan. Ook laat zij in het midden of- en hoe terugbetaling geregeld gaat worden bij niet doorgaan van de activiteit ten gevolge van regeringsmaatregelen.

Geweldige ervaring

Een zeer geslaagde dag. Zeker een aanrader.

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers en een overzichtelijke offerte.

Pluspunten

Boor (de "Succes") in prima conditie met dito voorzieningen Deskundige schipper, vriendelijke behandeling. Het was een goed team!

Interne communicatie binnendienst. Niet alle info was tussen collega's van Naupar beschikbaar wat verwarring veroorzaakte.

Pluspunten

Prima voortraject en vervolgens afhandeling van de boeking

n.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Prima verzorgde dag, mooi zeilschip! Goede service van vriendelijke bemanning.

Na meer dan een half jaar en herhaaldelijk vragen bij verschillende personen nog steeds geen verrekening van de voorschotten. Er wordt gewoon niet meer gereageerd ?? Jammer want we waren echt enthousiast.

Vervelend dat u deze ervaring heeft, dat is geen mooie afsluiter. Ik heb het intern doorgezet, hopelijk heeft u nu wel al reactie ontvangen?

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Contacten verliepen prima.

Jammer dat op het laatste moment van boot veranderd moest worden ivm een dubbele boeking. Volgens mij kregen we een veel mindere boot dan wij oorspronkelijk geboekt hadden. Gelukkig maakte de bemanning aan boord, op een voor ons toch wel heel moeilijke dag, alles helemaal goed.

U heeft helemaal gelijk. Dit had niet mogen gebeuren.

Pluspunten

Goede, zakelijke instelling. Heldere bevestiging en duidelijke communicatie

Vooral dóórgaan !

Pluspunten

In goed overleg een neven en nichtendag georganiseerd. Personeel zeer flexibel en een leuke middag over het IJsselmeer gevaren. Wat erg leuk was dat de bemanning iedereen laat meewerken en genieten! Mede door het mooie weer hadden we een topdag wat voor herhaling vatbaar is.

Geen

Pluspunten

Bedrijfsuitje prima geregeld. Vriendelijke mensen, zowel aan de telefoon als aan boord van het schip.

Geen. Ga zo door.

Pluspunten

Prima geregeld!

Geen (meer wind maar dat is lastig.. ;-) )

Pluspunten

Ruim aanbod om uit te kiezen. Prettige contacten bij het boeken van een schip Ook de aftersales op diverse momenten zelfs tijdens de reis vind ik een groot positief punt

Pluspunten

Zeer flexibel, prima service

n.v.t.

Pluspunten

Snel helder en flexibel.

Iets minder mail verzenden

Pluspunten

Prima bedrijf.

Pluspunten

Erg tevreden over de service en de betrokkenheid van de contactpersoon!

Zou alleen de offerte beter vormgeven

Pluspunten

Alles helemaal top geregeld. Super service. Wij hebben een top dag gehad en raden dit dan ook zeker aan.

Geen

Pluspunten

Prima communicatie. Denken met je mee.